Murphyt írták tavaly, hogy leszerződött a Ten-el. nem tudok róluk semmit. Larkham esetében meg elég nagy felzúdulás volt az ausztrálok között ha nem igazolnák le őt. Így se kicsi a csatorna váltás miatt.
Amúgy ez az új logó szerintem is egy fos nem csak az ausztrálok szerint és fel is vannak háborodva...de más bajok is vannak itt. Egy V8 fan véleménye fb-n.
Steve Clapton This should be just about the logo yet a good majority are seeing this as an opportunity to bash the V8 Supercars business for radically changing the sport?! Don't you all think that both Ford & Holden's decision to remove their iconic Falcon v Commodore production (and all other locally produced makes?) from Australia has a large part to play in this? I'm actually filthy with the decision to hand ocer broadcast rights to Foxtel, with a small "free-to-air" contribution from network TEN, especially for what will be the final traditional V8 Supercar season! This is proof that the sport has grown beyond its loyal fan base, and that is what has pissed me off! I will NOT be getting Foxtel, just to watch a handful of races throughout 2015! This whole process has been an afront to all those that have contributed to V8 Supercar success up to this point - the fans! As a side note, I also agree that the new logo is bland, boring and lacks substance, but nobody in authority cares what I, or other traditional V8 Supercar fans think.....this fact is painfully obvious!!!!
Gondolom a szponzor nem franciát akar szponzorálni... Ne feled Ausztráliában ez a TOP autóverseny mindenki ide akar bekerülni vagy elköltözik másik földrészre szerencsét próbálni (Power, Briscoe, Webber, Ricciardo). Tehát van tülekedés az autókra versenyzői szemszögből. Más kérdés, hogy egy komplett csapatra van e pénz. Utoljára szerkesztette: Dietrich, 2014.12.12. 11:23:49
Szerintem a színfalak mögött megy az egyezkedés, hogy valamilyen formában folytassák. De ha ez végleges akkor a V8-as motornak reszeltek a jövőt illetően...
Egyetértek és mennék is ki bárhova jönnének még akkor is ha küszöböt kell ennem miatta. :D De sajna nem jönnek... V8-ba beültek már WTCC menők és finoman mondva is felsültek..Bourdaissal ellentétben :) IC versenyzők mondták mikor Surfersre készítették fel őket, hogy a seggük alatt erősebb autó van az IC-ben de ezt a V8-ast nem lehet kordában tartani. :) Az biztos, hogy 650 lóerős, hátsó kerekesből átűlni egy 400 lovas elsőkerék hajtásúba visszalépés lenne és pont olyan nehéz egy ausztrálnak a bal kormány miatt is. :)
Craig egyszerre előzött kettőt..semmiség :D sajna a csapatnál ő a #2 mindig "megszívja" az ilyen SC alatti kiállásokat. ezen változtathatna a V8 amerikai mintára minden autónak lehetne 1 pit helye, de gondolom ez pénz kérdése meg az is lehet nincs elég hely kialakítani minden pályán.
a gáz fröccs a fordulatszám tartása miatt van, hogy ne essen le kanyarok előtt, visszaváltásnál ezt nevezik "blippelésnek" a fékezés meg amiatt, mert egy V8-as motornak túl nagy a motorféke ha hirtelen elveszik a gázt és lassítani az autót fékezéssel oldják meg. gondolom az a egyenes még sem volt egyenes nem akart lesodródni róla vagy csak szenya volt a mögötte jövővel :))
aztakurva! micsoda rajt mclaughlintól, aztán az egyes-kettes kanyar! aztán lowndes az egyenesben kelly meg percat mellett mekkora kibaszás, hogy megint ő szívta meg a double stackinget. és a végén tander! rögtön a bathurst-i eset után ugyanúgy elbukni, áááh. na de sebaj, hajrá volvo!
Van-e nyomás a fékrendszerben (valamelyik szaki biztos tud rá értelmesebb kifejezést:D). A "gázadás fékezés közben" pedig heel and toe, fent tartsa a fordulatot a gáz fröccsökkel.
