sziasztok! Nekem egy tört verzió van, lehet nem itt kellene beszélnem errõl, de azért próbálkozok egyet:) A gond az,hogy nem installálja fel rendesen, kifagyasztja a gépet:( Néztem az nfo fájlt, azt írja, húzzam ki az összes IDE drive ot, azt miért? Segítene?
elõre is kösz!
egy nagy szar
jó, csak hiányzik belõle valami. A Blitzkrieg2 jobban bejött...
manapság minden rts, amiben felülrõl láthatod az egységeidet és egy kis zöld csík mutattya az életerõt
A probléma ott kezdõdik, hogy ezek nem RTS-ek! Semmi közük a stratégiához. Ezek taktikai játékok, abból is elég kispályások. A S.W.I.N.E. és a Codname: Panzers mind csak gyenge Close Combat utánzatok. Abban a sorozatban normálisan megvalósított egységek, elõmeneteli rendszer, AI és HANGULAT van. A StormRegion egyik játékában sem találkoztam még hasonlóval sem.
Elõször is tényleg nagyon jól néz ki. Másodszor büszkék lehetünk rá, mert magyar.
Ugyanakkor ami nekem nem tetszett a Panzersekben és a demó után ebben sem azok a részletek, amik komolytalanná teszik a játékot. A hangok, amik cartoon network szintûek, és gagyik, és a teljesen irreális dolgok a játékmenetben. Ez néhol már annyira messze kerül a II. vh-s valóságtól, hogy ez már nem is IIvh-s, inkább csak IIvh témájú rts.
Persze a Combat Mission szintû realizmus se jön be mindenkinek, de lehet, hogy más témával kellen próbálozniuk, mert ez inkább II vh paródia, amellett, hogy a játék sztem nagyon profin meg van csinálva.
Nemhiszem el hogy van aki még nem unja a második v.h.-s stratégiákat, fpseket. Én már rohanok messze ha meglátok egyet. Futok is sziasztok.
Vannak épületek (barakkok, tank gyárak, radar állomások, ahonnan légi erõsítést kérhetsz stb...). Építeni nem lehet õket, a pályákon vagy alapból megkapod õket, vagy el kell foglalni õket.
csak multiban van "gagyi" ai, ott erre nincs is szükség...úgyhogy sztem egyáltalán nem baj, hogy az erre szánt idõt fontosabb dolgokra fordították...nem magas ló, csak multis tapasztalat :)
Basszus nem tudom mire föl érzed úgy hogy minden programon számonkérheted az ízlésed. Sokak szeretik ezt a mûfajt még mindig, nekik szól ez a játék. Ha van rá igény és õk jók ebben a mûfajban(márpedig ezen cikk is arról tanúskodik, hogy nagyon nagyon jók) akkor, nem látom mi rossz van abban ha a stormregion-nél még mindig ezt csinálják és nem valami olysmit amiben nem ilyen jók.
a stormregion csak magát tudja ismételgetni? szánalom...S.W.I.N.E. , panzers phase 1-2, mostmeg ez ...istenem.... na jó, külön-külön jó játékok de már uncsi ez a "pályaelején kérek 10 tankot, mission accomplished htx" dolog...:l olyan RTS-t kérünk ahol vannak épületek! nemigaz, csak kicsi kellene a jó játékhoz (exigo..)
"jó kis Starcraft buli zerglingekkel vagy marine-okkal. Ezt a hatást erõsíti a nyersanyaggyûjtés kihagyása, illetve az építkezés eltûnése." Eddig olvastam a cikket nem tovább ,a lényeget kiveszik a gameból ami a sc-t is naggyá tette a makromanagement!!! lekellene már vetkõzni ezt a Swine féle taktikai rendszert mert egy 0 az egész.
reggelt, nem szeretnék akadékoskodni, de.: team fortress, wolf:et, natural selection, utxmp nem megfelelõ, vagy ennél komolyabb 'stratégiát' vársz egy fps -tõl?
Sajna igen, mivel teljesen új AI-t írni a kezdetektõl iszonyú sok idõ amiren incs idõ, a craftot megmár oár éve fejlesztgetik, nah én még párszor hobby miatt játszogatok vele és iszonyú fejlett már az AI, már a többi játékhoz képest
Nem tudom, ki hogy van vele, de... szerintem nagyon szépnek tûnik a játék, meg minden, de halálosan "üres". Unalmas a képi világa.
Lehet, hogy azért, mert hetente jön ki egy II.VH-t feldolgozó játék. Nekem nem tetszik. Megy a lecsóba.
