Miért? a jövõ évrõl beszélünk... Rönó motor + Adrian Newey meg a sok szakember + rengeteg pénz. Ha ebbõl nem raknak össze egy ütõképes kocsit akkor semmibõl.
Webber: hibát követtem el Mark Webber 2005-ben csatlakozott a Williams istállóhoz, abban bízva, hogy sikerül harcba szállnia a világbajnoki címért. Flavio Briatore akkor megpróbálta lebeszélni védencét a szerzõdérõl, ám nem sikerült. Webber utólag úgy véli: jobb lett volna, ha a menedzserére hallgat. "Most már tudom, hogy hibát követtem el."
Az ausztrál versenyzõ azt is beismerte, hogy nem fog neki hiányozni a Williams. "Megtanultam, hogy a reputációnak semmi jelentõsége nincsen. Még egyszer nem követném el azt a hibát, hogy nem hallgatok a menedzseremre." - tette hozzá Webber, aki az elkövetkezendõ esztendõben a Red Bull színeiben vesz részt a Formula-1-es világbajnokságban.
Remélem a Red Bullban olyan kocsit kap amivel nyerni fog tudni, mivel képes rá, egy nagyszerû pilóta.
De. 1975-ben 6 pontot szereztek, míg idén idáig 11-et. Én nem a negatív rekord túlszárnyalásra gondoltam, hanem arra, hogy idén jobbak, mint 1975-ben voltak. :)
nem.azért azt nem. de akkor is szégyen ez az eredmény. már lassan a Midland is jobb lesz... egyébként idén 11pontal a kemény 8.helyen állnak, úgyhogy még az a rekordot nem fenyegetik,de ha vmelyik Torro Rosso megnyerné a Brazil GP-t akkor már 9.helyen állna a team. de azért erre nincs esély, komoly pénzben mernék fogadni, h nem Torro Rosso fog nyerni Interlagosban...
jelen állás szerint a Williamsnek jövöre a 16os és 17es rajtszám jut... jóég...
teljesen egyetértek. bár a "testvércsapatnál" a McLarennél sincs minden rendbe, már vagy 11éve nem volt arra példa,h nem nyertek versenyt egy szezonban... de most úgynéz ki ez is eljön. Williamsnél sajnos nincs ilyen szép hosszú sorozat. igazából amikor 1998ban kivált a Renault,még azt sem szenvedték meg ennyire, mint a BMW kiválását.
Már a jövõ évre kell gondolni,sztem semmmi extrát nem fog tudni nyújtani Webber,nem azért mert õ a béna,hanem mert a kocsi pocsék...Sztem olyan 10-12.hely lehet a Williams-eké,bár nagy szerencsével az egy pont is összejöhet...(szégyen...a Williamsnél azt kell mondani h összejöhet az egy pont...)
az a probléma hogy mostmár az edzéseken nem ér(nek) el sokat és ha az nem jó akkor már nincs nagyon sanszuk, a versenyen meg elõreverekedni az kemény, fõnleg ezzel az autóval
nézzük mennyi erre az esély, igazán jó autója csak tavaly volt Interlagosban... 2005.:Out-Williams BMW 2004.:Out(baleset)-Jaguar Cosworth 2003.:Out(baleset)-Jaguar Cosworth 2002.:11.hely-Minardi Asiatech
a legtöbb kört 2002.ben egy Minardival teljesitette, számszerint 68at, és ehhez az évhez kötödik az egyetlen célbaérése is, a 11.helyen. és mostmár tudjuk az idei autó nem nagy szám, úgyhogy nemsok esély van sajnos a pontra, de kis szerencsével meglehet a 8.hely:)
hát igen, eléggé keményen lecsúszott az ivröl, és onnantól kezdve menthetetlen volt a dolog. pont mint tavaly Montoya(csak azaz Ö hibája volt) szerintem erröl Webber most nem tehetett. jó lenne ha szépen tudna búcsúzni a Williamstöl, erre van még egy alkalma:)
igazából nemértettem. szombaton a Bridgestone mindenkit alázott, a Williamsek is jók voltak. erre vasárnap pont a forditottja. iszonyat lassuak voltak, a Williamsek is, de ha belegondolsz a Toyota is. egyedül a Ferrari tudott vmiféle szintidöt menni... pedig azthittem h itt duplapontszerzés is beleférhet.
Sajnos rosszul végzõdött a vasárnapi Japán Nagydíj, mert Schumacher az élrõl kiesett, míg a Williams-ek nem tudtak pontot szerezni, Webber kicsúszott, Rosberg pedig a 10. helyen ért célba.
Rosberg és a Williams biztatóan ment az edzésen, már csak azt nem értem h Rosberg autóját minek kellett ennyire megtankolni? Ugyanis ha a legjobb idejét vesszük, akkor még Ö is befért volna Alonso elé, és az 5.helyet jelentett volna neki, ami szerintem nagyon nem mindegy, dehát majd meglátjuk. Webber kiesése kicsit meglepett.
