Én pár hete a váltó körüli műanyagot csináltam meg,kapott egy karamell szerű színt és átlátszó gumit. Egyébként bosszantó,hogy mindent gumiréteggel vontak be,mint VW-nél. Mostanra meg hámlik le.
Igen kicsit feldobta a belteret. :)
Aty: Köszi! Sok sikert hozzá, ha valamiben tudok segíteni írj nyugodtan.
Korábban tervezgettem, hogy valamit kéne kezdeni a középkonzollal, eléggé ütött kopott volt, ráadásul nem tetszett ez a sok fekete mûanyag. Arra gondoltam eredetileg, hogy vtn fóliáztatom, de a 20-25e ft-os ár annyira nem tetszett. Végül arra jutottam, hogy lefújom az autó színével, házilag, aztán meglátjuk. Az eredmény nem lett teljesen tökéletes, tekintve a körülményeket, na meg hogy spray-t használtam, de nekem bejön, élõbe sokkal jobban mutat mint ezeken az ócska telefonos képeken, de nagyjából ilyen lett:
Kicsit megtréfált a járgány, mert miután összeraktam az egészet, észrevettem, hogy a középsõ fûtés szabályzójának a kijelzõjében kiégett az izzó, így szedhettem szét megint. Szerencsére még volt pont 1db izzóm.
Amit még tervezek, az az ocsmány gumiszõnyeg leváltása méretpontos szövetszõnyegre, illetve a váltó/kézifék szoknya cseréje. Na meg persze a közeljövõben egy külsõ/belsõ takarítás.
Legutóbb meg a féktárcsákat cseréltem le, Textar tárcsát/betétet kapott elöl/hátul. :)
Szakasztott mása volt ennek.
Már bánom azt a napot hogy a fõsuli-s számtech tanár B mantáját nem vettem meg anno :(
A kürtgomb javítására van néhány opció, nem kell a kormányt kicserélni. Olvastam olyat, hogy azt a részt teljesen begumizták, illetve opel fórumon találkozni olyannal, aki kicserélte a gombokat. Õk is vállalnak hasonlót például. Vagy ebayen lehet / lehetett kapni 7-8ezerért. A corsán nekünk is ki van szakadva, de 400ezer után elenyészõ probléma
De nekem pont ez lenne a lényeg, hogy az egyik kürt gombon a gumi ki van szakadva. Gondolom az egyben van a légzsákkal szóval az csak úgy magában sem lehet olcsó dolog. A kormánykereket majd valamikor újra bõrõztetem az nem zavar annyira mint a szakadás.
Nekem is ugyan ez van és az egyik kûrt gomb ki van szakadva+ a bõr is kopott rajta. Találtam már bontóba de olyan árat kért érte, hogy csak néztem és megköszöntem szépen.
Fúú ma igazán szeretve érezheti magát az autóm. Vettem hozzá hátsó lengéscsillapítókat,gyári GM szintszabályzós...plusz holnap a 240 ezredik km is beleröppen.
Hetente látom a nagykörösi Blitz-ét az is 2,5 ös, szép hangja van :)
2000 res 1.4 es astra g benzintankján van valamilyen leengedõ szelep? hogy tudnám kitakarítani?
Az, szélterelõ...nem jutott eszembe amikor írtam...most nekem is csomagtartóban pihen, de nem kizárt, hogy az lesz a vége nálam is. Tényleg nem tudok rájönni, hogy miért nem fér be, mikor az ujjamat végig húzom a járatba simán fel kéne menjen és mégse.
Helló. Egy kis segítségre van szükségem, vettem nem rég az autóra ilyen plexi légterelõt a két elsõ ajtóra, valami hasonló, na most az lenne a probléma, hogy akárhogy csinálom, az ablakemlõ nem tud normálisan felmenni, elindul már csak 4-5 centi van, hogy felérjen de megszorul és vissza engedi. Volt valaki akinek sikerült vagy esetleg van valami tippje? Köszi!
Nem karbon maga a motorház csak le van fóliázva a tükrökkel együtt ugye, így volt amikor vettem de szerencsére szépen meg van csinálva így nekem is tetszik.
Ha kell bármilyen alkatrész,akkor facebookon vannak Opel adok-veszek csoportok,rengeteg Vectrát bontanak,faceliftet is. Legtöbbször nem horror áron mennek a cuccok. Szerintem érdemes körbe nézelõdni.
Lehet keverem a dolgokat. Nagyobb et jelenti a felni beljebb lévõ középpontját? Úgyértem a nagyobb et-tõl van "kijjebb" a kerék? Nekem a lényeg az lenne hogy ne legyenúgy "beesve" a kerék mert így kicsit butácska szegény. :)
Jól néz ki a járgány! Lassan nekem is kéne már cserélni a gumikat, csak gumi kéne... :) Igazából jobb lenne felnivel együtt venni egy 16-os vagy 17-es méretbe. Múltkor néztem is egyet de az 17" et35-ös és 8 a felniszélesség. Nem tudom az et35-el nem-e terpesztene túlságosan... Egy et38-as tökéletes lenne szerintem, vmi kulturált 16-os felnivel 205/55-ös gumival. A jelenlegi 195/65 r15 és nemtudom az et-t (talán 42-43?).
