Korábban arról számoltunk be nektek, hogy az Atari gyöngyszeme, az Alone in the Dark fél évet fog késni. Otthon gondolom sokan verték falba a fejüket és törték be monitoruk képernyõjét. Akik nem, azok jól tették, ugyanis a játék nem fog késni! A megjelenés márciusra esedékes. Szeretettel várjuk, hiszen ebben a mûfajban mostanság nem adnak ki túl sok játékot."
Na ezt meg honnan szedték???
(Shacknews) Egyre több helyen bukkanak fel az Alone in the Dark új részének szeptemberi megjelenésével kapcsolatos cáfolatok. Az Atari szóvivõje szerint a becélzott megjelenési idõszak továbbra is az aktuális pénzügyi negyedév, mely március 31-ével végzõdik.
Egy francia újságnak nyilatkozva Patrick Leleu, az Atari nagyfõnöke azt mondta, a Near Death Investigation alcímmel bíró játék csúszik egy kicsit, de szerencsére nem szeptemberig, hanem csak májusig. A platformok közé jelenleg a PC, az Xbox360, a PS2 és a Wii tartozik, míg a PS3-ra készülõ változat majd valamikor késõbb jön."
Állati. Jól ki lehet használnia terepet úgy látom, a "tárgylista" szintén fenomenális. Karakter is nagyon jól néz ki, ahogy lobog a bõrkabát,a fények, brr, várom. DEMOSTAKKOR epizódikus lesz vagy sem? Mert ugye az volt a köztudott hogy epizódonként lesz, nade jómúltkor meg azt olvastam, hogy nem
Az már korábban is elhangzott, hogy epizódokra szabdalt tartalomra kell számítani, ennek konkrétumait azonban eddig még nem tudtuk. Polloni most errõl is beszélt: a korongon eredetileg 8 részt találunk majd, amelyek 10-15 órányi szórakozást nyújtanak, a megjelenés után pedig további epizódokkal bõvül majd a történet.
"A fõ inspirációt a manapság futó, szerializált tévés drámák, mint például a 24, a Lost vagy a Prison Break adták. A fejlesztés korai szakaszában teljesen függõi lettünk ezeknek a sorozatoknak. Elemeztük, hogy mi teszi õket annyira jóvá - a dinamizmus, a karakterek személyiségének fejlõdése, a cselekmény és a cliffhanger-ek - majd átültettük õket a játékba. Az Alone in the Dark egy epizódját végigjátszani olyan, mint megnézni egy 24 részt, önmagában, illetve a játék egy részeként is élvezhetõ, és tudod, hogy ha csak egy órád van játszani, akkor is teljes élményt fogsz kapni."
Lehet értelmi fogyatékos vagyok,de mi az hoy egy korongon nyolc rész?
"mi az hogy egy korongon nyolc rész?" Az, hogy egy DVD-n 8 rész van.
De ez nem kérdés. A kérdés inkább az, hogy:
"a korongon eredetileg 8 részt találunk majd"
Ezt vagy webfordító.hu-val csinálták, vagy kicsit félrement a fordítás. Mert mi az, hogy eredetileg 8 részt találunk? Ha másodszor rakjuk be a meghajtóba akkor már több ill. kevesebb lesz rajta? Vagy mi? Ez a mondat értelmetlen. Szerintem.
Na megnéztem a videót. Hát engem nem gyõzött meg teljes egészében. Ez a piromániás srác a videó 80%-ában láthatatlan ellenséggel hadakozott, és a fizika elég érdekesen dolgozik a játékban. Az autó mozgása, s hogy kiviszi a beton/téglakerítést elég mulatságos volt. S mintha akadozott volna a PS3-on, vagy amin játsuottak, mert a csávó mozgása is érdekes, a ruha lobogása.
Nagyon jól kitalálták ezeket a kombinálható cuccokat, és szerintem a grafika is kifogástalan! Mekkora már, amikor lelövi a neontartókat a plafonról, és kézben fogva világíthat, amerre csak akar!
Egyenlõre sehol,max youtubeon ha beírod az 'Alone in the Dark soundtrack preview' kulcsszavakat,akkor kidob kb. másfél percnyit,de a komplett zene majd max. soundtrack formájában jön ki,vagy letölthetõ lesz. Egyébként én ezt a gémet várom majdnem legjobban az évbe,csak idegesít h pl. még mindig nincsen konkrétum ezzel az epizodikus rendszerrel kapcsolatban. Angol nyelvû wikin az volt,h csak a full játék lesz epizodikusra felosztva,de semmi netrõl letölthetõ epizódos dolog nem lesz. Alant egy bemásolt cikkben az van,h ugye a boltos verzióba lesz kb 12órányi játék,és utána letölthetõ epizódok. Valahol az van,h hónapról-hónapra jönnek ki 40perces epizódok. Elmondhatnák mér végre a frankót. Meg a megjelenést is folyamatosan tolják,eddig április volt ha jól emlékszem,mostmár június.
