nagyszerû: Webber 3. Rosberg 10. eddig ez volt a legjobb idõmérõ az idei szezonban! egy kis szerencsével akár holnap nyerhetne is Webber, de talán a dobogó meglesz!
Hát a gyõzelem egy kicsit távolinak tûnik, de a dobogó még simán összejöhet.
Természetesen. Azért Rosberg is simán jó lehet pontszerzõ helyre. Webber meg akár a dobogóra, csak Raikkönen van mögötte, aki veszélyes lehet a 3.helyére.
Nico Rosberg Boris Beckerrel egy tenisz mérkõzésen:
Szép volt Webber 3. helye, de jobb kocsira hivatott õ, mer gyors nagyon, remélem egyszer a csúcsra jut... Az a baj hogy a Jaguar is ilyen volt, amivel villantott néha de ott volt mindig lesben. Williamsal tavaly katasztrófa volt sajna rossz idõben került oda, most meg nem akar összeállni kocsi, sok a hiba, nem jó a motor, de ismét tud villantani ami jó jel, hogy a gyorsaságábol nem veszített semmit! GOO Webber
az idei autó nem annyira vészes, ha megnézed akkor a BMW is szenved rendesen. egyébként nemértem miért váltak szét, igazán jó kapcsolat volt. most is jó lenne ha ott lenne egy Williams-BMW az élmezõnyben. Webber: valóigaz nagyszerû versenyzõ, és rendkivül gyors, nemhiába hívja a renó csapat. még az is lehet hogy valóban elmegy a csapattól... egyébként a tavalyi helyzet még nemvolt vészes, addig amig nem vállt biztossá a BMW kiszállása a csapatból. Gondolj csak Monacora vagy Montrealra, ahol nagyon szépen mentek a Williams autók :)
Webber fan vok mióta itt van az F1-ben szóval, üdv a klubban emberek! :)
Na ugye ha a technika is akarja akkor rögtön ott vannak a legelején!! Go Mark!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
oooh ezt nemtudtam. akkor majd igyekszem minél több képet betenni róla :) egyébként most technika nagyon jó lehet. Ezt Wurz is mondta, bár Sumi és Alonso nagyon messzinek tünik, azért remélem a dobogó meglesz, mint tavaly.
Most olvasom hogy M. Schumit visszasorolták az utolsó helyre, de kár. Így legalább Webber a 2. helyrõl indulhat.
igen én is olvastam. döntés röhejes de legalább igy Webbernek ez mégjobb. meghát Rosbergnek is aki igy a 8.ról indul, mert Fisico is visszasorolták a 10.helyre.
Na ja, de így meg Alonso dolgát nagyon megkönnyítették. Nem hiszem, hogy Webber tudná tartani vele a lépést, talán Raikönnen, de õ meg Webber mögött lesz. Az lenne a legjobb, ha Alonsot le tudná rajtolni Webber.
abszolút egyetértek, jó lenne valóban. viszont renókat lerajtolni? hát nem a legkönnyebb feladat az biztos... hát jó lenne ha Webbernek sikerülne, de arra is kell gondolni mivan ha öt rajtolja le Kimi? viszont ha Alonso eljön elsöként és Webber 2.ként és esetleg nemtudná tartani a lépést Alonosval és Raikönnen meg beragadna mögé az is rossz mert akkor meg Alonso nyer megint. Reméljük a legjobbakat, vagyishogy Webber lerajtolja Alonsot! :)
:) jó volna de nincs rá reális esély, de remény hal meg utoljára mindensetre rajtolt Õ már másodikként még jaguárral szóval nem lesz neki új a helyzet:) bárhogy is lesz ezen a pályán innen indulni óriási elõny, az érdekelne még h benyával hogy áll a Williams
Szegény Webber, pedig simán összejött volna neki a dobogó. Utána meg Raikönnen is kiesett Alonso mögül. Hát Alonsonak nagyon megkönnyítették a dolgát. Elõször azzal, hogy M. Schumit visszasorolták, most meg ez a 2 kiesés.
igen sajnos. én rendkivül sajnálom a dolgot, mert igazán kijárna már egy jószereplés a csapatnak... és végig jól ment az egész hétvégén Webber és tessék a futamon megfött a motor. Nagyon hiányzik az a BMW eröforrás...
