Mehet egy IPO és akkor ki tudja mennyire viheti. Persze még esetleg várni kell egy picit, de egy ilyen social networking dolog ha mûködik nagyon sokat érhet, és persze egy IPO esetében akár a 2 milliárd is kevésnek tünhet. Röviden ha az enyém lenne, persze ezt némi tulzással mondom, mert nem tudom a pontos helyzetet, de valószínûbb, hogy én sem adnám 750 millióért, mert mondom szerintem egy IPO akár több milliárdot is hozhatna a konyhára, amire a részvénytõzsde pénzéhes részvevõi képessek azzal egy cég sem versenyezhet, akármennyire is soknak tûnik az a 750 millió, fõleg egy fiatal srácnak. Szóval még nem jött el az idõ, és miért ne várna egy picit ha az többszáz milliót vagy esetleg néhány milliárdot hozhat neki...
Ez business, annyit ér amennyiért megveszik. Elég szép az az 5.5mrd lekérdezés, ez már tõkét jelent. Nyilván a tulaj úgy gondolta, hogy a 750m-ért még nem de $2mrd-ért már lemondana a portálról. Ezexerint semmi sem kényszeríti arra hogy eladja. Ez egy igen jó alkupozíció...
Szvsz itt az a lényeg hogy az úr teremtett valamit jótékony célzattal, belefeccölt 2 évnyi kemény melót, és perpill még nem a pénzrõl szól számára a dolog. Rengeteg a felajánlott pénz persze, de sztem 5 milliárdos forgalommal raklámokból is igen jól el lehet tartva a cége...
Illetve amíg tartja ezt a forgalmat, addig bármikor eladhatja hasonló összegekért.
hát ha annyira el akarná adni akkor eladná olcsóbban , nem kell ezen annyira megdöbbenni sztem, egyszerûen nem sürgõs neki. vkinek lehet h 2mrdot is érni fog, majd akkor eladja neki.
most latom, az osszes uzenet eltunt - a tartalmak meg arrol szoltak, hogy hogy jott ki a 5.5mrd latogato, es erre volt, hogy az nem latogato, hanem lekerdezes, blablabla
Mi kell még,megyek oldalt csinálni.Én eladtam volna,750 millió dollárból nem kéne többet dolgozniuk,ráadásul lehet,hogy alkalmazottak megmaradtak volna.
melyik a net LEGforgalamasabb site-ja, ha tudod hogy a Facebook a 7.?
A Facebook az internet hetedik legforgalmasabb szájtja, persze jócskán lemaradva a MySpaces mögött. Egész pontosan majdnem ötször annyian nézik a MySpacest (23.5 milliárd PI februárban a Facebook 5 milliárdjával szemben), azt mégis csupán 580 millió dollárért vették meg Murdochék. Mire fel akkor a Facebook optimista önértékelése? Természetesen a demográfiára. Hiszen aki itt regisztrált, az mégis járt valami iskolába, a MySpace-en meg fõleg tinik és úgy általában a plebsz nyomul. De a lényeg az, hogy a social networking szájtok a legalkalmasabb helyek a fiatal amerikaiak megszólítására (magyarul ez reklámot jelent).