Igen csak hogy ahol verseny van ott több a crash is. Tasmán pályán általában nincs jó verseny, dögunalmas vonatozás van csak, leszámítva az első köröket amíg helyezkednek. Az utolsón szokott néha lenni történés, mert már nem kímélik az autókat.....lehet meghozza a szerencsénket? :)
tavalyi 4. verseny Utoljára szerkesztette: Dietrich, 2015.03.21. 14:30:41
á a srác nem a crashekért van oda, hanem magáért az autóversenyért, túraautózásért :D jó ez így. tasmán pálya is nagyon jó lesz.
Tasman meg a pálya miatt WTCC feelinges.. Mutasd meg neki a tavalyi Adelaide-i 2. futamot. vagy Bathurst-ot a red flaget követően. Tiszta őrület volt lásd az aláírásomat :) vagy csak szimplán elég egy 2014-es V8SC crash válogatás :) Utoljára szerkesztette: Dietrich, 2015.03.20. 17:29:58
ha motorsportok iránt érdeklődő ismerősömnek mutogatnám a versenyeket, megéri az idei melbournei versenyeket is néznünk, v elég adelaide és majd később tasmán? (csak ideieket akarok mutogatni majd :D)
Hidd el köze van annak, hogy egyre több a fiatal. Ingall, Murphy egyikük sem volt már tényező csak töltelék utolsó éveikben. Pedig ők aztán nem nagyszaroztak.
Ugyanazt mint amit Dahlgrennél meg Prematnál. Sokat kell versenyezni, de azt, hogy abbahagoym...azzal nem fogod jobban megtanulni :D 2 autóra kellene a Penskenél, egy Pyenak egy Ambrosenak...
Na jó, de mit vársz attól aki kihagyott sok évet ebből a kategóriából, szemben azokkal akik az elmúlt években szinte csak ezekkel az autókkal versenyeztek? Az újoncokról is elmondható, hogy ők sokkal inkább hozzá vannak ezekhez a típusú autókhoz szokva, ugye mind a Dunlop seriesből jött, ott meg az előző generációs autókkal mennek.
Azért szerintem kell egy pár hétvége mire újra megszokja és magára tudja hangolni az autót akármilyen tehetséges is az ember. Nem vagyok Ambrose fan, de én szívesen megnéztem volna még pár hétvégén, hogy milyen ütemben fejlődik. Utoljára szerkesztette: Norbi1990, 2015.03.17. 19:40:44
A probléma az, hogy ezzel az autóval állandóan a TOP10ben kéne lennie. A DJR idén váltott egy autóra, és kapott olyan támogatót mint állat Penske személyében. Konkrétan Adelaideben a Fordok közül 3 Ford volt csak FGX, ebből az egyik Ambrose volt...amivel tök utolsó volt kvalin és versenyen némi káosznak köszönhetően jött fel pár pozíciót. Melbourne meg nem mérvadó, ott senki nem vesz komolyan semmit.
Jön a hazai versenye nem akart beégni that's the story.
Nem lassú ő, 2. hétvégéjén (Melbournebe) már Top 10 Shootoutba bejutott. Gondolom a körülmények játszottak közre ( pl. fizikailag elszokott már tőle, sok bal kanyar után azért meg kell szokni a jobbokat is :D), vagy esetleg valami magánéleti zűrje van.
nem szóltak neki a V8-nak nincs ovál versenye? :) szerintem egyszerűen csak kiöregedett (39 éves) és a fiatalok lenyomják...ezzel nincs baj csak szar felismerni. ;)
Röviden azért lépett vissza, mert nem készült fel eléggé idénre, még nem állt át teljesen a NASCAR-ból. Utoljára szerkesztette: Norbi1990, 2015.03.17. 08:09:42
Igazából nincs mit írni. Pont nélküli szar, össze vissza töréssel rajtnál. Egy komolyabb hír az volt, hogy Reynolds megkapta a fejlesztéseket így már ő is FGXel jött, Heimgartner meg most kapta meg így sima FG nem lesz többet rajtrácson. Teljes futamokat kellene kirakni amit tegnap is akartam már, de még várnom kell vele...
ez most konkrétan a 3. futamot nézve szakadt ki belőlem, volt egy gyönyörű előzése, sajnos lowndes ellen. de egyébként is szimpatikus tag, tehetséges, jó megmozdulásai voltak tavaly.
hát az nem a legerősebb gép volt. v csak Ingallal voltlassú? (nem néztem még idei versenyt. de a sajnálatodból kiindulva jól mehetett melbourneben? :D)
Nekem nem volt gondom a közvetítéssel...mindig a most következővel volt Melbourn-ből, amit az F1-es csatorna adta..szarrá efegyezték a közvetítést még ha csak bemutató 12 körös versenyt toltak Whincupék. ;)
így a 3. futam után is olyan vérszegénynek tűnt a közvetítés. leginkább az tűnt fel, hogy menet közben talán egyetlen bejelentkezés volt a pit lane-ből, akkor is csak a szőke csaj kérdezett valami jelentéktelen dolgot, larko meg a másik tag sehol se volt. a kommentátori fülkéből meg nagyon hiányzik skaife, crompton mellől.
Szerintem itt csak az a kérdés, hogy ő élvezi még vagy sem, ha lejár majd az a 2 év. Elmenni olyan csapattól meg senki nem akar ahol éveken át nyerik a bajnokságot. Birka erről sokat tudna mesélni.
