Benzines 1.6 16v szelep, nem egy verseny autó, de tökéletes amire kell, gyári xenonos, 4 tárcsa fék, 4 légzsák 2 elektromos ablak, én tökéletesen meg vagyok elégedve vele. Lesznek még képek a napokban, csak késõn érek haza melóból és már sötét van.
Ma vettem át, van rajta pár esztétikai hiba de nagyon bele szerettem már most.
(bocsi a minpségért, telefonos kép)
Exide van most a Tescoban, legalábbis itt Kecskeméten gondozásmentes 20e felül van 24e talán...azt tudom ami Apum Suzijába kellne az 16e, tehát a legkisebb..
Találtam egy boltot a közelbe ahol Exide 25ért 70-est, viszont ugyanott Electric power 72-est 17ezer pénzért árulnak, az indítóáramuk ugyanannyi (640).
Tesco meg Auchanba mik az árfolyamok tudja valaki? :)
Dízel lévén nagy Ah-ás kell,de az indítóárama is legyen minél magasabb. Cimborám a 2.5td Omegába 100ah-at vett,na az nem merûlt le. :-D De Vectrába nem kell akkora,ha találsz jó áron márkásat akkor azt mindenképp. Banner,Varta,Exide ilyesmik...na meg Perion
Nekem Jász van. Nem tudom ez márkásnak számít-e. Tavaly õsszel vettem 17-18ezer körül. 75-ös ha minden igaz.(vagy 72!?) Modern, jó minõségû akksi felveszi a versenyt akármelyik "neves" akksival. 1,7DTI pöccröff. Elõtte a gyári volt aminek kevesebb, mint a fele volt az indítóárama aztán az 9 év után megadta magát alig-alig forgatta meg télen...szval a Jász-t ajánlom kifejezetten.
Vtn fóliázást csináltatott itt már vki? Gondoltam rá hogy az unalmas fekete mûanyag középkonzolt vmivel jó lenne bevonatni. Idáig 1 helyen kérdeztem ott 20e-et mondtak csak a középkonzolra...
Azt,hogy fújjon be levegõt az utastérbe,csak nekem automata klímás és többnyire megy,fõleg mert az szárítja le a párát az ablakról,bár ki tudom kapcsolni az (eco) gombbal,de akkor ha nyirkos idõ van bepárásodnak az ablakok. Egyébként már megtaláltam a ludast ebben az ügyben,a hûtõn valamelyik hõgomba vagy rossz,vagy alacsony hõmérsékleten kapcsol.
Klíma alatt a keringetést érted? Mondjuk télen lehetetlen úgy elindulni, hogy nem megy a keringetés az ablakra stb. Vagyis akkor lehetséges ha az ember meleg garázsból áll ki és nem kell jeget sem kaparni.
Kicseréltem a termosztátot,de nem amiatt áll 80 fokon a víz,hanem amikor megy a klíma akor egybõl indítja a hûtõnek a ventillátorát is,mikor ki van kapcsolva minden levegõ áramlás akkor felmegy 90-re,amint kapcsolom a klímát visszahül...
Már volt cserélve kb. két éve...akkor sem lett jobb. Általánosságban nem melegszik extrém lassan, kb 8-10km mire megmozdul a "hõmérõ", sajna gyorsítgatnom se nagyon kell melóba menet szval fixen 1500-2000-et pörög a motor jó ideig. A gond akkor lesz amikor minuszba megy a higanyszál. Idén teszek elõre kartont...hátha gyorsabban melegszik. Alul le van vágva az a lenyitható szarság is.Gondolom emiatt is extrán hûl a motor ami télen nem nagy elõny.
Olyan kérdésem lenne, hogy Astra G-hez létezik-e olyan lábpihentetõ. Olyanra gondolok amire a bal lábat lehet tenni.
