Az egész source engine egy script-orientált téma, ez az ai director egy nagy beetetés, nagy dolog egy codernek írni egy scriptet(!!!) ami random spawnol zombikat a player járta helyekre(optimalizációs húzás is egyébként, nem tudom más játékokba észrevettétek e, hogy lófasz se történik a tõletek távol esõ helyeken).
hmmm, pedig bocsulettel vegigtoltuk haverral coopban es mindég szinte ugyanonnan tolta be a hordat :D... a lenyeg, hogy egy egyszeru ocska mod, jatekka avanzsalva es tulhypeolva, flash jatek szintu bonyolultsaggal es kreativitassal... komolyan mondom a keszulo last stand 3 koroket ver ra, csak nem olyan szep ^^... borderlandshez kepest kb. meg NULLA...
szerk: de jo, hogy mondjatok! Mar csatlakoztam is a "Left 4 Dead Sucks" csoporthoz, arczkonyvon :DDDD "Join if you think this is the most linear and most non-replayable game ever made." ---> CSEKKKK!4444 :DDD
L4Dben tényleg nem szkripteltek. Egy csomó helyrõl rád rohanhatnak. Ennek ellenére tartom, hogy egy agyatlan lövölde (nincs vele bajom, csak nekem nem jön be)
Épp az a lényeg hogy NEM scriptelt az hogy mikor jönnek a zombik, teljesen random dönti el ^^
L4D-ben minden mapon van rengeteg hely, ahonnan jöhetNEK a zombik. Az, hogy mikor és mennyien jönnek az AI directortól függ. Általában próbálja úgy és olyankor küldeni a hordát, amikor az neked a legkevésbé hiányzik. :DDDD
az volt a baj anno, hogy ugy vartam az l4d-t, hogy valami classic resi klon lesz... kicsit felreneztem (szerintem valamék mas projekttel osszekeverhettem) es oriasit csalodtam... de a lenyeg, hogy valahogy nekem nem jon be ez az "ordit, hogy scriptre jon a tomeg" style (a-b-be jon a tomeg hullamban eeeees ennyi? :D)... tudom az en hibam, de a lenyeg, hogy nekem iszonyatosan sivar es igenytelen ilyen szempontbol az l4d szeria... :(
en kerem szepen rpg-survival-tactical-sociosim*-(akar) fps, de lehet tps es izometrikus commandos-fallout like iZS zoNbiZS jatekot akarooooooooooooooook! :DDD
na es ezert rimankodok, hogy a nagy dirrel-durral beharangozott dead state torekedjen a fentebb felallitott reteg igenyeimet* kielegiteni :D
Ha az a game meg fog felelni, akkor el fogom nezni, hogy a Dead Island esetleg egy konyebb etud legyen ahhoz kepest ^^ (deazertlegyenmarazisoszoooom)
feloff: ps: ha mar itt tartunk (zombik) ... megyek es lenyomom a 4-ik karakterrel is second playthrough-ban a Dr. Ned szigetet ^^ (mar kivegeztem oda-vissza soldier(ezt coopban)-siren-sniper trioval 1-2ik vegigjatszasban (osszes kieg) a borderlandset ... mar csak brick maradt ^^ most tartok a zombis szigeten 2ik vegigjatszasban... egyebkent csalodtam ott is... worst exp ever -.-) tok jo, hogy a jatek vegen fedezem fel a berserk speed bugot -.-
Én nem is várom, csak számomra komolytalan. Bár szerintem így is többet lehetett volna kihozni belõle, de szerintem ebbe ne menjünk bele, mert úgyis csak egy szubjektív álláspontokon alapuló vita kerekedne belõle... :)
Magyarul azért aggódtok, nehogy egy supermachoactionhero játék legyen ebbõl? :D
Nyilván mivel itt a singleplayeren van a hangsúly, én is komoly sztorit, és érdekes karaktereket várok. Ugyan ezt viszont nehéz lenne elvárni egy multiplayer only címtõl :)
Úgy értem a left 4 dead sem mutat túl a zombik likvidálásán, meg az(ahogy Fpocok mondta) A-ból B-pontba való eljutáson. Végletekig egyszerûsített a gameplay, erre akartam kilyukadni, illetve arra, hogy ez nekem kevés. Nem téged akarlak minõsíteni ezzel, ha ezt találod bántónak.
Az is egy agyatlan hent, de ott van feladat, van választás, hangulatos helyszínek, a karaktereknek története van. L4Dben meg csak menj el A ból B pontba.
Nem dead rising kategória. A dead rising a tipikus agyatlan hent, mivel a zombik nem jelentenek fenyegetést, ha egy kicsit is odafigyelsz (végig se nyomtam, annyira unalmas lett). De pont ezért mondtam, hogy singleben easy fokozaton ugyan ilyennek tûnhet a L4D is.
Experten össze kell dolgozni mint az állat, figyelni kell ezerrel a társakra, és az elején még így is nehéz letolni egy kampányt halál nélkül. A realism mód még erre is rátesz egy lapáttal.
