Itt nincs Opel Zafira a listában,csak Kadett,Astra,Vectra. Tudnál küldeni linket róla ahol árulják pontosan,melyik kategóriában ? Néztem a Air Intake & Fuel Delivery Systemben és azon belül Fuel Pumps de ott Zafira-ra nincs.
Köszi! Gondoltam nem annyi mert mondták nekem ( persze szerelõ mert az nézte át a kocsit) azt gondolom többet kér érte mint árulják,na körülnézek,köszi! :)
Még azt elfelejtettem mondani hogy: Dízel,2.0 DTI Motor van benne,Y20DTH pontosan a motor neve,mennyibe kerülhet az üzemanyag szivattyú ? Elõre is köszi.
Elment a nafta pumpa/üzemanyag szivattyú az Opel Zafira A ( 2001 évjárat) és azt szeretném kérdezni hogy újonta mennyi ? Mert néztem neten valahol már nem tudom hol ott 800€ volt,azt szeretném kérdezni hogy mennyibe kerülne ? Elõre is köszi a választ. Csak érdeklõdök mivel Szlovákiai vagyok.
Amit ír, a mûanyag terelõlapot nem lehet valamilyen úton-módon fémre cserélni esetleg??? csak egy ötlet, vagy a mechnikai elhasználodást(szívócsõ belsõ felületén) valahogy kijavitani (portolni)
valami lcsóbb megoldás csak van erre...bár lehet hogy nem az egyszerûbb út a boldogsághoz...
Beújítottam egy Steinmetz spoiler-t :) Még festeni kell,de egész jól néz ki rajta.
Igen! Nem mondom hogy mindent megértettem abból amit írt,de igen,ez a problémám az autóval! Esetleg lenne rá valami más megoldás hogy ne a komplett alkatrészt vegyem meg?
Típus: Astra G gyártási év 2003-tól, Astra H gyártási év 2004-tõl, Z16XEP motorra
Probléma: Az ügyfél elmondása szerint világít a mûszerfali sárga motorhibajelzı lámpa és néha egyenetlen motorjárást tapasztal.
Hibatároló: P1113, ami a szívócsõ csatorna átkapcsoló helyzetérzékelı feszültsége túl kicsi / nagy hibát jelenti. Elsı elemzés: A vezetékek és a vákuumcsövek átvizsgálásakor nem találtak hibát.
Tipp: A mega macs paraméterábrázolás funkciójával különbözõ terhelésnél meg kell mérni a potméter jelét és a gyártó által elıírt értékkel össze kell hasonlítani. A manuálisan mozgatott terelõlapnál a helyzetérzékelõ potméter feszültség mért értékének alsó végállásnál kisebbnek kell lennie 0,5 V-nál, a felsõ végállásnál nagyobbnak kell lennie 4,5 V-nál. Egyéb esetben valószínõleg hibás a potméter. Ha a potméter feszültségjele megfelelı, akkor kizárható az elektromos hiba. A hibaok mechanikai eredetõ lehet a szívócsatorna belsõ felének kikérgesedése vagy a hõterhelés által elmozdult mûanyag alkatrészek miatt.
Mérés, eredmény:
Ennél a jármõnél a potméter feszültségjele megfelelõ volt és az átkapcsolót manuálisan mozgatva sem jár mechanikailag nehezen. Ennek ellenére meleg motornál idõnként megakad az átkapcsolólap a hõterhelés által elmozdult mûanyag alkatrészek miatt. A szívócsõ egység újra cserélésekor az egység csak kompletten, kábelköteggel, befecskendezõ szelepekkel és az árkapcsoló potméterrel együtt rendelhetõ.
Elvileg a szívócsõ a probléma(típus hiba). Az óta hogy írtam ide 3 szerelõnél volt az autó és mind három szerelõ ugyan azt a hibát állapította meg. Szóval mindenképp kompletten kell megvennem az alkatrészt mert máshogy senki sem tudja megcsinálni és nincs is rá más megoldás! Ez a kütyü valami levegõt szabályoz, illetve nagyobb fordulaton kapcsol be hogy több erõt adjon az autónak, valami ilyesmit magyaráztak a szerelõk és így a mûszakin sem engedik át ha hibás. Pontosan nem tudom leírni,de valami ilyesmit kell elképzelni. Köszi a segítségeteket!
Nekem az a fura hogy Opel nem használ változó szelep vezérlést, de lehet hogy tévedek, és azokat a szelepeket arra használják....
Helló Opel Astra H 1.6 autómban meghibásodott a szívócsõ illetve ezen belül a szolenoid szelep,remélem jól írtam le. Szerelõ nézte meg, és a hibakód alapján a szolenoid szelep meghibásodása miatt van a probléma.Érdekelne hogy valaki találkoztatok már ilyennel és hogy esetleg lehetne-e valahol külön kapni szolenoid szelepet a kocsihoz mert kompletten a szívócsõnek elég húzós az ára és szeretném minél olcsóbban megúszni. Köszönöm a segítséget elõre is!
