Ha találni hozzá váltót...csak ebben Aisin volt,ha jól tudom,az meg ritka. De lehet egy olajcsere megoldja a baját,ennél még nem volt elektronika. Mint a Hydramatic-ban.
Még nézd meg itt hátha van neki. Én tőle szoktam vásárolni izzókat...meg Wunderbaum-ot :D
Hello! Lenne egy problémám az autórádiómmal. A bekapcsológombja megszűnt létezni és nem hajlandó bekapcsolni a rádió. Lényegében olyan mintha nem lenne semmi ellenállása a gombnak ahogy benyomom. Bemegy tövig majd nem jön vissza, csak akkor ha kihúzom. Vajon valami rugó szállt el benne, vagy mitől lehet? Találkozott már valaki ilyennel?
B Vectra gyári CD-s rádió CDR 500-as (ilyen, a bekapcsológombbal lehet tekerni a hangerőt). Utoljára szerkesztette: Norbi1990, 2015.01.15. 17:32:10
Ejha.... megy ám lefelé az ára ..nem csak váltóbaj lesz ott...
Közben az történt, hogy leszedtem ezt a gombot és alatta az a pöcök amit a gomb nyom elmozdult a helyéről , beljebb esett(gondolom ez annak a következménye, hogy az előlapom bal oldali bepattintója letört, úgyhogy most ki kellett bejlagolni, hogy ne essen ki a helyéről az előlapom). Most egy kicsit kell vele játszani, hogy érzékelje de működik. Hangot meg tudom a kormányról állítani plusz ki se kell kapcsolni "gombbal", mert ha teljesen 0ra fordítom a slusszkulcsot akkor ki is kapcsol a rádió, ha meg kicsit elfordítom a kulcsot bekapcsol.
Eddig mindig kivettem az előlapot, hogy ne lopják el, de most már leszarom. Ilyen gányolt rádióért csak nem törik fel az autót :D Utoljára szerkesztette: Norbi1990, 2015.01.22. 15:45:15
Élmény beszámoló,tegnapról. Ha láttatok csodát,én néztem mint paraszt gyerek az angol wc-re. Adott egy Senator B,C30NE motorral. Ebben még ugye semmi olyan különös nincs,persze ennek is megvan a varázsa. De pár perces motortér nézelődés után,feltűnik,hogy mi a francért megy két elektromos kábel a két toronyra. Azért,mert gyárilag állítható magasságú a futóműve ami működik is! Itt volt a besza-behu szituáció. Nyelni nem tudtunk páran...na meg a 12 szelepes sor 6-nak a hangja az álom,nem egy erőmű,de kegyetlen jó.
Én pár napja nagyon kacsingatok a Vectra C irányába,kizárólag V6-al. Csak itthon nem nagyon van belőle eladó,mondhatni csak dízeleket árulnak. Szóval elképzelhető,hogy lesz egy eladó Omega :) Utoljára szerkesztette: Willi Betz, 2015.02.20. 16:37:11
Arról lehet valamit tudni, hogy (nem hiszem el hogy ilyet mondok/írok/kérdezek) egy dízel b vectra mennyire vállalható? Konkrétan a 2 literes dízelre gondoltam, mondjuk egy kombi formájában egy ráncfelvarrás utániból. Vagy felejtős? Őszintén szólva érdekelne egy diesel egyszer, a nyomaték és a fogyasztás szempontjából, na meg számomra lenne más előnye is de azt itt nem írom le. :) Viszont amennyire én tudom egy benzines jobb konstrukció és megbízhatóbb.
Én hanyagolnám a 2.0 dti-t. Inkább 1.8/2.0 benzint vagy 2.6 V6-ot.
Az 1.6-os z16xe a mostani arról tudom, hogy egy aránylag jó motor, legalábbis ennek sok baja nincs (kopp-kopp), vagy csak nem tudok róla. Az 1.8-as benzines vonzó, a 2.6 v6 nyálcsorgatás de drága a benzin. :) A diesel igazából felmerült bennem hogy milyen lehet de ha vannak megbízhatósági gondok akkor nem gondolkodok ilyesmibe, na nem mintha most tudnék venni autót, de ember tervez... Na mind1 köszi!
