AlbaComp-ot ezek szerint ki kell fogni. Nekem 2éve van Alba-laptopom, és nincs panaszom rá. Ellenben jó ismerõsömnek [aki fél évvel elõttem vásárolta] már 3x volt szervízben [DVD, videokártya 2x]. Mondjuk e-mailre nem válaszolnak, ez tény :) és nagy hátrány. A fejlõdésben nem volt rá idõ... vagy nemtom. De legalább jó teljesítmény/ár arányú gépeket forgalmaznak, nem annyira gagyiból, és ez viszont jó. Vegyük példának a Portocom-ot, akik hasonlóval próbálkoztak néhány éve. Hát õk nem jártak jól... Ja, nekem volt Portocom laptopom is :))) Na azzal voltak gondjaim.
Reméljük a profilváltás jót tesz a cégnek morálisan és üzletileg is! Aztán akkor majd nem kell sírunk, ha tõlük vásárlunk.
Jogos! Egyetértek elõttem szólóval! Eddig 3x írtam nekik emilt laptopvásárlás ügyben (nem egydarabos vásárlásra) és nem bírtak válaszolni egy konkrét ajánlatkérésre.
Elég láma a costumer service...
Ha nme így áltak volna hozzám, vásároltam volna tõlük. Ennyi! 2006ban ennyi pénzért igenis tegyenek valamit a cégek! Nem elég a "nesztek itt van" hozzáállás meg szép cégstratégia.
Emellett egy 450 fõt foglalkoztazó cég - ahogy verik a mellüket - igazán foglalkoztathatna 1, azaz egy embert, aki legalább annyit odaköhint, hogy köszi, majd válaszolunk.
Fujj. Albacomp! Tõlük vettem a laptopom. Én mindenkit lebeszélek róla...A gagyi szó=Albacomp Már kétszer írtam nekik e-mailt a laptoppal kapcsolatban, egyre sem tudtak válaszolni. Ugyanabban az árkategóriában inkább Fudzsicu-szímenszt vegyetek.