Hûûû, ez nagyon komolyan néz ki!!!! Szerintem tök mindegy, hogy milyen távolságról csapódik bele a tankodba egy másik tank lövedéke, így is, úgy is mehetsz le LucyFherr barátodhoz a meleg kondérok közé! :P
sebzésnek és a lõtávnak köze van a valósághoz: lásd WWII Online - nem olyan szép mint a divatos FPS-ek, viszont messze azok fölött áll akár élményben, akár tartósságban
azt rtsben nem lehet megvalósítani, csak szimulátorban. A II. VH-ban egy kilométerrõl lõttek egymásra a tankok, namármost képzeld el hogy akkor legalább 100 km2-es terep (10 x 10 km) kell. Egy tank mondjuk 5 méter hosszu - kicsit kizoomolsz, és nem is látszik. Hogy célzol? Megadod a pontszerű egységednek, hogy azt a másik pontocskát lőjje ki? Hangyaháborút a tévében is lehet nézni hajnalban, amikor nincs adás :) (azt nem is veszem bele, hogy ekkora terepet normális minőségben nagyon nehéz megcsinálni, vagy pedig nem férne bele a memóriába -> jönnek a panaszok hogy csúúúúnyaaaa)