Én csomoszór visszamentem az elõzõ órai feladatokba, mert a másodikat hamar be tudtam fejezni, az elsõt meg nemtudtam befejezni. Viszont az elsõ magyar szövegértés 3. szövege az kurvajó volt:D A favágós:D
Kicsit mintha nehezebb lett volna, mint elõzõleg nem?
Nekünk kellet elõzõ héten hétfõn is írni egyet, top 10 es lett az osztályunk tavaly :D
Szerdán a 10dik évfolyam ír mérést. Én azt tartom furának, hogy én, aki végülis a 9dikes tananyagot tanulom, mégis 10dikes vagyok. Mert ugye 9dikbe csak nyelvet tanultam, ilyen elõkészítõs osztály és mégis megírom a 10dikesekkel a felmérõt. Elméletben olyan mintha a 9dikesekkel iratnák.
Pénteken a 9dikesek irtak felmérést, hogy mit tanultak az általános iskolában. Ennek megint mi értelme volt?! Amugy meg aki 8 osztályos gimibe megy, vagy 6, az mit szoljon? ott két vagy négy évet nem általánosba tanult..
nehéz lehetett rájönni, hogy az országban nem mindenkinek egy háromjegyû szám az azonosítója ;c
Az oktatás folyamatosan romló színvonalt mutat a mai gyerekek egyre butábbak. (ha ez helyes kifelyezés) Sokat emlegetett probléma, hogy pl keveset olvasnak ezért a szövegértésük a béka segge alatt.
Na már igy mindenki beirta én 296:P Ez a kérdõsív amit utána adtak.. Elég érdekes:D [Csak egy kockát jelölj be] :D
Hülyeség volt szvsz... 228 :)
Szerintem nagyon könnyú volt:) 160:P
8.-ost írtam... Én nem hülyültem el, meg úgy senki az osztályban... Mivel nem láttam értelmét miért-NE írjam meg jól. Aki szintén most fejezi be az általánost, igazán írhatná ly-nal az olyan-t. xy21: mivel ez országos dolog, szerinted mások nem kaptak olyan "kis füzetet" ? Azért ennyi logikád lehetne :].
erõsen gondolkodtam rajta h beleírom, h a kitöltés helyett föcit tanultam és ennek köszönhetõ a lesúlytó eredmény és h ne vegyék figyelembe, de rájöttem h a tanárok simán belenézhetnek szal nem éltem a lehetõséggel :c
egyébként csak én érzem így, vagy télleg alacsony a színvonal a topikban?
sztem eleve már az is hiba h idáig eljutunk, amúgy h kajak egy gyerek nem bír egyetlen dolgot komlyan venni egész évben röhöghet csak egyszer nem kéne mert oylan dolgok is múlhatnak rajta amelyek igazán fontosak és felette állnak.....csak egyszer..
hm, gyerekek, az a gond, hogy a kormány azt feltételezi hogy mindenki szépenügyesen fogja csinálni, de a legtöbben beleszarnak azt fake lesz az eredmény. túl naivak, a gyerekek meg beleszarnak, azt télleg pézpocsékolás :)
Én se vettem annyira komolyan, mégha ezen sok múlik az iskolának. Gondolom ezzel alapján rangsorolják az iskolákat, hogy milyen szintû az oktatás. És rangsorolják hogy melyik hülye iskola, meg melyik jó. Én mondjuk már azért is komolyan vettem mert 2 év mulva érettségi... :S
matekmatika az jó volt, azok a logikus feladatok. Volt egy térképes, amin még 2 szünetbe vitatkoztunk hogy melyik volt a helyes ^^ Meg az 5-ös lottós. (aki stem 10.-est írt az tudja mirõl van szó :D)
Jah én is megírtam, és nem volt olya nnehéz, csak hosszú sztem. (10. osztály) nem értem a végére... matekbõl még volt hátra 1-2 oldal.