Azért jó lenne ha már idén nem Alonso lenne a világbajnok. Csak hát ezzel az a baj, hogy eddig úgy tûnik, hogy csak Schuminak van esélye megszorongatni és hogy Alonso kocsijával soha sincs semmi probléma.
Jó lenne!! De hát látod mi van, tavaly az Alonso ezen a versenyen pozicioért folytatott harcban kb 4 szer vágta le az alagut utáni sikánt, a versenybiróság semmit nem szolt. Schumi elfékezi magát, visszasorolják az utolsó helyre. Annyira kilóg a lóláb hogy az már botrányos, Schumi idén sem lehet világbajnok. Csak aszt nem értem akkor minek megrendezni ezt az egész sorozatot. Az elején eldöntjuk ki lesz a világbajnok átadjuk neki a dijjat aztán ennyi. Nem kéne ennyi pénzt energiát fektetni ebbe.Szoval szerintem az f1 megérett a pusztulásra, szar, nézhetetlen, unalmas, igazságtalan. Remélem jönnek szebb idõk erre a sportra mert ha nem akkor nem sok embert fog érdekelni.
Katasztrofális véget ért a Williams remekül induló monacói versenye: Mark Webber a harmadik helyen haladt Fernando Alonso és Kimi Räikkönen mögött, amikor a 48. körben elfüstölt a motorja, Nico Rosberg pedig az 54. körben a falnak ütközött. Kiderült: mindkét kiesés hátterében ugyanazon probléma állt. "Igazán kár, hogy mindkét versenyzõnknek ki kellett állnia egy kipufogóhiba miatt, amely lehetõvé tette, hogy a forró kipufogógáz átégesse a kábelkötegeket" - nyilatkozta a leintés után Sam Michael, a gárda technikai igazgatója. Mark Webber elmondta: "Természetesen roppant csalódott vagyok, úgy éreztem, ma megérdemeltünk volna valamit, a megbízhatóságunk azonban cserbenhagyott. Az idõt ugyanakkor nem lehet visszapörgetni, és mindaz a munka, amit az elmúlt napokban elvégeztünk, immár láthatatlan. Gyorsak voltunk itt, a második etapba sokkal tovább tudtam volna a pályán maradni, mint Fernando, és mivel Juan-Pablo (Montoya) nem jelentett fenyegetést, a dobogó elérhetõ volt." Nico Rosberg kijelentette: "Nagyon sajnálom a csapatot, mivel miénk volt az egyik leggyorsabb autó, amit Mark teljesítménye fényesen bizonyított. Ma mindenképp a dobogón kellett volna végeznünk, ezért nagyon sajnálatos, hogy végül pont nélkül távozunk. Miután kiment a Safety Car, éreztem, hogy baj van, mivel a gáz nyitva marad, és mikor megpróbáltam lelassítani, a gumifalba lökött."
Hát ez van. Tavaly is azért lett olyan könnyen világbajnok Alonso, mert Kimi alatt szinte minden 2. versenyen megállt a kocsi. A csapat világbajnokságról meg ne is beszéljünk. Azért szerintem még nézhetõ a Forma 1, csak hát az elég zavaró, hogy mindig azokkal történik valami baj, akiket szeretnél a célban ill. a dobogón látni.
