ja még az aktiválás nincs meg, mert nincs kódom, esetleg nem tudna valaki küldeni?
a steamot nem megvettem, de krekkeltem, hogy nézhetem meg hogy ezek a változtatások nálam is megvannak: http://www.vonatmagazin.hu/2009/06/railworks-az-elso-javitas/#more-10755
nincs linkje, steamen jön ha megvetted a játékot, mint az összes patch :)
1 dolgot nem értek a játékba mikor tehervonattal megyek és a konténereket fel kell pakoltatni a daruval akkor van olyan kamera nézet ahonnan a darutól látom a dolgokat? csak mert a vonat végétõl nagyon rossz úgy felpakolni hogy nemtudom hogy jóhelyen állok e mert akkor pl minden második kocsira sikerül feltennem! szal ez hogy oldható meg?
Altenburg to Wildau musthave pálya. Profi, gyönyörû és hangulatos. Nagyon részletes úgyhogy kell hozzá gép. Van pár alap scenario hozzá, de a legtöbb fizetõs jármûvekkel megy (már RWtoolsal ki lehet cserélni), viszont az rb to wildau scenariohoz csak alapjáték kell persze valszeg minimum 96-os verzió, de ki kell próbálni.
Újra próbálkozom a RW-al, de sehogy sem sikerül a vagonokat szétkapcsolni. A Keyboard Controlls Ctrl+Shift+C-t adja meg a Manual Couple-ra (de nekem "manuál uncouple" kellene. Korábban tudtam vagonokat szétkapcsolni, de a billentyûkre nem emlékszem (a #338-ban sem találok erre ötletet) Esetleg a kapcsolási lehetõséget valamilyen beállítás is befolyásolja?
Ja, sok helyrõl uktrainsimen van jópár fõleg angol pálya, bár ott órákat kell várni a letöltéshez és gyökkettõvel jön ha nem fizetsz. Feladatok is vannak. De máshol is van mindenféle, csak szétszórva, nem így összegyûjtve. Vannak spanyol pályák, francia is van már, amcsik, németek. Az alap német pályákhoz meg a rail-sim.de-n van pár feladat, meg persze még kitudja hol.
railworks mappa languages mappába kell rakni a lan fájlt, majd a keretprogramban ki lehet választani. Nem tudom hogy warezossal mûködik-e, a legújabb 108-as verzióhoz lett készítve.
Üdv! van itt valaki aki tudna nekem segíteni ebben a játékban? mert tetszenek ezek a vonatos gamek de nem mindent vágok benne :S szal aki válaszolna pár kérdésemre az írjon pm et köszi!
Ha nálam nem akad, a hang jó, akkor miben van a hiba?
RS egyébként nem RW a warez RW után az RS visszalépés.
RS 60 valamennyis verzió, rw warez pedig 84-es, és a legfrissebb pedig 108-as. RS nem egyenlõ az RW-vel. Az rw-t tovább fejlesztik, az RS pedig marad örökre a 2008-as szinten amikor az utolsó patch kijött hozzá.
Azt hiszem nem fogunk dûlöre jutni a témában. A Superfetch sem egy vasaló - mindent az sem simít ki (csak a csodagépeken mûködik kifogástalanul - nekem ez sem segített), még a motor menethangok lukait sem tömi be (2-es kameramódban jól hallhatóan! - (1) kameranézetben valóban nem tapasztaltam hangkimaradásokat, de megtorpanásokat IGEN.... Maradjunk annyiban; akinem az RS (RW), akinek a TS a szimpatikusabb azzal játsszon! az elõnyeivel-, és hibáival együtt. (még csak annyit; az RS-t a torrent változatának kipróbálása után meg is vásároltam 1500 Ft-ért, de semmi különbséget nem tapasztaltam a két "verzió" között. Továbbra is csak azt tudom mondani, hogy NEM a GÉPE(I)MBEN van a hiba! No JÓÓÓÓ vonatozást!
