As previously reported, the V8TV commentary team of Neil Crompton and Greg Rust and pitlane reporters Greg Murphy and Riana Crehan will cover the track sessions for both the Fox and Ten coverage.
Jessica Yates, Mark Skaife and the recently retired Russell Ingall will provide pre and post session analysis for Fox Sports, which kicked off its coverage at the recent Sydney SuperTest.
Matthew White, Mark Larkham and current driver Rick Kelly will fill a similar role for Ten during its six live events, while Mark Webber will also be a part of its Clipsal 500 and Bathurst 1000 coverage.
én örülnék neki, mert ha ő befejezné a versenyzést, akkor a kölöknek szurkolnék, így meg ketten egy csapatban lennének és végre a TO-tól is megszabadulna. :) Utoljára szerkesztette: Dietrich, 2015.02.13. 20:18:43
igaz a Fordot most kifelejtettem. De éveken át te is tudod semmi sem változott mégis teszteltek. Rosszul írtam...Legyen tesztnap csak mit tesztelnek ha nem történik változás) éveken át? :) Zolinak egy volvot, új Fordot, Lexus SC-t kell készítenie és indulhat a V8 bajnoki :D
A faszt nem fejlesztik. Újra homologizálták a Nissant ahogy látom bár nem olvastam róla, meg a Fordot. Nézd meg, teljesen más a Ford külseje és a Nissanon is látszik a lámpabúránál pl, hogy más mint a tavalyi. Amikor ilyen változások alakulnak, akkor újra kell homologizálni őket, át kell menniük a vizsgán és ha minden szuper akkor le is kell tesztelni, hogy működik e, mert tesztkorlátozások vannak. Homologizálásnál egyetlen dolgot engedélyeznek, egyenes szakaszon tesztelhetik az autót, kanyarban nem, magyarul kimennek egy reptérre és nyomják mint a barom, fék megfordulnak megint nyomják mint a barom...ennyi.
Alapjában véve mi értelme a tesztnek (leszámítva az újoncokat) ? :) Ezek az autók nem prototípusok amiket állandóan fejlesztenek mint a F1 vagy LMP1 és menni kell tesztelni...
1x updatelték a kipufogó rendszert és 1x a motor kapott frissítést. részükről ennyi volt a dolog :D ja és ha jól emlékszem idén már nem Betty Klimenko a főnök, de erre nem veszek mérget. ;)
Hát izé...ehhez aeroban nem nagyon nyúltak hozzá...vagy nagyon minimális. Én itt próbálom nézegetni de...semmi...új a főszponzor...je...
kiváncsi vagyok az ausztrál fanok mit szóülnak majd a dologhoz, amit megszoktak éveken át nem az lesz most. Mondjuk az is igaz Ingall se a normális fajtából való. :)
Év elején volt a fb bejegyzés, hogy lehet a TEN-hez szerződik, de még semmi sem fix. Azóta nem írtak semmit az oldalára én meg nem kutakodtam ez ügyben. Ez is olyan nesze neked semmi megoldás..elvitték egy csatornától, oda adják kettőnek amiből az egyik fizetős és felvétel meg csúsztatott adás, hogy még nehezebb legyen kiszámolni mikor kezdenek. ;) Az jó lenne ha írnál újból.
Ohhh na pasztmek....nem is tudtam hogy Fal Dávid kapja a másik Volveszt....ehhhh Csórikám olyan magas...6 méterrel hátrébb kellett tegyék hogy kb. egy szintbe hozzák Scottal a képhez...ami baj, mert magas, olyan ember kell hozzá majd másodpilótának és mivel magas, nagyobb a tömege is...
Ő nem igaz.
A közvetítési jogok két brigádnál vannak, a Fox Sportsnál illetve a Channel 10-nél. Mark a Channel 10-hez szerződött ez év elején, ami azt jelenti hogy a FOX adásainál nem lesz ott.
"TEN will broadcast six events live in 2015 with the vision from the V8 Supercars team. Those events not broadcast live on TEN will be played in package form twice on Saturdays and Sundays, ensuring absolutely every event will be on free to air."
