Ha jól értelmezem nem óhajt vele repülni, hanem kiállítani szándékszik a telephelyén. Jelentõs marketing értéke lehet :). A kínaiak pedig imádják a "trendi", egyedi cuccokat, 3 havonta cserélnek pl. telefont nehogy csórónak látszanak. Most épp õket rontja meg a kapitalizmus :)
A régi szuszik többet kibírnak mint a mostaniak, fagyban hóban kint vannak a nyugatiaknak meg mind hangár kell
azt leszámítva, h elmondása szerint a telephelyén akarja tárolni a vevõ, azaz valószínûleg Kínában, még nem muszáj ott repdesnie vele. tv-ben volt ilyesmirõl mûsor, h vadászgépek szupergazdagoknál. õk afrikában repkednek, ált. egy repült órára nyolvan szervízóra jut, szal nem ólcsó ilyesmivel játszani. továbbá ez nem egy ferrari enzo, amit minimális vezetési tudással lehet kocsikáztatni, majd szarrátörni, ide elkötelezettség, megszállottság is kell, hogy többször is felszállhass (é: rengeteget kell tanulni és nagyonodafigyelni) a vételár ~5,5 m Ft-ra jön ki (220 Ft/$), amiért szerintem max. a vitrin alá teheted, repkedni csak egy erõs daru segítségével tudnál vele, 5-10 m magasságban... :)
Igen, körülbelül úgy mint egy vasaló... Akkor sem könnyû egy ilyen géppel repülni, ha jó állapotban van. Azt elhiszem, hogy képes felszállni, de vajon egyben leszállni képes lenne-e?
Gondolom a felújítás kétszer annyiba kerül, az engedélyeztetés 20-szor annyiba, le kell szerelned a fegyverzetet(ha van), és már van egy jó géped, amivel akármerre mehetsz az országban. Kivéve ha kaptál fel-és leszállási engedélyt, ha közterületen(pl: autópályán) szeretnél leszállni...
Nézz utána. Ez még akkor is repül ha mindkét szárnya hiányzik. :D
"Habár a vadászgép évek óta nem repült, szakértõk szerint röpképes állapotban van." Ebben kételkedem egy kicsit. A mai gépeket is rengeteget kell szervizelni, nemhogy a régi ruszki vasmadarakat! Ezt esõ verte nap szívta, szóval nem ülnék bele egy körre.