hát nem is tudom,igazából Ferrari idén,Monacot és Ausztráliát leszámítva oktatja a mezõnyt.szóval akkor itt bejön a képbe,ha massa nem dobja el Sepangban +8 pt a Ferrarinak.szóval ez nehéz kérdés.én inkább azt mondanám,hogy ezek majd késõbb üthetnek vissza,adott esetben egy McLarennel történõ második helyes harcban.bár mostanában ez ki van egyenlítve,mert ugye Heidfelnek sem nagyon megy,viszont másik oldalon Kovaleinennek is sorozatos peche van,aminek hála aprópontokat szerez,vagy egyáltalán nem szerez,és ugye van a két "vízhordó" a kubica és hamilton.mindenesetre jó csatának néz ki a dolog:)
igen ezen én is csodálkoztam... mintha elfelejtették õket megbüntetni,bezzeg kimi esetében rögtön döntést hoztak,hát néha elég érdekes dolgok történnek.na most persze az is lehet,hogy nem mentek ki piros alatt,és megvárták az SC-t,majd ugye mivel kaptak egy kört,azt visszavehették,nemtudni,nemláttunk semmit belõle,viszont egy tény,gyuláék ismét összevissza beszéltek és futószalagon gyártották az elméleteket:)))
off: legjobb az volt,amikor már ordibálták piquet-rosberg párossal,hogy nem engedik el barrichellot,20 perc múlva rá is jöttek,hogy az a Hondás valójában Button:))
én még várnék azért ezzel a Piquet-üggyel.Lehet hogy csak bele kell szoknia,de amúgy tényleg ügyes.Igazából a Renault-nak úgysincs nagy vesztenivalója,mert ez a szezon (is) bukónak tûnik,tehát ha két Alonsojuk lenne,akkor se szereznének sztem sokkal több pontot.Szóval én még nem írtam le Nelsinho-t,de tény,amit eddig mutatott az eléggé soványka (a két Q1-es bukást nem kell ecsetelni)
ez kétségtelen,bmw-vel még nagy futamok néznek neki ki a jövõben... hát piquet meg nem értem,nyilván nem elõször vezet TC offos kocsit,szóval vhogy jogos,hogy ettõl mindenki többet várna.errõl a grosjeanról most hallok elõször,de tartok tõle,hogy igazad van,hogy ez se tudna többet.igazából az alonso mellett tényleg nehéz érvényesülni,mert most a futamon nem alkotott nagyot,de az látszott tegnap,hogy ezt a gyenge renaultot be tudja hozni a 10be,ami nem kis szó.mindenesetre szerintem már briatore is megbánta,hogy elküldte a stabil fisichellát,de mostmár késõ.
Hát Kubicával nagyot húzott a BMW,nem agyonsztárolt versenyzõt beültettek még anno és nagyon jól jártak. Emlékszem tavaly mindig az ment h Fisico-nak mostmár mennie kéne,mert ott a szupertehetséges Piquet.Mostmeg azt mondják h Piquet alatt rezeg a léc,mert ott van a szupertehetséges Grosjean.Aztán lehet ugyanazt csinálná mint Piquet.
szerintem most pont így van Mario Theissen is,nemtudja mi legyen... mert most még nagy veszély nincs,hiszen Kubica "csak" 20ponttal áll Heidfeld elõtt,de ha mondjuk szezonvégére dupláját szerezné mint a német,na akkor tényleg baj lenne...
Nem tudom mi van Heidfelddel, tavaly még nagyon jól ment, ahhoz képest idén nagyon visszaesett, fõleg Kubicához képest. Ha így folytatja, akkor annak nem lesz jó vége számára. Idén idáig minden idõmérõn megverte õt Kubica, ráadásul a versenyeken is elõtte végzett Ausztrália kivételével. Kubica amúgy zseniális az idén, ezen a versenyen is tulajdonképpen õ volt az egyetlen a nagyok közül, aki nem hibázott. Ez azért elárul valamit. Ha a Ferrarinál vagy a McLarennél lenne, akkor szerintem õ vezetné most a világbajnokságot. Sutilt meg nagyon sajnáltam, mert tényleg nagyon jól ment, és õ is hibátlanul vezetett. Ha nincs Rosberg balesete, akkor a 4. hely simán összejött volna neki.
ja,kicsit én is azt érzem h beleszürkült volna.amúgy megbízható jó versenyzõ,de kicsit újítani kéne vagy nem is tom.tény h eddig Kubicának jobb idénye van.
kicsit mintha kiöregedne,valahogy nincs már benne olyan nagy szellem,de lehet csak én látom így.független ettõl a futamtól,az ausztrálon hozott egy szép második helyet,malajziában volt egy brilliáns elõzése,de ezenkivül,fõleg az elmúlt három verseny nemsok amit tõle látunk,de szezon végét mindenképp várjuk meg,mindenesetre nemtudom mennyi éve lehet még a csapatnál,ha azt nézzük,hogy mennyi tehetséges német pilóta van,ugye sutil,vettel,rosberg,hülkenberg...