Köszönöm a tanácsot, segítséget. Igazából azért (is) ráparázok, mert itt valakitõl olvastam, hogy több mint egy millát költött a hajójára, az meg nekem már húzós lenne. Nagypapás átlagtempóban (sebességhatár + max 10%) mennyit esznek egyébként?
Amit linkeltél tényleg szép állapotban van,8 szelepes 2.0 motor,nem lehet megölni,csak ha nincs benne olaj :-) Viszont láthatod 1500kg a bódé,ehhez kevés a 115 lóerõ. Nem megy,de cserébe fogyaszt. Meg ez eléggé alap kivitel,ami nem baj,mert bontott cuccokból olyan felszereltséget csinálsz belõle amilyet akarsz. Ez már a mini facelift,teli fejtámlás,más kábelezés,más kárpitok,színek...
Ha van kérdésed még akkor kérdezz és segítek,benne vagyok eléggé az Omegákban,nekem is az van. Ja még annyit,hogy lehet venni automatával is,de annál ha nagyot ránt váltásnál azonnal ott kell hagyni,vagy reccsenéssel jelzi a váltást. Kézi váltó az örök darab,kinyomócsapágy szokott annál elfáradni,azon kívül más nem nagyon. A 2.0 16V-nél a folytószelep tengelye ki tud kopni és ilyenkor ingadozik az alapjárat,alapjárati motor is el tud koszolódni,meg ha el kezd dadogni és lefulladni a motor akkor valószínû a vezérmûtengelyjeladó ment tönkre,esetleg a gyertyakábelek rosszak,bár akkor nem megy az összes henger. Rozsdásodási pontok: ajtók alja,hátsó sárvédõív,kombinál csomagtérajtó ablaktörlõ alatt és a rendszám fölött a zárnál. Egyébként meg ha minden oké vele akkor egy nagy és kényelmes társ lesz az utak alatt.
Attól függ mikori évjárat,milyen motor,kézi vagy automata váltós. Mostanában a B2-k vannak jó áron és inkább azokat érdemes nézegetni. Dízelt én semmi pénzért nem vennék,se 2.0dti,se 2.2 dti és a két nagy dízelt se. V6-t se ajánlom,csak akkor ha értesz hozzájuk vagy tudsz olyan szerelõt aki ért hozzájuk. Egyébként szeretnek megfõni,ráadásul szinte mindenbõl kettõ kell bele. Ha nyugis kapcsolatot akarsz egy ilyen autóval akkor 2.0 16V vagy 2.2 16V vegyél. Elõbbi volt B1-ben is,utóbbi már csak B2-ben. B2-t használtautón C Omega ként találod meg. Futómûben hajlamos elfáradni elöl a stabilizátor rúd,lengõkar szilent,kormányösszekötõ gömbfej és a nyomtávrúd is meg tud fáradni,szerencsére nem drágák hozzá újonnan az alkatrészek. Futómûvet ha a lengéscsillapítokat is bele számolom olyan 40-50 ezer között fel lehet újítani. Hátsó futõmûvel nem szoktak problémák lenni,illetve egy mégis. A sedannál ki tud rohadni a hátsó torony,de ezt egy lakatos pár db ezresért megcsinálja.
Sziasztok! Le tudnátok beszélni a b omegákról? Nagyon beléjük szerettem már régóta, mindig álmom volt, és egyre jobb áron vannak már olyan példányok amik képrõl nem tûnnek bontószökevénynek.
Én is ezt mondtam faternek, hogy akkor látszana a csavar, nekem volt igazam. Hát úgyis fényezve lesz az autó, ha sérül is közben a fényezés nincs nagy baj.
Hy, valaki esetleg tud nekem abban segíteni, hogy >EZ< a féle spojler miféle képen van rögzítve a hátsó ajtóra, csavarokat nem láttam és le szeretném szedni, mert rozsdásodást véltem felfedezni alatta. Elõre is köszi a segítséget.
2001 januárjában vettünk (a hátsó ablak matrica alapján) ugyanonnan új autót, de elõtte 1-2 hónappal körbenéztünk párszor, szóval valószínûleg láthattam, de gondolhatod hogy nem emlékszem rá pontosan :D
Rajta volt a rendszám? Komoly lenne, ha pont ezt láttad volna. :)
Hát a rozsda ezen is elõjött 1-2 helyen de menthetõ szerencsére, bár ami megmaradt a bal elsõ és hátsó ajtó alsó sarkainál az már elég necces lesz.
2001-2 környékén mi is nézelõdtünk az opel-nál, egy g astra kombi volt a kiszemelt járgány, csak aztán nem úgy alakultak a dolgok. Hát akkor még nem az volt a terv, hogy majd 13 év múlva megvesszük az akkori vectrát, dehát így alakult... :D