Kész az autó, most már semmi baja (kopp-kopp). Ki kellett cserélni a vezérműtengely jeladót, főtengely jeladót, és az egyes gyújtótrafót is. Ez mind rossz volt. Gyanús, hogy francia elektronika van benne... Láttam is már renault feliratot az autóban, igaz az a fényszóró magasságállító, de ennyi erővel más is lehet.
292ezer van amúgy benne, és a hibakód olvasó szerint is annyi van. Elvileg az sem volt tekergetve. Viszont rejtett hibái voltak, vannak, meg lesznek is szerintem. Csak elég kétségbeejtő, hogy fél éve van meg, 5000et mentem vele, és minden hónapban van valami baja.
Ahogy elnézem az én autóm biztos hogy szét volt hajtva. Törve nem volt, ezt többen is megerősítették. De most úgy néz ki elektronikai baja van. Biztos a franciák csinálták benne az elektronikát. Sajnos akkor ez látszik is.
Nekem Almeram van 11 éve és olaj meg benzin kell bele. Az évek miatt cserélni kell lassan a csomagtartó légrugóit meg egy új övfeszítő se lenne rossz, szóval csupa olyan ami nélkül bőven autó. :) valószínű sok km-el vehetted amit visszatekertek vagy rosszabb törve volt, sajnos a magyar autó nepper azt ad el amit csak eltud...
Sikerült vennem egy komplett készletet, köztes tárcsa is van benne. Ki is cserélte a szerelő, de még mindig nem jó az autó. Hidegen tökéletesen működik, de melegen nehezen indul be, valamint leesik az alapjárat. Hibaolvasás gyújtástrafót írt ki, de annak a cseréje után is marad a hiba. Kiírta még a főtengely jeladót is, azt még megnézi a szerelő, de én már abban sem bízok, hogy megoldaná. Kezdek ott tartani, hogy eladom így ahogy van. Ráköltöm a gatyámat is és még mindig nem autó. Soha többé nem veszek Nissant az is biztos.
Az autó ismét nem indul. Most meg a főtengely jeladó a ludas. Az olaj a lyukas vezérműtengely jeladótól végigfolyt a főtengely jeladóig a vezetéken keresztül. Ki tudja mit károsított még, sőt lehet az egész kábelezést cserélni kell. Ráadásul az eladó el is mondta, hogy szerelték a motort, akkor sérülhetett meg a vezérműtengely jeladó (másképp ugyan hogy sérülhetett volna meg, törve nem volt). És jó megoldásnak találták betömni a lyukat pasztával,mint kicserélni a jeladót. Kizárt, hogy nem tudták volna a hibáit az autónak. És nem csak ez volt a rejtett hibája, a katalizátorban nem volt szűrőbetét, és ezt is biztos, hogy tudták. Csak ezzel még nem foglalkoztam, mert áron alul volt az autó. De most már ekszakadt a cérna. Soha senki ne vásároljon autót az a-z autókereskedéstől (Bp. Régi Fóti út). Persze én is idióta voltam, hogy belerohantam ebbe az autóba.
A vezérműtengely jeladó ki lett cserélve, valamelyest javult is, de még most is nehezen indul be az autó, és kicsit erőtlenebbnek érzem, mint amilyennek kéne lennie. Viszont most már normálisabban gyorsul, de 1.6-os szint helyett, olyan 1.4-es szintűnek érzem, és néha be-be rángat gyorsításnál. Amúgy biztos, hogy a jeladó hibás volt, mert már be sem indult az autó, és csere után egyből beindult. Na meg a régi jeladón mechanikai sérülés volt, amelyet egy idióta szaki tömítővel próbált javítani. Viszont én arra gondolok, hogy most meg a vezérműtengely jeladóba csatlakozó vezeték és elektromos csatlakozó a rossz, mivel a régi jeladó telepumpálta motorolajjal.
Én még nem cseréltem, és nem tudom, hogy mikor lehetett cserélve. Azt az infot kaptam, hogy ezeknél nem nagyon jellemző, hogy cserélni kell. Ha a vezérlés, akkor nem kéne csörögnie a láncnak?
Egy Nissan Primera p12 1.6 2003-as autóm van. Olyan gondom van vele, hogy gyorsításkor nagyon gyenge, erőtlen a motor, gyakorlatilag egy kispolszki lehagyja. Indításkor is nehezebben indul. Na meg rángat. Hibakiolvasáskor gyújtás kimaradást írt ki. Gyertyák kicserélve, de a probléma marad. Mi lehet a baj? Válaszokat előre is köszönöm.
Néztem a NG Gyároriásait és a nissan GTR volt a téma, és azt mondták, hogy a gumit nem levegővel fújják fel, hanem héliummal! Ha jól emlékszek vissza. Ez most komoly?
haller. tud valaki Nissan QASHQAI Magyar nyelvű elektronikus kezikonyvet?
Sziasztok! Nissan Sentra B12-t keresek, ha valaki tud segíteni, neki van ilyen autója, vagy ismer olyat, akinek a tulajdonában van egy, és elképzelhetõnek tartja, hogy sikerül kikönyörögni alóla, az kérem, írjon, és a többit megbeszéljük. Köszönöm.