Hidd el, az fps esést észreveszem szemre, sõt még a nem esést is. 30+ fps-ig elég pontosan megmondom szemre is. A kis beakadások minden gépen elõfordulhatnak, mert a vinyók lassúak, de ezek 1 km-enként lehetségesek, és rendes gépnél akkor is nagyon rövidek. Superfetch-el, meg teljesen el is tûnnek ugyanis már elõre a memóriában vannak a szükséges dolgok nem kell vinyóra várni. Hangproblémákat pedig nem nem hallom, hanem nincsenek, pedig hallgatózom hogy észrevegyek valamit. Éjjellátó képesség sem kell, ugyanis mint általában a játékokban éjszaka is van fény rendesen, hát még ilyenben mint az rw, ahol van holdfény, a sínek mellett kivilágított városok, falvak, utak. Na meg a jelzõk is világítanak. De úgy mondod ezeket mintha nem lennének az msts-ben is ilyen akadások ténylegesen, nem csak 8 hangot tudna lejátszani egyszerre, a többi effekt meg lemarad, vagy ha tudnál olyan vasútszimet mondani ami bármelyikben jobb lenne.
"Én lennék a boldog emberek egyike, ha mindegyik úgy mûködne, ahogy szeretném (DE NEEEEEM!)"... hiszen tökéletes program nem létezik, és nem is fog SOHA, de neked nem elég hogy 1 dolog kivételével egy mindenben jobb + 1000 újdonsággal rendelkezõ programot kapsz, ezért inkább maradsz annál a programnál ami még ennek 1%-át sem tudja, plusz egy régi 8x-es orosz warezes verzió alapján beszélsz(a hangproblámaidból ítélve, bár ahogy emlékszem nekem akkor sem volt gond, de hallottam hogy bizonyos audio chipeknél lehet), mikor manapság a 108-as verziónál tartunk.
"Annak meg még inkább örüljél, hogy féláron sikerült megvenned a RW-t(lehet, hogy a gyártók is belátták, hogy csak a felét éri....?)"
örülök, steamen mindent akcióban veszek (vannak ilyen napos/hetes akciók ünnepekkor), így vettem a gta4+ episodes from lcs-t is 2+2 ezer forintért, és így szereztem be a portalt is ingyér, és ilyen akcióban szereztem be az rw-t is márciusban, de most júliusban is volt megint ilyen akció. :) Ugyanis a steamnél már rájöttek hogy az olcsó akciós játékokkal sokkal többet kereshetnek mint a drága játékokkal, ugyanis sok kicsi sokra megy ;)
Videot készíteni én a frapssal szoktam, de vigyázz ha a gépednek gondjai vannak az rw futtatásával, a frapssal még nagyobb gondjai lesznek, fõleg hd minõségû felvételnél.
Utoljára még csak annyit(nem vagyok éppen kispályás vonatozó - sem számítógépes felhasználó); mind a RS-t, mind a RW-t 6 különbözõ kiépítettségû gépre telepítettem (minden gépen 32-, ill. 64 bites oprendszereket - Xp, W7 Vista - is használtam, éppen a különbözõ körülmények tesztelésére. A telepített oprendszereken 2-8 Gb memóriával rendelkeztek a gépek 3 Ghz DC - 3 Ghz C2D processzorokkal - a max kiépítettségû gépben EAH-4670 PCE vga-val (de nem részletezem a többi összetevõket.... A legcombosabb gépen E8400 proci, 8 Gb ram, EAH-4670 vga, SATA-II. winyó(k) W7-64 op. Ezek mellett is (mit bármelyik másik gépen) ugyanúgy (ill. gyengébb gépen jobban-, erõsebben kevésbé) akadt a vonat futása (a rövid idõre lecsökkent fps értékbõl is láthatóan.... Ha nálad minden tök simán mûködik, akkor örüljél, mert Neked csodagéped van - nekem meg 6 rossz(!?)(vagy a szemed nem érzékeli a megtorpanásokat és a menethangokban sem hallod meg a kihagyásokat, az éjjellátó képességrõl már nem is szólva....) Egyébként a fene akarja lejáratni a RS-t, RW-t. - hiszen a RS volt az elsõ vonatos programom, s az ott tapasztalt - általam - hibákat ugyanúgy megtaláltam a RW-ben is (ez bosszant!) Én lennék a boldog emberek egyike, ha mindegyik úgy mûködne, ahogy szeretném (DE NEEEEEM!) Annak meg még inkább örüljél, hogy féláron sikerült megvenned a RW-t(lehet, hogy a gyártók is belátták, hogy csak a felét éri....?) Azt hiszem ide kell tenni a pontot a téma végére. Csak egy kérdés; hogyan lehet videót készíteni a vonatozásról?