Ezt a pechet, nem hiszem el. Ha meg egyszer egy Renaultot látsz a pálya szélén füstölni, akkor az valószínûleg nem Alonso lesz, mert nála nem jellemzõ mûszaki probléma.
ez pontosan így van, de idén valami elképesztõ fölényben megy a hispán köcsög, gondolj csak bele, minden versenyen célba ért. legrosszabb helyezés: 2.(3x) ja hát persze és emelett nyert négyszer.
csak csatlakozni tudok Petya! nem is értem miért kellett ilyen büntetés kiszabni! ezzel gyakorlatilag Alonsonak adták a polet, és a futamgyõzelmet. Nagyon nagy hülyeséget csinált az FIA. de tudod mi a legborzasztóbb? az amit a futam elején elmondtak, hogy a többi csapat (kivétel nélkül) egyetértett az FIAval! És Sumit csalónak titulálták. na már most ezzel csak annyi gond van hogy Sumi már 66x indult az élrõl és nemhiszem hogy ilyen manöverre lett volna szüksége a 67.hez. egyébként is Õ is ember, hibázhat. dehát a hispán köcsög akkor nem nyert volna itt...
hát eléggé nagy balszerencse. azt hiszem Kiminek is ez volt a gondja csütörtökön. egyébként elképzelhetõ, hogy most is ez végzett az Ö Mercedes erõforrásával is.
persze, teljesen egyértelmû volt. hát kiváncsi lettem volna arra, mi lesz ha: 1. Kimi nem esik ki és nem lesz Safety Car. 2. Ha Webbert nemtartják fel, akkor vakon hányadik lehetett volna?
Cseszék meg!!! A Schumi jelenleg az f1 utálandó személye! Én a helyébe és a ferrari helyébe el sem indulnék. Minek? Ugyse nyerhetnek. Az hogy Schumi mit csinált, mindenki látta, szerintem elfékezte magát és nem bírt befordulni, ennyi. Nem hiszem hogy szándékos lett volna.
én szerintem ha nem tartják be Webbert és a motor is kibirja, akkor akár a gyözelem is meg lehetett volna, mert Webber is nyilatkozta, hogy tovább tudott volna kint maradni mint Kimi és Alonso. hmmm kár érte
IGEN és az a baj hogy az legtöbbször nembirja ki. amikor dobogó esély lehetett volna mindig csütörtököt mondott: sepang, melbourne és most monte carlo. Nemtudom Frank ezek után hogyan dönt hogy vált-e a Toyotára avagy sem, de én az Õ helyében nemtenném.
Én sem váltanék de ez sem jó így most! Nagyon össze hogy kapják maguka, mert ez így nem lesz jó. Eléggé idegesítõ hogy versenyrõl versenyre várakozunk amikor elhisszük már lasson h lesz valami ami igazolja a csapat és a pilóták tudását akkor meg hirtelen lerohad az autó :(
és igazából nem is az autóval van a gond, hisz ezaz FW28as nem rossz tervezés, egy jó motorral a mezöny 4. legjobb csapata lehetne, ami ugyebár már stabil pontszerzö hely. ahhoz képest hogy jóval kevesebb összeg jutott az autóra (mint tavaly) igazán jól sikerült. szerintem az lenne a legjobb ha visszatérne a Ford az F1be, mint a Williams motorbeszállítója, és akkor újraélhetnénk a 80as éveket, amikor is 4x lett bajnok a Williams a Ford Müvek motorjaival. De ez a Toyota ez télleg nem nyerö választás, hisz van egy gyári csapatuk az F1ben, ezért a Williams nem is kapna oly nagy támogatást, és arra sincs garancia, hogy a Toyota motorjai jobbak lesznek. A megoldás szerintem is az hogy ezzel a Cosworthal próbálnak valamit kezdeni, ami egyébként nemrossz motor, mert magasan a legnagyobb fordulatszámon üzemel a jelenlegi mezönyben, csakhát a többi motor kibirja a versenyeket.
ehhh. épp most vettem észre a kép ironiáját. a pályáról vonszolják le a lerobbant Williamst :( és épp egy BMW megy el mellette, és látszik a BMW Power felirat is. hát ez érdekes :)
Érdekes, hogy még az idei év elõtt azt mondták, hogy a Cosworth jó 8 hengeres motorokat tud gyártani, erre tessék. Bár az is lehet, hogy valami egyéb konstrukciós hiba van a háttérben.
igen, valóban azt mondták hogy a Williams elönyben lehet a többiekkel szemben a szezon elején a Cosworth V8as tapasztalata miatt, de egyre inkább úgy tünik hogy ez az "elöny" már elolvadt...
