Igen de nyilvánvaló hogy ha drága verdát akarsz venni úgy h kevés kp-d van hozzá és a nagyrészét hitelbõl finanszíroznád akkor eléggé vicces összegek fognak kijönni neked havi törlesztésnek.
Nem minden esetben. Valaki ajánlott egy oldalt ahol volt egy hitelkalkulátor, egy millió plusszra kb 14 ezer forint havi részlet jött ki. Persze ilyenkor fizetsz hónapokig, évekig.
Ez általában minden hitelnél így van! :) Meg van a megoldás vegyél fel provident hitelt, csekély 480%-os THM-mel. Leges legjobb.. :)
százezer évre lehet, hogy 14e forintra jön ki a havi törlesztõ. 4-5 évnél hosszabb futamidejüt ne vegyetek fel, kb 30e forint kürül ki lehet hozni a havit. Peugeot 206 alapbol betegágy, millió hibálya van. Valami fiatal japánt nézzetek, esetleg kóreait(alkatrész drága), egy-két német tipus.
Legrosszabb esetben Hitel mellett ráveszem a család másik felét, hogy adakozzanak. Fater megérdemli, de az az igazság, hogy nem vágja mit is akar valójában. Én még egy tankot se szivesen raknék alá, mert vígan összetöri :D
Hali! Nem akarok bele szólni, de a Volvo nagyon jó választás, még egy kicsit idõsebb kivitelben is. Amit viszont feltétlenül meg kell nézni vásárlás elõtt: Ha volt cserélve rajta valami akkor az gyári legyen, mert nagyon érzékeny a gagyira, és megbosszúlja magát! Turbó: érdemes egy végnyomást mérteni rajta mert típustól függõen 150-390e.Ft/db+munkadíj.(nem márkaszarvítben!! Ott +70-110e Ft tal többre számolhatsz ilyen-plyan költségek címén!! Érdemes a computerét az általad (nem a kereskedõ által javasolt)megjelölt szervízben leolvastatni, és az adatok alapján mindjárt egy csomó dolgot megtudsz a verdáról! Ha korrekt a kereskedõ, vagy a magánszemély akkor nem fog ellenkezni, ha viszont manipulálva van a km óra, vagy a számítógép a drága kötelezõ szervíz miatt ( amire nagyon nagy sanszod van fõleg dízel esetén)akkor mindenféle kifogással él majd.Leginkább a szervízciklust szokták úgymond kiütni a számítógépbõl, hogy ne világítson a lámpa, ill. ne írja ki folyton a szervíz intervallum idejét. Mivel ez egy cirka 100e Ft-os mutatvány ha márkaszervízben csináltatod, és persze ha nem kell semmit cserélni, de egy márkaszervízben ilyen nem létezik. Amúgy egy kis mûhelyben 5000-rt kiütik a kódot, és kb 40e ft-ból megvan a szûrõk, és olajak cseréje. Viszont a sz.gép ezeket az adatokat gondosan tárolja ám, és bármikor lekérdezhetõek. Még vezetett szervízkönyv esetén is érdemes kontrolálni a sz.gép adataival, aminek a leolvastatása 3e Ft. Nehéz ma jó Volvot használtan kifogni, mivel elég jó menetteljesítménnyel bírnak, és ezáltal baromira le vannak ütve, de nem lehetetlen. Néhány ár a miheztartás végett. (Nem márkaszervíz, de gyári alkatrészekkel) Teljes fékgenerál tárcsák, betétek, határolók+lap típustól függõen 170- 250e.Ft Elsõ futómûszilent garnitúra 75-110e, kipufogórendszer (kompletten szondával) 115e( a többihez ezt nem tudom! Computer 650e Ft(S80 1999), de az S széria egyik tagjába sem sokkal olcsóbb!!Automata váltó 800e-1Mill.Ft (új 0 km-es)Bontva nagyon rizikós, felújítani nehéz és 470-600e Ft-ba kerül.!! Mindezek ellenére a fentartási költsége nem több mint egy Passatnak viszont kényelemben és menetdinamikában magasan veri az összes német, és francia autót!! Biztonság, és kényelem tekintetében nincs párja a komfortja pedig lenyûgözõ!! Áldozni kell rá fõleg az S család tagjaira, de cserébe olyan élményben lesz részed, amit el sem tudtál eddíg képzelni!!Én is most váltok Volvóra, és alaposan utánanéztam a dolgoknak. Közel 1 hónapja keresgélek, de sajna vagy a verda nem törésmentes, vagy az óra van manipulálva, vagy csak már számomra megfizethetetlen.
