Nincs autó típikus hibák nélkül nyilván ez sem kivétel, viszont így legalább tudom hogy kb mikre számíthatok. Az automata engem marhára vonz, függetlenül attól hogy semmi bajom a manuálissal, de van egy feelingje az automatának amellett, hogy kényelmes. Ami kicsit fura, hogy csak 4 fokozatú, felmerül bennem a kérdés, hogy nem túl nagyok az áttétek? Úgy emlékszem a w124-eseknél volt "divat" a 4 fokozatú automata, persze nyilván nem csak azoknál.
Úgy látom full eletromos ülések vannak benne,azt be lehet úgy állítani,hogy kényelmes legyen. Elég jól dönthető az ülőlapja is. Viszont az MV6 plüss ülést nem tudja überelni,abban a dupla deréktámasz teli találat - ebben csak egy van a légzsák miatt. Biztonság terén jól áll,elég merev a kaszni,viszont ez a negatív pontja is,hamar elkezd nyekeregni. Nehezek az ajtók,megereszkednek a zsanérok és után állítást igényelnek a zárnál,ha minden gödörnél kopognak. Az első ajtóhatárolók szeretnek kiszakadni az A oszlopból tövéből,valamint kattognak,köszönhetően a 100ft-os műanyag perselynek ami benne van - cserélni nem nehéz - de csak kb két évet bírnak kattogás nélkül.
Ha Omegáról kell infó,abban tudok segíteni,pár éve benne vagyok :) Ja és még valami. Nem kell félni az automatától!
Majd kiderül, de azért ha úgy alakul majd valahogy kibékülök azzal a bőr belsővel. :D
Sajnos kénytelen vagyok feltételes módban beszélni, amíg nem tudom biztosan, hogy mi lesz a munkámmal, remélhetőleg az elkövetkező 1-2 héten belül ez kiderül és a szerint lesz vagy nem lesz autóvásárlás. Utoljára szerkesztette: Norby646, 2016.02.21. 21:51:36
Igazság szerint egyre jobban beleszerelmesedek ebbe az omegába, ha úgy alakul akkor lehet rá esik majd a választás, ez jobban tettszik azért mint az astra coupe, bár az is nagyon bejön, mégis csak az omegával szemezgetek már régóta. :) A fogyasztásával szerintem nem is lenne gond. Elegáns, kényelmes (gondolom), szép, és ami az egyik legfontosabb, hogy biztonságosabb mint az astra. Hát csorog a nyálam azóta is.
850-ért szerintem el lehet hozni. Egyébként nem nagy élmény benne a bőr belső. Kemény,rossz tapintású,csúszós. Valószínű nem is igazi bőr,az ajtókon 100% , hogy nem igazi (enyém is olyan).
Nem kajál sokat a 2.6-os....kb annyit mint a 2.2-es. Ráadásul maaszívabb mint a 2.5,kovácsolt dugattyú,főtengely,hajtókar. Viszont van rajta egy kisebb folytás a 4 katalizátor miatt. A vezérlés 30-40 ezer ft hozzá + vízpumpa. Egyébként jó motor.
Omega is, automata is, 2.6-os is meg még bőr is, és még jó is és olcsó is. :) Na de ez annyit zabálna, hogy a fizetésemet egyből utalhatnám a mol-nak. :D
Ez is jól néz ki, az a lökös kicsit fura, viszont a többi része rendben van, jók a felnik is. Tükröt még színre fújatnám, amúgy fain kis gépezet, jó lenne ha meg lenne amikor a zseton is megvan. Utoljára szerkesztette: Norby646, 2016.02.16. 22:51:42
Lehet majd utánaérdeklődök annak amit linkeltél, feltéve ha meglesz még 1 vagy 2 hónap múlva. Köszi a segítséget! Utoljára szerkesztette: Norby646, 2016.02.15. 20:22:28
Na,kiderült ma mi a gebasz az Omegával. ABS jeladó megfeküdt benne,ma menetközben elkezdett világítani az ABS lámpa és nem mutatta a sebességet. ABS az ropogott rendesen,ha satuztam.
