Hehe.. wedding crashers. Télleg jó film. Feldúlják az esküvõket, megk*rnak minden csajt. Õk a nagymenõk. Majd szerelmesek lesznek. De nem ám minden fenékig tejfel mert ott van a nõ pasija. A nõ szereti! Vagy mégsem? Kiderül, hogy a pasi szemét, és csak kihasználja a csajt mert egy olyan nõt csak a fõszereplõ szerethet igazán mert lélekben ott van vele.. megérti, egymáshoz passzolnak.(Ilyenkor általában az addig istenkirálycsászármindenkitmegdöntõférfi fõhöst szerencsétlen töketlen balf*sznak szokás ábrázolni aki innentõl kezdve felad mindent ami eddig fontos volt neki életében csak ezt csajt megszerezhesse és örökkön örökké vele élhessen boldogságban és szeretetben.) A vége elõtt 15 perccel kiderül a turpisság. Konfliktus. A két szerelmes összeveszett. Ki gondolta volna. És a végén? Kibékülnek? Mégis???? Jézusom.. ilyen forgatókönyvre még soha nem volt példa az amerikai filmek történetében.
egyetértek, miatta néztem meg Rachel McAdams egy másik, egyébként katasztrófális filmjét (family stone)
Azért, mert összességében egy kusza, bugyuta, rövidfilm összefoglaló képregényköntösben, ami EGYEDÜL HANGULATÁBAN teljesített kiemelkedõt, másban nulla volt...
Én csak azt nem értem, hogy a Sin City miért nem kapott semmit Jessica Alba fülledtségén kívül?! A tavalyi év legjobban sikerült filmje! Hihetetlenül adta vissza a classzikus comic fealinget, lehet az volt a baj, hogy nem Pókemberi maszlag lett belõle!