Amúgy benéztem azt a 95%. Nekem is 100%, úgy hogy még nincs meg az összes Trial. Eh a Görög utcsó pályán szenvedek a kentaurokkal Time Trialban. Mindig úgy érek oda hogy két percem van hátra és két kis medkitem. Egy nekifutásra kell legyalulnom õket, de a második mindig nagyon fickós. Na mindegy meglesz elõbb utóbb. A lényeg hogy a zuzós lost islandi, meg a egyiptomi már megvan. :)
Szerintem is a Legends egyszerûbb volt. Én is jobban szeretem, ha az akció és az ügyességi részek kiegyensúlyozottabban vannak jelen a játékban. Itt sajnálom, hogy az ember ellenfelekkel ilyen interaktív történetszerûen van a fight. Az eredetiben ez nem így volt. A gördeszkás csávó sem gördeszkázott itt (pedig milyen szépet esett róla). Amúgy nagyon jól sikerült.
egyetlen irányba tudsz onnan ugrani ahol van egy kis szürke perem, egy kis kapaszkodó perem, azért kaszkadõr, mert hát nem mindig szokott felé kapaszkodni, szal van hogy ctrl-ozni kell! :)
Hmmm.. biztos h. vissza lehet jutni, mert en a "tutajt" 5 szor rontottam el mig a megfelelo helyre toltam be. Lehet vmit kell varialni a vizszint emelesevel csokkentesevel is, tenyleg probalkozz mert vissza lehet jutni tuti.
Heló! Ugye sokaknak pattog a hang a gémbe akiknek sound blaster e van (nem audigy 2)?? fõleg a legendnél... Nos, megtalálta a megoldást.. Kiadtak egy update-et csak ezért aminek a neve SBAX_WEBUP_LB_2_08_0004 nos ezt le lehet tölteni a netrõl , de igen ritka én csak egy oldalon találtam meg a következõn: http://softwarepatch.pl/plik/4221/115/4/karty_dzwiekowe/Creative-Sound-Blaster-Audigy---Audigy-2---Audigy-4---v-02080004.html (sajna román vagy mi nem tom ;) de ha valaki nem akar vacakolni a letöltéssel akkor a direct x be kapcsolja le a hardveres gyorsitását a hangnak és ugy is megy,,, Remélem hasznos help csá
Nezz videovegigjatszast arrol a palyarol hatha vizualisan jobban atlatod minthogy itt leirkaljak.
Sõt, emlékeim szerint van még egy hely, ahol fel lehet jönni (van valahol egy hosszú létra az egyik pilléren), bár mondjuk az csak akkor mûködik ha a megfelelõ ládát már lelökted, mert különben blokkolja a feljutást.
a legtetejére is feltudsz menni! :) szintén egy ilyen ledöntött faltömeg a másik falnak támaszkodva, onnan feltudsz kapaszkodni a peremen, majd egy rúdra, onnan átugrasz egy szírtre, ahonnan felmászol egy ilyen leomlott kis lyukrészbe, onnan pedig kaszkadõr mutatványként a feletted lévõ híd felé ugrasz, ott lesz egy párkány, és onnan már fel tudsz mászni! :)
Most itt vagyok Greece: Tomb of thiocan Van itt két doboz amit le kellett volna lökni, de csak az egyiket löktem le. Lementem leengedtem a vizet. Kiszedtem a "tutajt", de nemtudok felmászni a 2. doboz miatt ami fenmaradt, így se elõre se hátra. Ezt a részt szeretném valahogy újrakezdeni, de a replaynél csak perut adja be.
Sziasztok, újralehet valahogy kezdeni az adott szintet?
Na, phewww. A két leggenyóbb pálya Time Trialján túlvagyok. Az Egyiptomi csapdás, meg a láva felett ugálós. Ráadásul a láva felett feljutni pálya meglett alig több mint 12 perc alatt (ettõl a pályától nagyon féltem :)).
Szasztok olyan gondom lenne h most Egyiptomban vok és gondoltam jácco kegyet a Croft manorban. namost ha a menüben rámeek a Croft manorra mindig visszadobb a Greece pályára.ez miért van?automatikusan a Greecet tölti be
Nyugodtan szólj hozzá.....ez a topic lényege....amúgy ezt azért mondtam, hogy nehogy már úgy jöjjön ki, hogy ha nem lehet lépte-nyomon menteni, akkor ez "konzolosságot" jelentsen!!! Ez gyerekek játék és készítõ-függõ!
Amikor felépd rohan egy ellenfél, néhány másodpercre elhomályosodik a kép, mintha belassítana a Mátrix. Ekkor - folyamatosan célozva az ellenre - shift+egyik nyílbillentyû segítségével tudsz elvetõdni, eközben Lara gondosan becélozza az ellen fejét, és lehet küldeni a headshotot.
