Nah +neztem az NTSC-s verziot.Valoban sokkal masabb kocsik vannak benne.illetve tobb is van benne mint az itteni PAL-osban ugyhogy sorry.Al Age-el tokeletesen 1etertek en is,nekem szokatlan,illetve iranyithatatlan az auto jatok ha nem az analoggal nyomom a cuccot.Nalam sem jon be ez a gombos verzio,de mivel a japo verzioban is ez volt,igy azert nem var csodat tole az ember. A 2. resz azert mar lenyegesen szebb garffal nyomja,de ha jol emlexem akkor itt is ez a gombos gaz van.Szerintem odatat nem tudnak a csavok analoggal nyomni.Bar ha jol belegondolok ez nem feltetlen igaz,halom gamma jott ki ami NTSC es megy analoggal.Akkor viszont ez egy rossz Genki beidegzodes.8(
Amikor meglett a PS1-esem, akkor az autós játékok döntõ részét már be lehetett így állítani és a GT1 és 2 is köztük volt. Szóval én már a kezdetektõl ehhez szoktam hozzá, mivel így már PS1-en is lehetett adagolni a gázt és a féket, ott a gomboknak még csak két állása volt/van.
Hmm V6 hangja rendesen átjön? :D Mert mondjuk GT4-ben nem vagyok megelégedve az Alfák hangaival (többek között. A többinek se az igazi 1-2 leszámítva) De azért csak meglesz. Próbát megér.
hmmm... nekem meg a 2karos megoldas nem megy, megszoktam X+negyzetet nagyon... de lehet kiproba a 2analogos megoldast..GT2nel be lehet azt allitani? D.
Elõször is az Alfák, a játék elején kettõ érhetõ el, egy 147 GTA és egy 156 GTA, gyanítom, hogy ez a szûk kör nem fog tovább bõvülni.
Ahogy syscoHUN már írta, ez tényleg Kaido Battle, olyannyira, hogy az intro-ban is ezt írják és csak a legvégén jön be a Tokyo Xtreme Racer Drift felirat. Kár, hogy nem a második részt kaptuk meg. A fizika egész kellemes, de egy dolog nekem nagyon nem tetszik, mégpedig az, hogy a gáz/fék párost nem lehet beállítani a jobb oldali analog karra. Ha menni akarok páros lábbal kell taposnom az X-et, fékezéskor pedig a négyzetet alaphelyzetben, persze mindkét mûveletet át lehet tenni másik gombra, de a végeredmény ugyanaz lesz. Minden autós játéknál a jobb oldali analog kart használom, lehet, hogy csak én nem vagyok hozzászokva a gombos irányításhoz, de egyrészt szerintem az ember hüvelykujja hamar elfárad, másrészt így sokkal nehezebb adagolni a gázt és a féket, mintha a karon lennének. Pedig egy drift nagyon nagy részben ezek adagolásáról szól. A grafikát átlagosnak mondanám, nem csúnya, de az igazán széptõl is messze van. Hangokról sokat nem tudok mondani, egykét kocsit hallottam még csak, különbözõ hangjuk van, kb ennyi, egész jó. :DDD A játékélmény egész jó lenne számomra, ha a gázt és a féket be lehetne állítani oda ahova én szeretném, ennek hiánya viszont sajnos sokat visszafog az élményen.
Összességében a játék szinte egy az egyben Tokyo Xtreme Racer hegyi utakon. Egy nagyon kellemes játék, egész jó grafikával, hangokkal, fizikával, engem csak a már sokat emlegetett gáz/fék probléma zavar, de aki eddigi autós játékainál is gombokkal oldotta meg a gyorsítást és a fékezést, annak nem lesz ilyen gondja.
a szürkém beadta a derekat; de vettem 1 fehéret... termeszetesen ujra elökerul a GT2... :-)
én még GT2-t tolok; ha autozni akarok..annak is elejen vagyok.. :-)
Hali!!Nekem Kaido racer címen van egy naon hasonló játékom,drift minden mennyiségben hegyi szerpentineken(persze lehet hogy 1-rõl beszélünk csak a címe más)elég jó kis game!!!
Nos a jatek ua. mint a regi Kaido Battle nevu progi.Ugyanaz az intro itt is,szoval szerintem a jatek semmit nem valtozott a JAP kiadashoz kepest,csak annyit,hogy el lehet olvasni a feliratokat(ez sem elhanyagolhato dolog) Valo igaz,hogy itt tenyleg nincs nagy hagyomanya ennek a drift dolognak,es az is igaz,hogy mas hely mas cimmel johetnek ki progik.Ott volt pl a Toca sorozat. Valoban ebbol a szeriabol volt mar egy masodik kiadas(annak mar valamit javult a grafikaja),nos ez meg az elso-bol lett "atforditva" szoval nem egy nagy grafika a progi.Olyan Extreme Racer-tol kicsit rosszabb.Fura az iranyitasa a kocsiknak,bar a regi rx7-el eleg jokat lehet menni.Egyebkent teljesen visszakoszon a jatekban az InitialD szoval lehet erezni a hatasat.El lehet vele lenni,de senki ne szamitson egy GT4-re.Eleg regi jatek.BOvebb info itt: Genki
Google Erdekes,most latom,hogy a JAP verzioban sokkal tobb auto van,na ezt majd ma delutan lecsekkolom.