A 2.2-es coupe g astra-ról írták páran hogy reped a hengerfej. A fészbúkos kommentekre nem nagyon adok de azért bogarat raktak a fülembe. Van ennek valami igazság alapja?
Amúgy tetszenek az omegák is ahogy azt már említett korábban, csak ott már fosok a fogyasztástól, mert ott már súly is van. A dízelt meg nem merem bevállalni, főleg hogy én inkább rövidebb távokon mozgok.
Ez a kettő megy bele hátul:
Egyébként az is lehet,hogy csak valami pillanatnyi kontakthiba volt. Esetleg vizet kapott,amire elég nagy esélyt látok,mert elötte nem sokkal bele mentem egy elég mély vízbe és meg is kellett állnom benne.
Most egyelőre hibakód mentes,figyelgetem és ha újra előjön,akkor ABS szenzor csere lesz valószínűleg.
Km óra működött,csak világított az ABS visszajelzője,plusz kiírta a kijelzőre az Automatik getrieb-et. Ma reggel összedugtam a fejem egy ismerősömmel és arra jutottunk,hogy a két hátsóból veszi a sebesség jelet is,ami a differenciálműbe megy bele tulajdonképpen. Ez tovább adja a váltó elektronikának,majd megy előre az ABS kockába és a két első kerékhez és innen a motorvezérlőhöz.
Az első kerék jatású modelleknél, ha nincs ABS akkor valóban a bal eső kerékagyban van, illetve egy bizonyos évjáratig a két szenzor egy. Utána viszont külön szenzorral szerelék ami megint a féltengely kihajtás környékén van.
Támadt egy pici problémám,csütörtökön rakoncátlankodott kicsit az autó. Tegnap ki lett olvasva a hiba géppel. Többek között a P0500 - Járműsebesség jeladó hibát is kiírta. Mostanra már bele keveredtem,annyi félét olvastam erről és teljes a káosz a fejemben. Kérdésem az,hátha tudja valaki - Zoli esetleg te,hogy ez megegyezik az ABS jeladóval?
Egyik ismerősömnek van egy cabrio-ja, de az csak 1.6-os. Viszont rohadt jól néz ki, fekete, bézs bőrbelsővel, szép nagy felnikkel, sportkipufogóval. Hozzám a coupe forma közelebb áll, ezért is tetszett meg, főleg hogy egész elérhető áron vannak.
Ezt jó hallani, egyedül azt sajnálom, hogy nem hátsókerekes, dehát ne legyen az ember telhetetlen. Szép nagyon amit linkeltél, nekem kb. 1 hónap max 2 mire esedékes lesz, bár nagy a kísértés meg nem is vagyok türelmes fajta, de nem feltétlenül akarom elkapkodni se. Egyelőre bízok abban, hogy azért ezek nem pörögnek annyira a hazai piacon és azok közül, amik most szimpatikusak még lesz 1-2. Köszönöm a segítséget, ha valkinek még valami eszébe jut ne tartsa magában. :)
A Z22SE motorok nem rosszak! Vezérműláncos motor,az olajra kell oda figyelni,hogy jó minőségűt kapjon. Meg a gyertyákra,lévén,hogy gyújtás híddal van megoldva,az tönkre mehet,ha régiek a gyertyák. Ezeken felül semmi egyéb odafigyelést nem igényel. 147 lóerő bőven elég a súlyához. A kasztni,meg ha nem volt törve nem igen rozsdásodik,bontott alkatrészből rogyásig lehet válogatni,akár Coupé akár sima G bontás.
Sziasztok! Hamarosan ha minden jól megy autóvásárlásba vágok, vannak is kiszemelt típusok, de az utóbbi időben baromira megtetszett a g astra coupe változata, abból viszont kimondottan a 2.2 benzines (esetleg 1.8 benzin de azért a 2.2 jobban hangzik). A 2.0 turbo-tól félek, értelemszerűen a turbó miatt. Néztem is párat, bár sokat nem találni a használtautó.hu-n, a rá szánt összeg nagyjából 800e-1100000 ft lenne. A kérdés hogy mit lehet tudni erről a típusról illetve az említett motorról, beleértve a fogyasztását is? Szerintem nagyon jól néz ki ez a forma, főleg szép felnikkel, bőr belsővel, jájj... :) A teljesítménye is jónak tűnik a súlyához képest. Megmondom őszintén, teljesen más kategória de még a mondeo-kat néztem 2.0-ás benzinesben de ott meg nagyobb az esély a bukásra szerintem.