A kristályok a pc-s 1. részben nem voltak,csak a 3. részben. A ps1-es elsõ részben ugye rögzítettek voltak, a 3.-ban viszont ha összeszedted õket,akkor bárhol lehetett használni
nem tudna valaki egy olyan mentést adni aminél megvan az a pisztoly amit a colosseumban vettünk fel és a legelsõ egyíptomi pályán vagyunk ? :) Ujra kellett huzni a gépem mert elszállt:( köszönöm
Ja majd elfelejtettem mondani a "konzolos mentés" dolognál elfelejtettem mondani, hogy szerintem inkább te nem láttál még életedben konzolos tomb-ot, mert akkor tudhatnád, hogy voltak azok a hihetetlenül hasznos kristályok, amikkel bárhol el lehetett menteni! Vagy nem jól mondom....?
hát te aztán nem tudod mi a Tomb Raider lényege! :((( pont az a lényege az összes Tomb Raidernek hogy gondolkodjál, mert vannak benne fejtörõk, gondolkodós részek, mit hova kell húzogatni hogy kijussál az útvesztõbõl, PONT EZ A LÉNYEGE!
nekem meg ezért nem tetszett a Legend, mert ott meg inkább arra ment ki az egész hogy menj és lõjj! szinte semmi logikai játék nem volt benne! és én ezért is sokkal jobban szerettem a régieket
Kár, hogy mikor valamit fejlesztenek a játékban, mellette egy csomó jópofa dolgot meg elfelejtenek.
Régebben volt fáklya. Meg víz alatt is lehetett harcolni, mert volt hozzá fegyver. Illetve az állatok egy kicsit komolyabb kihívást jelentettek. Emlékszem a TR1-ben pl a krokodilok nem csak azért voltak, hogy az oszlopon állva gyorsan lelõjük õket, õk meg meg sem mozdulnak. Vagyis, 96-ban sem mozdultak meg, 2007-ben már megtehetnék.. :)
Az ellenfelek AI-je nulla, ami kihívást jelentett most a számtalan csapda, illetve az, hogy a vége felé mindent gyorsan és idõre kellett tenni, mert lejárt, leszakadt, lesüllyedt, letört minden :)
A Tomb Raider 1-ben volt néhány fickó, akivel tûzpárbajt kellett vívni, volt akivel több pályán át, s elég nehéz volt kinyírni, most ez mind kimaradt, mindössze ilyen interaktív animáció keretében kell megöljük õket. A másik dolog, mikor felgyulladtak a tüzek Midas egyik termében, eszembe jutott régen milyen jókat lehetett szívni ezekkel, mert ott ha a tûz hozzáért Larához, akkor meggyulladt, s folyamatosan ment le az életereje nulláig, ha csak nem érte víz közben. Itt meg a tûz alig sebzett, s meg sem gyulladt Lara... hozzáteszem, szerencsére, mert ezzel a fajta mentési rendszerrel azért az durva lett volna már. Pedig a mentési rendszer biztosan megmarad, mert így szinte alig kell valamit elmentenie a játéknak, eleve beállított mentést kaphatunk csak vissza - de azért jó lenne, ha legalább a lehetõsége meglenne a régi típusú mentési rendszernek is, hogy akinek az jobban tetszik, választhassa azt is.
Amúgy maga a játékmenet így jó ahogy van, talán lehetne kevesebb frusztráló feladat, meg kicsit fura, ahogy Lara majom módjára pattog peremrõl peremre - az elsõ részben ez kicsit emberibb volt úgymond. Remélem, lesz folytatás, s egyre jobb színvonalon.
Nem cseszegetésbõl mondom, de pont az ellenkezõje a lényeg.... Remélem tudod mire gondolok...
Na végigvittem én is. Nem volt rossz, de a Tomb Raider játékok közül számomra továbbra is a Legend az etalon. Azt valami hihetetlenül eltalálták. Ez meg jó lesz másodiknak. Viszont jó lenne ha a folytatásokban a régi centizõs-idõre-ugrabugrálós játékstílust végleg felcserélnék a Legendben látott akció-ugrálós stílusra. Az sokkal jobban bejött. Itt, az Anniversaryban visszeidézhettük, milyen is volt a régi bosszankodós-centizgetõs-tízszerújrapróbálós tomb raider, és most el is lehetne felejteni végre. Továbbá jó lenne, ha a következõ részeket külön fejlesztenék PC-re és konzolra, hogy ne kelljen többé elviselnünk a konzolos gagyiságokat a Tomb Raiderekben.
azt gondolom mindenki észrevette már hogy Lara a sok ugrálástól, meg gurulásoktól bekoszosodik! :)
hmm, volt néhány mókás dolog viszont a játékban :)
egyszer a lávás résznél rosszul ugrottam az alacsony peremre és a lábujjam beleért a lávába, és a cipõm lángra kapott! :) vagyis csak úgy megperzselõdött, és azt hallottam hogy Lara sziszegett egyet! :) Natla's mine nevû pályán amikor falon futunk akkor elég mátrixosra fogja Lara, kiugrik az ív legvégére és ott helyben fut, aztán elindul! :)
volt még néhány érdekesség csak most nem jut eszembe! :)
Nem vett észre senki bugosodást a Hatred verzióban?