Az elég korrekt. A merci 3000-es sor 6 automata volt, 13-14l körül alakult az átlag egy kis lámpás gyorsulgatással, pianoban kicsit kevesebb na meg pályán, viszont az több mint 1.5t volt. De az élvezeti faktor hiányzik. :) Azért kipróbálnám azt a 2.5 v6-ot. Utoljára szerkesztette: Norby646, 2015.02.21. 09:52:31
Egyetlen hibának nevezhető baja van. Gyorsabban kajálja a féltengelyeket,mint egy kisebb motoros. Viszont szerelhető,hozzá lehet férni mindenhez,nem úgy mint a V6 Omegákban... Utoljára szerkesztette: Willi Betz, 2015.02.21. 10:25:43
Az i35-t kipróbálnám,mondjuk 300 lóerő az első kerekeken,talán önzáró a difi benne.... :)
Melós :)
Felni ügyben tud valaki segíteni? 5x110mm-es osztókörre 5x112mm-es felni menne. Csak mozgókúpos csavarral menne fel? Illetve ha igen, akkor minden keréknél az összes csavar mozgókúpos kell hogy legyen?
Igen,csak azzal. S igen az összes csavarnak annak kell lennie.
Az első Steinmetz ST egy igen jól kinéző felni,csak nem túl gyakori ezért az árát is megkérik. A 2. az gyári Vectra Sport felni,azzal nem lehet mellé lőni :) Aluett-ek állítólag jó felnik,bár nem tudom hol készülnek. Egyszer mondták nekem,hogy a német gyártású felnit szabad csak venni utángyártottban,mert azok bírják az ütéseket. ET38-39-ben még a gyári Omega felniket is megnézném 17-ben...Intra pl az egyik legszebb darab,vagy a Sport.... Általában a Ronal gyártotta az Opel felniket,szóval én Ronalt simán vennék nem gyáriban. Intra:
Sport:
De pénztárca függő a felni vásárlás,17"-nak a gumizása se áll meg 50-60 ezerből,inkább 100-120 között. Meg számíts arra,hogy veszít a rugózási komforjából az autó,215-nél már meg tudja vezetni a nyomvájú a kerekeket,205 is megvezeti (ami nekem a nyári méretem).
46 lenne a 4 ami gyanúsan olcsó, így tartok tőle, hogy nincs a legszuperebb állapotban. Erről lenne szó egyébként: Link A képen amennyi láttszik az nem rossz, de aggasztó hogy nem látni mind a 4-et normális minőségben. Amin a kocsi is rajta van az nem mérvadó mivel nem a szóban forgó felnik vannak rajta. Bicskén van, én 3. kerületi vagyok így potyára nem akarok odamenni. Viszont telefonba nem mindig mondanak igazat, meg a "jó állapotú" sem jelenti midig ugyanazt mindenkinél, legalábbis az eddigi tapasztalataim alapján.
A vectra sport szitén tettszik, az viszont gumival együtt van, ami állítólag 65%-os. :D Hát nem tudom futok egy kört a telefonommal aztán meglátjuk. Mindenesetre köszi a segítséget, te mindig képben vagy! :) Utoljára szerkesztette: Norby646, 2015.03.26. 08:09:58
Ja még annyi hogy vajon milyen széles gumi fér el a vectrán? 215 hivatalos váltóméret, én 225-ösöket is néztem elvielg az is jó, nem tudom hogy egy 235-össel mi lenne a helyzet, bár gondolom ez ET függő is.
235/45 inkább csak hátul,meg az már az Omega gyári mérete,ott szélesebb a kerékjárat is. Szerintem 215,annál nem kell szélesebb. A Steinmetz-et felhívnám és kifaggatnám az állapotáról,több oka is lehet,hogy ennyiért árulja. Lehet csak el akarja adni és nem árulni,egy próbát megér. Térj ki arra is,hogy feleslegesen nem autókáznál,tehát mondja el ha bármi hibája van.
Ha gumi nélkül veszed,akkor arra is kell gondolni. 17-ben 20-25 ezer/db között van olyan gumi amit nyugodt szívvel felraknék. Kínai gumit én hanyagolnám,inkább Hankook vagy Kumho. Kumhoval jók a tapasztalataim,mindkét autón azok a nyáriak és teljesen jók. Tavaly vettem,igaz csak 16-ban,de az is 65 ezer ft volt 4 db-ra.