A multiplaya pedig rohadt unalmas ezekkel a kvékes szabályokkal (v honnan ered). Deathmatch, capture t flag, domination... Nem gondoltam h ennyi ideig fennmaradnak. Rohanj mint a mérgezett egér, ha mozog vmi ellenfélszínû lõjj, ha zászlót látsz ugorj rá, nem kell fedezékekkel bajlódni, nem kell taktikázni, nem kell megfontolni semmit. Ha 5x meghalsz se baj, hiszen 13x megszerezted a zászlót.. LOL Kooperatív tímek, hierarchia.. multiban is kõkemény stratégia, én ezekre várok. Mi lenne ha vki már csinálna vmi újat??
"a nehezseg ott merul ki hogy milyen gyorsan csinalja es milyen aggressziv" Na ez a szomorú.. A scriptes hülyeségeket nem hívom AI-nak. Egy igazi AI több szmítást igényelne, mint a grafika meg afizika 1ütt. Egy mai RTS botnak minimum olyan kidolgozottnak kéne lennie, mint anno a Peter Molineaux istenes játék szereplõi (elfelejt a címt).
én még máig játszok vele, és sok más RTS-t kipróbáltam, egyedül a Warhammer 40k közelítette meg, de sok hiányosság volt benne, és egyszerûen lenyûgözõen részletesen ki van dolgozva a starcraft, sok játék csak a játékos elé biggyeszt 1-2 tankot, és ennyi, a starcraftban sok adatra, tulajdonságra rá lehet jönni pillanatok alatt (sok dolog ki van írva) és számszerû értékekkel szembesül a játékos. a warhammerbõl és az ilyen modern kori játékokból ez nekem nagyon hiányzott. Ezért sokkal taktikusabb a StarCraft, és szerintem jobb is, de bármelyik RTS-el el lehet hülyülni, el lehet szórakozni.
Igazad van a starcraft állati jó. Mennyit játszottam vele... A régi szép idõk...
az RTS-ekre 1 szó létezik: StarCraft idáig szerintem az volt a legtaktikusabb RTS, és most is az,és örökké az marad, mind addig amíg ki nem adják a StarCraft 2-õt, úgy hogy csak a grafikát újítják fel.
Sajnos az ÖSSZES II.vh-s RTS eddig totál játszhatatlan szerintem. Nekem lenne ötletem, hogyan lehetne normális RTS-t csinálni, de az csak nekem tetszene. Most nem írom le, hogy milyennek képzelem az alapjait mert sokáig tartana...
sztem tok felesleges gep ellen gyakorolni, teljesen kiismerheto, war3ban tipikusan minden tech szinten csinal egy 12-es pakkot es jon olni, semmi taktika nincs benne, a nehezseg ott merul ki hogy milyen gyorsan csinalja es milyen aggressziv. sztem is felesleges beepiteni a botokat egyaltalan. amugy hajra stormregion^.^
warcraft3 ban egy kezdõ játékosnak még az easy gép is kihívást jelent az insanet pedig hosszú gyakorlás után tudtam csak megverni... most már mondjuk az is könnyen megy^^ Persze humán ellenfél a legjobb de nem mindig van rá lehetõség és ha csak valamit be szeretnél próbálni akkor cpu ellenfél a legjobb mert tudod mire számíthatsz.
tudod nem sok embernek van még meg a játék :) Szóval kénytelen voltam beérni CPUval. Másrészt szerintem igen is sokan vannak, akik mondjuk 2en vannak és mondjuk beraknak 6 gépet maguk ellen, de csalódnak...
Ráadásul itt az AI nekem sokszor semmit nem csinált. Beállt a bázisa mögé és ott pihengetett. Ja meg az elején nyomott egy rusht.
"az 5 perces idõlimit is soknak tûnhet nagyobb kockaságbeli különbségek esetén a játékosok között."
Nem gondolod, hogy egy kicsit ARROGÁNS volt ez a megjegyzésed? Hiszed vagy sem vannak jópáran akiknek nincs otthon internetelérésük... okostojás
Eddig nem nagyon érdekelt a géjm, mert inkább War Front: Turning Point-t várom,de a képek alapján..... Sztem vagy megveszem, vagy leszedem.
"multi módokban buta az AI...botrány" gratulálok annak aki ezt gép ellen játsza :) max arra jó, hogy megismerje az ember a pályákat, mielõtt valódi emberek ellen tolná, erre meg tökéletes akármilyen AI... a sok okostojásra emlékeztet ez, akik fikázták az AI-t anno bf-ben...hát nc :)