Még mindig a te készülékedben van a gond. Láthattad pl az elsõ videomon, azt a pályát az Altenburg Wildau... Na az nem kicsit részletesebb és gépigényesebb pálya mint az alap pályák, és láthatod hogy megy frapsolás(ami szintén elég gépigényes) közben ami egy rossz vinyóra rögzít, és 20 fps-re van korlátozva, egy nem éppen modern és erõs gépemen. De még ha szaggatna új pályarész töltésekor, az sem olyan nagy probléma, hiszen az msts is ezt teszi (vagy kivág desktopra), sõt töltés nélkül is szaggat bizonyos részetes pályákon.
"Aztán egy ilyen drága (akár 12.000 Ft) játéknál már igazán elvárható lenne (gyárilag!), hogy a mozdony éjszaka világítsa meg az elõtte levõ pályaszakaszt.... a "lukas" menethangokról már nem is szólva..."
Ezzel az a probléma, hogy 5ezerért vásároltam az rw-t, amihez kaptam még 4 amúgy fizetõs dlc-t. Egyébként én is így voltam az MSTS-el, amikor az 12k-ba került. Sajnos egy olyan játék amiben nemnagyon van fizika, instabil, és emellett még igen bugos is, nem ér meg annyit.
"Lukas" menethangok meg nincsenek, megint csak az ön készülékében van a hiba, nálam semmi probléma nincs a hangokkal, hallhatod a videoimon, ami ráadásul több mint dupla terheléssel készült, a fraps miatt.
Látom van egy kis szemellenzõ, mert teljesen valótlan dolgokkal próbálod lejáratni az rw-t (ki tudja miért). Ok játszhatsz elavult õsrégi félarcade vonatos játékokkal(trainz, msts), de akkor ne gyárts elméleteket az rw-rõl, ami egyébként is szimulátor akar lenni, miközben te kikapcsolnád éppen az élethûséget a kisiklást és a bonyolult irányítás ami egy arcade játékot jelent.
Azt hiszem teljesen mindegy, hogy arról próbáljuk egymást meggyõzni, hogy a pohár félig tele van, vagy félig üres.... Nem most került a kezembe a RS-, ill. a RW. Elég drasztikus gépfejlesztést "áldoztam be", hogy a vonatok akadásmentesen haladjanak, de a végén arra a megállapításra jutottam, hogy NINCS az a "combos" gép (talán a NASA-nál) amelyiken valamilyen mértékben ne akadna a vonatok futása, hiszen nem a gép teljesítményének hiánya-, hanem a beolvasás sebessége határozza meg elsõsorban a haladás simaságát. Ugyanis, ha a következõ pályaadatok beolvasásához nem elegendõ az fps érték, akkor óhatatlanul pegtorpan a beolvasás idejére a vonat megjelenítése (mivel a windows vagy olvas, vagy megjelenít...) Ha a Shift+z-vel bakapcsolod a fps megjelenítést, meggyõzõdhetsz róla, hogy idõnként a 40-50 fps igencsak leesik 20 alá is egy-egy rövid idõre, ami bizony már nem elegendõ a folyamatos megjelenítéshez (én ezt nevezem "akadásnak" - ami gyengébb gépek esetén akár néhány fps-re is csökkenhet, hogy szinte a vonat "meg is áll" egy egy pillanatra....) Aztán egy ilyen drága (akár 12.000 Ft) játéknál már igazán elvárható lenne (gyárilag!), hogy a mozdony éjszaka világítsa meg az elõtte levõ pályaszakaszt.... a "lukas" menethangokról már nem is szólva...
igen 64bites os-van, amióta 64bites procim van :)
A HST alias IC125 alias First Express, 102mph-ról 0.9 mérföld alatt áll meg teljesen ami 1,44km. A hivatalos normális átlag fékút 1,2mérföld, tehát nincs igazad. Fõleg úgy nem hogy a legnagyobb tábora a railworksnak angliában van ahol a HST futkos, és valószínûleg a rajongók többsége már ült is ilyenen. Õ nekik semmi gondjuk nincs a féktávval. Na meg a készítõk is jobban tudják ugyanis õk elmentek ezekhez a vasúti cégekhez paramétereket gyûjteni. Tehát a te tapasztalatod szemben áll az én játékbeli tapasztalatommal, és több ezer olyan emberével akik használták az illetõ jármûvet, és néhány emberével akik a paramétereit is ismerik.
