Ja, csak addigra lejár a 2900 és a 8800 ideje, és míg várakoztál a meg nem jelent DX10 only játékokra, mindig csak azon keseregtél hogy miért nem mennek olyan gyorsan a játékok mint a szomszédnak 8800-on.
Mit ír ki? Elvileg fut GF8-on is, legalábbis nekem ment, mondjuk nem a legújabb driverekkel. Lehet, hogy az nV nem szeretné, ha ezt lefuttatnátok. Itt van videó formájában.
Ne ilyen arányban gondolkozz. Egyébként a fejlesztõk mindig arra fejlesztenek ami elérhetõ. Nem tudják mi lesz egy év múlva, de ráérnek ezen gondolkodni.
Nem arányosan kell jobbnak lennie, mert arányban biztos lehet találni valami oldschool 0 ft-os kártyát, ami mondjuk ár / teljesítmény arányban szarrá veri a 2900 XT-t, csak épp teljesítményben van vagy 1000-ed része, szal sokat érsz az "aránnyal".
Arányosan ugyanaz a teljesítmény, illetve Vertex Setup idõben a 8600-ak gyorsabbak valamennyivel. Az nv a középkategóriában már javítgatta a G80 hibáit.
hát maxon biztos nem megy simán ha nekem nem! nyomj rá a dirverben egy 8x-os élsimítást 16xaf-et, én úgy használom és az árnyékot vissza kellett vennem, amúgy minden ultrán
Sokáig ez az architektúra lesz a piacon, és nem lesz képregény, mert arra van felkészítve, hogy futtassa a D3D10-es alkalmazásokat. Az ms demonstrációk alatt is tökéletesen helytáll, pedig azok a mai játékoknál jóval megterhelõbbek.
Van olyan játék amivel frankón meg tudnám nézni hogy mit tud a kártyám?
Most lehetõséged van megvenni azt a kártyát ami jó lesz azokra a játékokra akkor, miért várnál a következõ generációra, ennyi erõvel mindig várni kellene. Másrészrõl pedig nem hiszem, hogy az emberek többsége ilyen gyorsan váltogat.
olyan alaplapja van haveromnak hogy ket pcx16 es ugy,de elegge megvoltunk lepodve hogy szartse csinalt,de SATA villany meg bezeg van rajta
Hát, mert gondolom a táp nem adta le azt a velós 400 w ot, mert 1 SLI s 7600 gt nek annyi azért elkell.. És gondolom még volt mellette 1 vaskazán p4 D proci, ami úgy eszi az áramot, mint ahhogy fût.
csak annyit tudok mondani rola,hogy kb 1 eves es 12V-on Everestbe 11.77V-t ad
Hááááát, ha nem codegány,marcury,és társai noname tápok.. És elõször 1 tápcserét ajánlanák, mert ebbõl Ítélve, hogy nincs rajta 6 tûs pci e arra gondolok, hogy elég régi és no name a táp.
Az Unreal Tournament 3-ról van infó és a HL2: EP2-rõl pletyka. Az UT3-ról annyit lehet tudni, hogy nagyon fekszik neki a HD2900XT (ez mondjuk már a Vegas-ból is látszik). A HL2: EP2-rõl pedig azt pletykálják, hogy lesz tesszalátor rutinja, így HD2000-es Radeonnal elég a minimum konfig is a max grafikához. Egyelõre az UT3-ról nincs olyan infó, hogy engedélyezik-e a tesszalátort, az biztos, hogy be lesz építve, mert az xBox360-on kell használni.
Hát ha most veszek kártyát, akkor nyilván most akarok eredményt látni. A számtekben minden pikpak elavul, 10 évre elõre felesleges bevásárolni, úgysem lesz elég.
Az ereje meg kevés lesz hozzá. Így aztán tök felesleges lecserélni, lenne egy olyan kártyád ami ugyan ki bírja rajzolni a DX10 képet, csak épp 0.1 fps-sel, az meg ugye minek. 2008/9-es játékokhoz 2008/9-es videokártya kell.
Dokumentációk, felépítés elemzés... Mindkét rendszernak annyi doksija kering a neten, hogy orba-szájba lehet elemezni, melyik miben jó. Ha belõtted a teljesítményt minden területen, akkor meg kell nézni, hogy most mely területek vannak komolyan használva és a D3D10 elvei melyik területre tólják el a fejlesztést. Puszta logika az egész...
szerintem cseréld le a kártyád arra amelyikre TE akarod! (bár szerintem óriási balgaság ATI-ra cserélni az nvidiát, de ez szubjektív vélemény, nem mérvadó)
A HD Radeonoknak is vannak ilyen problémáik. Ezeket majd javítják valamikor. Az nV most a WDDM-mel van elfoglalva azért nem fejlõdik úgy a driver ahogy régebben. Az Ati már kitapasztalta a WDDM-et, így õk mehetnek a javításokra.
Atiból a HD2900XT 512MB van csúcskategóriában 90k körül
Itt is láthatjátok tiszta rece minden pedig 6x-os élsimítás be van kapcsolva!!
Gondolom hiányolod az AA-t az árnyékokról. Ez ilyen, mert az MSAA nem szûr minden felületre, ez az eljárás hátránya. Többekközt ezért van mostanában erõltetve a Shader Based AA eljárás. Saját AA rutinokkal olyan algoritmust lehet írni, hogy minden tökéletesen szûrve lesz. A probléma, hogy lassú, ahogy az a HD2900XT AA sebességén is látszik. GF8800-on méglassabb lenne, mert kevesebb a Shader Power a rendszeren.