Friday Practice 30 mins N 09:30 - 10:00 Friday Practice 30 mins N 11:40 - 12:10 Friday Practice 30 mins N 13:20 - 13:50 Friday Practice 30 mins N 15:05 - 15:35 Saturday Qualifying 20 mins N 11:05 - 11:25 Saturday Race 40 laps N 16:05 - 17:15 Sunday Qualifying 20 mins N 10:05 - 10:25 Sunday Race 67 laps N 13:05 - 14:50
8 órával járnak elõrébb Winton esetében ami 1,5 órányira van Melbourne-tõl.
Saturday Qualifying 20 mins 11:00 - 11:20 Saturday Top 10 Shootout 1 laps 12:30 - 13:00 Saturday Race 120 klms N 15:30 - 17:00 Sunday Qualifying 20 mins 10:00 - 10:20 Sunday Race 200 klms N 13:00 - 16:00
Olyan látványosan király pályák vannak Ausztráliában...pl: ez...szûk, dimbes dombos, van benne egyenes, lehet elõzni...milyen érdekes...milyen érdekes...jah, és milyen tisztán jöttek el...
http://www.accuweather.com/hu/nz/waikato/claudelands/quick-look.aspx du. 2-tõl záporokat jósol :)
és mi az a sárga lámpa a bal oldalon a számok alatt, a szélvédõ mögött? hol világít, hol csak villog (most égtek folyamatosan) viszont nem mindegyik autóban! elõször azt néztem amelyik égeti a fényszóróit azoknál nem égett..oké észre vegye a másik a tükörben azért égnek a sárga lámpák. de jöttek autók amiken nem égtek a fényszórók de ezek a kis lámpák se :D
Szabályokat tekintve...brutális dolgokat tapasztaltam az elsõ futamon amúgy.
Aki 2 kör hátrányban van az SC után köteles áthaladni a PITen, valamint a futam elõtti megbeszélésen az volt hogy ha 2 ember egymás mellet megy a gyors sikán elõtt a bal oldali van elõnyben a jobb oldalinak el kell engednie a másikat. De lehet úgy értették, hogy aki hibázik a sikán elõtt és így jön ki a lépés akkor muszáj elengednie...de nem hiszem.
Nyugalom, még van egy futam :). Holnap már felkelek, és adok streamet. Linkelem itt, FBn Irace.hun keresztül, saját profilomon keresztül :). Reméljük lesz, ma hajnal mivel melóztam nem láttam élõben, így streamet se tudom hogy lesz e..
fel kéne kellni reggel 5-re..csak a gép a szobában van az asszony biztos örülni neki ha bekapcsolnám :)
Nagy volt az izgalom meg a tanácstalanság mindenkinél. A végén meg ráadásul ment az üzemanyagspórolás. Sajnálom Gisbergent, összehozhatott volna egy új-zálandi gyõzelmet hazai pályán.
felszáradó pályán kezdõdik a verseny így slickel indul a mezõny.
aztán elkezd esni az esõ és a box utcában az autók helyén viz tócsák lesznek
bemegy a delikvens gumit cserélni és tarolás a boxban (operatõr, szerelõ, nyalókás ember és mindenki repül aki arra jár)de nagy baj nincs operatõr dolgozik tovább :D másik esetben csak 1 fa volt meg Whincupnak (1 szerelõ) aztán a box utca bejáratánál van pesti dugó :D
lassítók vannak berakva a box bejárat után..igen ám de szakad az esõ mennek be slickel és az a hülye slick gumi nyakas fajta nem arra megy mint amerre a gazdi szeretné :D zúzda van a lassítók miatt :p
Hát tipikus verseny baleset...egyik se hagyott helyet a másiknak (mondjuk mivel Rick volt hátrébb neki kellett volna engedni...hát ez van). Steve meg így járt...megúszta örüljünk neki, csúnyább is lehetett volna.
igazából 3 hét ha jól emlékszem és jön Hamilton 400, ami a legjobb hogy ez a kis emberek éve is lehet...Alex Davison, Fabian Coulthard (személyes kedvencem) is Top 5 a bajnokságban és Melbourne-i tét nélkülin is TOP 10ben voltak...remélem így is marad, Whincupot idén 2 ember foghatja meg, bár szerintem esélytelen, ha csak nem hibázik Whincup.
Miután feltöltötte engedte nézni, aztán láttam, hogy másnak nem megy ráfrissítettem és "Ez a video túl hosszú ezért töröljük(megkabbeapötsömis)" Kétszer töltöttem fel, többször nem fogom.