Már csak a szûrõk, olajok cseréjére horror a 40e forint, komplett nagyszervízt csináltatok ennyiböl, talán a vízpumpa nem férne bele. Dieselt csak akkor vennék, ha tudnék most normális mennyiségben szerezni gázolajat, rendes áron kell tankolni akkor inkább nem olajkályházok(1.8-2.0 benzin). Az alaktrészár meg csak ismeretségen múlik. Azt sem értem miért kizáró ok a törött Volvo, szakszerüen javított autóval nem szokott baj lenni. Km óra tekergetést meg szinte mindenhol csinálják, attol még nem szar, hogy 120e helyett 90e van az órájában. Nagyszervíz meg olyan dolog, hogy minden vásárolt használt autón meg kell csináltatni egyböl.
Köszi, az órás szituval én is tiszátban voltam, sõt. Sokszor a többszörös újra festés, lakkozás is megtévsztõ lehet. Szép külsõ rohadó belsõ. Az a gond, hogy tényleg ez van, nem akarok senkit gyanusítani, de sok kiskereskedésben visszatekerik az órát, kikalapálják, aztán jónapot alapon tovább adják. Vagy megveszik fillérekért külföldön, mert ugye pl Bécsben egészen más a nívó, és könnyebben nyomják rá a verdákra a roncs plecsnit, amit aztán behozva hazánkba megkímélt állapotban címszóval adnak el. Most már ott tartok, hogy kötök egy kézbõlkézbe cuccot faternak, és leteszteljük, szervízben mit is tud. Unióban vagyunk, itt az ideje, hogy ki is használjuk.
na ugye végre van valami haszna is az uniónak:D..egyébként mi is ez a kézbõl kézbe cucc, amit faterodnak akarsz? mert nemvágom
Egy szimpla Hitel. Mivel nincs elég pénzmag kellett valami extra. Kiszámoltuk egy ottani hitelkalkulátorral, hogy mennyit kell havonta fizetni kb, ez még változhat ha más ár kategóriás verdát veszünk. De max 40k havonta. Ez még belefér, a fater meg örülhet. Amióta muter elhagyta, ez az egyetlen dolog ami feldobja õt. Hát legyen meg az akarata :D
szar lehet nektek,de ugye nem egy új kocsival lépett le a drága?:)..najo ezzel nemviccelõdünk. Mostmár azért naggyából vágom h mi is ez a kézbõlkézbe dolog, mármint a hitel. hasznos lehet, megnéztem a lapjukon, bár én most nemtervezek kocsit venni
Nem, éppenséggel nem poén, de hát valakiknek érdekes a humora. Na mindegy.
Magyarok cigányul mennek el autót venni, ez a baj, km óra csavargatás ki van kényszerítve. Festékvastagság mérésen is röhög a fél világ. A magyar szerint ami javított az már nem lehet jó, pénze az ugyan nincs, de elvárások hajaj. Idáig nekem csak sérült autóim voltak, mostani nubirámon is fújt a géptetó meg a jobbos sárvédõ, szín el van találva, munka szép, kit érdekel? Simán el tudom annyiban adni mint egy nem javított autót, mivel az autó szerkezetileg nem sérült.
Mibõl lehet észrevenni a visszatekert órájú autókat? a kormány módszer még mûködik, vagy már ezt is cserélik?
