Pedig szerintem a source motorban sokkal több lehetõség van, mint az u3 engineben. Én a HL2-vel nem játszottam volna még azt az 1 pályát se ha nem lett volna benne ilyen fizika :D De mint írtam a 2 példát a source motorral, a Dark Messiah és a Portal. Mind a 2 játék a fizikájával jó játék. Dark Messiah-ban nagyon nagy, ahogy nekirugom a hordót az ellenségnek, meg ahogy elcsúszik a jégen és belecsúszik a szögekbe a falon.. Nincs az a grafikus részletesség ami ezek nélkül jó játékot varázsolna abból a játékból. Az az egyetlen 1 játék amit elvittem darabig annak ellenére, hogy nem vagyok az ilyen játékok kedvelõje (és még valószínû rászánom magam és végigviszem).
És végülis igazad van, játszható ez a játék is.
Én nem ítélek meg 1 játékot sem grafika alapján, de nyilván nekem is fontos, hogy hogyan néz ki. De mint írtam, nekem az U3 engine inkább az ellenkezõ hatást vált ki bennem. Néhány dolog feleslegesen túl részletes, az összlátvány viszont legtöbb játékban szörnyû. Mint a MoH A-ban is például, nagyon szép mikor magasról látni midnent, de lent már játék közben rossz, nem tiszta, stb.
Nem csak a részletességtõl lehet szép a játék, erre példa a CoD 4, vagy a GRAW is, illetve nekem a Far Cry is tetszik. Unreal 2 engine is tökéletes volt számomra, nagyon jó játékokat csináltak vele. Azt kellett volna inkább fizikával meg AI-val meg egyéb dolgokkal fejleszteni.
"És majd legutolsó sorban megnézem, hogy egy mûanyag flakont ha nekidobok egy hordónak, akkor merre dõl el, és merre fog elgurulni."
Ezzel megint csak az a baj, hogy u3 engines játékokba ha nincs külön bescriptelve akkor a gránáttól meg se mozdul még a flakon se... méghogy dobálni valamit :DD Tehát azt nézheted.