Anno Ingall és Murphyt se nagyon értettük miért erőltetik, semmi értelme nem volt. Bent voltak, versenyeztek, de nem tudtak érdemben eredményt elérni. Nézd meg Ingall utolsó...mondjuk 5 évét...milyen eredményt ért el. Semmit. Craig az elmúlt 5 évben mit ért el? Bajnoki 2., 3. de sose lett bajnok és most lényegtelen hogy mi miatt...mert bár volt csapatutasítás egyszer kétszer, igen beszopta a boxokat amiről amúgy részben tehet ő is, és ennyi...nem tud jobb lenni Whincupnál, de mégse megy el a csapattól, tehát ő már fejben nem is megy igazán a bajnokságra, csak a csapat érdekeit nézi. Így simán lehet mondom Gizi mellett is második ember a csapatnál...
2016tól jön Gizi. Craig 2017 év végéig marad. Jaime 2018 év végéig (ha csak nem módosítják valahogy menetközben).
Gizi megtanul mindent Triple 8nél megismerkedik mindennel és mindenkivel lesz rá 2-3 éve tanulni az ottani környezethez hozzászokni, mert sokkal másabb mint bármely másik csapat. Ehhez ennyi idő kell...jelenleg 25 éves lassan 26. Ha csak 28 évesen kezd el bajnoki címeket szerezni, még akkor is benne van 4-5-6 ha minden úgy alakul...
Jaime 2018 után (én szerintem) valószínű Európába megy GTzni vagy Enduzni.
Craig 2017 után vagy aláír még a Triple8el, vagy megy más csapathoz még levezetni, vagy nyugdíjba megy...az ő korában már simán eltudom képzelni hogy leteszi a sisakot...Úgyhogy Gizi 2018 után vagy lehet már előtte ha jól fog menni neki és Whincup sem lesz már komoly ellenfele, akkor már korábban is elkezdheti a bajnoki címek szerzését, mellé meg beraknak...akárkit/akárkiket.
Craiggel kötöttek +2 évet, Jaime '18 ig lesz, Gizi lesz Lowndes utódja véleményem szerint pár éven belül, mert lassan visszavonul (sztem). Jaime meg lehet jön Európába endurance-ozni, vagy GTzni. Mert ő maga mondta el hogy nem szeretne V8ban megrohadni :).
MASSIVE BREAKING NEWS: Red Bull Racing Australia will expand to a three-car operation in 2016. Their drivers? Jamie Whincup, Craig Lowndes, and SHANE VAN GISBERGEN!
Aki eddig nem volt tisztában a szabályos pit stoppal, ebben a tavalyi videóban Larko elmagyarázza. Vajon a V8 magazin műsorát csinálják tovább csak más néven?
Azért nem gyenge a Ten adása az eddigiekhez képest ami a technikát érinti van mit tanulnia európának. GoPro kamerák a kasztnin belül meg nagyon jók voltak. Azzal az érintős LED tévével a SC alatt Ingall azonnal mondta mi volt a crash oka. Skaife jobb viszont Larkham meg itt van és már nem csak rajzolnia kell :) 2. futam 25. körénél kb. eldobták az agyukat a pályán többen is. fasza volt :)
ja én most néztem vissza a 10-es adást, hát igaz igaz, nem volt valami jó... még Larkham is gyenge volt... holnap a Fox-ot nézem szerintem, amúgy is a züvegszemű szőkeség ott van ^^
hát ez a közvetítés elég sótlan volt skaife nélkül. ráadásul többször palik laci szellemének jelenlétét éreztem, pl mikor kb a 2. futam 2/3-ánál említették meg először, hogy mclaughlin autója füstöl, pedig már vagy tíz körrel előtte lehetett látni...
Visszaolvasni nem fogok, mert mostanra ért le a R1-2 és csak holnap tudom megnézni. Meló miatt ma nem tudtam nézni, de holnap reggel fogom.
Kicseréltem a bannert és a blog-al is nagyon sokat dolgoztunk ulvar barátommal, kijavítottunk minden apró hibát, elkészültek a 2014-es tabellák, összeszedtük az összes összefoglalót 2014-ből és várjuk 2015-öt.
The return of Marcos Ambrose means that all bar one of the 10 Clipsal 500 victors from the event’s 16-year history will be on the grid for the 2015 event. Craig Lowndes (1999), Garth Tander (2000, 2010), Jason Bright (2001), Ambrose (2004, 2005), Jamie Whincup (2006, 2008, 2009, 2011), Rick Kelly (2007), Will Davison (2012), Shane van Gisbergen (2013) and James Courtney (2014) will line up among the 25-car field. The only other Clipsal 500 winner, Mark Skaife (2002, 2003), will also be in Adelaide as part of the FOX Sports TV team.
Team BOC’s Jason Bright, aged 41, becomes the oldest driver on the grid following the retirement of 2005 V8 Supercars Champion Russell Ingall. Craig Lowndes now becomes the second oldest (aged 40) while 19-year-old Super Black signing Andre Heimgartner is the youngest on the grid. The average age of the grid in Adelaide is 30.6 with 14 drivers in their 30s and eight in their 20s.
Hogyan NE közelítsük meg a sikánt Adelaideben c. felvételünket láthatják
9,5 órás az eltérés, így eléggé húzós a kezdés.
szombat R1 04:15 - 05:15 /39 kör R2 06:55 - 08:00 /39 kör
vasárnap R3 05:55 - 07:55 /78 kör
Tavaly az emlékezetes csata Whincup és a kölök között a R2-n volt :)
Tudom, hogy más a szponzor, de attól nekem még egyáltalán nem tetszik. A tavalyi festés ehhez képest...