Egyet értek, hogy eddig a source motor adja a legjobb fizikát. HL2-t épp hogy csak elkezdtem, de pl. ott a Dark Messiah.
Én a fizikát sokkal fontosabbnak tartanám mint a grafikus részletességet. MoHA -ban te milyen hiteles fizikát láttál azt én nem tudom elképzelni. 1-2 scriptelt dolog volt benne, dehogy fizika. GoW -ba szintúgy.
HL2-ben emlékszem, hogy a téglát rádobtam a körhintára, az elkezdett forogni tõle megfelelõ irányba, meg rálehet dobni dolgokat a célpontra. Hol vannak ilyenek u3 einges játékokba. Portal például 100% bukás lett volna u3 enginnel, ebben biztos vagyok a motort ismerve.
Nagyon feldobja a hangulatot ebben is az, hogy némelyik épület lerombolható multiban is (igaz hogy csak tankkal vagy helivel). Ebben scriptelt fizika van, de még így is nagyon jó.
Mondjuk nem tudom miért vitatkozok mindig veled, úgyis mindenben ellentétes a véleményünk ;)
Jah Akkor maradjunk annyiban, hogy a source motornál nekem nem jobb annyival a fizika, hogy a többi gyengeséget egyensúlyozza számomra. Én ilyen vagyok. Igen is nagyon fontos momentumnak tartom, hogy ne kapjon el a hányinger amikor leülök a játék elé. Ha megvan a minimális graf, akkor jöhet a játszhatóság, az animációk. És majd legutolsó sorban megnézem, hogy egy mûanyag flakont ha nekidobok egy hordónak, akkor merre dõl el, és merre fog elgurulni.
Csak megjegyezném, hogy ha nem lenne a fizika olyan a HL-ba, mint amilyen, akkor játszanál vele? Szerintem a fegyverek hangja röhelyes, az ellenfelek egyszerûen bénák és úgy mozognak, mint a robotok + még buták is az ellenfelek. Én személyszerint a HL2-õt vittem végig, az Episode 1-2-õbe meg csak belenéztem, és igaz hogy nem vittem végig õket, de semmi különbséget nem láttam az alapjátékhoz képest, bár ez érthetõ is.
Pedig szerintem a source motorban sokkal több lehetõség van, mint az u3 engineben. Én a HL2-vel nem játszottam volna még azt az 1 pályát se ha nem lett volna benne ilyen fizika :D De mint írtam a 2 példát a source motorral, a Dark Messiah és a Portal. Mind a 2 játék a fizikájával jó játék. Dark Messiah-ban nagyon nagy, ahogy nekirugom a hordót az ellenségnek, meg ahogy elcsúszik a jégen és belecsúszik a szögekbe a falon.. Nincs az a grafikus részletesség ami ezek nélkül jó játékot varázsolna abból a játékból. Az az egyetlen 1 játék amit elvittem darabig annak ellenére, hogy nem vagyok az ilyen játékok kedvelõje (és még valószínû rászánom magam és végigviszem). És végülis igazad van, játszható ez a játék is.
Én nem ítélek meg 1 játékot sem grafika alapján, de nyilván nekem is fontos, hogy hogyan néz ki. De mint írtam, nekem az U3 engine inkább az ellenkezõ hatást vált ki bennem. Néhány dolog feleslegesen túl részletes, az összlátvány viszont legtöbb játékban szörnyû. Mint a MoH A-ban is például, nagyon szép mikor magasról látni midnent, de lent már játék közben rossz, nem tiszta, stb. Nem csak a részletességtõl lehet szép a játék, erre példa a CoD 4, vagy a GRAW is, illetve nekem a Far Cry is tetszik. Unreal 2 engine is tökéletes volt számomra, nagyon jó játékokat csináltak vele. Azt kellett volna inkább fizikával meg AI-val meg egyéb dolgokkal fejleszteni.