Bocsi a dupláért. Az, hogy egy Y17DT lassan melegszik az oké...mindegyik ilyen. Értékelhetõ fûtés nekem csak akkor van ha már meleg a motor. (konkrétan amíg beérek a melóba [20km] épphogy kezd melegedni) Addig nem kéne fûtenie? Abszolut nem értek a fûtéshez és nem tudom effektíve csak a motor adja a hõt (meleget) vagy más is állít elõ? (fûtõmotor!?) Lehet nekem elromlott vagy nem jól állítok be valami? Amúgy ha ráadom a fûtést meleg motornál, zord mínuszokban simán elkezd visszahûlni a motor.
Lenne egy "hülye" kérdésem. G Astrában a fûtéskezelõnél a jobb szélsõ "tekerõ" mettõl meddig kellene, hogy járjon? (nem forog körbe ugye) Nekem évek óta sz@r, mert anno egy gyökér haverom erõltetve körbe forgatta...azóta nehezen lehet csak szélvédõre állítani. Szélvédõ+láb után óra járásával megegyezõen teljesen simán állítható csak "jobb-fent" akadozik. Valaki?
C Vectra az tudja azokat a méreteket,csak a futómûve nem ezekre az utakra való. Hamar elfáradnak benne a szilentek,gömbfejek. Meg rángatja a féltengelyeket is rendesen.
Most hétvégén volt szerencsém vezetni egy J Astra Caravant majd leesett az állam ég és föld a H hoz képest, halk, finom, teszi a dolgát, autópályás és pesti autózás után 6,8 a fogyi egy szívó 1,6 tõl baráti nagyon...
Nem tudom hogy kellene kinéznie, mert nem láttam még olyan Astrát amiben volt...mondhatni sedan-t se nagyon látok az úton csak párat. Nekem annyi az egész, hogy felnyitom a csomagtartót benézek és ugye ott a festett fém itt-ott lyukakkal (gondolom oda lehet rögzíteni a komplett lámpatestet) és lóg egy kábel a végén ISO-szerû csatlakozó. Gondolom az a lámpa miatt van otthagyva...de mondom még nem láttam milyen ez az egész. Hét elején otthon leszek nincs meló akkor felhívok egy-két bontót hátha olyan veszi fel aki nem bunkó és segít.
Sziasztok! Nincs valakinek tudomása arról, hogy sedan G Astrához lehet-e szerezni csomagtér komplett világítást? Eddig nem nagyon zavart, hogy nincs világítás, de valszeg nem lenne nagy összeg meg én is be tudnám rakni ezért érdekelne lehet-e valahol kapni ilyet. Egy csatlakozót találtam már tehát mûködne a dolog szvsz. Neten sehol nem találok vagy nem jól keresek rá nem tudom...gyárilag nem volt az autóban. Csak klíma van benne semmi egyéb "extra". Köszönöm Üdv
Hát végülis megoldódott a fûtés probléma úgy néz ki. A neked volt igazad, levettem a hõfokot 20 fokra, a ventiket 0-ra, így miután kikapcsoltam, gyakorlatilag csak hûvös levegõ jött be egy kicsit. Azt hittem, hogy ha kikapcsolom a fûtést, akkor nem befolyásol semmit, hogy hogyan volt elõtte beállítva de ezek szerint tévedtem. Szóval köszönöm! :)
Egy kis "csomag" Németországból...vajon hol fotózam?:)
Értem, hát majd ha jön a jó idõ jövõre, akkor megnézetem egyelõre úgyis inkább a beáramló meleg levegõ ami zavaró, függetlenül attól, hogy hideg van vagy meleg kint.
A fûtés teljesen ki van kapcsolva, am digitklímás a kocsi. Megjegyzem vmi a klímával sem stimmel mert semmi hûvös levegõ nem jött a befúvókon, csak a meleg levegõ.
Van OPC 1 koptató csak felragasztható.....30e még nem is volna sok, de én nem ragaszgatom fel a lökösre, fõleg ugy hogy véletleségbõl, találtam olyan koptatót amit nem kell felragasztani.
hát egy-két felület sérülés van rajta, de nem vészesek. a hátsó lökhárító sarkai vannak lehorzsolva. de egy szót sem szólhatok amúgy. tipp-topp az autó.