Rám ragad a hülyeségen kívül a hasznos infó is :D Kb 20-25 éve Opelek vesznek körül,meg olyan körökben is mozgok. De van amit én se tudok :) Azt majd tudja a Zoli :)
Na felhívtam a steinmetz-es felnis ürgét, elvileg ma megy érte vki, ráadásul sérült az egyik. A vectra sport már elkelt az aluett-ről lemondtam, viszont tavaly néztem itt a közelben egy gumisnál volt egy vectra c felni (17", 7", et41), ami akkor nagyon megtetszett, és még mindig meg van neki. 100-ért adná michelin-el (215/50 r17) és szereléssel együtt. A gumit azért majd jobban megvizsgálgatom, ha nagyon kopott akkor csak a felnit hozom el. Na majd beszámolok. Ilyen egyébként:
Én is most gumi vásárlás előtt állok, esetleg a kormoran gumikról valami tapasztalat? Tudom nem prémium kategória, de most hirtelen 60 lenne a max amit ki tudok adni 4 darab gumira.
Inkább ezt ajánlanám,Falken ZE 914. 16700Ft/db,de az idei ADAC teszt ajánlja az adott méretben. Inkább jobb minőségű,de nem túl drága gumi legyen,mint olcsó és rossz. Fontos,hogy meg lehessen vele állni. Kormora-t azt nem nagyon dícsérik. Szóval 16700x4=67 ezer,az még szerintem elfogadható ár,picit gyűjteni kell még,de ennyit megér a biztonság én úgy gondolom. Hangsúlyozom ez az én véleményem. Utoljára szerkesztette: Willi Betz, 2015.03.26. 20:17:07
Egy jól leakciózott Barum Bravuris 2 vagy 3(HM) is Jó választás lehet...bár tény hogy inkább 70 mint a 60 lenne elég rá...:/
Na ez lett a végeredmény: 2012-es Michelin primacy hp gumik 215/50 r17-es méretben, nagyon faszák. A felni ahogy korábban írtam gyári c vectra felni, 7"x17" ET41. 1-2 apróbb sérülés van rajtuk, de abszolút nem vészes, szerintem nagyon passzol a verdához, főleg így a 195/65 r15 után. :) Hát sok hely nem maradt a kerékjáratokba...
Jó lett,tényleg jól áll neki! El is fordul normálisan az első kerék,nem ér bele sehol?
Én még pár hétig 195/65 15-el nyomom. :D Holnap lacházára is így megy ahogy van.
Nem, szerencsére. :) Hát ettől nagyobb már nehezen férne el sztem, max peresebb gumival, mondjuk egy 18-ashoz egy per 40 vagy 35, nem tudom, melyikkel kissebb az eltérés az átmérőt nézve. A hátsó kerekeknél, a küszöb és a gumi közé nem fér be az ujjam... :D Kb 1-1.5cm hely lehet, de csak a küszöbnél, ami nem igazán érdekes, a többi részénél fasza. Hát már csak abban bízom hogy ha többen ülünk a kocsiba, esetleg még cucc is van akkor nem ül rá a hátul a gumikra a kocsi. Bár olyan még nem volt, hogy tele lett volna az autó + 5-en ülünk benne, de mostmár nem is lesz sztem. :D Egy per 45-el kényelmesebb lenne hely szempontjából, így viszont kicsit kevésbé üt, szerencsére sokkal jobb a helyzet ilyen téren is mint vártam.
Köszi! Igazából jól áll neki a távolság. Van rajta bőven sérülés,de azok ellen nem tudok tenni,míg nem garázsban áll. Én személyszerint picit félek a 17-es kerekektől,mert van itt bőven a környéken útnak nevezett aknamező :) Ennél meg 235/45 a gyári méret,szóval nem is túl ballonosak. Na meg pénzem sincs rá :D Meeg akkor évente kéne cserélnem a stab pálcákat elöl. Itthoni utakra nem igazán passzol a futóműve. :) Most is hallom néha a bal elejét,hogy kopog a stab pálca,pedig tavaly nyár végén lett felújítva a futómű.