ahogy én kiszürtem ebböl az infot az az, hogy az ujitas csupan szoftveres lesz.. a hardver megfelel a DX10.1-nek, szoval teljesen értelmetlen a verzioszam "növelése", föleg ijen jelentéktelen fejlesztés miatt.. sztem ez a felhajtás a DX10.1 körül teljesen értelmetlen
3347# szerint vegyed... Alapból 30-35 % teljesÍtmény növekedés, és ha még meg is ráncibólod 1 kicsit azokat az órajeleket, akkor.:)Akkor sztem +50% is lehet.:(
Update, tudtam hogy igy lesz nem akar itt senki háborút:
"Végre fellélegezhetnek a DirectX 10-et támogató videokártyák tulajdonosai, a DirectX 10.1 kompatibilis lesz a jelenlegi hardverekkel. Mindezt a Microsoft DirectX fejlesztõ részlegének egyik fejese, Sam Glassenberg árulta el a Next-Gen weboldalnak egy telefonos interjúban. A DirectX 10.1 alapvetõen egy frissítése a DX10-nek, ami kiterjeszti a hardverek lehetõségeit..."
Forrás:Next.Gen...
hmmm... sztetek azért megvegyem a második 8800gtx-emet? pénteken mennék elvileg érte, hogy sli-ben nyomassam!
Én se értem mit kell sírni. Azon se akadt ki az ember mikor még SM2.0-át is javarészt csak FarCry-ban meg techdemókban látott az ember, de jött a SM3.0 Viszont láthattuk hogy amelyik játékban van SM3.0 renderpatch abban van 2.0b is, amit tud a kártya azt használják az újabb játékok, amit meg nem tud azon nem segíthetnek új szoftverek. Nem azért fog az ember VGA-t cserélni hogy SM4.1 is legyen hozzá, hanem mert egyszerûen gyorsabb kártya kell, merthát majd megduplázzák generációnként a sebességet, egy mai csúcskártyát 2 év múlva megéri olcsón lecserélni egy akkori középkategóriára simán a sebbesség és nem csak a tudás miatt.
Azon inkább ki kell akadni hogy kinyírták a directsoundot. Rendbe hogy lesz helyette ez a szar Xaudio2, bár nem tudom hogy ez most full szoftveres megoldás lesz vagy jönnek majd ki hangkártyák amik ezt is tudják hardveresen gyorsítani, nade addig most van 1 év üresjárat mikor mindenféle alchemyvel meg OpenAL patchekkel kell kinlódni ami nem is mindíg mûködik. (nekem valamiért nem látja a hardvert a GRAW2 Vista alatt pedig a creative szerint kéne)
Nameg ami nekem nem tetszett hogy miért mondták régebben azt hogy a DX10 egységes lesz és nem nyomnak ki minden VGA generációval egy alig valamit újító shadermodellt hogy nehezítsék a játékfejlesztõk dolgát.
Gépet meghagyom ezt ami van mellé veszek ps3-at vagy xbox360-t azt azon játszok ezen meg a többi....
ja én is most vettem a gépem 1 hónapja kb játszottam lost planettel meg nyomom a vistat dx10 semmi nem látszódik most "ennyi miatt" (dx10.1) vegyek új kártyát nagy büdös ló...szt hát benyal..t az egész számítástechnika épp hogy lesz az embernek 17évesen némi pénze amibõl azt veheti amit szeretne máris átvan baszva és nem is ér semmit a számára sokat jelentõ.vszínû asszem legközelebb én is konzolt veszek.végre normális a gépem remekül megy minden amit szeretek tdu stb mris baszhatom mert ami majd teccceni fog már most tom hogy nem fog elmenni.Thank you very much everybody ez nem nektek szól!!!!!! :(:(:(
Nah én biztos hogyha megint gépet kéne cserélni mert má nem fut rajta semmi tuti konzolra váltok!Elérte célját a k*rva MS!Gratulálok neki hogy már a pc-t nem lehet megfizetni!