"Hogy melyik mozdonynak milyen messzire hallatszik a hangja, az szintén a nem egységes programozástól függ ugyanúgy, mint a fékezés intenzitása." És én mit írtam? Bár én a beállítást nem nevezném programozásnak, ugyanis egy szám beírása nem programozás(egyébként 2 szám, az elhalkulás kezdése távolságban, és a 0 hangerõ távolsága).
"és miután azok már egy ideje állnak és mégis adatot akarunk valamelyikrõl olvasni a windows addig "lefagy" amíg a kérdéses winyó fel nem pörög!!"
Nem fagy le, én a vinyó felpörgéssel nap mint nap találkozom, az a program fagy meg ami olvasni akar a kérdéses vinyóról, ami érthetõ mert csukott könyvbõl nehéz olvasni, elõtte ki kell nyitni. Ezen kívül minden megy tovább. Ha a kérdéses vinyón pont maga a vindóz van, persze hogy megáll, ugyanis honnan olvassa be a programkódot amíg az alatta lévõ vinyó nem megy? Bár én évek óta nem láttam olyat hogy a rendszervinyó leálljon, mert mindig olvas ír rá valamit.
Az a helyzet, hogy a TS-nek nagyrészt csak hibái és hiányosságai vannak. Az rw-nek is van pár, de jóval kevesebb, és jóval több elõrelépés van benne. Így a TS mellett az szólhat, hogy jelenleg 9 év után több kiegészítõ van hozzá (bár ezek a TS korlátozott képességei miatt igen korlátozottak), az RW-hez még nem olyan sok, de elnézve hogy mikor jelent meg, és azt elnézve hogy a ts-hez úgy 4 évig szinte semmi nem volt, nagyon jól áll. Ezen kívül a szemellenzõ állhat csak a TS mellett, mert minden másban rosszabb a fényszórót leszámítva (bár amilyen szögletes fényeket csinált az, se valami jó). De elvileg már a fényeket is megcsinálták az addonkészítõk, várhatóak mûködõ fényes mozdonyok, de persze ez nem egy nagyon zavaró dolog.
Ez egy programhiba, még nem csinálták meg és valszeg nem is fogják, mert már a Railworksot hegesztik ezerrel. Jönnek is ki hozzá a jobbnál jobb dolgok.
Még egy apróság; a villanymozdonyos vonat valóban rövidebb úton megáll, de a RW-ben a mozdonyok lámpái éjszakai üzemben nem világítják meg az elõttük levõ terepet (a TS-ben ez jól mûködik). A mozdony lámpái látszólag világítanak (2. kameramódban láthatóan) de FÉNYT nem adnak - vagy ehhez még valamit tenni kell a beállításokban?
Gondolom, hogy 64 bites oprendszeredhez van a 6 Gb ramod (mert 32 bites oprendszer CSAK 3 Gb-ot tud kezelni.... - a másik három csak dicsekvési alapot képez...) Kipróbáltam az "okosabb" változatot, de a véleményem - tapasztalatom - nem változott meg. A First express 100 Mph/h-ról általában 1.4 mph (2.24 km) alatt ált meg 100%-os fékezéssel. Hogy melyik mozdonynak milyen messzire hallatszik a hangja, az szintén a nem egységes programozástól függ ugyanúgy, mint a fékezés intenzitása. A windows - olvas, vagy megjelenít megállapításhoz csak egy egyszerû példa.; ha az Xp "takarékos" üzemmódban van "több winyós" rendszernél! és a beállítás szerint mondjuk 3 perc után leállíttatjuk a rendszerrel az éppen nem használt meghajtókat, és miután azok már egy ideje állnak és mégis adatot akarunk valamelyikrõl olvasni a windows addig "lefagy" amíg a kérdéses winyó fel nem pörög!! és ez alatt a rövid idõ alatt az egér sem üzemel és egyáltalán nem lehet a géppel semmit sem kezdeni - én erre mondtam azt, hogy az idõk során semmi sem változott a windows körül ( ez a jelenség a W7-ben ugyanúgy megvan!) Azt hiszem ezen felesleges tovább problémázni, mert ezen a jelenségen - mûködési elven - a töredezettségmentesítés SEM segít...Azon meg pláne nem érdemes több szót ejteni, hogy kinek a TS, kinek a RW a szimpatikusabb - mindkettõnek megvannak a maga hibái...