én 183
Én 202-es voltam;-)
"Honnan tudjam hogy milyen helyzetû a szomszédom?! Kutakodok én utánuk? nem! És ha érdekelne még akkor sem kérdezném meg.." 1. Alapvetõen látod, mert melletted élnek (pl. van-e kocsija, ha van, milyen; szakadt ruhákban jár, vagy Armani-öltönyben megy a munkahelyére, stb...). Nem kell feltétlenûl kutakodnod, csak tapasztalnod. 2. Abból is lehet következtetni valamire, ha nem töltöd ki azt a részt. (Például faluhelyen jobban szóba állnak az emberek egymással, a lakótelepen nem annyira. Vagy arra, hogy mennyire vagy szóban a szomszédokkal - ez is egy szempont.)
Tele van egy csomó olyan kérdéssel hogy: ,, a te családod milyen helyzetû? ,, És a szomszédeid/ismerõseid?! Honnan tudjam hogy milyen helyzetû a szomszédom?! Kutakodok én utánuk? nem! És ha érdekelne még akkor sem kérdezném meg..
"Na már most olyan hülyeségek voltak benne hogy "hány szoba van a lakásotokban" meg hogy "Hány kocsitok van meg hogy félsz e az utcán" Ezekhez mi közük???????" A nebulók szociális helyzetét mérik fel vele (hogyan, milyen körülmények között lakik, stb). Egyrészt statisztikai célokat szolgál, másrészt normális esetben ez segítséget nyújhatna, hogy milyen korrekciókra van szükség az ország irányításában (közbiztonság növelése, tömegközlekedés fejlesztése, stb).
"ENNEK A SZARNAK SEMMI ÉRTELME NEM VOLT!!! A KORMÁNY KIBASZOTT 300 MILLIÓT ÉS KIVÁGOTT EGY ERDÕT!!!! " Mint elõttem írták, máshol is csinálnak ilyesmi teszteket. Lásd például itt, vagy itt. Másrészt mi van akkor, ha újrafeldolgozott papírra készûlt ez a teszt? Akkor is kivágtak egy erdõt? ;) Harmadrészt volt ennek értelme, csak nem biztos hogy jól fel is tudják használni.
hytok én is megirtam ! sztem nagyon könnyû volt:P én 142 es voltam
sztem azért volt ez az egész h a második"otthon a szüleiddel töltsd ki" paírt összemérik az eredményeddel és kiderül h akinek "3 autója van" annak jól sikerült akik meg nagyon "'rosszulélünk" azoknak meg rossz
Szintén írtam(8. évfolyam). SZVSZ rohadt egyszerû volt. A matekba ilyen,hogy olvasd le a digrammot,meg 3243x+32131=? ha x=32 A magyarba meg:Pisit vett 2Kg almát.Mit vett Pisti? a, almát b,barckot c,citromot Szal képzelhetitek
Én is irtam (10 évfolyam). Egyszerû volt de voltak nehezebb feladatok is. Magyarral kezdtem szerencsére de a végén már ugy untam h össze vissza irtam, el se olvastam... Azért jobb magyarral kezdeni mer ott még nem unod és sokat kel olvasni a mateknálé meg csak...értitek. Szoval emléxem két éve is irtunk és akkor ugy volt h megirtunk egy részt(4részbõl állt)és kimentünk szünetre és le kellet ragasztani azt a részt amit megirtunk, és ezáltal nem lehetett utólag belejeavitani. idén viszont nem kellet ragasztani, és szünetbe megbeszéltük éls visszalapoztam éa átjavitottam, egyébként meg simán összebeszéltünk és néztük egymás munkáit. ENNEK A SZARNAK SEMMI ÉRTELME NEM VOLT!!! A KORMÁNY KIBASZOTT 300 MILLIÓT ÉS KIVÁGOTT EGY ERDÕT!!!! JELLMEZÕ!!!