6 futamhétvégét fognak élőben közvetíteni, a többit felvételről az adott hétvégén, vagy késleltetve nem tudom pontosan. Na most a Fox Sport fizetős csatorna lesz, így az OZk fizethetnek elő rá ha nézni akarják a versenyeket, a TEN ha jól értettem akkor ingyér lesz, mintha M1et néznél. Na és a TEN brigádjában lesz benne Mark, csak nem tudni hol, mert még ez nem lett eldöntve. Egyelőre csak a FOXos brigád lett, ha jól értettem, de itt egy vidi amiben Mark szerepel, hogy ne legyenek kétségeid :) :
Úgyis veheted, hogy ketté osztották a korábbi brigádot. Mondjuk Skaifet sehol nem látom. Mindegy, majd kiderül hogy hogy lesz...Amúgy felmerült hogy lehet újra neki állok irkálni. Utoljára szerkesztette: Ulvar, 2015.02.06. 10:04:17
Én az rfactort hívnám ehhez segítségül, mert ami a valóságban tetszik pálya az a játékban is :) Sorrendben talán így: utcai pályák közül a #1 Adelaide építettek közül Hidden Valey Ami szerintem kurva nehéz vonalvezetésű az már nem képezi a V8 naptárat..Hamilton volt. Eastern Creek pedig a lézeres pályakészítés miatt volt a legjobb az rfactorban. Utoljára szerkesztette: Dietrich, 2015.02.05. 14:43:58
A Sydney Motorsport Parkra gondolsz? Az nem új belépő, az visszatérő :). Régen Eastern Creek néven futott, igazából én szeretném is ezt a nevet megtartani hozzá, mert ugye az elmúlt években egy Sydney néven futó pályát ismertünk, a belvárosi utcai pályát, a szezonzárót. Most hogy átnevezték Eastern Creeket, így kicsit kesze kusza lehet az új emberek számára, akik ismerkednek a sporttal :D. Bocs nem fika vagy kioktatásként írom nehogy annak vedd kérlek, csak, hogy ne legyenek kavarok később :).
Kérdésedre válaszolva. Valóban Eastern creek az egyik legjobb csík, de most kategorizálni fogok.
Legjobb utcai: Szerintem Adelaide a top, aztán Gold Coast, aztán Sydney. Townsville, nyeeeh...nem :) Legjobb épített: Ehhhhhhhhh.....fuck, imádom ezeket a pályákat :D. Őhm ...háááát...a franc egye meg...Pukekohe (Auckland). Kicsi trükkös, gyors, gumiégető, szűk aztán tág aztán szűk...fú nagyon élvezetes. Nálam Pukekohe a no.1 (ha nem lehet Bathurst ugye). Aztán Barbagallo, vagy Perth, amelyik nevén tetszik :D, és aztán Eastern Creek, vagy Barbagalloval cserélhetnek az már mindegy.
Winton és Ipswich lapos jellegtelen. Nekem amúgy Sandown is tetszik. Phillip Island szerintem szar...nehezen lehet rajta előzni kanyarból kanyarba pálya, egyenes rész alig van, nem is autóversenyzésre való, hanem motorversenyre...aminek viszont kurva jó :).
én beosztottam a versenyeket, a btcc utolsó silverstonei futamát még most nézem.
btw, nektek melyek a kedvenc pályáitok v8ban? bathurstöt kivenném kapásból, az alap. :)
nekem townsville és phillip island a két kiemelkedő favorit, meg új belépőként sidney, ott kegyetlen futamok voltak idén az esővel megfűszerezve. van még két-három helyszín, ahol mindig jó verseny van, de vonalvezetésben szvsz ezeket semmi sem üti.
11 új komment! WTF, tán michelisz bejelentette, hogy v8ban indul? ja, nem...
