minden a marketingen múlik, mint látjuk nem most jöttek rá h nem úgy megy a szekér ahogy kéne, akkor mér az az elsõ lépés h el kell adni? Akciózni kell... Gondolom senki nem tartja magát olyan fontos embernek h még a repülõgépen is netezzen, viszont ha vmi jelképes áron megtehetnék az emberek / eleinte ingyen akkor azér hozzá lehetne szokni...
lehet volt, csak -az 1 milliárdhoz képest nem nagy klienstáború -a vezetõ nem elég tág látókörû
ahogy halad szépen a technikai fejlõdés a kommunikáció iránti igény szerintem úgy fog egyre jobban nõni. pl. én is tuti igénybe venném ha normális áron adnák
kivéve ha az in-flight entertainment system-be van beépítve, az úgyis fogyaszt, akkor meg már tökmindegy, hogy filmet nézel rajta vagy netezel... asszem KLM-nél van hasonló megoldás, igaz, ott egyelõre csak emailt meg sms-t lehet róla küldeni, persze nem az összes gépen :)
Lufthansa árlista. 10 USD-ért egy órányit adnak. 27-ért meg egy naposat (szerintem mert ez átszállásra is érvényes, illetve a várakozási idõ alatt a reptereken is). Alapvetõen a tengerentúli (longhaul) járatokon van/lesz (US/CA, Távolkelet, arabok, Dél-Afrika). Egyszóval tényleg az áram a szûk keresztmetszet.
Jól tudom, hogy áram viszont csak a business-en van? :P Kevés noteboki bír végig egy 8-10 órás utat.
Nemrég voltam Tokióban. A repülõút 12 óra volt és baromi jól jött volna egy ilyen lehetõség, de azt is figyelembe kell venni, hogy ha economy classon repülsz úgysem lesz elég helyed, hogy kényelmesen elférj, pláne egy laptoppal magad elõtt. Business classon, meg csak 15 hely van egy Boeing 777-esen, tehát ott meg a kevés utas miatt veszteséges. Talán, ha a köcsög repülõtársaságok felhagynának a szardíniásdoboz megoldással, lenne értelme a dolognak.
ismet bebizonyitottad tajakozottsagodat. az elmult 6 honapban 9x repultem LA bol Floridaba, vagy NY-ba, mind kb 6 oras ut. Igen jol jott volna ez a lehetoseg. Berelheto WiFi kartya.... laptopok 95%-ban van, foleg azokban amiket nem desktop-kent hasznalnak. Szerintem baromi jo otlet, nem ertem hogy nem mukodik.
Azért az utazások többsége nem 6-8 órás, hanem inkább max. 2 - ennyi idő alatt európa bármely részéről bármely részét elérheted.
"a csomagok ára 10 és 27 dollár között van"
Tavaly novemberben voltam Rómában, oda vissza 9e ft volt a repülõjegy. Most megyek július végén Várnába, a jegy ára oda-vissza 12e ft. Szóval ha azt mondanák, hogy 4e ftért netezhetek 1 órát, kiröhögném.
Én most májusban repültem Kubába, 11 óra az út amszterdami átszállással, és valami kib***ott unalmas és kényelmetlen! A felszállás, meg az elsõ 1-2 óra még izgalmas, elvégre nem minden nap ül az átlagember repülõn, de amikor 6 óra kínlódás után belegondolsz hogy alig vagy túl az út felén, akkor úgy érzed megkattansz. Nos, ha ebben a szituban valaki odajön hozzám és felajánlja hogy végig netezhetek az úton 20 dolcsiért, 1000% hogy nem mondanék nemet, úgyhogy én sem értem miért nincs rá igény.
Ennyire nem látnak benne fantáziát?! Szerintem a fõ baj az, hogy nincs kliensük az embereknek ("bárki internetezhet a repülõgépek fedélzetén, ehhez csupán egy WiFi-adapteres laptoppal kell rendelkeznie. A világhálón való szörfölést és e-mailezést lehetõvé tevõ csomagok ára 10 és 27 dollár között van"). Pl lenne kliens is a gépeken 20-30$-ért lehetne bérelni, akkor szerintem sokkal több utas venné igénybe. Nem hiszem hogy olyan izgalmas lenne pl a Hawaii-Los Angeles, Tokyo-Sydney útvonal a kék óceán felett.