en is irtam monnyuk en 8.os vok :D eleg lol volt ahogy monnyatok nekem igy volt magyar konnyu volt meg minden csak en hulye vok hozza :D alapbol be se tudtam fejezni mateknal meg mindent tudtam monnyuk volt ojan feladat kb 2 db ami ell sem jutott az agyamig :Dkb lapoztam is tovabb annyira nem erdekelt
én is irtam tudtam minden kivéve matekbo la dominosat
Sz@rok erre a kompetencia lekvárra a kutyát nem érdekli. Bár az a fura hogy akitõl beszedték mint pl tõlem kaptunk ilyen füzetet amit ki kell tölteni! Na már most olyan hülyeségek voltak benne hogy "hány szoba van a lakásotokban" meg hogy "Hány kocsitok van meg hogy félsz e az utcán" Ezekhez mi közük???????
158 :P
pontosan és az a gáz h ezzel lehet h menõk egy pár percre , de a teszt az egész korosztályt, generációt minõsíti... aki ezt nem éri fel ésszel.... szánalmas komolyan....
Igy lesz az egeszbol szaktargyi tudast minosito teszt helyett a diakok hozzaallasat minosito teszt. Senki sem angyal, de jo lenne ha elgondolkoznanak paran, hogy mikor lehet lazulni (menozni) es mikor kell rahajtani. Ugy tunik erre nem kepesek sokan, ugyhogy a teszt sajnos erzeseim szerint nem tantargyi tudas szempontjabol szanalmas (inkabb csak irrealis), hanem emberi magatartast nezve...
az a baj h miattatok nincs értelme amúgy szükség lenne rá, az oktatás elég rottyon van azt még ti is látjátok amúgy kajak nem értem h középsuliban mirét nem lehet komolyan venni akármit is mi is barmoltunk meg jó dolog volt széthüjülni magunkat de azért ha oylan volt a szitu tudtuk h oda kell tenni magunkat a kompetencia mérésre istudjátok h miért van szükség, egyestanárok sem véletlenül feszengenek rajta gondoljatok beel h vki mondjuk 4éve tanít, elbarmoljátok a tesztet az az egész munkáját minõsíti na mindegy nemtom minek papolok itt......
énis megírtam, sok röhejesen egyszerû volt, és volt pár nehéz, el sem olvastam, továbblapoztam :D a magyar része az könnyû volt nagyon (legalábbis nekem), de a matekban azért voltak itt-ott nehezebb feladatok... viszont bírtam, ott mondja a tanár, hogy az elõzõ részben levõ feladatokat nem csinálhatjuk meg utólag, meg elõre is tilos természetesen dolgozni, erre bírom, mindenki ott csinálja meg, lapozgat... :D szóval...én sem látom nagy értelmét, ráadásul még le is zárták az épületet ahol mi írtuk ezt a szart, és nem is engedtek el sehova, se büfébe, se sehova...hát bazzz, én meg éhes voltam mint a k*rvaélet, mert otthon sem ettem ám, siettem be 0.-ra mert feleltettek kémiából...aszittem már hozzávágom a földhöz azt a gané füzetet és megtaposom, már annyira fájt a fejem és a hasam...fõleg amilyen fárasztó feladatok is voltak....pfff...már mondtam, inkább beülnék matekórára, ami egyenlõ a kínzással nálunk... nade aztán a dupla hotdog jól esett, meg végülis pont délben vége volt, és haza is jöhettünk
1-2 választ lemásoltam a mellettem ülõrõl, hogy azért mégse üresen adjam be, egyébként végig földrajzot tanultam a holnapi záróvizsgára :Cc
egyik szövegértõs feladatnál szórakoztattam magamat és a körülöttem ülõket hülye válaszokkal ;c
Énis írtam...lol nekünk azzal fenyegetõztek, hogy leosztályozzák :DD Ott verik magukat, hogy minden, de minden teljesen a szabályok szerint menjen erre meg azzal fenyegetõzik az egyik tanár, hogy lefénymásolja és leosztályozza...
a matek ban votlak szánalmasan könnyûek meg rohadt nehezek a szövegértésebn meg az a vicclapos izé :D madjnem beírtam az uccóba mert ilyen b....sz gyereke van ...