Nem tudok én sem semmi biztosat, nincs hivatalos nyilatkozat :( az idézet: "A krónikáskönyvhöz az is hozzátartozik, hogy a tegnapi nyilatkozata után Makai György nevezését a Zengõ Motorsport visszavonta, így ezen a futamon a tavalyi bajnok már nem indulhatott."
végül is lehet hogy csak a vasárnapi versenyre szólt. Az én olvasatomban úgy tünik hogy végleges, de valóban nem egyértelmû, és nem is valószinû hogy ilyen döntést hoznának egyik napról a másikra. Majd késõbb okosabbak leszünk..
b-type, lehet hogy igazad van...... Szoval szerinted ok bontottak szerzodest, ami azt jelenti hogy Makai szezonja kesz van a Zengovel? En ugy ertettem a nyilatkozatban mintha csak erre az egy hetvegere lett volna felfuggesztve....(?) Lehet hogy nem jol olvastam...
Sztem ez egy csalódott srác keserû nyilatkozata. Tény hogy nem túl profi, de sztem csak ez alapján nem bontana szerzõdést a Zengõ. Jól elmagyaráznák hogy mi merre, de nem rúgnák ki.
Itt sztem van mellé még vmi probléma, feszültség, elégedetlenség, és ez a nyilatkozat csak befejezése a dolgoknak.
Ha fizet érte ha nem, nem ez a helyes hozzáállás. Gondolom már õ is bánja de gondolokozott volna elõtte egy kicsit. Tudni kell veszíteni is.
Szoval a Makai ingyen kapja a futamokat? Vagy pedig van szponszora? Ha igen, akkor vajon a szponsorok mit lepnek erre a nyilatkozatra?
JA. nem akartam tobbet hozza tenni, vartam hogy ti mit szoltok...szerintem ez nagyon nem korrect politikailag. Szoval a Zengo kihuzta a dugot alola hah? An nem semmi. En ilyet soha nem mondtam volna, meg akkor sem, ha en fizetem a versenyt. Most vajon mit for Makai tenni....?
Az a baja annak a srácnak hogy túl nagy arc.Szerintem egy ilyen nyilatkozatott még a Schummacher-tõl sem fogadna el a ferrari.(Pedig tavaly mondhatta volna) Túl sok minden jó megérte tavaly: Bajnok lett,NASCAR stb. Vissza kéne kicsit vennie, mert igy nemhogy NASCAR, meg bajnoki cim lesz, hanem lehet nyomni majd hálozatba haverokkal PC-n.
Kb erre számitottam!! Valszeg én is ilyen döntést hoztam volna. Egyébként ha pedig van olyan jó az a diesel kisteherautó akkor legközelebb induljon azzal.
Mit szól? Vasárnap: "A krónikáskönyvhöz az is hozzátartozik, hogy a tegnapi nyilatkozata után Makai György nevezését a Zengõ Motorsport visszavonta, így ezen a futamon a tavalyi bajnok már nem indulhatott." Errõl ennyit. Azokat szidni, akik vannak olyan jók és a segge alá rakják a kocsit és így beszél róluk... MAX RESPECT Zengõéknek, ezt így kellett elintézni.
ugy latszik Makai sem volt megelegedve az autojaval. EZT OLVASD hogy mit mondott Szombaton!!
Makai György: Ilyen rossz versenyem régóta nem volt. Kõkemény kínlódás ezzel az autóval. Az én autóimat évrõl évre eladják, ebbõl kifolyólag mindig kapok egy másikat, csak sajnos a tendencia azt mutatja, hogy évrõl évre rosszabbat. Tavaly a danubiusos Világi Péter autóját kaptam meg, az sem volt egy fõnyeremény de ez ráhajaz. Az egyenesben nem tudok tempót tartani a többiekkel. Délelõtt 1000 fordulattal hamarabb leszabályzott, most meg dadog. Olyan, mintha a dízel teherautómmal indultam volna
Elég nem szépen nyilatkozott az autóról. Vissza a gyökerekhez > PS2 :))
én is gratulálok minden versenyzõnek, szombaton kint voltam b-type-al meg Sanzik-al, jó futamok voltak!!! Aztán vasárnap is voltam akkor már csak a wankell ls Clio futamokat láttam...Kiss Norbi-t nem lehetett megverni :)))...
