tapasztalatom szerint az fpshez nem a reflex a legfontosabb. Értem, hogy miért gondolod ezt, de az én tapasztalatom, h bármiféle csapatjátékban (értsd bármi ami nem deathmatch) a stratégia általában többet számít. Persze lehetnek óriási különbségek amikor valakinek olyan reflexe van, hogy kilövi egy mp-n belül a rá 3 különbözõ irányból támadó arcot és mindet fejlövéssel. de azért ez elég ritka. kis különbségeknél pedig sokkal fontosabb hogy mondjuk az ellenség hátába tudsz-e kerülni, vagy társaid fedeznek-e amíg töltesz stb... Egyébként az elég meleg kijelentés hogy az oblivionhoz sok ész kell :) Olyan bonyolult rejtvéyek vannak benne, amiken napokig törtem a fejem rofl. aki szeret számolni és töprengeni az játszon civ4-et immortalon, vagy egyszerûen sakkozzon. de ahhoz sem iq kell, csak annyi hogy szeress számolni és egy játékban a számolás&tervezés rész is szórakoztatóan hasson rád (van aki ezt unja, de nem azért mert kicsi az iq-ja). szerintem. :)
Azért nagy különbség van aközött, hogy B. csak lassab kb. körönként 2mp-vel vagy hogy fejreállasz az elsõ kanyarban.
Nézdmeg pl. a II.Világháborús német ászokat. A FW-190 egyértelmûen jobb volt, mint a ME-109, de a nagy ászok mégsem váltottak, mert már megszokták a gépet... Hartmann végig ezt repülte.
ez hüleség nézzed mán meg BarCSellót mit mûvel a Hondával amúgy meg nem azt írta hogy õ élesbe is nyomná csak a hibákat ecsetelte. viszont hiába a jó technika ha nincs ki irányítsa
Nanana! Azért a tecnika is számít, de ha te lennél egy Los Angeles parancsnoka, nem igen hiszem, hogy lenyomnál a valóságban egy hivatásost...
Ha téged beültetnek a LEGJOBB forma 1-es autóba és Alonso-t vagy Schumhert a legrosszabba, simán lenyomna az fix. Valszeg már az elsõ kanyarban elszállnál, ha lépést akarnál tartani velük...
Én is inkább a Silent HUnter III at részesítem elõnyben! Ugyanis a II. Vháborús német tengeralttjárókból fejlõdtek ki a mai darabok...anno nem volt aktiv szonárod /csak késõbb/, nem volt akusztikus torpedód, sem ballisztikus, és még sorolhatnám. Volt egy olyan teknõd mi 150-200 méterre tudott merülni, diesel motor hajtotta õket, és viz alatt iszonyatt lassuak, és eléggé hangosak voltak! Na azok az idõk tényleg kemények voltak...de ami most van az csak számítógép és elektronika! Semmi köze a jó " kapitányhoz" az nyer kinek modernebb tengója van s kész
hmm.. mintha már játszottam volna ezzel a játtékkal úgy 2-3 éve. Naggyon furi.
Azért az Operation Flashpointban van taktika, szóval ott lehet gondolkozni, bár nem is egyszerû fps, de nem ez a lényeg... Kiváncsi vagyok, hogy ez a DW mennyiben lesz más, mint a 1-2 (?) éve kiadott DW. Lehet, hogy alapból 1.3-as patch van rajta és semmi más?
LOL min kell gondolkozni egy sima fps-nél? Direkt agyatlan hentelésre vannak, nem gondolkodásra, nem is kell bennük gondolkodni. Max olyanokon gondolkozhatsz, aminek nincs köze a játékhoz :D
Lehet, hogy az fps-ekhez kevesebb IQ-ra van szükség, mint egy ilyen stratégiai game-hez, de van sok más egyéb "skill" is amelyekkel sokkal többre mész mondjuk az AA-ban, mint ebben a játékban. Egyébként az IQ-m 142 pont (betépve 120-ra esik le...) és az oblivionnal is szépen haladok...
A beszólásokból és a cikkbõl arra következtetek hogy ez jó játéknak igérkezik. Nem tartom magamat Plygonhuszárnak, a magam részérérõl a teljes grafikai célszerûséget díjazom. (Még mostanság is leülök néha a 286os laptopom elé és játszok az ELITE - vel amit egy monumentális játéknak tartok és remélem nem vagyok vele egyedül.)
Nem vagyok nagyon jártas a tengeralattjárós szimulátorokban de úgy éerzem ezt érdemes lesz kipróbálni.
Hmm , erre a cikkre büszke lehet a szerzõje ...
Hi all! Bocs, hogy picit Off lesz,de most fejeztem be nemtudom hányadszor a Fallout 1et.Hát grafikailag meg sem közelítti a mai "nagy" neveket, de egy valamit nagyon tud: magával ragadni.És még rengeteg ilyen játék van...Szóval lehet, hogy ez randán néz ki, de legalább a játék fóruma nem arról fog szólni, hogy kinek milyen gépen hogy megy...
