2000/12. hó. :) Igen aránylag jó állapotban van, persze ezen is lenne mit cserélni/javítani. Féktárcsák elöl/hátul, toronyszilent na meg pár apróbb dolog + maradék rozsda javítása, bár utóbbinak lassan nekiállhatok ha tovább javul az idõ. Kicsit nagyobb papucsok kellenének, a csomagtartón lévõ folt javítása egy polír és fasza lenne. :P Még az utastérbe tervezek egy rendes komplett gyári szövet szõnyeget+ oldalába a fehér villogót.
Múltkor kicsit rosszalkodott a járgány, rángatott gázadáskor, dadogott stb. Raktam bele új ngk gyertyákat, azóta megint megy szépen szerencsére.
Itt a jó idõ, gyorsan le is mostam és kitakarítottam a járgányt. :)
Üdv!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Új CD-s rádiót kell vennem az autóba és kellene egy kis segítség. Az elképzelésem az, hogy kb. 20e HUF legyen, a lényeg, hogy tudjon MP3-at lejátszani (írt lemezt is), illetve nem baj, ha esetleg van USB csatlakozója is. Kenwood vagy Blaupunt típusokra gondoltam, de nincs kõbe vésve ez sem. A kinézete inkább hagyományos legyen ha lehet Válaszotokat és segítségeteket elõre is köszönöm.
Nem lehetetlen,de nem éri meg,mert mûszerfal párnát kell cserélni hozzá. Nagy munka és nagy összeg.
Sziasztok! Egy szakmai kérdéssel fordulok hozzátok. Lehet olyat csinálni, hogy egy Opel Vectra B 1.6 16V GL -ba az utas oldalra beszereltessek egy légzsákot (utólagosan, hisz nincs benne!)? Elõre is köszi a válaszokat!
Van tapasztalata valakinek az ehhez hasonló kis antennákhoz? Ki kell találnom valamit,mert a fent lévõ beleér a spoilerbe és tönkreteszi,na meg feszül is ha ki van nyitva a csomagtérajtó. Antenna
A hõfok rendben volt, termosztát most volt cserélve, 80 fok felett van a tû általában. Amúgy én nem számolgatások alapján írom ezt a fogyasztást hanem amit a kijelzõn ír. Azt nem tudom mennyire reális ez amit oda kiír.
2.0 is kb ennyit,vagy kevesebbet,nagyobb lökettérfogat->kevesebbet erõlködik a motor. Haverom 3.0 Omegája annyit kajál mint az én 2.2-m,pedig ugyanúgy automata. Ez annyit tesz,hogy 11-12 liter városon belül. Pályán meg országúton pedig 8,egy 3.0 V6 amiben van 210 lóerõ,szemben a 145-el.
Én most a hidegben nem mentem vele nagyobb távot eddig, csak a városban pörögnek a km-ek. Nyáron viszont, Hajdúnánás-ra is mentünk, ott ~8 körül jött ki. Klíma nem ment (sajnos...), ablak volt kicsit lehúzva, de az se nagyon mert mondanom se kell milyen menetzaj van úgy. Igaz ebben van egy kis város is mert Pesten keresztül mentünk ki az m3-asra a 3.kerbõl. Nagyjából 220-240km volt ha jól emlékszem. 130-140-el jöttünk végig, néha egy kicsit nyomtam neki de max 170-ig, nem szeretek fotózkodni ha érted... ;) Visszafele is ilyen volt a fogyasztás, városban is hasonló a fogyasztás. ugyanúgy 1.6 16v manuális váltó, digitklíma, normál sedan kivitel. Egyébként a kocsi nem mutat fogyasztást, így csak a számolgatásokból jött ki ez, de nagyjából 7-8l-es fogyasztás jön ki mindig.
1,6 16 szelep a motor, nincs benne autómata klíma, kézi váltós, tempomat sincs benne. De akárhogyan is nézem sok a 9.4, fater szerint nem sok de ha ez ennyit fogyaszt akkor mit eszek egy 2000-es?
Viszont azt sem kell elfelejteni,hogy hideg van odakint,a vízhõfok ilyen idõben pedig nem tud felmenni 90 fokra,fõleg pályán és fõleg,ha automata légkondi van benne,az kapcsolja a hûtõventillátort is,ami tovább hûti a cirkulált vizet a rendszerben. Ehhez mérten máshogy adagolja a benzint az égéstérbe,dúsabb keverék->magasabb fogyasztás.
Most látom,hogy 1.6 benzin,akkor viszont soknak gondolom ezt a fogyasztást,bár abszolút láb függõ a dolog. Tempomat van benne?
