a futam végén is NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO. Az idióta hogy lecsúszott az utolsó kanyarban bele a macska alomba :D.
Most Winton is érdekes volt, nem volt annyira unalmas mint szokott. Borzasztó látni amúgy a Tickford szenvedését...valami nagyon el van baszva ott az alap beállításokkal. Mondjuk a Triple 8 is szenved... bár ők így is legalább egy autóval ott vannak az élen. És talán tudtam úgy írni hogy ne spoilerezzem el a hétvégét :D.
Írtam superview-ról, még ezen az oldalon van az a rész. Én ott nézem, 2016 óta, amikor vmiért elapadt enkóron a téma, és úgy döntöttem, hogy megéri azt az éves díjat. Akkor még voltak gyengeségei, de évről évre határozottan fejlődött. 2016-ban még volt sok szarul deinterlace-elt, gyenge felbontású videó (x240), 2 perces ugrásokban lehetett tekerni csak, és azt se vette vmi fürgén. Idén már tök hamar felmászik élvezhető felbontásra (x480 csak, de teljesen elég, nkórról se volt jobb), tök gyorsan teker oda-vissza, és akár másodpercre is ugorhatsz. (mondjuk eddig drágult is minden évben 10 dodót, de legalább nem a semmiért)
Lehet, hogy mindenféle kalóz stream-eken jobb minőséget lehet kifogni, de én jobban szeretem a biztos pontot ezen a téren. Versenyhétvégén felkelek, tudom, hogy ott vár a kész aznapi verseny, és máris jól indul a nap. :)
Letölteni viszont nem lehet, legalábbis nekem nem sikerült megfognom semmilyen videóletöltős FF plugin-nal. Szóval ha esetleg azt tervezted, hogy archiválod is innen, az biza nem fog menni. Vagy több kitartás és webes-stream-es finesz kell hozzá, mint ami nekem van...
kepzelodtel. sosem adra az ausztral stab akie a supercars jog, mivel a F1 hetvege masik tv tarsasagnal van. ezert nincs Spileren sem. VLC-n a penteki es szombati 25-25 koros verseny tokeletes minosegben volt. tv-re kuldve a kepet is jobb volt mint a MyTv appal nezve a Spilert
még csak most néztem meg az utolsó futamot rendesen... ez a pitlane sebesség túllépés egy oltári nagy bullshit volt, főleg így, hogy a red bull ott volt scotty seggében. utána viszont elgurult a gyógyszer, mondjuk csoda lett volna, ha nem. hibát hibára halmozva nem lehet bajnokságot nyerni, túl sok volt a necces helyzet. azt a kocsit is csak a jó isten tartotta egyben. na de majd idén!
cirka 60 AUD-t meg is érne, ha vissza lehetne nézni is a versenyeket az egész szezonból full time megszakítás nélkül (főleg az endurance versenyek, mert a normál futamokat ugye közvetítik nálunk is)
Nálam kimaradt közvetítés közben két perc és csodálom hogy nem káromkodtam bele a mikrofonba. Büszke vagyok magamra :D
hát nem, de szomorú lettem volna, ha Scotty-t nem büntetik meg.. (nem vagyok Whincup fan)
amúgy véleményem szerint Lowndes-nak korábban kellett volna megpróbálni lelépni Scotty-t, sok problémát megelőzhetett volna vele (szerintem), de a Czollner féle "miért nem engedik el a futottak még versenyzők" azért leverte a lécet nálam
remélem jó verseny lesz ezen az új pályán, kinézetre nagyon bejön. az a kanyargós rész a tengerpart felé arra emlékeztet, mikor monacoban a casinohoz mennek felfelé.
videó az évadzáró új helyszínről, Newcastleról...a Sydney 500 (Olimpiai park) repült a naptárból. https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=1hAhaCiGQro
Nem tudom, mi az a MyTv... :) (komolyan). Ott jön a SpillerTV vágott összefoglalója?
Nem kell hajnalban felkelni, superview-n nem csak live stream van, visszanézheted az adott évi kvali+versenyeket is akármikor. Szombat/vasárnap kényelmesen felkelek, megreggelizek, beülök a gép elé, aztán play.
És pl. ami nagyon tetszett, hogy Bathurst-öt 2 darabban adták le, hogy ne kelljen összevárni az egészet. Feltettek először 2.5 órát, de a verseny persze még tartott akkor. Mire azzal végeztem, kicsivel rá felkerült egyben az egész. Úgyhogy belefért szépen a vasárnapba a verseny.
Közben James Warburton lelépett...na ez az amit most nem igazán értek. Végig azon volt hogy az F1el szorosabb viszonyt fűzzön és ez úgy látszik megindult, de ... szerintem amibe belebukott az az, hogy itt van már az új generációs autóknak a szabályrendszere, és nem jelentkeznek a gyártók. Úgyhogy lehet emiatt ég a ház.