Hát nem azért fejlesztik a grafikus kártyákat, hogy neked jó legyen, hanem azért hogy lehúzzanak téged. Pl ott vannak a grafikus kártya "képességeihez" kötött dolgok, amelyek régebben nem kötõdtek "képességekhez", de ha kötõdnek az jó a gyártónak, mert akkor van ürügy, hogy miért vegyen a felhasználó új kártyát. Ja meg ugye vannak játékok amiket emberi gépigényre fejlesztenek, nem csak olyanok amelyeket 4400+ X2-re, meg 7900gt-re...
Az oblivion is azért lett olyan szép, mert a sok gerkõc nem játszana vele másképp. Ne tudd meg hány olyan játékos van aki felrakata, mert szép, de 1 óra után megunta, mert IQ nuku.
Túlzás, a mai szinten, illik egy minimális grafikai szintet elhozni, végülis nem hiába fejlesztik a grafikai kártyákat. A játék tényleg gyenge grafikailag, ez nem jelenti, hogy nem játszanék vele szívesen, még manapság is elõveszek néha egy lost vikings-et...
De ilyet akkor is kínos kiadni a mai világban, igaz elsõ a belbecs, de a külcsínt is illõ lenne megcsinálni. Miért nem lehet egyszerre összehozni a dolgokat? (pl oblivion)
Örülök, hogy nem ilyen poligonhuszárok döntenek a játékfejlesztésrõl és kiadásról. Egy indiszkrét kérdés: Hány éves vagy? mert a hozzászólás alapján max. 16. Az ilyenek akkor se tudnának ilyennel játszani, ha karnának. ahhoz IQ is kéne, nem mint az FPS-hez...
Hát gyerekek, én Silent Hunter III hívõ vagyok, nálam annál jobb tengeralattjáró-szimulátor nem létezik. A külcsín is megfelelõ volt, a belbecs úgyszintén, szóval, nagyon ott volt a szeren. Nem tudom, hogy ez milyen game, mert még nem játszottam vele, de nem hiszem, hogy váltani fogok. :D
Lesz-e benne iráni vízalatti rakéta ?
: )
Akkor is egy kalap szar ahogy kinéz.
Tképpen nagyon jól kiegyensúlyozott és jó játék, a 3Ds képek sem annyira gagyik, de valóban, nincs sok idõd benne kivülrõl nézni az eseményeket.
Most azért gondolj bele, mennyire izgalmas egy tengeralattjárót kivülrõl nézni. Részeg polipok, halak, wáááu
A többi objektumot meg nem lethatod, mivel nemtudod, hogy egyáltalán ott vannak é, ez a realitás végett van igy benne - értelemes.
Ami a gémbõl hiányzott, az a jó Manual. Sok infót a hõrétegekrõl, manõverekrõl külsõ forrásból kellett összeszedni, és a mûszerek kezelése sem mindig egyértelmü videotutorialok hiányában. Ugyértem, hogy lehet effektiven használni.
Még jó hogy nem adsz ki a kezedbõl semmi játékot, sztem elég a fos techdemos fps-ekbõl...
TUdod ez hardcore szim amikor az esetek többségében úgysem látod kívülrõl az eszközt. És nem a legújabb Doom.
De mekkora fos ahogy kinéz! Förtelmes textúrák gagyi modelleken. Ki nem adtam volna a kezembõl.
Amikor elõsször kiadták is bughegyek voltak benne, ezen inkább egy jó Paccs segitett volna. De ugyanugy kiadni 2 év után kicsit ciki. Eladnának a srácok megint.
Ez ULTRALOL! Most kiadják megint? Ez kemény, mint zsidó gyereknek a palesztin óvoda.
Lett volna néhány gondolatom a "cikk" de inkább hír szerzõjéhez, de inkább nem írom le mert örökre bannolnának...
Ha tengeralattjárós játék, akkor Silent Hunter III.
A jelek szerint semmiben....egy jatek tobb kiado..tobb rokabor....ennek tukreben a cikk tobb mint "erdekes" (De majd erre teved valaki a topicbol aki jobban ismeri nalam a DW-t es megmondja pontosan)
Ez miben kulombozik a mar regen megjelent Sonalysts fele Dangerous Waters-tol?! Aminek mar van eleg regen topicja is az SG-n.
Ahogy elnézem a Sub Command alapokra pitkezik s ezek szerint nem lehet panasz semmire :) (már ha az egyéb flotta egységeket repülõket helikoptereket etc is jol megcsinálják) Egyébként azthiszem nagyon erõsen réteg játék s ezt a réteget nem fogja zavarni a grafika