nem tudom mi gondod van a fék SZERINTED nem élethûségével, amikor nem szimulátor módban játszol, hanem butított módban. Egyébként pl HST-vel 1 mérföldön belül fékezek 125 mph-ról ha állomás jön, nemtudom neked honnan jött ki az a 2,5km fékút. A villanymozdonyok általában még jobban is fékeznek a dinamikus fék miatt (persze nem butított módban, mert akkor csak légfék van ott is).
A motor hang elhalkulása hangbeállítás kérdése. Az én próbamozdonyomnak pl jó messzire van hangja :)
Minden változtatást el lehet végezni házilag rajta, jó sokan megtették. A "specializált" formátumot meg binarizált játékkódközeli tömörített formátumnak hívják, amit egyébként a serz.exe-vel lehet visszafejteni, és bekódolni. De meglévõ cuccokat nemnagyon módosítgatunk, saját általunk létrehozott dolgoknál meg minden konvertálást elintéz a szerkesztõ. Tudod semmilyen játéknál nem lehet ész nélkül olvasás nélkül módosítgatni, elõtte érdemes utána nézni.
Váltó logikája van, pont olyan mint a valóságban. Vannak automatikus (gép által vezérelt, és mozgatott váltók), és vannak manuálisak. Elõbbit a fõvonalon használják, utóbbit a váltókörzetekben, mellékvágányokon, ahogy a valóságban. De free roam módban ne várd hogy átállítsa az automatikus váltókat, mert a nem létezõ célra elég nehéz.
A TS-hez pedig kár a fék élethûségét hasonlítani, ugyanis a ts abszolút nem élethû ebben SEM. Bizony a vonatoknak sok idõ kell a megálláshoz, fõleg nagy sebességrõl.
Szaggatás pedig nálam sincs, max grafikán játszom 1280*1024-ben, 16x-os aniso szûréssel, egy 2,3ghz-s athlon x2-vel, 6 giga rammal, és egy 512 megás radeon hd3870-el... Ha meg neked az új pályarész betöltésénél szaggat, akkor csinálj egy töredezettségmentesítést, ugyanis azért teszi mert túl lassan olvassa a vinyód a betölttendõ adatokat. TS bizony még jobban beáll ilyenkor (persze nem a gyári pályákon amik olyan üresek hogy alig kell valamit betölteni, viszont még töltés nélkül is erõsen tud szaggatni ha kicsit részletesebbek a modellek amiket látsz (ez a részletesség persze az alap dolgaihoz mérendõ, hiszen mai szemmel azok a részletesebb ts modellek is vicc szerûen néznek ki).
A windows fejlõdésérõl alkotott elképzeléseid finoman szólva tévesek. Már win7 és xp között is ég és föld a különbség, nemhogy a 3.0 és az xp között :) Fõleg mert a 3.x egy grafikus felület volt dosra, az xp meg már egy teljes os. Virtuálisan akárhány dolgot tud együtt csinálni (tehát másodperc tört részén váltogatja a feladatokat), több magnál valóságos a párhuzamosság. Más kérdés hogy a vinyó a számítógép messze leglassabb eszköze, és mindig a vinyóról való töltés fogja meg. Ezért jó a sok ram, ugyanis akkor a ramba tölt és onnan olvas, ami nagyságrendekkel gyorsabb (13 gbyte/sec vs 70 mbyte/sec). Az meg hogy sata vagy ide nem oszt nem szoroz... soha sem a csatolófelület volt a korlát, hanem maga a vinyó felépítése, és a töredezettség.
video, amiben fékezés is van (a beállások annak köszönhetõek, hogy a hd minõségû videofelvétel eléggé igénybeveszi a vinyót, na és egy selejtes vinyóra mentettem, ami gyakran elakad az írással/olvasással).