"És majd legutolsó sorban megnézem, hogy egy mûanyag flakont ha nekidobok egy hordónak, akkor merre dõl el, és merre fog elgurulni." Ezzel megint csak az a baj, hogy u3 engines játékokba ha nincs külön bescriptelve akkor a gránáttól meg se mozdul még a flakon se... méghogy dobálni valamit :DD Tehát azt nézheted.
játszottam egy kicsit vele azon az egyetlen szerveren, ami nem hamachis... igazából akkor lenne ütõs játék, ha a BF2-t és ezt vegyítenénk:) mindegyikben vannak elõnyös meg hátrányos dolgok. amúgy a helikoptert tök nehéz vezetni sztem :/
Szerintem nem olyan nehéz, érdekes mindenesetre. Elsõ próbálkozásra fel se bírtam szállni, 2-3. próbálkozásra meg így eljutottam vmeddig aztán lezuhantam. De aztán ráéreztem, és simán kilõttem egymás után többször valakit helivel. Ezzel szemben például Battlefield Vietnamba kellett pár nap mire egyáltalán elbirtam 1 valamit is találni :D Battlefieldekbe nehezebb és jobbak is sztem. Bf2 -be csak az a baj, hogy könnyen bemérnek és kilõnek, fõleg multiban nem nagyon lehett használni, itt azért jobban lehet :D De a legjobb a Bf Vietnamba.
jah meg azt nem értem még, hogy minek fektettek egyáltalán idõt a single részbe. semmi értelme, az AI buta, a játékmenet unalmas...
Én is így kezdtem, mostanra meg már magabiztossan tudom vezetni a helit. egyszerû amerre az egérrel döntjük a propellert, arra fog húzni szerintem 1 hét alatt simán hozá lehet szokni.
Sziasztok! Hogy lehet ezt elindítani? Krekket, pecset, semmit nem fogad el mert hibát észlel és leáll. Van valami módja az elindításnak? Aki tudja mi a probléma ne kíméljen. (tekintve hogy 10 gigát szedtem le és fél óráig telepítettem, nem akarom 2 perc után törölni)
Mivel játszottál te BF2-ben alig van légvédelem. Pont azért van annyi infantry szerver.
Elméletileg nem kell semmi különleges dolog, patch és a hotfix#2 -est kell leszedni gamecopyworld.com -ról (de lehet többivel is megy). De 1-2 tipp: .NET Framework újabb verzióját telepítsd Videókártya illetve hangkártya drivert frissíts Lõjj ki programokat amik bezavarhatnak (bár elméletileg nincs ilyen progi). DirectX-et is frissíts.
Pontosan megmutattam...igen, a játék fõkönyvtárát. Nem Vistát használok. Még ügyeskedem....hátha.
Ha már sehogy sem megy, nézd meg a játék mappájában a "GCGame\Localization" mappába egyáltalán odakerült-e egy "\hun" alkönyvtár. Ha ottvan, akkor csak annyit kell tenned, hogy a benne lévõ összes fájlt (*.hun) másold be az "\INT" mappába "*.int" néven, felülírva az eredeti INT fájlokat.
Hát ez elég kezdõ megoldás. Inkább így csináld: Az egyik oldalra tedd be a \hun mappa tartalmát, a másik oldalra az \int mappát. Állj rá a \hun mappára és jelöld ki az összes fájlt (Num+ és Enter), majd F5-re elõugró ablakban a felsõ sorban a cél végén a "*.*"-ot írd át "*.int"-re, majd OK...
Nekem se mûködik a magyarosítás, telepítés után. Pedig a feltelepítet játék fõkönyvtárába telepítem.
Hali egy kérdés tegnap vetem meg erdedetibe a gamét.Felraktam vista 64 re.De hiba üzentre hivatkozva kilép nem indul el.A Gépem C2D 6850 vga HD2900 1GB wincseszter 320Gb Memoria 4GB szerintem ezel nincs gond .elöte felraktam a UT3 simán megy de ezt nem értem miért nem megy .Valaki tud rá megoldást.
Segítsetek. Magyarosításnál hová kell bemásolni a feltelepített fájlokat? Vagy valami mást is kel csinálni?