várható volt,alonso sokkal gyorsabb volt azokon a gumikon,nem biztos,hogy okos húzás volt ennyire izmozni.ráadásul az elején button is eltalálta,az sem volt igazán korrekt heidfeldtõl,de fogjuk rá,hogy õ volt elõl,ettõl független én nem sajnálom,ez most nem az õ hétvégéje volt,van ilyen,majd máskor. kubicának nagy grat,nemgondoltam volna,hogy megveri massát
Grt Kubica!!! Szegény Nick-et alaposan elintézte azért Alonso
go MASZKA, 13x pénz:)))
Többet vártam a BMW-tõl.Eddig csak szintentartásról beszélhetünk.Két futamból nem lehetett messzemenõ következtetéseket levonni.Hát majd talán Monacoban
minimum 1 McLarennek és 1 Ferrarinak ki kell esni,hogy a BMWnek most reális esélye legyen a dobogóra,Kubica egy körön nem volt rossz a Q2ben,de ha nem történik semmi az elsõ4el,akkor ma BMWsek csak az ötödik helyért küzdhetnek:)
Azért Kubica a 2. etapban elég jó idõt ment, megmutatta, hogy mit tud a BMW. Persze szerintem a dobogóhoz most kevés lesz a BMW, Heidfeldnek még annyi esélyt sem adok, mint Kubicának.
egyébiránt korábban beszélt témával kapcsolatban még régebben megjelent egy hír:
A BMW Sauber nem készül névváltoztatásra A BMW Sauber a közeljövõben egészen biztosan nem változtat nevet, vagyis a Forma-1-es csapat egykori tulajdonosának, Peter Saubernek vezetékneve továbbra sem tûnik el az istálló elnevezésébõl, értesült az f1-live.com.
Nemrégiben ugyanis olyan pletyka merült fel, hogy a Forma-1-ben egyre sikeresebbé váló német márka tulajdonosa a ’Sauber’ elhagyására készül. A 2007-es konstruktõrök között ezüstérmes alakulat négy futam után a második helyen áll a konstruktõrök között folyó versenyben idén.
A svájci Motorsport Aktuell szeretett volna a ügy végére járni, és megkereste a BMW motorsport-igazgatóját, a Forma-1-es alakulat csapatfõnökét, Mario Theissent. A szakember pedig a következõt nyilatkozta a kérdésrõl: "Eddig nem volt szó a név újragondolásáról. Amennyiben ez a nézet megváltozna, annak bizonyára marketing okai lennének."
A német autógyártó az egykori tulajdonos, Peter Sauber iránti tiszteletbõl adta a BMW Sauber nevet az istállónak, amikor 2005-ben megvásárolta a gárdát. Theissen pedig leszögezte azt is, hogy a BMW-nek nem áll szándékában a Renault vagy a McLaren-Mercedes példáját követni, vagyis a fõtámogató neve nem kerül a csapat neve elé: "Eddig egyértelmûen az volt a célunk, hogy a BMW márkanév legyen az elõtérben."
Tippelj és nyerj a BMW-vel! A BMW-Sauber istálló hivatalos honlapján bárki nyerhet, aki regisztrál és részt vesz a tipp-játékban.
A bejelentkezés után Nick Heidfeld és Robert Kubica eredményeit kell megtippelni. (3. szabadedzés, idõmérõ, verseny, boxkiállások száma, hányadik lesz a leggyorsabb körök tabelláján).
A nyertes a BMW versenyzõi iskolájában testközelbõl is megismerkedhet az autósporttal.
oké,azért szerencsére a BMW-nél sem szálltak el.Tavaly is rendre megelõztek egy Ferrarit-McLarent a szezon elején,aztán nem lett volna esélyük a VB 2.ra.De idén még jobbak mint tavaly,nagyon meggyõzõek voltak az elmúlt futamokon. Azért még várni kell 2-3 futamot (amik ugyanígy alakulnak mint a bahraini) és csak utána lehet biztos(abban) kijelenteni hogy a BMW a Meki elõtt van.
mondjuk igaza is van,a BMW fejlõdése nem fog kitartani,csak pont annyi pontot fognak szerezni idén,hogy megint vb 2.-ak lesznek:)) mert azért legyünk reálisak,a Ferrarit még nemtudják megverni
hátha marad ez a fejlõdési ütemterv,akkor simán,már talán nyáron is,most is meg lehetett volna,ha vmelyik ferrarival történik vmi,azért robert közel volt kimihez,csakhát rajtot kicsit elnézte,aztán ferrarik mentek egy tempót,persze bmw-k se maradtak le nagyon,de ez pont elég volt nekik az 1-2re.erõbõl még talán nem készültek fel rá,de már nem sok hiányzik hozzá.
személyes véleményem az a dologgal kapcsolatban,hogy bár nem volt áttörõ újítás,de sok esélyt nem is adtak neki,hiszen ugye 2004 elejét írtunk,amikor ezt kitalálták,és akkor a bmw.williamsnél már csak a gyõzelembe gondolkodtak,és az átütõ sikert nem hozta meg ez az új formatervezésû autó,kellett egy bûnbak,megtették ezt az orrkúpot.szerintem.kicsit ki kellett volna tartani az elmélet mellett,esetleg továbbfejleszteni és akkor talán lehetett volna vmi belõle,de pechük volt,pont abban az évben találták ezt ki,amikor a Ferrarit úgy lehetett legyõzni,hogyha vki kilökte vagy megbüntették õket,mindössze három futamot nem nyertek meg...