En tudom hogy mirol beszelsz, mert az a lenyeg hogy nem a computer, hanem a wiring (vezetek) van meg-vagdalva, es a forrasztas tort ell benne. Nekunk ugyanez volt, 20% ero hiany volt Penteken Szombaton. En nem tudom hogy errol beszelhetek e reszletesen itt, de azt ajanlom hogy hivd fel Ifj. Tibor Rabocsi't a www.rabocsiring.hu on. Tibor a Rally Cross bajnok es a csapat tulajdonosa. En biztos vagyok benne hogy jo iranyt fog nektek mutatni a computer hiba miatt. a telefonszama a web oldalon van. Remelem ez segit nektek, es remelem minden rendben lessz a kovetkezo versenyre!
A Michelisz Norbert melyik játékkal/ligában versenyzik?
...persze ami késik nem biztos, hogy múlik is... :)
Hajrá minden "SG-s" versenyzõnek! Kár, hogy nekem egyelõre nem futja egy kis versenyzésre, pedig szívesen kipróbálnám a dolgot! :D
hi néztem a fiadat jól ment, sajna nekem ugyanez a problémám ami neki, valamilyen hiba eltárolódik a computerben, és kb 15-20%-al csökkenik a teljesitmény. emiatt nem tudtam egyik futamon sem olyan tempót menni, amit a jó elektronikával tudnék. ha nem sértelek meg vele,nem mondanád el,hogyan oldottátok meg a fiad problémáját? sajna mi még nem találjuk a megoldást. Thx
A Proex az jo! :) Abszolut pozitiv volt toluk, hogy foglalkoztak "tehetseg kutatassal es tamogatassal", keszitettek "promo videot", fejlodik a weboldal, es szinte kozvetlen kapcsolatban vannak az "erdeklodokkel":)
a magunk részérõl (Proex) mi az év folyamán jelentõs fejlõdést próbálunk majd eszközölni, vannak tervek bõven és szerencsére nem igazán anyagi, inkább logisztikai és idõhiány miatt nem csináltuk meg õket és még ez a rohadt érettségi is bekavart
a lényeg az, hogy az év folyamán mi igyekszünk egy magasabb színvonalú tájékoztatást megoldani, ami azért nagyon fontos, mert a saját lapunknak urai vagyunk a nyomtatott médiával elég nehéz a történet...
Ne viccelj :) Fiad versenyzõ, tehát hajrá neki. Mi akkor járunk jól ha írsz ide infókat, sztem nyugodtan lehet elfogultat is, a magam nevében beszélve, minden beszámolónak örülök, nagyon hasznos. Versenyez még a Suzuki sorozatban két srác akinek drukkolok/unk Pápai László és Michelisz Norbert, mindketten szimesek is(autószimulátor versenyeken is bizonyított srácok). Ezzel együtt nehogy úgy érezd vigyázni kell a beszámolókkal, mert dehogy, sokan versenyzünk online ligákban, hozzá vagyunk szokva hogy a versenyhangulatban másképpen fogalmaz/lát az ember.
Szintén autószimulátoros körbõl került ki két Clio-s versenyzõ Wéber Gábor és Kiss Norbert, nekik is drukkolunk :)
Az igazi cel az lehetne, hogy a mostani teljes Clio-s, Swift-es mezonyt "lecserelni" olyan fiatal es tehetseges versenyzokre mint, Kiss, Michelisz, Papai, Hatvani es termeszetesen Elliott, stb.:)
Nepszerusiteni kellene hogy a media rendszeresen foglalkozzon vele, ne ugy kelljen levadaszni itt-ott a hireket.
Mar eleg sok "sport csatornank" van, jo lenne egy-egy hosszabb kozvetites, osszefoglalo, vagy csak egy-egy verseny leadasa (pl. egyik nap csak Swift, masik nap csak Clio).
Normalis, komoly weboldal infokkal, adatokkal, hirekkel, riportokkal, forummal stb. Esetleg kommentatorral kozvetitett jo minosegu online adas.
Es meg sorolhatnam... Sajnos, egyelore Zengoek es a csapatok el vannak, kigazdalkodjak a penzt ami kell, marad is belole amennyi kell, de osszessegeben az egesz csak "langyos viz" :( Kellene 1 komoly media-reklam-marketing szakember, aki az elozokkel - es meg jonehany dolggal - tudna foglalkozni...