Williams
Mark Webber: (8) "Tûrhetõen rajtoltam, hamar felvettem a ritmust, és rohamtempóban üldöztem David (Coulthardot). Amint megelõztem, elkezdtem törni a fejem, hogy mikor kellene kereket cserélni, a pálya azonban olyan lassan száradt, hogy úgy döntöttünk, inkább fennhagyjuk a régieket. Ez jó döntés volt. Igaz, késõbb megpördültem, és örökkévalóságnak tûnt, amíg vissza tudtam kecmeregni a mûfûrõl. Amikor végül tényleg lecseréltük a kerekeket, ismét bemutattam egy 360 fokos megpördülést, ezért igyekeznem kellett, hogy megtartsam az elõnyömet Coultharddal szemben. Sikerült pontot szereznünk, ami nagyszerû eredmény a csapat számára."
Nico Rosberg: (11) "Kétségkívül nehéz napom volt. Az tette tönkre a versenyemet, hogy nem tudtam megelõzni (David) Coulthardot, és a verseny elején rengeteg idõt töltöttem mögé beragadva. Nehéz helyzetben voltam, hiszen megpróbáltam óvatos lenni és nem feláldozni a versenyemet. Amikor száraz abroncsokra váltottunk, javult a helyzet, a vége felé azonban az elsõ gumijaim szemcsésedni kezdtek, így ismét bajba kerültem. Sokszor letértem az ideális ívrõl, és nem volt egyszerû pályán tartani az autót a vizes részeken. Ma nemcsak egy eddig számomra ismeretlen pályáról tanultam sokat, hanem a gumik különféle pályaviszonyok melletti viselkedésérõl is."
hát öregem, el se akartam hinni, h van egy ilyen balfax a mezönyben. azért sajnálom Heidfeldet.
na igen. már lassan Palikot is utolérik, legjobb az volt: Palik. MS ki a boxba, és elkezd ordítani mint az örült h nincsenek kint a szerelök, csak az a kár h már kb 30perce ott álltak, de mindegy...
lol volt, dicsöitik Rosberget h milyen rohadt gyors meg milyeneket elöz, aztán az Webber volt. Amikor meg télleg Rosberg utolérte DC-t, elkezdtek értetlenkedni h kicsúszott Rosberg vagy stb... hát lol ezek a kommentárok. egyébként Webber szépet elözött.
Na azért csak megvan az a pont, legalább szépen búcsúzik a Williamstõl Webber. :)
Szólj már Ronnak hogy ne olyan motort rakjon össze... mintha neki sok köze lenne hogy a merci mit és hogyan gyárt... csapatfõnök nem pedig szerelõ... Technology Center -re meg volt pénz bõven, és jó hogy van, nagyszerû központ egy nagyszerû csapatnak.
Nem hiszem hogy a Merc kiszal, sot ha jol tudom meg akarjak venni tobbseget a McLaren nek. Williams nak sok eselye ven jovore a Toyota motorral, es az is jol jon, hogy van penz is meg a teszt versenyzotol is. Az indiai gyerek Kartijakin vagy hasonlo, hozza a penzt a TATA tol. TATA a legnagyobb indiai ceg. Ha nem lenne TATA, akkor csak az lenne hogy "TATA-Buh bye" Vicceket felre teve ha jol megnezed Sir Frank Williams nagyon a versenyzeser el, nem ugy mint pl. Ron Dennis akit igazan a 'Technology Center' meg a Trailer je erdekli... a kocsi meg fustol Kimi alatt... haha
jól emlékszel, Juan keményen nyomta neki. kétszer lehet vb 3.: 2002, 2003ban. hát sajnos itt a pénz nagyon számit és most a gyári csapatoknak fúj a kedvezö szél. a privát csapatok mint a Williams is, anyagi nehézségekbe fog ütközni. mint anno a Jordan, és ha Mercedes kiszáll a McLarenböl, akkor a McLaren is.
Remelem hogy a Toyota motorral viszza jonnek a front ra, mert maga az auto nagyon jo, csak a motor szeret fustolni. 2003-2004 ben nagyon kemenyen nyomtak ha jol emlekszem, Ferrari nagyobb vetelytarsai voltak. (meg a Ralf+Juan idokbol)
ez szemmel látható. Toyotával jövöre csak jobbak lehetnek, ha igy folytatják idén akkor valami 14es rajtszámot kapnak, ami eléggé fura lesz a kocsin, tekintve hogy nagyon régen nem volt ilyen rossz rajtszámuk.