hát hogy más hiba lenne azt nem hinném, tény hogy nem a Williams a mezöny legjobb autója de egy stabil, jó motorral a Hondákat simán vernék. Én úgyhiszem akkor csak a "3as trió" tagjai: a Mclaren, a Ferrari és a Renault lenne jobb
Sztem ha a mekiknek gyengébb versenyük van akkor azokkal is simán tartják a lépést, meg Massa ferkájával is mert az igen csak hullámzó teljesítményt nyújt
Szerintem azzal a Ferrarival sincs túl sok gond, inkább Massa mutat hullámzó teljesítményt.
mekiknek eddigi nagydijakon csak gondjaik voltak, és igen szerintem is tudnák velük a lépést tartani, elég csak monte carlora, sepangra, vagy éppen melbournere gondolni, aprócska szépséghiba annyi, hogy egyik versenyen se ért célba Williams:(
hát Massa nem egy Schumacher, vagy egy Raikonnen, de mégcsak nem is egy Webber. Én azt mondom nem érdemli meg azt a kocsit, de ez csak az én véleményem.
Nem megy vele olyan jól mint Barichelo az biztos!! De azért emlékezz arra hogy két évig az a kocsi amiben ült az is egy Ferrari volt csak más szinben, és az összes alkatrészt õ tesztelte, nála jobban elég kevés pilóta ismeri jobban a ferrarit.
Több hónapos tárgyalássorozat elõzte meg a Williams és a Toyota közti szerzõdés létrejöttét, miközben folyamatosan reppentek fel olyan pletykák, melyek szerint a grove-i bázisú csapat látva a Cosworth motorokban rejlõ lehetõségeket, a jövõben sem vált beszállítót.
Igen ám, de végül a vezetõség úgy döntött, egy komolyabb háttérrel rendelkezõ motorszállítóval többre lehetnek képesek a királykategóriában, így megszületett a két fél közti egyezség, és a Williams istállót a 2007-es idénytõl a Toyota látja majd el erõforrásokkal.
A csapathoz közel álló forrás azonban tisztázta, nem azért döntöttek a váltás mellett, mert nincsenek megelégedve a Cosworth motorokkal, más áll a háttérben. "A költségvetésüket figyelembe véve, fantasztikus a Cosworth teljesítménye" - mondta.
Egyes források szerint a Williams és a Toyota a Monte-Carlói Nagydíj után egyezett meg a szerzõdés feltételeirõl, ám hivatalos bejelentésre vélhetõen legkorábban csak a két hét múlva megrendezésre kerülõ Kanadai Nagydíjon kerülhet sor.
A szerzõdés a hírek szerint két évre szól, további egy éves hosszabbítási lehetõséggel.
A Williams és a Toyota illetékesei már a szezonnyitó Bahreini Nagydíj óta tárgyalnak egymással, ám egészen idáig nem sikerült megegyezniük a szerzõdés kereskedelmi feltételeirõl.
A csapat vezetõje, Sir Frank Williams korábban sem titkolta, hogy az alakulat új motorszállító után kutat, és már akkor tisztázta, döntését nem az fogja vezérelni, hogy kinek van a legerõsebb erõforrása a piacon. "Mind technikai, mind kereskedelmi szempontok alapján döntünk majd a motorkérdésben" - mondta Williams a San Marinoi Nagydíjon.
Azzal, hogy a Toyota megegyezett a Williams-szel, a Midland istállónak vélhetõen új beszállító után kell néznie a 2007-es idényre, melyre jelen pillanatban a Cosworth a legesélyesebb.
A Toyota elnöke, John Howett a Monte-Carlói Nagyíjon elmondta, számukra nem feltétlenül elõnyös, ha partnercsapatuk a mezõny végén bukdácsol. "Természetesen sokkal kielégítõbb számunkra, ha partnercsapatunk az élmezõnyben foglal helyet" - magyarázta. "Azonban jelen pillanatban még senki nem tudja megmondani, hogy mi fog történni a Midland istállóval."