De nem akarok téríteni, ha valakinek nem kenyere, akkor elfogadom. De ne agyatlan lövöldézze le. A legtöbb népszerû súter fele annyi odafigyelést nem igényel, mint a L4D.
Jaja. Egyébként a piac teremti az igényeket is, de könnyebb egy lienáris hentelõs szar összedobni, mint összetett gameplayt írni, így marad a rókabõr. Amikor utoljára vártam így zombis játékot(land of the dead), akkor is kurva nagyot csalódtam, dead rising-ot, L4D-et annyira sem tudom komolyan venni, h kipróbáljam a warezt(!). Pedig szerintem is kicseszett jó téma, de sajna eddig egy beteljesületlen ábránd. :D
Jah az általad leírt dolgok mind szépek és jók, de szerinted mit csinálna az átlag player ha rátámadna egy companion? Miután rájönne, hogy nem bug, levonná a "rakás szar ez a játék" címû konzekvenciát... Egyébként lehetnének túlélõ frakciók mint a fallout-ba, kérdés, hogy az rpg fanokat mennyire érdekelné egy "zombitúlélõsdi", az agyatlan L4D-sek meg úgysem értékelnék...
"A zombi téma azért kényes, mert nem lehet olyan sokat kihozni belõle"
huhuuuhhh azert ezt cafolnam... pont az a poen, hogy a "tema" abszolut kialt egy jofajta kis szociopszihologiai (nagyon roviden: extrem szituacioban mit tennel/tennenek az emberek a tuleles erdekeben, hozzatartozok elvesztesenek feldolgozasa, onzo erdekek, bizalom, moralitas, erkolcsok stbstb...) bréjnsztormingert :] Romero korabeli alkotasainal azert befigyelnek ezek a kerdesek/erzesek :)
Szoval en is szeretnek egy igazan jo kis agyalos, gondolkodos, feelinges alkotast es felek csak hent lesz :=/
Meg persze ha érdekes feladatokat találnak ki, nem olyanokat, h menj el A-ból B-pontba és közben védd meg magad. A zombi téma azért kényes, mert nem lehet olyan sokat kihozni belõle, ha meg nagyon eltérnek ettõl a romero féle vonaltól akkor meg oda a feeling.
Persze, de nem is ez volt a lényeg, azt csak úgy írtam. Úgy mondom ha fallout féle, quest, dialog, inventory, craft, stb rendszert kap a játék, már akkor nem lehet agyatlan hent...
Tök mind1, azt mondta a felsorolt játékok közül mid1ik agyatlan hent... Nahmeg ha azt nézzük a ghoulok is olyan zombifélék. Itt a gameplay volt a lényeg, nem a téma.
Érdekesnek hangzik amit irnak róla de szerintem csak hype az egész, hogy vegyék meg minél többen. Régóta várok már én is egy normális Survivor zombi rpg-re, de ált mindig agyatlan hentet kapunk. Sajnos egyetértek a mai játékpiac teljesen elkurvult, casual agyatlan játékok vannak, ahol eléd raknak mindent, se meglepetés se izgalom, csak nyomd a tüz gombot. Sajnos ilyen a mai játékos társadalom, föleg a konzolos részleg, és ezekre épitenek. Szép grafika 0 tartalom, 0 játékidõ tucatjátékok. A trailer érdekes de magárol a játékrol semmit nem mond el, a képek alapján pedig hent lesz. :( Ingame video van már valahol 5 év után? A felsorolt játékok mind hent akciok, ha ezekböl gyurják össze nem értem hogy lesz az amit igérnek. De ennek ellenére reménykedek a csodában.
Bowling golyót elég nehéz bármivel is összeeszkábálni.
A trailer nagyon faxa. Kivácsi leszek hogy mennyi 9mm-s stuki lesz, és pl. egy ugró kötelet, és egy bowling golyót össze leeht e rakni egy kis szög segítségével azzá a középkori valamivé, nem jut eszembe a neve.
Mert a játékipar mostanában olyan, hogy van egy csodálatos hír, majd megjelenik egy MÁSFÉL TONNÁS SZARDARAB a játék helyett, így én például azért aggódom, mert PONTOSAN egy ilyen játékra várok évek óta, és ha a lengyel srácok elbasszák, akkor várhatok megint 8 évet, mire valaki megpróbálkozik a témával újra.
Nem értem, most mért asszociál mindenki arra hogy egy folyamatos hent lesz a játék? A készitõk is megmondták hogy fegyver alig lesz és inkább a túlélésre kell fókuszálni...
jaja, nem kéne hogy 6 milliárd zombi legyen a szigeten, nem akarok én se folyamatosan zombik százai között lenni, ha csak nem kapok minigun-t, vagy minimum M4-et. De szerintem, azért pisztolyokat, ilyesmiket bõven lehet majd találni, mert hát rendõrbõl is van pár darab. :D
Zombikat gyilkolsz benne nem? Akkor minek nevezzék?