Nagyon szivesen!!! Nem ezért van de jól esik hogy megköszönöd. Gratula a fiadnak!! Nem kell erõltetni fiatal még, az a lényeg hogy minél több verseny kilóméter legyen. Egy két év és Bajnok lesz!!! (reméljük)
ALEXEASE, ne haragudj, lemaradtal a listamrol. Persze neked is koszonom a tamogatast es erdeklodest.. Zs.
B-Type, Dodge, Tomi, Gordon24, ismet KOSZONOM a tamogatasotokat!!! Tenyleg, nem akartam sokat beszelni, mert ugy erzem hogy mar jol "fel-beszeltem" a fiamat. Egy americai mondas hogy: Put-up or Shut up, ami magyarosan forditva olyasmi hogy 'mutassal eredmenyt vagy fogd be a p*fad' Szoval ezert orulok hogy a fiam mutatott eredmenyt, hiaba csak 16 eves, de nagyon sokan vartak az eredmenyeket, es ez hatalmas nyomast tett ra a csapattol, szponszoroktol, a csaladtol, tollem....szoval ertitek. Mondja a fiam hogy mikor megelozott egy versenyzot a 2. korben, a versenyzo ment a fiam utan a kanyarban, es csak eltunt...utanna ott volt a palya szelen az auto parkolva, a vezeto az auto mellett, es mikor Elliott jott a kanyarban, a vezeto a kozepso ujjat lengette a levegoben Elliott nak.... Ez mar ugy latszik hogy szokas lessz, es vegre a fiam csak rohog rajta, de tenyleg nem erti hogy miert van ez pedig o nem csinalt semmi rossz mozdulatot.. Na de az a lenyeg hogy nem baratkozni jottunk hanem versenyezni. Viszont, nagyon sok emberrel ossze ismerkedett, es eddig nagyon tetszik neki Magyarorszag, es persze a nok is...haha.
grat neki . nagyon szép helyezés, sajna ma nem voltam kint (családi izé), de ez nagyon jó eredmény.
JA, Koszonjuk a tamogatast! Kozben most beszeltem vele, es mondja hogy a 3.korben ra-elozott a 2. helyezetre, de a 2. helyezet versenyzo zig-zag ban blockolt, es vegleg bele ment a fiam autojanak jobb-elso sarvedojebe, es ki-dobta a kerek beallitast. Ezutan sok volt a razas, es alig kanyarodott a gep jobbra, szoval muszaj volt haza hoznia 3. helyen. A verseny utan defectet is kapott. Alliotlag egy magyar rally oldal dual ? vagy ilyesmi fogja feltenni a kepeket,es talan mutatni a belso camerabol az idomeresi vezetest, ami lenyegeben 'Drift' volt vegig. Az idomeres utan Frank Tamas gratulalt Elliottnak hoyg milyen 'finoman' vezetett, de mikor megtudta hogy SCLICK en volt, allitolag nagyon meglepodve volt.
ELLIOTT LADIK HARMADIK a 2. futamon!!!!! Elliott idomeresre, HASZNALT SLICK gumival indult az ESOBEN, es 6.ra ment idomereskor. A startnal, elozott 5.re, a kovetkezo korben pedig elozott ketto autot az eggyes kanyarban kivulrol a 3. helyert!!!! Elliott volt az eggyetlen aki SLICK gumival ment az idomeresnel, mert sajnos a csapatnak nem volt ideje megvenni\felszerelni az eso gumit. De mivel Elliott SEATTLE lakos, (SEATTLE=ESO, ESO ESO) jol erezte magat a palyan! Az elso verseny hetvege MAGYARORSZAG on, 3. helyezet! Tobbet kesobb.
sztem igaza van a fiadnak, az a lényeg hogy túlélte ezt a találkozást, és ezt a 10. helyen. Nyomni kell...indulatok és érzelmek is vannak, mert itt a HunRing-en mehet a test test elleni csata, az idõfutamon lehet ezeket rendezni :) grat neki! , ennél rosszabb sose legyen.