Szerintem semmivel sincs baj - csak a windows MINDEGYIKE! ÍGY MÛKÖDIK!.... Ha a duplamagos procikat a win7 (is!) már párhuzamosan tudná üzemeltetni, akkor az egyik mag a megjelenítéssel, a másik meg a beolvasással tudna foglalkozni.... na akkor mennének ezek a játékok megtorpanás nélkül. De Redmontban még erre nem jöttek rá - olyannyira, hogy a Win 3.0 óta az alapvetõ mûködési rendszer lényegében nem változott. (a sok, sok nyögvenyelõs-, felesleges dizájn jellegû fejlesztés helyett a mûködési rendszer javításával kellett volna foglalkozniuk (már az Xp-tõl kezdve), de nem így történt - és félõ, hogy a "Win10" is így fog mûködni!..... de látványosan...
nem lehet hogy nem a géppel hanem a játékkal van a baj?
Win7-el is próbáltam (teszteltem), meg Vistával (no meg Xp-, ill. W7 64 biten) de nem volt észrevehetõ különbség a megtorpanásokban és a lukas hangokban..... (bármelyik WINDOWS ugyanolyan elven mûködik!!!! - vagy olvas, vagy megjelenít...) kár, hogy (ismeretem szerint) Linuxon nem futtatható! A fékútról egy (több) mért adat; hasonló nagyságú szerelvény a TS-ben 160 km/h-ról kb 1000 m alatt megáll vészfékkel a RW-ben kb 2500 m-en! - akkor szerinted melyik van közelebb a valósághoz?(!) A RW-ben úgymond nem érezhetõ a fékezés, mint amikor autóval jeges úton közlekedik az ember....
Akkor Neked valóban csodagéped van. Én több jó felépítésû gépen próbáltam, de a szaggatás bizonyos szinteken mindenütt megvolt - a lukas hangról már nem is beszélve. (egyébként a 3 GHz E8400 mellett 1 Gb video és 3 Gb RAM van, SATA-II winyóval.... és ez is szaggat a #364-ben leírtak szerint.) Szerintem 160 Km/h-ról vészfékkel lassítva a 2.5 km fékút nem éppen nevezhetõ valósághúnek - a First expressen... Egyébként is - mint ahogy alább is írtam - nem annyira a gép teljesítménye befolyásolja a szaggatást, hanem a beolvasás sebessége.... Erre csak egy magyarázat; ha a következõ pályaszakasz adatainak beolvasása hosszabb ideig tart, mint a program f/s értéke, a windows mûködési elvébõl adódóan a kép szaggat,mivel a windows Vagy olvas, Vagy megjelenít.... egyszerre a kettõ nem megy neki - még duál procival sem!
a fék nekem valósághûnek tûnik, ha kevés a Ramod akkor még szaggathat
nekem nem szaggat. a videókártyám 512mb, a processor: 1,6 GHz, RAM: 1Gb
No meg méghogy "nem szaggat"(!) A #364-ben leírtak szerint "nincs az a combos gép" amin simán menne! A Railra leírtak a RW-ra is érvényesek - sajnos. Hiába növeltem a gépem teljesítményét (jelenleg E8400 Intel (3 Ghz, C2duo) a szaggatás megmaradt, mivel a beolvasási sebességre alig volt hatással - ugyanis a "szaggatás" a beolvasás sebességétõl (no meg a beolvasandó adatmennyiségtõl)függ! Emellett meg mit ér a szebb hang, ha ott, ahol kellene nem hallom (pl. mozdonykürt a személykocsi belsejében.... - pedig AZ ODA BEHALLATSZIK!), arról már nem is szólva, hogy a "szép hangok"-ban idõnként "lukak" vannak, amikor egy-egy pillanatra NINCS HANG! - ez még inkább hülyítõ, mint a kép szaggatása.... No ezért (is) vonatozok inkább a TS-el, mert abban "CSAK" a kép szaggat - ugyanilyen okok miatt... (holott elõbb vonatoztam a Raillal...)
