Hát nem is bánt elég szar játék és szerintem ennyi várakozás után ez is egy bukással ér véget.
"a kiadó részvényének értéke hirtelen 5%-ot veszített értékébõl, ez pedig pontosan 800 millió dolláros veszteséget jelent."
Kedves cikkíró!
Ez így elég nagy hülyeség. A céget és a befektetõket ketté kell választani ebbõl a szempontból. A kiadónak nem a részvényébõl adódó árfolyamcsökkenés miatt lett vesztesége (nem is lett vesztesége mert ez nem azt jelenti), hanem kvázi a befektetõk által megítélt cégérték lett ennyivel rosszabb (összes részvény darabszám* jelenlegi árfolyamérték). Annak a befektetõnek viszont, aki eladta a részvényét 5 %-os árfolyamcsökkenést követõen az veszteséget realizált a befektetett pénzén.
Na, ez így mûködik a tõkepiacokon. Inkább ne írjál le olyan dolgot amihez nem értesz, mert azzal láncreakciót indítasz el itt a fórumon. Szerintem...
ennyi pénzböl még1x le lehetne forgatni a trilógiát...
Tessék érezni az iróniát a befektetés szó használatában...
Azért baromság, mert az hogy a részvények ára 5%-al csökkent, az nem jelent befektetést. Esetleg veszteséget, de ezt ilyen módon leírni ökörség. Nem sok köze van a játék költségvetéséhez.
a cikkíró, korrektor, szerkesztõ, takarítónõ figyelmébe: bármely alapfokú közgazdasággal, marketinggel foglalkozó szakkönyv felületes tanulmányozása is megóv ilyen bõdületes zöldségek leírásától. "A most megjelent pénzügyi jelentésbõl azonban az derül ki, hogy az EA 800 millió dollárt fektetett be a The Godfather projectbe, amely a játékvilág történetében egészen egyedülálló összeg. Ezt a hatalmas pénzmennyiséget természetesen nem konkrétan a játékra fordították. A pontos ok az, hogy amikor tavaly júliusban bejelentették a The Godfather bizonytalan megjelenését, akkor a kiadó részvényének értéke hirtelen 5%-ot veszített értékébõl, ez pedig pontosan 800 millió dolláros veszteséget jelent." ezt a szöveget most jól elteszem és spirituszban fogom mutogatni.
Ez a téma jól fel lett fújva... Ez a játék költségvetése és minden negatívumot a Godfather játékra halmozni az eléggé nagy felelõtlenség... Az az igazság, hogy az NFS Most Wanted nem hozott akkora sikert, mint amilyenre számított az EA, szóval eléggé komplex, az EA egyszerre legalább 10 játékot gyárt, nem lehet minden negatívumot egyetlen játék nyakába varni