Amúgy -miután- legnagyobb sajnálatomra totálkárosra törték nyár végén a Chevrolet Lacettimet, múlt héten vettem egy Opel Astrát. 1.4-es 90LE, láncos meghajtás. 2005.11 havi, 136e km, 120e szervíz füzet szerint teljes nagyszervízt csináltak, 135e km olajat és szûrõt cseréltek. Szervó, el. abl. elõl, kp. zár, ABS, klíma, el. és fûthetõ tükör. 1 millió forintért vettem.
Hát ez attól függ. ha az elõzõ tulajdonos nem íratta át az autót és úgy adja tovább akkor neki kell kifizetnie az átírást + büntetést. Tehát nem az új tulajnak.
Ugye az át nem iratás mindig a következõ vevõ fizeti meg duplán, jól tudom?
Lehet.
Most értem haza, kész a verda, nincs kopogás. A toronycsapággyal van gond. Mivel ehhez az egész futómûvet szét kell szedni hozzá, így elég drága lett volna a csere. Azt mondta tud egy alternatívát, úgyhogy berakott egy másik autóból származó de bepasszoló ilyen gumi szart plusszba, ami segítségével megszûnik a lötyögés és 10-ért megcsinálta a 2 oldalt miután mutatta hogy a másik is úgy lötyög. Azt mondta hogy a futómûve egyébként rendben van a kocsinak, a féktárcsákat kéne cserélni de azt hiszem az majd egy következõ eresztés lesz...
Köszi az oldalt, tényleg elég olcsók a cuccok. Most bárdiban vettem vevõkóddal ~5000ft-ért 2 stabilizátor rudat meg egy literes fagyállót, mert töltenem kell a hûtõvízbe. Kicseréltem bal oldalt a stabilizátor rudat, a jobb oldalit holnap csinálom mert el kell vinnem szervízbe a kocsit, hogy a toronnyal kezdjenek vmit mert miközben a stabival szarakodtam észrevettem hogy mozog az egész szerkezet kicsit. Megnéztem a tornyot és lötyög, tehát sztem ez okozza a kopogást. 4-re megyek, itt van békáson a szervíz, meglátjuk mi lesz mert azt mondta a szerelõ lehet csak húzni kell rajta de lehet hogy elkopott vmi gumi bizbasz és azért lötyög, ami állítólag típushiba... Na majd írok ha hazaértem.
Ja és a kormányösszekötõnél érdemes a belsõ-külsõt cserélni az a biztos.
Hát ez eléggé csere érett és ha már cseréli az ember akkor mindkét oldalon. Kormányösszekötõt is cserélni mindkét oldalon. Van egy ismerõsöm,nála olcsón tudod megvenni ezeket. Mificar
Hali! Felmerült egy kis problémám a vectrával. Bal elölrõl kopogó hangot hallok, ami persze nagybb terhelésnél mégjobban hallható (pl egy jobbos kanyarodásnál). Egy haverom tippjére megnéztem a stabilizátort, így néz ki:
(a kormányösszekötõ gömbfej sincs a legjobb állapotban ahogy elnéztem...: )
Volt valakinek hasonló problémája? Remélem hogy "csak" ez okozza a kopogást. Mellesleg nem tudtok véleltlenül egy opel szervízest Bp-en 3.kerben vagy környékén (3,4,13,15 ker esetleg budakalász, pomáz, szentendre)?
Más... Talán írtam már korábban, hogy "csattogó" hangot ad a motor, lecseréltem az olajat, azóta elhalgatott, és szép simán ketyeg a kis 1.6-os. :)
Egyébként nincs sok gond a verdával, elég kulturált, én nagyon megkedveltem.
Én csak azért akarok valami gyári ülésre húzható huzatot, mert csúnyán mutatna néhány év múlva, ha ki van ülve az ülés, és esetleg a hátsóülésen szállított kutya is kikaparta a hátsóülést. Habár ez utóbbira láttam valami fejtámlákhoz (elsõkhöz-hátsókhoz) köthetõ úm. "hintaágyat".