Azért nekem többszöri nekirugaszkodás után sincsenek olyan jó tapasztalataim a RW-al.(!) Mivel nem szeretem a macerás dolgokat ezér csak az egyszerûsített irányítással használtam a RW-ot. A valóban szép grafikán kívûl egyáltalán nem voltam elájulva a gyatra fékezési lehetõségrõl - vonattal-, vonat nélkül-, normál-, ill. vészfékezéssel sem tapasztaltam az elvárható fékutat. (bárhogyan is közlekedtem ugyanolyan hosszúúúúúú volt a fékút bármilyen variációban(!). A dízelmozdonytól kb. 50 m-re síri csend van (ami a valóságban NEM IGAZ!) A szimulátor üzemmód nem állítható - a "kisiklás" nem kapcsolható ki! - nem lehet gondtalanul száguldozni (a TS-ben lehet). Váltó logikája NINCS! így mellékvágányról közlekedve állandóan vizslatni kell a kitérõ aktuális állását. Házilag semmilyen változtatást nem lehet rajta elvégezni a túlzottan speciális fájlformátumok miatt..... és ez csak a jéghegy csúcsa....(és egy vélemény...)
itt nem kötelezõ consistoknak lenni. De lehetnek. Megint csak az editor scenario részében lehet lerakni jármûveket, egyszerûen a sínre rakva, majd a vezetõt hozzáadva, hozzárakva a vagonokat. A letölttött mozdony normális esetben rwp csomagban van, és az induló felületen a package manager installjával lehet telepíteni. Ha nincs csomagban, akkor az assets mappa megfelelõ részeibe kell rakni. Egyébként a mozdonynak kellene lennie egy readme-jének.
Van az alsó kis menüben egy papír ikon, azon belül pedig egy kis joystick ikonos fül... ott le vannak írva a billentyûk. T vel nem fogod felkapcsolni a vagonokat, ugyanis a t az ajtónyitás gombja. Inkább a shift-control-c-vel. Vezetõállást pedig a control- kötõjellel, vagy a control-ó -val lehet váltani magyar billentyûzeten.
1. Az állomás távolságának és nevének kiírása, valamint a lámpák színe, és távolságának kiírása, bõven elég a tájékozódáshoz. Most hogy ezt vizuálisan megjeleníti egy csíkban az nem teszi könnyebbé. 2. van nagytérkép, végignézheted az egész vonalat
Persze hogy többet tud, de egyesek szerint csak grafikában jobb, mert 5 percig tesztelte, nem figyelt az apróságokra, stb. Emellett egy csomó minden van amit a beépített dolgoknál nem is látsz, de a modderek fel tudják használni hogy szép dolgokat csináljanak.
"Melyik az a 4 ?" dinamikus, mozdony, vonat, a 4. nemtudom egy msts-es addon readme-jében olvastam az "ezt sem lehet megoldani az msts-ben" részlegben.
Aki viszont csak egy laza mozdonyvezetésre vágyik annak megkönnyíti a track monitor az életét. Mondjuk azt se felejtsd el, hogy oké a mozdonyvezetõ csak néz kifelé az ablakon de 1 mi nem vagyunk azok 2 Ismeri azért az adott pályaszakaszt
Nekünk elsõre pl. egy német pályán elég nehéz tájékozódni elsõre. Meglehet tanulni nagyjából és akkor már élvezetes stb...
Amúgy felesleges összehasonlítani a két játékot mert a TS 2001-es az RW meg 2009-es. Még szép,hogy többet tud az RW.