Na, a Great Pyramid negyedik kapcsolójától már nem volt gond a végigjátszással. Mint ahogy elõtte az elejétõl a harmadik kapcsolóig sem :) Végül is, nem volt rossz, bár nem kicsit idegõrlõ játék volt.
A Time Trialok 5% jelent? 95% vagyok, de még nem estem neki a Time Trialoknál, és minden Relicet, meg Artifactot összeszedtem, beleértva a Mansiont is.
E-betuvel sprintel viz alatt, es szinten e-vel maszik gyorsabban kapaszkodas kozben.
A Time Trialt csinálja valaki? Annak mi a rewardja? Összes Relicet meg Artifactot összeszedtem, de a Time Trialnak még nem ugrottam neki. A láva fölött ugrálás nagyon elrettentett (Egyiptomi pálya nem, az valahogy tetszett).
Az elõbb, a vízesésnél amikor beraktam az uccso fogaskereket leugrottam de nem nyomtam meg a siftet közben és a víz mellé esett 5 centivel és jól bezúzta a koponyáját :D Nagyot nevettem (nemvagyok szado, de ez az 5 centivel mellé :D)
Nagyon szépen köszönöm a segítséget. Immáron teljesen 100 %-os az elmentésem. Kicsit büszke vagyok, meg hála idõm is volt a játékra. (Nagyon úgy tûnik :))
Hol találom az uccsó egyiptomi pályán a relic-et? Had játszam ki 100 %-ra a világ egyik legköcsögebb játékát :D Persze ezt nehézségre értem, a játék önmagában fantasztikus.
www.cdgalaxis.hu oldalon kint van a játék.
Én elakadtam a great pyramid 3. kapcsolójánál kb egy hete Próbáltam minden módon, de nem megy, s most már türelmem sincs hozzá Lenne valaki, aki a játékmentésembõl elvinné a következõ checkpointig?
(Pedig arra is rájöttem, hogy a csúszó platformot, meg a karokat is ki lehet hagyni, egybõl át lehet ugrani a kampó felé + Q, de akkor sem tudom megcsinálni, olyan kevés az idõ)
Sziasztok. Elõször is: eszméletlen jó lett a játék Eddig csak a 3.résszel játszottam PS-en, kb 1órát, mert meguntam. Kellemeset csalódtam mikor ezzel elkezdtem játszani már az elsõ 5perc után.Utána csak fokozódott ez az élmény, a sok akrobatikus mutatvány a pont az i-re. Rögtön magával ragadott, és 21éves korom ellenére és az 5.1-es rendszer miatt igen csak megilyedek néha. Jó a game
A tomb raider 1 hamarabb jott ki mint a playstation 1. Akkor meg 95-ben csak a hulye japanoknal volt elerheto a ps, leginkabb 96 tavaszara terjedt el vilagszerte a PS. Es attol meg h. megjelent a ps, attol meg nem azon a napon irtak at ra a tomb raidert. Errol nem hallottal?-.- Amugy a bonusz dvd-n rajta vannak ezek a dolgok onnan szedtem.
Bocs ezt kikérem magamnak....és a konzoloknak.... Ez nem konzolosság..... És én már '90 óta nyomok konzolt.......nintendó->playstation->Playstation2 Csókolom....
Te már csak tudod. márciusban nem adta fel a fõbérlõm a nevére érkezett UPC-s számlát, max. sebességem most 2,0k/sec, kb. 7fõig, csak akkor megyek befizetni. bírom, mikor okoskodik valaki...
Lehet, hogy elnéztem valamit, de mikor a Play Croft Manor-ra klikkelek, akkor Lara ugyanonnan indul a házban, ahol a legelején.Azt ugyan nem néztem, van-e "Load game" vagy "Resume game" opció...?Most nem otthonról írok, ezért nem tudom ellenõrizni.Mindenesetre a kilépéskor figyelmeztet a program, hogy minden eddigi el fog veszni.Na, este majd kipróbálom a dolgot, mert nekem is gyanús, hogy én baltáztam el valamit...
az egyik pályán egy artifectet nem bírok megszerezni, de majd gondolkodom rajta hogy mit lehetne csinálni, eddig nem sok ötletem van
ezt birom ebbe na játékban hogy nem annyira agysejt romboló, egy kicsit azért gondolkodni kell :)
mondjuk a régiekben többet kellett
A Croft Manor-ban hogy menti el a játék az állást?Automatikusan vagy a checkpoint-oknál nekem kell menteni?Kiléptem ui. belõle, majd kezdhettem elõlrõl, pedig egészen messzire jutottam...
a chello nem korlátoz ... :D korlátlan letöltésed van és nincs korlátozás szóval érdekes
A Legends-ben nekem is recseget. Ez általános hiba. Az SB kiadott valami ami javította (nálam azóta nincs vele baj). De ha nem akarsz vele tökölni a DirectX opcióban a hangkártyáról vedd le a hardveres gyorsítást. Elméletileg akkor sem fog recsegni a Legendsben.