Ez a Techdemo már tényleg szépen néz ki. Azt hiszem mire kijön, látunk a 40 perces játékból vagy 180 percet.
Elõreláthatólag szeptemberben fog megjelenni.Azért csak 80%,mert lehet hogy nem, ilyen egyszerû, pl azért,mert elõbb a konzol verziókat hozzák ki(pl mint legutóbb Assasin Creed-nél) és csak kicsit késõbb a pc változtot.
Elég jó ez a techdemo, csak kérdés, hogy mennyire lesz szüksége ezekre a kombinálásokra, ügyeskedésekre a végigvitel során.
Amúgy az fura hogy majdnem mindenre odafigyeltek (kiöntöd a cuccot meggyújtod faszán ég,porlotóval kiütöd ajtót stb tehát egész szépen már már valóságsnak hat) ,erre lelövi a neont azt cipeli és világit tovább
Hát milyen neon az? Bár lemet litiumos aksiról megy
Te mirõl beszélsz? A kábeltartókat lõtte le és nem vitte tovább csak világított vele és látszik, hogy ott lóg róla a kábel, tehát nincs ezzel semmi gond.
nagyon jól néz ki a játék tényleg...külön jó dolog, hogy ezekre az apró részletekre is odafigyeletek...hiszen az ördög mindig a részletekben bújik meg. Én nagyon várom, anno rengeteget toltam a 3-at, haverokkal azon versenyeztünk ki viszi végig hamarabb, aztá nmindenki egy helyen akadt el, és onnantól közös erõvel toltuk :)
Végre...úgy néz ki, a fejlesztõknek sikerül végre belõni az interaktivitás/játékmenetbeli innováció/hangulat/vizuális megvalósítás megfelelõ arányát...nagyon várom ezt a játékot...egyébként én nem nagyon foglalkoztam vele eddig, a negyedik résszel sem játszottam, mert csupa rosszat olvastam/hallottam róla...az elsõ három résszel játszottam, bár egyiket sem vittem végig, talán azért, mert én 2000-2001 körül ismerkedtem meg a sorozattal, a nagyon régi játékok pedig általában nem kötnek le hosszú ideig...viszont az a jelenet, amikor az elsõ rész legelején beugrik a teremtmény az ablakon, az örökre megmarad bennem...még azzal a nagyon-nagyon elavult (akkor már) grafikai megvalósítással is elég hatásos volt... Egyébként mûfajon belül nálam a Silent Hill 2 az etalon...mint játék, nyilván nem mint "tech demó"...
Alone in the Dark - Túl nehéz? Ugord át!
Érdekes, felhasználóbarát megoldást építettek be a Howard P. Lovecraft mûvei által ihletett széria legújabb részébe.
Biztos vagyok benne, hogy mindenkivel, még a legfanatikusabb, legtapasztaltabb játékosokkal is elõfordult már, hogy találkoztak olyan produktummal, amelyiknek egy-egy pontján hosszabb-rövidebb ideig kényszerûségbõl vesztegelt, ugyanis képtelen volt rájönni a továbbjutás módjára. Ilyenkor többnyire segít, ha a nap hátralevõ részében inkább hanyagoljuk frusztrációnk tárgyát, s másnap újult erõvel veselkedünk neki. Az Alone in the Dark producere, Nour Polloni kifejtette, hogy szeretnék, ha mindenki végig tudná játszani a játékot. A hölgy által elmondottak alapján a beépített rendszer a DVD-filmek léptetési módjára hasonlít. Az egyetlen hátulütõje a dolognak, a sikerélményt leszámítva, hogy alacsonyabb pontszámmal értékeli a program teljesítményünket.
info: Gamestar
Ilyet nem csinálnék! Erre valók a fórumok, több szem, többet lát alapon, biztosan megoldjuk a faramuci helyzeteket!