Dead Risingot is azért voltam képtelen végigjátszani (sõt, gecidurván meguntam) mert megállás nélkül hentelni kell, ráadásul ha picit odafigyel az ember, akkor a zombik még veszélyt sem jelentenek. Örülnék neki, ha itt nem ugranánk be 50 közé evezõlapátokra szigszalagozott láncfûrésszel, mert egyszer poén, kétszer elmegy, aztán unalomba fullad.
Igéretes, bár remélem azért nem hagyják ki a lõfegyvereket sem(persze korlátozott számban). Mert ugye lesznek ott biztonsági õrök, rendõrség, katonaság közbelépése... :)
Hosszú idõ után elõször tegnap adott életjelet magáról a sokak által már réges régen eltemetett Dead Island, melyet még 2007-ben jelentett be a Call of Juarez sorozatot készítõ Techland.
Azóta semmit nem halhattunk a programról, majd tegnap megjelent egy hangulatos trailer, ma pedig rengeteg dologról le is rántotta a leplet a kiadási munkálatokat magára vállaló Deep Silver. Tömören talán úgy lehetne összefoglalni a Dead Islandot, hogy ez egy "belsõ nézetû zombi gyilkoló akció RPG" lesz.
"Mindenki képzeljen el egy Borderlands játékmenetû, Just Cause 2 szintû szigettel és Left 4 Dead zombikkal megáldott játékot, melyben a Fallout 3-hoz hasonló küldetési rendszer és a Dead Rising 2 fegyverarzenálja található meg. Mindezt a Condemned harcrendszerével" - állítják a fejlesztõk a nyilatkozatukban.
És hogy ez hogyan mûködik majd a játékban? Az elsõ beszámolók szerint nagyon is jól. A történet szerint egy turistát alakítunk, aki a paradicsomi Banoi-szigeten nyaral a csodás környezetben fekvõ Royal Palms Resort Hotelben. Itt rögtön kicsit meg is állunk, hiszen a fejlesztõk elmondása szerint négy karakter közül választhatunk majd, akik mind más és más képességekkel rendelkeznek.
Megérkezésünk estéjén el is megyünk egy nagyot bulizni, melybõl magunkhoz térve azt tapasztaljuk, hogy mindent elleptek a zombik. Az élõhalottak már szinte mindenkit megöltek, de páran még életben vannak rajtunk kívül és velük összefogva kell elmenekülni a pokoli nyaralásból. A játékosok teljes szabadságot kapnak, a sziget minden egyes centiméterét bejárhatják, felfedezhetik.
Arra nem kaptunk magyarázatot, hogy a négy fõszereplõ karakter miért immunis a zombik harapásaira (tehát nem változunk át, ahogy az a többi szereplõvel történik), de az biztos, hogy aki lõfegyverekkel akarja irtani az élõhalottakat, az csalódni fog. A fejlesztõk elmondása szerint ugyanis a sziget nem egy katonai támaszpont, így csak azzal tudunk harcolni, amit találunk. Így - a Condemnedhez és Dead Rising 2-höz hasonlóan - csövekkel, baltákkal, napernyõkkel és hasonló "halálos eszközökkel" csaphatunk szét a zombik között.
Minden egyes fegyverhasználattal javulnak a képességeink, így amely tárgyat a legtöbbet használjuk, azzal leszünk a leghatásosabbak. Sajnos ezek a fegyverek elhasználódnak, így folyamatosan pótolnunk kell majd ezeket. Ráadásul nem csak egyféle zombi támad ránk. Alapból a lassan közeledõ élõhalottak keserítik majd meg életünket, de késõbb felbukkannak gyors és különbözõ extra képességekkel bíró rémek is.
A Dead Islandban lehetõségünk lesz 4-fõs ko-opra is, ráadásul mindenki lehet mindegyik karakterrel, így az is elõfordulhat, hogy mind a négyen ugyanazzal a személlyel harcolnak - csak más színû lesz a ruhájuk. Lesznek még mellékküldetések is, melyek újabb kihívásokat tartogatnak a játékosoknak.
A Dead Island az idei év meglepetése lehet és reméljük, hogy a fejlesztõk képesek lesznek felnõni a feladathoz.
Jó estét. Most halotam én is erröl a game röl elöször. Nagyon várom iszonyat kemény. A trailer nagyon megható, a fejlesztök nagyon eltalálták a trailert remélem a játék is olyan lesz mint a trailer.. Amugy valaki valamit tud a megjelenés idõpontjárol?
Most hallottam elõször errõl a játékról de nagyon durván várós :D Remélem hogy nem rontják el
Nem csak utálom amikor egy gamehez ilyen fost adnak ki.Ez semmi 0 annyi hogy ebben is vannak zombik.Egy 3 másodperces gameplay 10000000x többet ér számomra.
Az a helyzet, hogy ez a trailer nagyon adja. DE. Én már inkább néznék valami gameplay videót, mert már nagyon régóta készül. Mellesleg ÉN IMÁDOM A ZOMBIS FPSEKET!