Szerintem se fogja eladni a csapatot. Bár a BMW kiválásával rosszabb helyzetbe került a csapat és ez észrevehetõ az idei teljesítményükben. Majd jövõre meglátjuk, hogy mit tudnak kezdeni Toyota erõforrásokkal.
Az öreg nem fogja eladni a csapatot.Neki télleg ez az élete...nem úgy mint Jordan-nek.Ebben sztem eléggé különböznek:S
Az nem lehet hogy az utlso manufakturalis jellegu csapat is megszunjon. A '70-es evekeb nmeg voltak olyan kis csapatok ahol az utolso csavarig az otthoni garazsban keszult.A penz tonkretesz minden sportot
ááá nincs az a pénz amiért eladná a kisöreg, szerintem ez a legfontosabb számára... lehet hogy hétvégén összejön pár pont akkor meg mindenki arról beszél majd hogy micsoda erõfeszítéseket tettek h ki tudtak mászni a csávából,
teljesen egyetértek, azért nem mindegy hogy egy olyan csapat szünik meg aki nyert mondjuk négyszer vagy egy olyan aki több mint százszor:)
mindenestre az igaz, hogy igy tólószékböl valóban nem könnyü irányitani egy csapatot, de azért is vannak segitöi: pl.: Patrik Head, aki a társtulajdonosa az istállónak, mellesleg már elég rég tólószékben él és azt kell mondani hogy az idei évig nagyszerüen ment a csapatnak, a legjobb háromban szinte mindig ottvoltak mostmeg az összes pontszerzö csapatok közül csak a Toro Rosso-t tudják megelözni...
múltkor olvastam valahol hogy Eddie Jordan a korábbi Jordan csapat vezetöje, arra buzditja Frank Williamset hogy hozzá hasonlóan válljon meg Forma1-es csapatától. Mindenesetre a Williams nem egy Jordan, komoly része az F1 történetének...
sejtelmem nincs, Webber is csak 10. lett Töröko.ban. idén már nem várható sok tölük max jövöre.
Mikor sikerült már pontot szerezni?Vagy legalább,hogy mindkét kocsi célba érjen!!!
Csak jobbak lesznek majd más motorral...A Cosworth nem igazán bírja a tempót...(nem a sebességre gondolok)
Szerintem Wurz miatt nem kéne aggódni, annál inkább Nico Rosberg miatt az idei teljesítményét figyelembe véve. Én 1 Webber-Wurz párosnak jobban örültem volna.
ezzel teljesen egyetértek. szerintem is jobban hangzik. én is hallottam már valahol, de nemtudtam mennyi a valóságtartalma, de ezek szerint akkor már biztos.
Sajnos azt kell mondani, hogy idén a komolyabb istállók közül a Williams okozta a legnagyobb csalódást. Nem is a teljesítménye, hanem inkább a megbízhatósága miatt, hiszen 1-2 dobogó simán összejöhetett volna, ha nincs az a sok mûszaki probléma.
ime neked két kép, Villeneuveröl és feleségéröl:
egyébként az közel sem biztos hogy Villeneuve nem talál magának állást jövöre, üres egy Renó vagy Ferrari ülés egy McLaren, persze ilyen élcsapatoknak már biztosan nem fog kelleni. sajnos:( pedig tud annyit mint egy Hamilton vagy egy Massa, nemsok pilótára emlékszem aki debutálás utáni évben rögtön meg is nyerte a szériát, de egyet tudok, ugye gordon 24?:)
pontosan igy van ahogy mondod, 98végén mondott neki búcsút inkább a Williams, vagy az is lehetett benne hogy nagyon hivta a BAR, onnan szintén kitették, és most a BMWtöl is amit nemigazán értek, jó persze Kupica is jó versenyzö de én Villeneuvet alakamaztam volna jövöre is. Egyébként elég idióta volt a BMW hogy kiszállt a Williamsböl, mert igy egy ütöképes csapatból lett két szerencsétlen. 4éven keresztül volt 2jó pilótájuk, hát hihetetlen. a BMW tud motort épiteni de karosszériát nem, a Williams meg szenved a BMW motorok nélkül viszont nagyon jó a karosszéria, egyébként ha jól tudom a BMW azt nehezményezte a kapcsolatban hogy nem szólhattak bele a karosszériába. hát a tavalyi monacoi verseny után ez nem kis mélyrepülés. Én úgy érzem ha Schumacher-Montoya duó maradt volna 2005ben is és, a BMW teljes gözzel támogatta volna a csapatot végig a szezonban akkor komoly fejtörést okozhattak volna a Renó-McLaren párosnak, na de mind1 nem igy alakult... mindenesetre nem jó egy ilyen nagy múltú csapatot ilyen mély gödörben látni. Az meg hogy egy év alatt két f1es pilóta ráadásul nem is akárkik távoznak a NASCARba az már jelzésértékü lehet az f1 számára...