Ebben mekkora motor van? Illetve,kézi vagy automata váltós? Egyébként ha az enyémbõl indulok ki ami 2.2 és automata,az fogyaszt ilyen tempónál 9 liter környékén,illetve annyit ír ki,átlagnak pedig számol olyan 8-9 körül. Szóval reálisnak gondolom.
Ismét kérdésem akadt. Most volt az elsõ komolyabb utazás az autóval, kb 400 km-ert toltam bele ebbõl autópályan vagy 240-et, 130-140-es tempóval és fogyasztásom 9,4volt végig. Normális az, hogy ennyit fogyaszt? Csak nekem tûnik soknak? Régi vectra is biztos fogyasztott csak ott nem írta ezért nem idegesítette.:P
Tegnap jól jártam. Beálltam egy mosóba,aminek a bejáratánál csináltak egy baromi nagy puklit. Ahol leért az autó alja,meg is nyomta a katalizátor utáni csõ részt,ami el is repedt. Aztán elhagytam hátulról egy gumi tartót,több sem kellett,csak egy hupli és máris lógott az egész kipufogó rendszer...hangja az olyan volt mint egy herélt V6-nak. De szerencsére aki múltkor csinálta a kipufogót,azt felhívtam és egy órán belül meg is csinálta. Kivágta a lyukas csõ darabot,berakott a helyére egy újat és kész.
Van nekem ilyen ledes kijelzõm ami a generátor töltöttségét méri.
Miután bemelegedett a motor 4db zöld szokott világítani. Most csak 1 világított, néha 2db (alaphelyzetben amikor nincs gyújtás 2db szokott égni).
ilyet nekem is csinált jó sokáig az astra, akku csere megvolt, szervízben mérések alapján a generátornak nem volt baja. Végülis kiderült, hogy egy kábelt lett kontakt hibás, és rezonancia hatására villogott a lámpa. Amit észre lehetett venni, néha indítás után nem volt kormányszervó. Aztán végül egyszercsak már az autó sem indult be, mert lemerült az akku teljesen.
Ma melóból hazafele indítás után 5m gurulás után valamiért elkezdett világítani a mûszerfalon az akksi ikon. Megálltam, az akksin minden saru rajta volt mint eddig (az akksit 2 hete vettem).
Még olyat csinált, hogy kb 2ezres fordulat felett eltûnt a jelzés, viszont ha alá esett megint piros lett.
Valakinek ötlet?
Ráadod a gyújtást,rálépsz a fékre és eltûnik. Tech2-vel lehet nyelvet váltani szervizben,máshogy nem.
Na ismét kérdéssel fordulok hozzátok. Még mikor átvettem a verdát ki volt égve a bal fék izzó, ki is lett cserélve de a kijelzõn most is írja, hogy "bermslicht prüfung". Ez mikor fog eltûnni onnan?
Nincs mit, fórum erre van, ha tudok segítek, ha nem kérdezek :)
hogy a rögzítés, mennyire van mélyen a felniben (0 ha pont középen). Minél kisebb ez a szám, annál szélesebb a nyomtáv. Ha negatívba átmegy, akkor már simán ki tud lógni a kocsi alol :D
Aminek 5x110 az osztóköre arra jó. Az ET száma ha jól emlékszem 39,tehát nem mutatna bután rajta,de télire inkább 15-öst raknék,ahogy Zoli is írta. Arra figyelj,ha veszel lemezfelnit,hogy ne ET33-as legyen,mert az Vectrán nem állna jól. Viszont vannak fasza gyári dísztárcsák 15-ös méretben,van nekem is 4 db G Astrára/C Vectrára való,eladóak is kis pénzért,ha érdekel valakit.
Ezek a felnik jók valamire? Mert kéne nézni valami lemez felnit a Vectrara így téli idõszakra, nem szeretném tönkretenni az alufelniket. Viszont szeretnék valami jobban kinézõ felniket rá lemezbõl is és ez nem néz ki rosszul.
Nekem is ott van az a gomb, ha megnyomod átalakul hókotróvá az autó...
Én a Kapitan A hoz az Ebayrõl vettem/veszem a cuccok 90% át...sajnos itthon annyira nem elterjed az a típus amit csinálok asszem ~20db van belõle, de a P1 Rekord se egy tömegcikk...
A veteránozás nem olcsó dolog..kint sem itthon sem, tudom ajánlani a www.altopelhilfe.de illetve az www.opel-classic-parts.de t... jó minõségi alkatrészek vannak...
Szép autó lesz sok szabadidõ és mégtöbb kitartást kívánok hozzá.
Jó reggelt! Ebay-ról egy vagyon mindent megvenni. Fõleg ha több eladótól veszem és rájön a posta. Meg a pénz is inkább maradjon idehaza. Kellemes vasárnapot. János