Csak a Todt féle Ferrarikban nem két bajnok volt...ahogy ez később a Brawnban is bebizonyosodott :D
Amúgy meg ne balhézzál már annyit öreg :D. Te amúgy is ezt a b**i csapatot szponzorálod :D Látom ám, a Facebook nem hazudik :D (és ne gyere azzal hogy, hát mert Craig így meg úgy :D )
Csak a Todt féle Ferrarikban nem két bajnok volt...ahogy ez később a Brawnban is bebizonyosodott :D
Amúgy meg ne balhézzál már annyit öreg :D. Te amúgy is ezt a b**i csapatot szponzorálod :D Látom ám, a Facebook nem hazudik :D (és ne gyere azzal hogy, hát mert Craig így meg úgy :D )
De hiszen hivatalos közleményt adtak ki, hogy biza náluk nincs!!!! te is emlékszel erre. :)) Náluk mindig valahogy, ha egyszerre kell kimenni sárga alatt, mindig Whincupot tankolják még akkor is, ha Craig vezet esetleg. ;)
"csak náluk már akkor is amikor még nem kéne hogy aktuális legyen "
Nahát nahát, most olvasom micsoda újoncok...Ash Walsh, Heimgartner (egy év Dunlopozás után)...mmm...és visszajött teljes szezonra Ambrose (micsoda égés lesz)...Tim Blanchard az minek még ide...Todd bácsi is minek versenyzik csak azt tudnám...egész Kelly brigádot csak visszahúzza...most már tényleg azt mondom hogy tiszta barmok vannak a Kelly tesók háta mögött...
Craig eddigi verseny mérnöke Jeromy Moore a WEC-be igazolt egész pontosan a Porsche LMP1 programjához. Helyére az FPR-től igazolt át Frosty mérnöke Grant McPherson McPherson to run Lowndes in 2015
Meg van a 25 versenyző a 2015-ös szezonra, ebben a cikkben a szavazásnál a nevek.
The HRT has unveiled this special one-off livery for the V8 SuperTest on February 7-8, which confirms the much-speculated arrival of Monster Energy at the team.
HRT will be launching another livery prior to the Clipsal 500 that will adorn the car for the majority of the regular season, with further one-off paint schemes also expected throughout the year in line with the team's 25 Year Anniversary celebrations. Utoljára szerkesztette: Dietrich, 2015.01.28. 10:04:34
Totál semmi köze a túraautózáshoz, tapad az aszfaltra, mű mesterkélt előzés a DRS miatt...engem az ilyen nem tud vonzani. félek 2017-től miket talál ki a V8 is majd magának a motoron kívűl...
No ez az egyik új HRT festés a 25 évforduló kapcsán. nekem tetszik.
Én néztem tavaly DTMet, nem volt az annyira rossz. Oké, nem annyira tiszta erőből zajló küzdelmek vannak ott, mint V8-ban, mert a DRS meg egyéb faszságoknak köszönhetően sok az előzés...de legalább van, és nem mindig olyan egyszerű még ezekkel se, oda teszik magukat van kontakt stb....tavaly legalább is jó volt, az más kérdés hogy hozzánk nem jönnek újra, mert nekünk drága...és valóban az és nincs hozzá magyar pilóta.
igazából az F1 autókhoz mértek mindenkit és 20vs29% al lassabbak, a V8-F1 csak 1 közös pálya van, gondolom a Yas Marina. igazából azt hittem a DTM-ben nem V8 dolgozik ezért lepődtem meg. azért jobb ez így igazatok van, hogy olcsóbbak a gépek.
Majd ha a V8 is költ ennyit egy autóra ;) na meg 1050kg vs 1410 kg is van ott... remélem sosem...V8 kurva jó versenyek többnyire, DTM hót unalom többnyire. számít melyik a gyorsabb? ja és egy ugyanazon a pályán mentek, ugyanolyan időjárási körülmények vagy miként döntötték el ki a gyorsabb?
de ez megint egy faszság egy F1 rajongói oldalról, mert szerintem az indycar a leggyorsabb ha Indy500-ra gondolok csak. Utoljára szerkesztette: Dietrich, 2015.01.27. 13:58:55
nem tiltják, csak ellehetetlenítik. igazából a vak is látja, hogy a v8 a végét járja, jön a változás, de a fejesek veszettül kapaszkodnak minden szalmaszálba, de az ilyen, és ehhez hasonló megmozdulásaikkal csak tovább ássák a saját sírjukat.