Most néztem meg a melbourne-i elsõ versenyt, okosak ezek az ausztrálok, mert tényleg nem lenne jó itt bajnoksági futamot rendezni, nagyon nagy pálya, és szvsz elég unalmas részek voltak benne...
Olvastam közben, köszönöm, meg azért hébe-hóba a hivatalos oldalon is nézegettem a pontverseny állását a korábbi években. Azt viszont most fogom fel igazán, hogy a nekem legkedvesebb pálya, Eastern Creek, már mióta nincs is benne a versenynaptárban.
Jó kis futam volt a mai. Úgy tippre az elsõ 3 körben több akció volt, mint egy átlagos F1-es futamon. És jó volt Jason Richardsot újra versenyben látni.
Üdv.
Azóta jó pár változás történt, pl: már nem Sandown-ban van a másik Endurance futam hanem Phillip Islanden.
Szevasztok, gondoltam beköszönök, mint a sorozat kedvelõje. Már jó pár éve néztem, amikor a MOTORS TV adta, majd a toca race driver 3-ban is sokat mentem a bajnokság pályáin, mint ahogy letudtam a 2 db endurancee versenyt is annak idején, a bathurst és sandown 161 kört, mindegyik 6 órás volt kb. Azóta kevesebbet nézem, csak youtube-on összefoglalókat néha.
Button a Sydney melletti Bathurstben próbálta ki a három évvel ezelõtti McLaren-Mercedest, amelyet egy-két körre átadott a helyi túraautó-sorozatban, a V8 Supercarsban szereplõ Craig Lowndesnak is.
„Ezen csak õrültek versenyeznek, olyan hihetetlen pálya! Legendás a pálya, a tévé nem adja vissza, milyen kanyarjai vannak, örülök, hogy az enyém a nem hivatalos körrekord" – mondta Button az 1938-ban megépített pályáról (amely a magyar autósport-rajongók számára elsõsorban arról lehet híres, hogy az 1967-es F1-es világbajnok, Denny Hulme 1992-ben itt vesztette életét az 1000 mérföldes viadalon – szívrohamot kapott a volánnál), amelyen 1:48 perc alatt ment körbe, 20 másodperccel gyorsabban, mint a V8 Supercars körrekordja.
wow! ez a topik él? Most töltöttem le az 1-2 Adelaide futamot, holnap szándékozom megnézni, õket. Abu-Dhabiban is jó verseny volt, remélem az Adelaide még jobb! :)
Azért itt legalább mindent értelmesen kivizsgálnak és büntetnek!!! HELYES!!!
WTCC tegnapi 2 futama = 0...egyszerûen szánalmas volt...valaki tegnap írta hogy milyen divat lett fikázni a WTCC-t. 3 éve fikázom, konkrétan mióta megismertem a V8-t, és azt hiszem jogosan! Amit azok mûvelnek nem versenyzés...kabaré! Az nyer akinek van pénze Chevrolet Cruze-ra...a fasz se ismeri azt az új gyereket, sehol nem volt eddig erre 3. az elsõ futamán mert neki erre van cash...hát gratulálok...ez a színvonal...
V8 BÜNTETÉSEK ELSÕ ADELAIDE-I FUTAMRÓL. (másodikban nem történt semmi szabály ellenes amit utólag kellett volna vizsgálni, ami volt azt a verseny közben büntették lásd Lowndes igen érdekes pit kijövetele.)
Matters arising from Race 3:
Stewards imposed a 10 second penalty added to his first Pit stop on James Courtney Car #1 for a false start.
Stewards imposed a Pit Lane Penalty on David Reynolds Car #16 for shortcutting Turn 2 after being shown the Bad Sportsmanship Flag.
Following an investigation and an admission by Steven Johnson Car #17 that he had driven in a careless manner, contact on Car #33 Lee Holdsworth, the Stewards imposed the penalty of the loss of 25 championship points.
Following an investigation and an admission by Jonathon Webb Car #19 that he had driven in a careless manner, contact on Car #11 Greg Murphy, the Stewards imposed the penalty of the loss of 25 championship points.
Following an investigation and an admission by Car #19 Stephen John Webb, that he had tested without written notice to the AOM, the Stewards imposed a Fine of $10,000 with $8,000 suspended until 31/12/11.
Muhaahahahahaaaa de király volt :D.
Most szedem!
Elsõn utolsó elõtti kör, Tander, Whincup mit ment ....:DDD!!!
Courtney-t viszont sajnálom, szimpi a srác, kár volt érte.
Amúgy az hogy az elsõ 5-ben nem volt Ford, az javarészt Winterbottom elkúrt box kiállásának köszönhetõ, ott minimum 5 helyet bukott.