Most néztem meg az első versenyt. Mutatták a Mclauglhin lábmunkáját! Miért lépked rá aprókat a fékre egyenesben, és nyomja fékezés közben is a gázt? Érdekes volt egyébként nem gondolná az ember mennyi mindent kell lent is csinálni!
tyűű a második futam első tíz köre mekkora darálás volt! kocsik egymás mellett mindenfelé, több kanyaron át, kívül-belül, kívül-belül. szorítottam a karfát.
winterbottom sose volt nagy kedvencem, egyébként is olyan "örök lúzer" feje van, megint eldobta a lehetőséget...
részletekben nézegetem még bathurstöt... a 98. körben mit keres egy rögbi labda a conrod straighten? :DDD
Nem csak annak. mint egykori versenyző, csapattulaj értet is hozzá és általa versenyek előtt az egyszerű néző 15 perces gyorstalpalón mérnökké vált általa. :) Nagyon fog hiányozni...de majd helyette lesz Webber aki "nagyon ért a V8-hoz"... Utoljára szerkesztette: Dietrich, 2014.11.06. 22:59:03
Mark Larkham who has been regarded as the viewer’s favourite who is usually found in the pit lane or with his infamous Whiteboard. Larkham who started his TV career in 2008 when he retired as Team Owner of Larkham Motorsport in 2005 is now set to leave the V8 Supercars TV Screens once the Foxtel / Network Ten deal starts in 2015.
hihetetlen, hogy a HRT mennyire balszerencsés az utóbbi néhány versenyen, folyton nulláz 1-2 kocsijuk. szegény sladenek meg az egész éve így zajlik. már komolyan sajnálom őket.
gisbergen meg jól kicseszett magával, elég eszetlenül ment a 2. gold coast futamon.
Marcos Ambrossal volt a verseny előtt telefonos interjú és kiírták, hogy a Sydney500 versenyre "wildcard"-ot kap. Azt már korábban olvastam, hogy jön vele a főnöke is.
Meló volt így letöltöttem és megnéztem most. Hosszabb volt ez a 300 km mint a Bathursti 1000, bár a vége jó volt de bukta Frosty a dolgot. Slade nagyon nem volt magánál a leintést követően.
Szokásos baszakodás meglesz Surfersben :). Már megint a rázók :).
Pont asszem Garry Rogers mondta pár éve, hogy akik ide jönnek a V8-ba pl. Európából, 1 évük elmegy arra, hogy magát az autót megtanulják vezetni megszokják és a pályákat is meg kell tanulniuk. nem könnyű olyanok ellen versenyezni akik évek óta itt vannak.
Nem a sebességgel volt a baj, hanem, hogy gyakorlatilag 1 autóval mentek, ha a másikba akár csak Premat ült volna Dahlgren helyett már sokkal több jó eredményük lett volna. Szerintem.
A hétvégén végignéztem a futamot, köszönöm a linket! Állati volt az egész, jó nagy showt kerítettek az egésznek, ami itt a pályán zajlott az a nagybetűs verseny! Előzés, törés, zuzás, dráma! Az utolsó 10 kör feltette az egész futamra a koronát. A 10.(!!!) biztonsági autónál, a boxban miért nem indult el a sárga vip petsfoodos autó? A végén volt a pilótával interjú, azt mondta az ő hibája! Whincup nagyon nyomta a végén, nem értem miért, nincs üzemanyagjelző a kocsin? Talán ha csak feltartja lehet befutott volna elsőnek, még szerencséje is volt hogy kipotyogtak előle!
Red Bull team owner Roland Dane has told star driver Jamie Whincup he is responsible for the team not winning the Supercheap Auto Bathurst 1000 because he disobeyed team orders to save fuel in the late stages of yesterday’s dramatic race.
“I said to Jamie when he got out of the car; he has won a lot of races for us and he has now lost a race for us that is one of the biggest ones,” Dane told v8supercars.com.au.
Tehát idejében szóltak neki hogy ne nyomja annyira?
Ford Performance Racing have rubbished rumours that Ford are about to leave the championship, as reported by one of the national press this weekend ahead of the team’s reveal of their Ford Falcon FG X V8 Supercar programme for the 2015 season.
Mikor nem tudták Craig bal első kerekét felrakni a központi csavar miatt, utána Larkham odament a boxban megmutatni mi miatt volt...erre az egyik szerelő elzavarta mondván ne nyúlj hozzá. :D link
Roland Dane “I said to Jamie when he got out of the car; he has won a lot of races for us and he has now lost a race for us”