Lenne itt érdeklődés Astra G vagy Vectra B váltó és kézifékszoknyára? Persze van több típushoz is. Vectra A/Calibra Corsa B Astra F Omega B1/B2 ....és az elején említett két típus.
Kár mert jó kis Astra XL lehetne belőle faragni :)
A padlólemez én is néztem vázrajzokon nagyon egyezik.. persze biztos mása valóságban... kecsón kersek egyet ha van és megnézem..
Urak! Egy kérdés valaki használ e vagy van e ismeretségi körben B Meriva benzinest? Üzemleltetési tapasztalot várnék elsősorban, illetve mit nézzen meg az ember ha nemtán belebolkik egybe?
Evvel a modszerel ugyebár mozogahat a szelep, de nem kap kormot.
A másik módszer a félre fordítós. telibe lezárod egy vastagabb fémlappal, és az egyik csavart hosszabra cserélve, félrefordítod a szelepet és hadd mozogjon a semmibe...
Én egy 0,5 vagy 0,7 rézlemezből csaináltam meg a képen látható tömitést.
Egy kis kézügyesség és a réz lemez miatt egy kis olló is megteszi a tömítés gyártását. Én az alakot felrajzoltam után megfelelő méretű lyukasztóval kiütöttem az 3 furatot és már mehet is a helyére vissza.
Lehet az lesz a vége, mondjuk már kicseréltem ezt a szart, tehát egy ideig most megint megoldódott ez a probléma. Viszont azt olvastam ezzel kapcsolatban, hogy vmit mókolni kell ilyen esetben a motorvezérlővel is. Hát nem tudom mi igaz ebből, pláne ha neked meg semmi gondod.
Én biztos lezárám és hagynám a fenébe.. én ezt csináltam az Astrán (Z14XE) egy vékony rézlemezzel zártam le, a fogyi is változott és nem kapkod már, 2 éve igy járok vele.
Skacok! Egyik felem sír másik örül, az autó ma reggel munkábamenet megmakacsolta magát és állandósult a probléma, az első gondolatom egyből az egr szelep volt. Vettem pár hónapja egy bt-s mezei hibakódolvasó adaptert, ami egészen idáig baszott bármit jelezni, viszont most ma végre már mutat problémát (és akkor még örülök is neki, beszarás...), természetesen az egr szelepre panaszkodik. Hát munka után mérgemben lehúztam a csatlakozót az egr-ről így használhatóvá vált az autó, persze biztos vagyok benne hogy ez így nem igazán jó, bár én úgy tudom csak a kipufogó gázt keringeti vissza, de nyilván ez így nem jó. A lényeg hogy sajnos a következő beindításnál már megint lefulladt de mostmár egységesen, indítás után szinte egyből, végül beindítás után egy pici gázt adagoltam, 1000-1500-on, aztán pár mp után már megtartotta az alapjáratot és semmi gond nem volt vele hazáig. Holnap elszaladok veszek egy ilyen szart, de szerintem mostmár a legolcsóbbat mert a 40e ft-os is kb 25e km-t bírt ki illetve kb 2.5 évet. Kérdés mekkora szart csináltam/csinálok ezzel a módszerrel? Holnap reggel az első utam a bárdihoz vezet, aztán valahol félreállok és össze is rakom, mert szerencsére baromi egyszerű az egész.
Megjött a Jézuska :) a piacon leltem rá 500 pénz volt :)
Ez számomra nagyon vonzó,de a 100 eurós ára nagyon vissza húzza....
Az biztos,hogy ehhez hozzájárul az ajtók zártsága is. Az ára meg...igen nem kevés valóban. Nem rég jelent meg a Kadett E GSi is,szintén "csukott" ajtókkal,igaz az nem ilyen drága. Sajnos ez a fajta hobbi is költséges,mindig is az volt,de mióta tartüsan 300ft felett mozog az euró azóa különösen.