Nem találom a játék menüben azt a részt, ahol kiválaszthatom hogy betõltcse a játék mentést. Hol van???
(Akár hányszor inditom egyszemélyes módot a játékot mindig elõrõl kezdi az egész kûldetés sorozatot.)
Valamiért nem mûkszik.
Hijába telepítem a játék fõkönyvtárába. Mit kell csinálnom, hogy mûkõdjön?
Emberek... A játékban nincs mentés, csak ellenõrzõpontok vannak. Illetve, ha valamelyik fejezetet már elkezdted, akkor a végrehajtandó feladatokat tetszés szerinti sorrendben csinálhatod végig. Én pl. mindig azt néztem, hogy a következõ feladat helyét jelzõ jelek közül melyik van közelebb és azzal folytattam.
Nekem jó lett vistánál, a #1630 -as hozzászólás szerint csináltam
Elvittem a játékot elég messzire, már tankcsatáig is eljutottam de nekem nem nemhiszem hogy csinál mentést, mert mikor legközelebb elindítom, elõrõl kezdi az egész a lezuhant helikoptertõl. Nem tõlti be az ellenõrzõ pontokat.
Mivel úgy látom, nem mindenkinek ugyanúgy mûködik a DOS Shell, ezért felraktam egy egyszerûsített verziót, aminek az a hátránya, hogy nincs lehetõség a nyelvek közötti váltogatásra.
Tehát ha valakinek kell majd az angol nyelv is - és ezért nem akarja újratelepíteni az egész játékot -, az mentse el valahová a "..\Frontlines-Fuel of War\GCGame\Localization\INT" alkönyvtárat és csak azután indítsa a magyarítás egyszerûsített telepítõjét.
Nekem most már vista ultimate x64 alatt teljesen maxon fut. Felraktam az új drivert a 8800GT -mhez...
Valószínû ez gátolta a full grafikát, hogy nem futott eddig vistán
Végigvittem és nagyon bejött. Van egy Extra menû és ott be lehet írni egy kódot valamilyen bonus pályáért, tudja valaki ezt a kódot.
A játékmenet beállításainál írtál be vmi nevet, mert már csak arra tudok gondolni, hogy az létrehoz egy profilt ami menti az állást.
Net Framework 3.0 + 1.0.1-es pecs + hotfix is fennvan és mégsem megy. Hibát észlel :S Mi lehet?
Hello! Hogy kell játszani online? Valaki elmodnja részletesen? Mert már nagyon ki akarom próbálni a neten köszi
# 1. The Sims: FreeTime - Electronic Arts # 2. Warhammer 40,000: Dawn Of War Soulstorm - THQ # 3. Call Of Duty 4: Modern Warfare - Activision # 4. Sins Of A Solar Empire - Ironclad Games/Stardock # 5. World Of Warcraft - Blizzard # 6. World Of Warcraft: Battle Chest - Blizzard # 7. World Of Warcraft: Burning Crusade - Blizzard # 8. The Sims 2 Deluxe - Electronic Arts # 9. Frontlines: Fuel of War - THQ # 10. Command & Conquer 3: Tiberium Wars - Electronic Arts
úgy, szóval ezek a kedvenc játékaid ratykó mindig is sejtettem
Egyébként rájöttem már, miért nem mûködik mindenkinek az elsõ telepítõ változat. A magyarítást kb egy hónapja kezdtem el és azóta elfelejtettem, hogy az eredeti fájlok "csak-olvasható" (read-only) attributummal vannak ellátva.
Majd ha lesz idõm a következõ egy-két napban, akkor megcsinálom jól a telepítõt, ami ezt is figyelembe veszi.
Heh?
Mondom nekem eredeti játékom van, szerinted akkor hamachi-val xarakodnék?
Tudna valaki mondani még valami okosságot? Föltettem a játékot, az 1.01-es patchet, az 1.01 hotfixet és megcrackeltem. Net framework 3 van fönt és indításnál hibaüzenettel kilép. Mi lehet a baj?