azt felejtettem mondani hogy Elliott 10. lett. Es persze azt remeljuk hogy holnap jobb lessz. De gondolom ezt remeli mindenki. Mondja Elliott hogy a palyan majdnem minden ember beszel angolul ami nagyon jo! O is tanulja a magyart persze, de szerintem most eppen a karonkodast tanulja eloszor.. a tobbi majd jon magatol... :)))Jo'cakkat
Sziasztok! Hat sajnos tobbett vartam a fiamtol, es hidjetek ell megvolt a 2 oras "beszedem" vele. Olyan beszed, amitol a halott is folebredne.. Az a baj hogy ezelott mondtam, Elliott nem ment meg soha a palyan es most ismerkedik a fektavval. Es mivel hogy elso-kerek meghajtas, megis ugy vezet mint a formula autokban ahol jobban kell vigyazni a gazzal a kanyarban. De kulonben nagyon sok hiba volt az autoval, ami nem a csapat hibaja. Mar Pentek ota Computer problemaink voltak, es az auto 'Limp-Home-Mode' ban ment, tehat a computer nem adta a gyujtast es a benzin kevereket... Szoval reszletek nelkul leirva: Vegre a verseny vegere a csapat megtalata a problemat es Computert is csereltek. Ha megnezitek a kipufogojat, akkor latjatok, hogy olyan fekete es kormos volt mint ez paraszthaznak a kemenye...De ahogy mondtam, ez a problema megvan oldva. A START: A fiam igy az ido meresnel ment 13.ra, es indulasnal, mikor a motor 1 es sebessegben kb 5000 fordulatnal kihagyott, es igy Elliott vissza esett 19.re. Innen vissza jott azt hiszem 16ra az elso kanyarnal, utana 15 re a masodik kanyarnal, es utana pedig az eggyik versenyzo bele huzta a kormanyt ugy hogy allitolag Elliott es egy par versenyzo is kifutott a palyarol. Pedig Elliott es ez a versenyzo az egyenesben voltak fejtol-fejig, tehat egymas mellett. Ez utan Elliott megelozte a masik versenyzot (nem emlekszem a nevre) aki a kovetkezo kanyarban bele ment a fiamba hatulrol es megint ki-porgott... Ezert ez a versenyzo kapott egy 'drive-through-penalty' t. Az a lenyeg, hogy Elliott most jobban erzi magat, mivel hogy keresztul ment a 'tuzon' vagyik a karambolon. Azt mondja hogy ez "embert csinalt belole"... haha. Meg csak azt, hogy allitolag a versenyzo akivel Elliott eloszor karambolozott, (nem Elliott ment bele hanem forditva) Adta Elliottnak a kozep-ujjat....egy nemzetkozi jell arra hogy "baz*-meg" vagy valami ilyesmi. Szerintem ez nem jogos es nem profi, de ki tudja...lehet hogy ezt igy csinaljak... (?) Szoval ez a mai nap hirekje a mi szempontunkbol... Lehet hogy masok mashogy latjak, de az persze az o joguk is es nem vitatkozunk senkivel. Koszonom, Zsolt
Majd én mondom mert ott álltam a verseny után Eliott Ladik mellett. :)) Azt mondta hogy 5ezer felett elkezdett dadogni a motor, meg gyenge volt. Nem volt megelégedve vele. De aszem egyedül neki volt Hans a nyakán. :D
107 ló a Swift és 1.3-as motor, hamarosan bemutatjuk az autót weboldalunkon is. Csak elõször le kell érettségizni, ezért lesz egy kis zárlat
Most meloban vagyok, de mikor haza megyek, akkor kuldok egy kepet ami a hatso futomuvet mutatja a Proex kipufogoval es a coil over hatso rugoval. A rugo amit kaptunk nem verseny rugo, Penteken lessz kicserelve...
Koszonom hogy megnyitottad ezt a Topic ot. Ezzel kellet volna nekem is kezdenem... De nam az hogy vedeni akarom magam, mikor mentem a google ra es kerestem "suzuki, kupa, Clio Kupat" akkor oda kuldott engem a WTCC re. Na mindegy, oda figyelek ezek utan... Kulonben a kipufogo ProEx gyartmany, es ugy latszik hogy coil-over futomu van benne. (en az autot eloben nem lattam, csak a kepeket amit a fiam kuldott) Azt mondja hogy kibas&*ttan hangos a gep, es konnyen felporog a motor. Nem tesztelt a fiam ma, mert muszaj megszereznie a verseny jogositvanyt ma (hetfo) delutan. Penteken viszont menni fog.
Én ugy tudom 1.3-asok a suzukik,másik kipufogó rendszer és még egy 1-2 apróbb finomitással kicsivel több mint 100Le. De a lényeg nem ez lesz hanem a slick gumi lesz!!