Kitépem az összes halyam ez már nem állapot!Egy darab játékkal nem játszottam még ami DX 10-es lenne de ezek gecc már csinálják a DX10.1-et!Nem akarok káromkodni...***************************
Ennyi hülye hozzászólást ami a linken van! :D Érdekes módon senki sem írta, hogy az emberek többségének Vista sincs a gépén és nem is szándékozik felteni egy darabig, ergo õket a Dx10.0 és 10.1 egyformán nem érinti. Én meg csodálkoznék ha a 10.1-re fejlesztene valaki 2008 közepe elött. A sima Dx10.0 fejlesztések mikndegyike lassan egy éve csúszik így is :)
semmihez nem nyúltam. annnyi hogy észrevettem hogy a C meghajtómban van egy rcregrun nevû alkalmazás fájl ami eddig nem volt ott és nem is én tettem oda.
Nem volt gyorsabb az 5800, értelem szerint azért cseréltem 6600-ra mert az volt gyorsabb. (jameg persze HDR mánia...) Asszem alap órajelen úgy 10-20%-al több 3DMark pontot adott a 6600-as, játékokban kissebb volt a különbésg, de HDR-ezhettem FarCry-al és a CS:S se lassult be ha dx9-be tettem.
Legújabb patch, és vagy gef8-as kártya, vagy pedig megkeresed azt ahol nem bugom. Nekem úgy rémlik hogy vagy 4x-es vagy 2x AA-t elvitt HDR-el a 6600GT is.
valaki meg tudja mondani hogy lehet Far Cry alatt egyszerre engedélyezni a FSAA+HDR-t? mer ha be ven nyomva mintkettö akkor hót bug lesz az egész graf :/
ha nem gépet veszek, akkor a kocsit tuningolom fel egy picit :P
hmm.. 400k biztosan elég, sõt :) mondjuk én azon is gondolkodom, hogy megtartom a mostani gépem, és ha majd kijön a köv gen, akkor beruházok csúcs vidkari, csúcs processzor, csúcs alaplap-ra! A mostanira felteszem az xp-t az újra a vistát oszt van egy gépem a régebbi gameknek (pl:arma) és van egy gépem az újaknak (pl: crysis)! az õszi-téli beruházásokba nálam is belefér, hogy félretegyek az új gépre, fõleg, hogy jön az új autó, észre sem veszem mellette a plussz 400k-t! (az idõzítéen sok múlik, ha nem lenne a kocsi vásárlás, kötve hiszem hogy lenne gépvásárlás is, így egyben valahogy könnyebb :D )
Nah, nézelõdtem ott 1 kicsit, és megekadt a szemem EZEN... Nállunk ilyen konfigot mikor lehetne 380 ból összerakni??(soha)
Nem toom, én nyár közepéig-végéig gyûjtök, és akkor ami a leg jobb 9800-9900 ultra, nemérdekel, hogy 190 lesz,megveszem..:) 400k ból majd csak futtya má..^^Meg 1 q6850 :P
Off/ Krhmm, am láttátok, hogy az e 6850 70 k?????wtf?
A-A!!! Am figy, ha novemberben jön az intelnek a 3. genes chipsetje ami támogatja, akkor miért csak 2 év mulva lenne hozzá kari? Jahmm, am meg gef 9 az karácsony utánn érkezik állÍtólag.:)
Ez elég buta kérdés volt nem? A Vistában benne van gyárilag, XP-re meg nincs és valószinüleg nem is lesz. És kapaszkodj az Augusztusiban DX10.1 preview van már. Persze csak Vistára ...
Jelenleg MSAA mintákat használunk. Az új rendszer értelmében opcionális élsímítás lesz érvényben tehát a játék fejlesztõje írja az algoritmust. Ez amolyan Shader közeli rendszer lesz. Az gyártó féle MSAA-val az a baj, hogy sok effekttel nem kompatibilis, ezért néhol nem szûr. Látható, hogy amint jön egy új játék ahhoz MSAA rutinokat kell írnia az nV-nek és az AMD-nek. Ezt a terhet helyezik át a játék programozóira, így a fejlesztõk a program igényeinek megfelelõ élsímítási eljárást használhatnak. Programozható SBAA lesz a jövõ. A baj az, hogy a Shader fogja számolni a mintákat, tehát az eljérés sokkal lassabb lesz, mint az hardver közeli megoldások. Látható, hogy a HD2000 szériának gyenge az AA teljesítménye, mert ezek a karik már nem használnak hardveres MSAA-t. Nyilván õket nem fogja érinteni a váltás, viszont a GF8 AA teljesítménye az új megoldásokkal drasztikusan esni fog a kevés shader erõ miatt.