Tessék, ha bejönnek a hybridek akkor már felesleges lesz tekergetni, erre gondoltam. Használt hybridet ugyanis nem értékesítenek. Legalábbis ahol már használják ezt hallani
sziasztok! csak szeretném felhívni a figyelmeteket a GLOBÁL AUTÓKERESKEDÉSRE. ma már nincs(talán sosem volt) becsületes kereskedõ!!! sajnos én a jóhiszemû emberkék táborába tartozom,aki minden körülmény között próbál korrekt lenni.ezért döbbentett meg ami velem történt. egy napsütéses vasárnap felhívott a globál cég képviselõje,hogy õk nem kérnek közvetítési díjat,de mivel kevés az autójuk,szeretnének megkérni,hogy a választék növelése miatt vigyem be az autómat,és az általam megszabott áron értékesítik.sajnos megettem,bevittem. a gond nem az,hogy engem becsapnak a vételárral(mert állítólag a vevõ csak 70 e-el kevesebbet ad érte,ám legyen,mert kell a pénz,)hanem,hogy már 3.hete van átiratva más nevére az autóm,én még mindíg a pénzemet várom. egy kis utánjárás után kiderült,hogy az új tulaj 2 hete ül a kocsiban,használja,de én csak nyugodtan várjak,mert õk egy papírt várnak az apeh-tól.de szivességet tesznek nekem,és 4 nap múlva megelõlegezik nekem a pénzem.aranyosak.na én ezt nem vártam meg,bementem a kereskedésbe,ahol kiderült,hogy az autóm sehol,a pénzem majd jön.amikor arra tettem célzást,hogy a rendõrségen feljelentem õket,érdekes módon hirtelen meg jött az átutalás,és 15 percel késöbb kifizettek. csak arra szeretném mindenkinek a figyelmét felhívni,hogy ne hagyjátok magatokat becsapni.marha voltam,tudnom kellett volna,hogy ingyen senki nem tesz semmilyen szivességet. tanuljatok az én hibámból.és ezzel a kereskedéssel vigyázzatok. 23.kerületi globál.ui:egálban még így sem vagyunk.
Sziasztok!
Tud valaki nekem segiteni hogy használt autóra milyen hitelt vegyek fel? néztem ezt az uj hitelkonstrukciót a kézbõlkézbe BB-os hitelt. nincs közvetitõi dij, alacsony önrésszel is lehet már kocsit venni. Valaki találkozott már másfajta, jobb konstrukcióval. Lécci adjatok tanácsot..Köszii
hogyhogy milyen hitelt? bank, konstrukció, árfolyam, jutalék és még pár egyéb függvénye...
Én is most fedeztem fel ezt a BB s hitel dolgot, engem is érdekelne, hogy tényleg ennyire jó-e!? És hogy van e valami buktatója azért!? Most már ketten vagyunk akik segítséget várnak ide ! :)
Én mostanában vettem az elsõ autómat, ezért nagyon alaposan belevetettem magam a témába. Lány is vagyok, ezért halmozottabban fennáll az átverés lehetõsége. Ahogy utána számoltam, a használtautó nepper is jócskán felszámított volna közvetítõi meg egyéb díjat. Aztán kerestem ismerõsömmel egy autót a használtautón, amit a Budapest Bank kézbõl-kézbe hitelével fizettem ki. Azért is jó volt, mert így a magánembertõl vett autóra is fel tudtam venni egy kedvezõ hitelt. Én buktatót nem találtam, nyilván számolni kell a THM-mel, abban minden költség benne van!
Szerintem nyugodtan vágjatok bele! A mostani autó hitelek között ez a legkedvezõbb!
Hali Mindenkinek! Segítség kellene! Használt Golf IV 1.9 TDI-t vagy Audi A3 1.9 TDI-t vennék de amik a használtautón vannak fent megnéztem már hármat négyet de egyik sem felelt meg a leírtaknak csúnyán töröttek voltak és a felszereltség sem fedte a valóságot. Kérdésem az lenne hogy hol érdemes még nézelõdni vagy ha tud valaki ilyet eladót az írjon. A segítséget elõre is KÖSZÖNÖM!
heló, olvasgattam a topikot és nézegettem ezt a hitelt... Jani vannak azon az oldalon is egész pofás hirdetés, nézd meg itt
én nem olyan rég vettem fel, de nem találtam buktatót...pedig általában észre szoktam venni az ilyesmit. szóval most ünnepeljük az új családi bmwt, és a törlesztõrészlet sem fizethetetlen...
mi a véleményetek a kocsikról? érdemes ott válogatni? (mmint a kezbolkezbe.hu-n) olyan bizonytalan vagyok...vagy mégse??:D
Helló! Bocs, lehet nem a megfelelõ helyen teszem fel a kérdést, de nemtudja valaki, hogy maximum hány éves használtautót lehet külföldrõl behozni??
sziasztok.. én egy 98-as ford explorert találtam a neten és érdekelne is.. nah most elég olcsón adja a tulaj.. 600ezer Ft... Mennyire drága egy ilyen autó fenttartása?