Változott a cím de megy elvileg az egyik csatornán 90es évekből Bathurst ismétlés és Skyf1 egy másik csatornán(harmadik szerintem nincs), azt írta, a 2-es csatorna talán barhurst után válthat ismét HD-ra.
Meghalgattam Murphy autojanak a hangjat az uj V6-os turboval.. ez egy fostos GT hang lett :( mondjuk evekkel ezelott eroltettek mar a 2 ajtos mustangot ami valtja a Falcont ahhoz passzol csak ez mar nem turaauto igy....
tud valaki streamet holnapra? vipleagun sajna nincs link..miota kilottek a VLC-s fssza streamet azota lenyegeben lutri lett az elo kozvetites neten... lehet marad igy a Spileres osszevagdalt 2 oras bemutato...
Azért azt hozzátenném, hogy nem az emberek akarnak kokszolódó közvetlen befecskendezéses turbós 3 hengeres szarokat, hanem a politikusok, mert szerintük ez jó, közben meg fogyasztásban se jó, a szavatosságról meg ne is beszéljünk :D Ez az NEDC ciklus valami vicc... Ezek az autók már a 3. tulajdonosig se fognak eljutni, mert 200 000-nél gazdasági totálkár az összes...
Importált autók lesznek Ausztráliában, mint nagyrészt mindenhol a világban. A böhöm nagy autók korszakának vége, ismét a kis hengerszámú turbós autókra vannak kihegyezve az emberek, vagy még ennyire se. Hogy ez az autósportban hogy fog kinézni nem tudni, az biztos hogy a Holdennél már látni a jövőt, másnál nem. A Nismonál is baszakodás van, a Fordról semmi hír.
MINDEKÖZBEN BAAASSZA MEG MEKKORA IDŐT MENT SCOTT MCLAUGHLIN:
Óriási új körrekord: 2:03.831!!! Majd fél másodpercet vert David Reynoldsra! Először van Supercars autó 2:04en belül!!!! WÁÁÁ GECI KURVAJÓ!
Nem láttam, de most válaszoltam. Felvételről fogalmam sincs mikor lesz adva, lehet már volt a héten, de hogy a következő napokban nem lesz az biztos. És azt se tudom hova tudnák betenni mert ez már hosszú...
Amúgy megint állt a verseny mint tavaly...40 percig...persze hogy a 3,5 órából kevesebb mint 2,5 lett, és az ausztrálok (meg egy kicsit én is) morcosak, mert nem látják értelmét az időlimitnek ilyen versenynél. Elveszi az élményt. Inkább kezdődjön hamarabb a verseny, de ha csúszás van, akkor se legyen időlimit. Valahol megértem, valahol nem. Az tény, hogy vagy az essesel kéne valamit csinálni Sandownban (vagyis a bukóterével, mert nevetséges hogy ekkora hely van hagyva egy 270es tempó után), vagy tényleg hamarabb kezdeni...
De....mindegy...JÖN BATHURST! Amit élőben nem fog adni a Spíler szóval...marad a stream.
Elég durva baleset volt, kb egy dtm, gt szerű gépet képzelnék el hogy így röpülnek le róla az alakrészek darabobként
ez a kép egy esős dirt track futam után is készülhetett volna:
Hát ez kuka. Szinte biztosra mondom hogy Tim Blanchard / Todd Hazelwood páros nem indul holnap. 98%. Hacsak nem adnak gyorsan valahonnan egy csere autót mert hogy ezt holnapig nem építik újra az kurva isten...
Kurvára kellett a COTF szabály rendszer, mert ha az nem lenne nem biztos hogy kiszáll ebből élve Todd...de kurva nagy mázlija még hogy háttal baszódott a falba...
Melbourne 2018-2023 között pontozva lesz a bajnokságban, továbbra is mint a Formula-1 betétfutama, csak hosszabb versenyekkel, valószínűleg SuperSprint verzióban. (Sz. 120 km V 200 km)
Penske mikor Perthben járt interjút adott az ottani "Szujónak" :)
Ő döntött úgy, hogy nem hordja az #1-es rajtszámot. Ragaszkodott a #97-hez
Érződik amióta lelépett Ludo nem megy a szekér. :( Pedig egyik kedvenc, pláne a vezetési stílusa( ilyen lapos ívekkel hogy a picsbe tud gyors lenni). Bár a Barbagallo-i utsó versenyen ahhoz képest hogy lefulladt a rajtnál és hátúlról kellett rajtolnia és még ki is forgatták, behozta a kocsit 8.nak.
Nem csak azok a versenyek is. Nem eleg neki, hogy a fiatalok mar siman lenyomjak, de nem csak ot Whincupot is. :) A kiwi brigad nagyon eros lett, 12 evre visszamenoleg ennyire sosem voltak.