Ehhez meg SoloPS2 reg kell, de az is spanyol, nagyon nem megy ez nekem... :DDD Asszem inkább várok kicsit amíg itthon is könnyebben elérhetõ lesz a játék. :-)
Kicsit írnál bõvebben a játékról? - grafika, hang, zene, fizika, irányítás, játékélmény... :-)
Régebben láttam egy videót a Kaido Battle-rõl (sõt, ha jól emlékszem a játék introja volt) és a srác aki küldte úgy emlékszem azt mondta, hogy ennek a Kaido Battle-nek már több része is van, gondolom csak európába nem hozták el eddig, mert itt nincs (nem volt) akkora kultúrája a driftelésnek, mint japánban. Azon pedig szerintem nem kell meglepõdni, hogy egyes játékok más néven kerülnek forgalomba a Föld különbözõ részein.
Csovi Alien.Vegyes,egyebkent a jatek nem tudom hogy miert most jon ki PAL-ba ha valaki ismeri a Kaido Battle nevu cuccost(marpedig nem hinnem hogy nem ismeri az itteni banda)akkor az ue. a jatek.Az elejen jon is ua. a felirat,intro minden ua. szoval most nem tudom hovarakni a gammat.Azert mert PAL-os lett uj neve. Sot ott ha jol emlexem akkor tobb auto is volt benne,volt benne Merci evo is ami itt sajna nincs.De alfa mar ott is volt,igaz nemtudom hogy 156/146 GT de tuti volt.Mindenesetre a kepek nagyon ugyanannak tunnek.
jah, még a legjobb tuning sztem GT-sorozatban van (teljesitmenytuning is!), a NFS-es optikai fos-matricazos sz*r egy jo nagy parasztvakitas; rapper kis köcsi, amerikai feka-imado, (2 fast and 2furios), nitro-s kis b*znyak köcsiknek valo... nah, ez jol esett! :-P
Összességében abszolút igazad van, de ne pont egy japán játéktól várjuk, hogy ne japán autók legyenek benne. Mondjuk az Alfának én is marhára örülök, kíváncsi leszek, hogy mit tesznek bele, driftrõl lévén szó, szerintem inkább valami régebbi modell kerülhet bele, mert a mostaniak nagy része fronthajtásos, esetleg szóba jöhet még valamelyik újabb, Q4 hajtással szerelt verzió, bár azok meg dögnehezek... mindegy, majd meglátjuk, a lényeg, hogy lesz benne digó verda. :))))) Picit félek ettõl a drifttõl, ugyanis a játék elõzõ része, a Tokyo Xtreme Racer 3 alapjába véve jó játék volt, csak a fizikája volt érdekes, fõleg a felfüggesztéssel kapcsolatos dolgok, azoknak pedig most jóval nagyobb szerep jut, mint az autópályás száguldáskor...
jah, GT-ben is lehet picit drift; de az is inkabb a kanyar elötti befekezest reszesiti elönyben...az NFS-es drift+NFS ugy szar ahogy van(kiveve a régi részek; a HotP.2 még jo, többi sz*r...)
Még 1et is értenék de ha már Tokyoban játszódik akkor mi legyen benne? Lada? :D De felüdülés számomra az Alfa Romeo :) (japánok imádják egyébként is az Alfa designe-t)
miért rakják minden játékba ugyanazokat az unalmas autókat? skyline, lancer, jó autók, csak már kicsit uncsik, már meg se tudom számolni hány játékban vannak benne ugyanezek a tuningmániás autók, valami újat mutassanak plz. egyébként az ötlet drift jó, de ne az NFS mintájára csinálják!
" Versenyzés licenszelt autókkal .....Alfa Romeo" ohh Na akkor ránézek majd én is! :))
Hülyeségeket ne írkáljunk már, a GT3, GT4-ben is lehet keményen driftelni, de ott a Drift Racer és a Ridge Racer, ami a driftelésrõl szól, vagy a D1 Professional Drift Grand Prix Series. És még amikrõl nem tudok...
hát mondjuk az is igaz. de PS2-re amúgysem volt eddig semmilyen játék amiben lehetne driftelgetni, kivéve a need for speed undergroundot, ami ilyen szempontból elég szánalmas... meg amúgyis :|
well, Live for Speednél nincs jobb driftes game. jaés konzol? bahh -.-
Tokyo Xtreme Racer DRIFT
Kiadó: Crave, Fejlesztõ: Genki Platform: PS2, Típus: Autóverseny A Tokyo Extreme Racer legújabb része, benne licenszelt és tuningolható autókkal, na meg a valóságból mintázott pályákkal.
A konzolos videójátékok készítésében vezetõ szerepet betöltõ Crave Entertainment a napokban jelentette be legújabb játékát amely az utcai autóversenyek világába kalauzolja el a játékosokat.
A Tokyo Xtreme Racer Drift a PlayStation 2 tulajdonosoknak fog majd örömet okozni. A megjelenése valamikor az év elején várható. Az alábbi típusokkal találkozhatunk a programban: Nissan, Toyota, Subaru, Audi, Alfa Romeo, Mini, Volkswagen, stb. Ezeket pedig a valóságban is létezõ Japán utakon tehetjük próbára. Helyszínként szolgál majd Iroha, Haruna, Rokko, Hakone és ezek környéke.
Jellemzõk:
- Versenyzés licenszelt autókkal (Nissan, Toyota, Mitsubishi, Subaru, Audi, Alfa Romeo, Mini, Volkswagen, stb.) - Testreszabható jármûvek, - A "drift" vezetési stílus elsajátításának lehetõsége, - Versenyzés a festõi szépségû Japán környezetben, - Versenyzés hivatalos nappali és illegális éjszakai futamokon, - Változó idõjárás, - Többjátékos funkció.