A 4 be volt egy olyan rész amin 3an vagy 2 napig ültünk és véletlenül jöttünk rá mi a megoldás.A padló alól kellett kiszedni pár kulcsot meg hasonlókat.Ott szaladgáltunk már egy ideje,többször átszaladtunk rajta és egyszer csak megreccsent,többet se..elõtte se.de jó pár órába beletelt észrevenni. Azért remélem ilyen eldugott téma nem lesz benne... :)
Ez egy lolság, ezzel a módszerrel nem végigjátszod a játékot, hanem "átlépteted"... Emlékszem, pl. a Legacy of Kain sorozatban milyen nehezek voltak a fejtörõk...fõleg a Soul Reaverben, már csak a technikai lehetõségek miatt is (ps1)...(nem lehetett "átlátni" két textúra között pl., mert annyira "mosottak" voltak, sok mai játéknál úgy oldja meg az ember a fejtörõket, hogy "ááá...itt van egy elég egyértelmû textúraátmenet, szal' valamit meg kell húznom/nyomnom, és akkor itt biztosan kinyílik valami)...a legtöbbször a logikánkra alapoztak a rejtvényekkel, ha azzal nem voltunk képesek leküzdeni egy-egy akadályt, maradt a próbálkozás...és mégis mennyire durva jó játékok voltak, nem azon sírtunk, hogy nem tudunk továbbjutni, hanem próbáltuk kitalálni a megoldást...próbálkoztunk...a mai játékok többsége alapból nem nyújt túlságosan sok kihívást sajnos, hint-ek vannak, szájbarágás van, és ez szerintem megöli a felfedezés örömét, nem érezzük a sikerélményt annyira, mint régen...és ez nem jó... Ott van pl. a Silent Hill elsõ része, a zongorás fejtörõvel (ami szvsz a legjobb, legötletesebb rejtvény, amivel játékban valaha találkoztam)....semmi "hint" nem volt, (mondjuk a többi részben sem), de ha lett volna, meg is ölte volna a játékot...persze, sokan elakadtak...de aki megpróbálta értelmezni a rendelkezésre álló adatokat, verseket, feliratokat, az úgyis továbbjutott elõbb-utóbb...és mekkora öjömbódottá volt hallani, hogy a két óra fejtörõvel történõ szopás után kattan egy zár, vagy félrecsúszik egy ajtó...ezt hiányolom a játékokból...mármint a rejtvények megvannak, csak helyettünk oldják meg õket...
Jahh, és egy kérdés, amire sosem kaptam érdemleges választ: Az Alone in the Dark-sorozat egy "Lovecraft által ihletett" világban játszódik, vagy a Lovecraft és a társszerzõk által létrehozott Cthulhu-univerzumban?
Én valahogy éppen ezért nem tolok point and click játékokat. Mert egyszerûen halvány utalás sincs rá hogy mit is kéne és mivel. Pl ott volt a Scratches (vagy hogykell irni game) ami tetszett meg minden de pl semmi nem utalt rá hogy mikor kell kit felhivni hova kell menni mit megnézni mertha nem jokor tetted baszhattad a gamet.
Leesett az állam amikor megláttam a videókat! Nagyon komolyan néz ki!
Ez lényegtelen, de pofás, ami benne rejlik a fizika, az engine kihasználása a játékban az a komoly, remélem sok féle kép lehet majd a dolgokat megoldani, és sok sok ötlet, feladvány és fejtörõ kerül bele.
igen, ebben az utolsó videóban, marhajó, ahogy kiemeli a kábelt a vízbõl, ezt az eddigi játékokban valamilyen kapcsolóberendezéssel oldották meg a fejlesztõk a pálya egyik távolesõ részén, itt végre elértük azt az interaktivitási szintet, hogy egyszerûen egy csõvel kiemeled a vízbõl, és mehetsz tovább, nem üt agyon az áram...ez csak egy apróság, de talán elõremutat a játék szinvonalára.
Tényleg nagyon bejövõs ez a nagyfokú interaktivitás... Szerintem elõbb-utóbb eljutunk oda, hogy nem a minél látványosabb grafika lesz az elsõdleges szempont a játékfejlesztésben, hanem a mind nagyobb mértékû interaktivitás...és ez nagyon nagy rajság, mert én tök üresnek érzem a mai játékokat (RPG-k kivételével), és talán pont ezért...nem elég tartalmasak...nem sok játéknak állok neki másodszor...
ennek a játéknak hogyhogy nincs egyetlen rajongói oldala se ? se külföldi se magyar
Akkor most, hogy is lesz? Epizódos megjelenés, vagy hagyományos verzió lesz?
Énmár nemtudom, de remélem lemondtak az epizódos baromságról, bár többen ugy értelmezték h full gém lesz csak a játék részek lesznek epizódókba osztva... aztán kitudja:D