Ezt mivel tudod alátámasztani? Msts-ben nincsenek húzóerõ jelleggörbék, teljesítmény jelleggörbék sem, olyan hogy tapadás változás az sem nagyon létezik msts-ben, kisiklás és magának a mozdonynak a fizikai szimulációja is 0, a jármûvek egymásra hatása is vicc szerû. Több adat van megadva vezetés közben? Hát a track monitor miatt lehet, mert vizuálisan látod a cuccot, és a lámpa mellé is odaírja miért olyan. RW-ben csak a lámpa színét mutatja elõre, meg számokat ír milyen távol van a következõ állomás, és lámpa. Ez mind bõven elég, és azt képzeld el, hogy egy valódi mozdonyvezetõnek ennyi sincs. Szépen néz elõre az ablakon, figyeli a lámpákat, meg a táblákat. Többit hogy miket ír ki a sebesség és a fékerõn kívül az mozdonyfüggõ. Azt írja ki amit a valóságban is. De az f5-el ugyanúgy elõhozható a sarokban a felirat mint msts-ben. Mozdony kezelése ezen kívül msts-el összehasonlítva: irányváltó: mind2 motor ki/be: csak RW teljesítményszabályzó: mind2 áramszedõ: mind2 mozdonyfék: mind2 vonatfék: mind2 dinamikus fék: mind2 A fenti fékeken kívül akármennyi fékrendszer támogatása: csak RW (pl a v63-mas mozdonyokon 4 külön fékrendszer van, ez csak rw alatt megoldható, msts-alatt nem) vonatbefolyásoló rendszerek (pl AWS) támogatása: csak RW Az alap irányítórendszereken kívül bármilyen másik rendszer konfigurálhatósága: csak RW
Nekem inkább az a gondol hogy a mozdony vezetése talán valság hûbb az MSTS-ben, és ott több adat van megadva vezetés közben.
akkor ez nem a te játékod... mondok azért párat miben jobb -grafika -3d vezetõfülke -futás (nem szaggat, nem vág ki desktopra véletlenszerûen csak mert kicsit részletesebb a pálya vagy a modell -nagyságrendekkel jobb fizika -szebb, részletesebb hangok -egyszerû pályaszerkesztõ - van benne mesterséges intelligencia -scriptelhetõség - jármûvek számozásának támogatása és még sorolhatnám...
na sikerült elindítani és be is jelentkeztem de a railworks elindításakor azt írja ki hogy nem jelentkeztem be. Most mi a teendõ
Üdv!
Ma raktam fel a railworks-öt és el akartam indítani és azt írta ki hogy jelentkezzek be a steam-ba. Letöltöttem egy steam-ot, feltelepítettem, elindítottam és azt írja ki hogy nem tud kapcsolódni a szerverükhöz próbáljam meg késõbb, de mindig ezt írja ki
még nemnagyon vannak, mivel 1 éves, nem 10, és mivel sokan marhaságokat feltételeznek róla, pl hogy alig tud többet mint az msts. Amúgy készül a 80-as vonal, egy m62, egy v63, és kitudja még mi, mert sokan elég rejtve nyomják. A railworks a rail simulator továbbfejlesztése, gyak a railsim halott.
Üdv! A Rail Woks jobb mint a Microsoft Train Simulator.
Railworks -50% akció steamen július 4-ig, 19,99 euroba kerül.
sárga lámpa attól függ. Ha jelzõlámpa akkor jelentheti azt hogy a következõ jelzõ megálljt mutat, de azt is jelentheti hogy lassítanod kell (bár ilyet csak a railworks tud 106-os verziótól), attól függ mit jelent, hogy hol van. A dinamikus fék az "motorfék", hatékonysága a sebességtõl függ: -villanymozdonyoknál generátor üzemmódra váltanak a meghajtómotorok, és áramot termelnek, amit az újabbak visszatáplálnak a felsõvezetékre, régebbiek elfûtik ellenállásokon. - Dízel elektromosnál ugyan ez csak ott ugye nincs mire visszatáplálni, ott elfûti. - dízel hidraulikusnál meg kb olyan mint az autó motorféke
A loco brake az a mozdonyfék, csak a mozdonyt fékezi, viszont gyorsan reagál, és a kiengedés is fokozatos, nem csak a behúzás A train brake pedig a vonatfék, az összes kocsin fékez (ha van rajtuk) fék
Helló! A segítségeteket szeretném kérni: nem tudja valaki honnan tölthetõ le a Rail Simulatorhoz a DevToolPack a railsimulator.com oldalon kívül? Mert az hivatalos oldalról törölték a fájlt. Vagy valaki elküldene a Packager könyvtárban lévõ serz.exe fájlt az e-mail címemre? E-mailem: [email protected] Köszönöm!
Hello mindenki még csak most kezdtem de lenne pár kérdésem : a sárga lámpa mit jelent ? A dinamikus , loco , train brake között mi a különbség ?
Sztem ez tök jó játék! Nekem meg van eredeti lemezben 2000 ft volt!