nekem teljesen ép :) majd csinálok egy kurva jó képet amikor meggyújtom :) Egymás mellé rakom V alakban az Astrát és az Antarát és középen elõttük meg letûzöm a csillagszórót. Megpróbálok majd kurva jó képeket csinálni :D
Voltam a szalonban mamegvolt a 4 autó nézegetésével õrületbe kergettem a kereskedõket 2 óra alatt:) tovább legeltettem volna a szemem, de felhívtak, és el kellett mennem máshova:)
Bent a szalonban egy "Argonsilber" Sedan és egy "Carbongrau" Hatchback állt:)
És milyen a meglátásod? Jó autó?:)
Nos szerintem állati klassz, mondjuk én nem vagyok egy óriás a 175 cm 80 kg al, de a vezetõ pozíciója hihetetlen kényelmes, egy kissé Opelesen kemény, de ez szerinte tökjó, minden kézreesik nem kell nyújtozni semmiért a belsö anyagok puhák kellemes tapintásúak, nagy tetszik a kicsi kormány, szinte körülölel a mûszerfal. Az utasoknak is elegendõ a tér mind a lábnál mind a fejnél. a vezetõülés memoriás szinte minden irányba állítható, a mûszefal, mûszerek egy kicsit eltérõek ez elõzõ típusokhoz képes de megszokható
A csomagtér hatalmas, elektromos nyítású, bár nekem jobban bejön 5 ajtós, de a pókerék csak szükségkerék:(. szépen puha kárpittal bevont minden a csomagtérben. A motortér nagyon rendezett, szép e tokozás is, rendkívûl csöndes járaású gép(csak dízelt láttam, 160LE-set) benzines nem volt, egy szép nagy Garrett turbo figyel rajta, motorháztetõt teleszkóp emeli a magasba.
Szerintem az összeszerelési minõség kiváló, minden hézag minden autón azonos volt, szinte érnésre csukodnak az ajtók, becsukod magara az ajtó és jár a motor akkor csak abból tudod hogy jár hogy mutat a ford. számmérõ, illetve egy halkduruzsolás hallatszik csak..
Egy Cosmo felszerelségú 2.0 CDTI be ültem(ki nem tudtam próbálni, mert vevõt szolgáltak ki), delehet hogy meg sem engedték volna az alapára ennek a sedán asszem 8,2 misi volt, +szín meg egy két csomaggal 9,2 körül mozgott az ára ja és volt benne 10km :)
No röviden ennyi remélem lesz nyíltnap mikor ki lehet próbálni