A kép pedig INNEN van, õk csak tudják :D Van itt pár okosság, bár nekem nem derül ki, hogy melyik biztosítékot kellene megnéznem a mûszerfal világítás miatt...
Én találtam egy nagyon precíz kis leírást astra szereléshez:
hát, nekem astrában csak a fûtés állító csavaros kapcsolók világítás szállt el. Nemtudom, hogy az izzo, vay pedig lehet biztosíték. A többivel nem találkoztam még.
Keresenék 15" 4*100 Opel acélfelni vagy Gyári Opel alufelnit szintén ugyanilyet méretekkel, 4db-ot, gumi nélkül...
Aluk amik szimpatikusak:
vagy http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRvteHD0iNPbRY_3x-PfnoowQZWpCLHA7B6bQ7Gpnb9wBTJPANhNA Vagy http://medien.markt.de/bilder/2011/09/04/18/0e8e1a77/medium_image/0/opel_astra_f_gsi_felgen.jpg
Elõre is köszi
Van még fehérben. Igen,sajnos nagyon megemelkedtek az árak,plusz a forint is megrohadt...Egy ilyen kis modell mostanság 10 ezer alatt alig akar megállni.
Bármilyen hihetetlen tényleg a gyári akksi van benne. :D Fater majd kiválasztja milyen legyen valami Ca technológiásat emlegetett.20pénztõl tényleg vannak már.Amikor a lejtõn gurultam nagy terhelést nem kapott a motor mint betolásnál ahol megrándul az egész autó a súlyával terhelve a motort...ink "betekertem" a motort. :D Nagyon nagy hidegre jellemzõ csak, hogy nehezen indul...nem elég már az akksi ereje, hogy nagyot tekerjen az elején szerintem. Köszi a márka tippeket...ezeket keressük akkor. Üdv
20-25 között már kapsz pl. exide,boch,varta most ezen kár spórolni, 4-5 évig úgy is elmennek, megéri azt a 20-25k-t
Még gyári akku van benne? :DD Nekem idén kelett cserélni (2006-os az autó) De nálam kb mintha elvágták volna, nem indult sehogyse. Betolással és hasonlóknál mivel dízel nem is próbálkoztam.
2003-as G Astrám megint szarakodott valamelyik reggel.(azt hiszem csütörtök) Már többször írtam ide...1,7DTI az autó.Semmilyen komoly problem nem volt még...tavaly télen volt, hogy az Istenért sem indult be.Akkor cseréltek benne valami izzítógyertya hõleadó relét vagy valami ilyesmit akkor OK volt.Ezen a héten 2fokban izzítóttam 3-szor is és semmi.Ötödjére sem akkor leizzadtam kicsit, hogy elkések melóból fõleg, hogy a mûszakot én viszem.Szerencse a szerencsétlenségben, hogy domboldalon lakunk...gurultam lefelé kb 2 métert ráindítóztam kuplung közben fel és simán beindult.Azóta nem tudom volt-e 2 fok körül de beindult 2 izzítás után.Szerintem az volt a gáz, hogy 1 napig nem használtam és az über hidegben teljesen kihûlt a motor. Amúgy sokan akksira gyanakszanak...még a gyári Opel akksi van benne...(és elég gyenguszka már szerintem) mivel dízel elég nagy teljesítményû kéne bele.Milyet érdemes venni? Nem olcsó egy 70+ Ah-s akksi.Nem szeretnék egy vagyont rákölteni. Valaki?
Kicsit alul becsültem az értéket,1 millió lett. Majdnem gazdasági tk.
Opel tulaj lettem, egy '03 Astra G 1,4 el...szép, jó, fehér, VIVA + klíma és kész...142e futott..
Hali!
Vectra B vezetõ oldali ajtaja a fenéért sem akar kinyílni 2 napja. Elõtte is volt olyan, hogy nem nyílt, de pár próbálkozás után távirányítóval vagy kulccsal kilehetett nyitni, ám most kulccsal se megy. Olyan mintha vmi beragadt volna, mert belülrõl se mozdul a zár, ha felakarnám húzni. Bezárni belehet kulccsal az összes többi ajtót, csak nyitni nem. Joystickal nyílik normálisan minden ajtó, kivéve a bal elsõ.
Van valami ötlete, vagy találkozott már valaki ilyen hibával?
Eleve milyen állagú az a folyadék? Olaj,víz?? Ha víz,akkor lehet kondenzvíz is,bár nem tudom hol van a klíma kifolyó csöve,vagy kezdi megadni magát a fûtõradiátor. Ha olaj,akkor lehet a váltó tömítés cserés.
az mitõl lehet, hogy ha fûtök, akkor még megállás után is csöpög valami lötty úgy kb a váltó magasságából? de úgy rendesen másodpercenként egy csepp...
Gvadányi-Bonyhádi sarkánál kijöttek öregem elé,úgy,hogy nem is nézett körül a faszi. Motorháztetõ,jobb lámpa,lökös,zárhíd,két sárvédõ,hûtõrács csere. Aztán kitudja mi szállt el belül. Ja meg a jobb oldali övfeszítõ is eldurrant.