Uhh.albatron 5900 turbó:P:P:P Asszép kari lehetett.:) Ösztálytársam inno 6600 GT je is rohadtul melegedett...volt, hogy elérte a 90 °ot :S..Vett rá egy zalman vf 700 ast, és Így is 46°az alap..-.- Am az 5800 az mennyivel volt gyorsabb alapon mint a 6600 gt?
Hát nem tudom, de én annakidelyén úgy itéltem és késõbb is úgy véltem hogy megérte FX5800-ról 6600GT-re váltani. (persze a 6600-ast zalman hûtõvel és voltmoddal szarráhúztam, az 5800-ast képességre lehetett volna húzni, de örültem hogy alapórajelen nem sült le, mert 1 óra játék után nem bírtam rajtatartani a kezem; és persze azt is fenntartom hogy nem voltak rossz kártyák az 5800-as vagy 5900-as FX-ek, de a következõ széria sikerült olyan jól hogy középkategóriára is megérte váltani)
Elmondom mi a problémám: jobbgomb asztalon/tulajdonságok/megjelenés/hatások ... a hatások ba nekem mindigis ugy volt hogy láccik "A képernyõn megjelenõ betûtipusok simítása" és most nem egyszerûen szürke és nem lehet rákantintani. Miért lehet ez? Valaki tud ebbe segíteni (sorry hogy ide irom de egyszer már tudtak segiteni ebbe a topicba)
Nekem is ilyen van itt a fiókban. 200-as magja 450-en futott, simán hozta egy 9600pro teljesítményét.
Hömm, a konzol 1 nagy rakat fos.. Az a vacak PS 3 a 7 magos cell prociálval alig veri meg a core 2 quad okat...Szánalom...Se nem tudják a dx 10 et, se nem tudnak tisztességesen fizikát számolni..-.-
gondolod, h egy PCI-E 2.0-ás karit nem támogat egy 1.0-ás alaplap? az tényleg szemétség lenne... mert AGPnél még egy 8x-as kártyát beraktál egy 2x-es MBba, mûködött bár itt másról is szó van, mint h gyorsaság :-%
Ez is már sztem arra megy ki hogy vegyél konzolt mert jobban megéri
A kis gépsütögetõs népség..
Mi köze a PCE 2.0-ás alaplapoknak a DX10.1-hez? Ha még a következõ VGA generáció is csak dx9.0-át tudna akkor is elkelnének a G92-es VGA-k ha a játékok igénylenék a sebességüket...
Azon kicsit se hökkenek meg hogy a dx10.0-ás hardverek nem lesznek egycsapásra dx10.1 kompatibilisek egy szoftverfrissítéstõl. (bár ilyen apró változtatásokat talán-talán BIOS frissítéssel elképzelne az ember, de ilyet nem szokás...) Az viszont fura hogy az MS nagyon hangoztatta régen hogy nem csinálnak több ilyen hülyeséget hogy minden VGA generáció hoz valami apró fejlesztést mint hogy DX9 alatt is volt már SM 2.0 , 2.0+ , 2.0b, 3.0 aztán ha jól optimalizált játékot akartak 3-4 renderpatchet is összedobhattak a 4 féle dx9-es VGA-khoz.
"Két szót érdemlõ (ám a designereket és játékosokat hidegen hagyó) új feature-rõl van szó: a 32-bit floating point filtering (a 16 bites helyett, amely opcionális lehetõség volt a DirectX10-ben) és a 4-szeres AA (anti-aliasing) ezentúl kötelezõ standard feature-ök lesznek (jelen pillanatban a hardverfejlesztõk állíthatják be szabadon az anti-aliasing mértékeket"