"Ez fordítva igaz: a távküzlési szolgáltatók kapják a töredékét (majdnem normál SMS díjat) és a többi megy a megrendelõnek." nem fordítva, a távközlési cégek nagyon nagy rész levesznek...
"Ez fordítva igaz: a távküzlési szolgáltatók kapják a töredékét (majdnem normál SMS díjat) és a többi megy a megrendelõnek."
és jelen esetben a megrendelõ nem az rtl, hanem az iko média zrt vagy nyrt volt.
(most lekezelõ leszek, elõre is elnézést, ezért nem fogadok el flémet. a végére a hatást tompítandó még egy mosolygó fejet is teszek.)
olvasd el még egyszer a blikkedet, ha már azt tekinted hiteles hírforrásnak:)
(amúgy valóban humoros, hogy valaki bulvárlapot olvas a kávé mellé és szid egy bulvártévét.)
tanítok. ezt nevezik publicity stunt-nak. az rtl és a blikk (mondjuk úgy), hogy közel áll egymáshoz. még jó sok blikket el lehet adni ilyen címlapokkal, olyanokkal, amelyeken az ún rtl-es "sztárok" szerepelnek.
a hírek nem történnek, a híreket gyártják, hogy aztán egyesek csámcsogjanak, így életben tartsák õket.