Szeretném a figyelmetekbe ajánlani ezt a cikket. Akárhogy is nézzük ez azért elég nagy cumi a Nissannak.
Sziasztok! A változatosság kedvéért... én is egy GTR R34et vagy R33at keresek... találtam is párat angliában, de elég kevés választék... GTR csak 2 van, és 20.000 font:S 2.5ösbõl van több is, és sokkal olcsóbb....
Írben is vannak skyline-ok, nem? Ír autókereskedõs honlapot ismer valaki?
Ha tud valaki segíteni, privibe írjon, pls! Thx:)
jaj bocsi én buta a nõk lapjás dumapartinkat tettem be linknek http://www.autostat.hu/auto-keres?task=details&cid=nissan-micra-02
ö lenne az :) heh
csáó! lenne egy kérdésem, remélem vannak köztetek hozzáértõ emberek. Kinéztem magamnak egy klassz kis új autót itt: http://www.nlcafe.hu/forum/?fid=441&topicid=76636 és csak kíváncsi lennék, hogy a feltüntetett ár reális-e? Láttam hasonló,de régebbi modellt, használt autók között csak nem tudom, hogy merjek-e használt autót venni. köszi a segítséget
Nem tudja valaki, hogy a 2002-es Nissan Micrából hogyan lehet kiszerelni a gyári fejegységet? Köszi
egy fórumon valaki azt írta hoyg balkormányos skyline nincs! márpedig én úgy tudom hogy r32 és r33 volt gyárilag balkormányos! akkor te azt mondod hogy a balkormányos r34 át lett építve! tuti hogy csak jobbkormányos készült? nekem ez kezd gyanus lenni!
halihó mindenki! én szintén nagy skyline rajongó vagyok! a minap érdekes képeket szemléltem meg! nissan skyline r34 gt-r és balkormányos! kb 2-3 ilyen skylineról van fent képsorozat! www.toprpm.com valaki kommentálja mert ha tényleg létezik a balkormányos akkor mától egy olyan megszerzése az életcélom! dekomolyan! eddig úgy tudtam hogy r34-bõl cak jobb kormányos van! r32 és r33 én úgy tudom van bal kormányos! ezek szerint van az r34-bõl is?
Van mód arra ,hogy megint beinduljon ez a fórum is?!?!?! :)
Nos akkor ahogy ígértem most járok 1 hét után 300km-nél tudom ennyi idõ még arra se elég hogy gumiról lelöjön a szösz na, de azért némi tapasztalatom már van a kocsi árához képes tökéletes nem egy verseny verda, de ezt nem is várja el tõle senki kényelem szempontjábol 5/5 legalábbis nekem és mivel hátúl nem sûrün fogok ülni nekem ez bõven elég:D, fékek Isteniek egyszerû döbbenetes a fékerõ viszont nagyobb sebeségénél a menetszél már halható elég rendesen, de még határon belül van.
Klíma ez az idõ ugye még nem megfelelõ egy hatásos teszthez, de azért érezhetõ hogy hût rendesen.
Teljesítmény mivel 0 km-es kocsi bejáratos akárki akármit mond, hogy így bejáratják padon meg ugy egy kocsi 10eKm-ig bejáratos... ezt nem én hanem tõlem sokkal jobban hozzáértõ emberkék mondják és, hogy ez miért érdekes nos azért mert a motor nem sokat pörgött még 3e felett 4e felett még 1X se és emiatt nem sokat tok mondani az érezhetõ hogy 3 felett indulna meg addig is húz de nem agresszívan ami tetszik, 3e-nél megy 120-at szal ez jót tesz a pénztárcámnak is.
Egyenlõre majd ha elsz fejlemény még írok:)
Jahh, az kell :D Nekem bejön, csak a lámpa nem tetszik így, de ottvan...
De AZ nem S13... az 200SX, az S13 az egészen más ugye, az olyan mint a sil-eighty amit beraktáál, csak a hátulja más, mert ugye a Sil-eighty az egy Silvia-180sx keverék :D De én is 200SX-et szeretnék veni, mert nagyon bejön a fomája, és nem is írnak róla rossz véleményeket, szal sztem megéri, csak vigyázni kell a turbóra, de meik turbós verdára nem?
Csak felelevenítés képpen akinek nissan típusú jármûve van legyen az bármilyen, és szeretné megosztani velünk pozitív és negatív tapasztalatait kérem tegye meg:) jó ez a kép linkelgetés is, de örülnék neki, ha volna a topikban egy kis velõ is:)
ezt a képet beraktam a tuning topikba is de nem bírom megálni hogy ide ne tegyem be:)
Ez se rossz:
Na de ne csak beszéljünk és ha már nissan topik akkor:
nem tom nem rossz kocsi amikor még nem tudtam mennyi szemeztem vele én is igaz nem a sportal hanem az alapppal, de az is drága és az alap felszereltség is szegényes...