Nos igen, mióta megjelent már kétszer nekiindultam hogy felteszem a polcra, de eljutottam a képek nézegetéséig és letettem róla... én úgy gondolom az ára nem tüköri a minőségét részletgazdságát..
Ezt semmilyen modon nem lehet lepapírozni? Bocsánat a buta kérdesekért...
Nem kerestem, mert nincs olyan ismerősöm a ki fel is programozza. VAlószinű evvel a beruházással megmarad még pár évig a kocsi.. kivéve ha valaki nagyon megkivánná de kétlem.. egy Viva felszereltség klimával nem olyan kelendő...
Nem olyan kényes,mint amilyennek látszik. A fekete kárpiton hamrabb meglátszik a kosz. Mondjuk az igaz,hogy nagyon sötétkék farmerben nem ajánlott beleülni,mert megfogja és nem lehet kiszedni belőle.
No mindegy, tiéd világos belsőjét fél nap alatt megölném, utána meg magamat hogy nem vigyázok rá...
Az Astra motorvezérlőjét most csináltatom meg cirka 80 e lesz...az sem tudom meg tudodk e válni majd tőle..sok mindent nézegettem elejinte dizeleket,1700es 80 lovast, de valahogy nem vágyom újbóli szívásra(az injektorok darabja 100e) inkább marad a benzines+ LPG esetleg CNG, de az meg ritka és drága is.
Még a végén én is egy Nissanban kötök ki mint a fater..
Már nem tudjuk meg,mert nincs fent a hirdetés. :) Egyébként,ha türelmes vagy és tényleg ilyet szeretnél,akkor kis időn belül eladó lesz az enyém. Költségmentes,nem rozsdásodik. Állapotra is szerintem tűrhető.
Ez reális ezért a gépért? ehhez egy gázszett mit kostál?
Meg még egy tapasztalatot megosztanék. Kivittem próbakörre egy J sedan-t,1.6 szívó benzinnel. Az köztudott,hogy nehézre sikeredtek,viszont nem éreztem lomhának ezzel a motorral. Pedig csak 115 lóerő. Omegához hasonlítva is kielégítően gyorsult,egyedül a féket éreztem kevésbé harapósnak a H Astrához képest. Egyedül a sedan marad meg a kínálatban pár évig a K-val párhuzamosan,ez lesz tulajdonképpen a Classic,csak Sedan-nak fogják hívni,míg kijön a K sedan. 3.8 millió egy tisztességesen felszerelt autó,ami új autóért,pláne ekkoráért nem sok.
Ma jól megnézegettem az Astra K-t. Első ránézésre nincs különbség a J-hez képest,másodikra már annál inkább. Viszont vannak árny oldalak is,ami egyeseknek lehet nem gond,csak nekem van összehasonlítási alapom a kettővel ezelötti generációval. A H-ban puha,párnázottak a hátsó ajtó kárpitok,míg a J-nél és K-nál kemény kopogós műanyag. :( Ettől eltekintve kellemes kis autó és az alap ülések is egész jól tartják a derekat és a combot. Magam mögé beülve,pedig meglepően nagy hely volt a térdem és a támla között,majd egy arasznyi.
Na,még jövőhéten jön hozzá egy vízpumpa,aztán decemberben friss vezérlést kap,idő szerű is lassan. :)
OFF: egy kérdés ki javít Opel Delco Multec S motorvezérlő elektronikákat, és/vagy mennyibe kerülhet egy használt motorvezérlő beszerelve összetanítva és miegymással?
Ne legyen igazam,de szerintem kuplungtárcsa,kinyomócsapágy,mondjuk ezeknél inkább láb a nyakban effektus szokott lenni. A kinyomócsapágynak meg hangja van. Sebességbe rakáskor nem recseg?
Azt tapasztaltam ma reggel, hogy feltűnően elkezdett levándorolni a kuplung fogáspontja és nagyon nehezen vette a fokozatokat a kocsi. B Vectra 1.7td-nél lehet állítani a kuplung fogáspontját?
Köszi a segítséget!
Ami keresel azt a németeknél Azurblau nak hívják az Opel kódja "22S" a GM kód pedig a "GWS" sima metál fényú szín