Horror!-vajon miért kerül ennyibe,mert olyan fasza?
ugye nem gondolod komolyan hogy meg fogja neked valaki mondani, hogy mennyibe kerül egy 4 literes nagy hodály halálcsillag fentartása, pláne ha nem tudom hol laksz, hogy vezetsz, mennyit vezetsz stb... lényeg: átlagos felhasználásban is csak a benzint nézve biztos vagyok benne, hogy egy normál népautó háromszorosát benyalja...
Elsõ autó vásárlás elõtt állok és jól jönne egy kis segítség, mert nem akarok rossz autót venni. Egy 91-es Opel CALIBRA 2.0 16v -t néztem ki 300.000 ftért. Érdemes-e megvenni,megbízható-e,és fogyasztása is tûrhetõnek mondható?(8-9 l/100 km átlagba, 150LE-s motornál) Köszi elõre is a válaszokat!
Üdv. Peró
Ja és persz, ha meghibásodás van alkatrészt lehet könnyen szerezni hozzá?és viszonylag jó áron, nem mint a japán autóknál
szted miért 300K? azért mert olyan marha jó? én a helyedben messze kerülném mert amit ennyi pénzért kapsz, za 99% hogy egy széttaposott hulladék...
szerintetek ez mennyiért lenne reális? Gondolkodok rajta, mert nekem tetszik :)
Ez az autó nemrég még 4! milláért volt hirdetve. Hiába hogy meg van csinálva nem szép, gyárilag sokkal szebb. Viszont van ráköltve, nincs elhanyagolva bizonyos értelemben, egy ilyenhez 1 dugó 70 k fölött van, az egyszerû motorgenerál simán 500k fölött, szóval ha amit leírt minden cserélve volt rajta(igazolja is) akkor motorikusan biztos jó. Egyébként fúrva is volt. Nem kell neked ilyen :)
pedig rohadtuil tetszik, ma beszéltem a sráccal aki árulja. Egy Hamman M5-össel volt, a tihanyi kompon beszélgettünk :)
Nem akarok hülyeséget mondani, igazándiból azon is sok múlik árban hogy mi az ábra a 4X4-el. Magáról az autóról mit mondott?
hogy tökéletesen karbantartott autóritkaság. Kevés az irmscher tuningos, ezért is ritkaság. Azt mondta, hogy nem is adná el, ha nem kéne neki a hely újabb kocsikra XD
Egyébként ha a turbós 4X4-es Calit nézzük (most általánosságban) akkor 1,4-1,6 körül érdemes venni, ami az alatt van arra majdhogynem biztos kell költeni még kezdetben.
Szóval. Az a helyzet, hogyha frankó a 4X4-e, ezzel(270 lóerö vagy mennyi) már el lehet picsázni, vagy legalább egálban lenni a gyári Impreza WRX STI -vel.
De azt tudod hogy ezt olyan helyre kell vinni szervizbe ahol értenek is hozz és nem 10000 forintos olajjal etetik. Ráadásul 8000km -erenként csere. :)
Hy Kocsi vásárlás elõtt állok és sok bennem a bizonytalanság,1 használt autó iránt... Nos a helyzet az,h a anyagiak szûkösek:( úgy hogy olcsóbb kategóriában kell nézelõdnöm. A döntésem egy Citroen Xsara 98-99 Coupe-ra esett.[kép]Ebben az árkategóriában sztem ez a legelfogadhatóbb autó ami szép is és nem õskövület. Érdekelne,egy pár tapasztalat a kocsiról.Állítólag nagyon szervizes kocsik a citroenek.Bár sztem annyira nincs szét taposva mint egy honda civic... Ha van egy pár citroen owner osszon meg pár tapasztalatot:)