Sztem a HDD-k esetében nem annyira érezhetõ a megbízhatóság fejlõdése. Ez a tápokra is igaz, bár az is egyértelmû, hogy ha elszáll egy mai jobb táp, akkor nem rántja magával a teljes konfigot.
De mostanság ugyanannyi alkatrészt kell visszavinnem garanciális cserébe a komponens kicsomagolása után, mint 5 éve.
Az viszont igaz, hogy ha sikerült mûködõ alkatrészeket összevadászni, akkor a gépek egészen tûrhetõ megbízhatósági szintet produkálnak.
Illetve: "és azt vizsgálták meg, hogy az újonnan megvásárolt termékek hány százaléka hibásodik meg egy, illetve négy év alatt."
Nem tudom megmondani mikor dobott hátast nálam ati driver utóljára, de bõven 1 éven kívül esõ idõpont lehet. Persze a történet úgy teljes, hogy én nem szeretem, ha olvadt aluminium csöpög a ház aljára, többek között ezért sem érzek semmi kényszert, hogy 1-2% teljesítmény javulás érdekében a GPU-ra olvasztassam a hûtõbordát.
szerintem ez minden gyártó érdeke, hogy jó minõségû terméket állítson elõ. ergo az átlagos minõség mindig javul. javulnia is kell, hiszen egyre durvább technológiákat alkalmaznak, egyre kisebb helyre zsúfolnak dolgokat. azért egy ilyen felmérés mégis akkor lenne pontos, ha nem csak a megbízhatóságot, hanem a vásárlók elégedettségét is néznék.. pl: amig ATI-ék nem tudnak olyan drivert írni, ami nem vág egyfolytában recovery errorokat a felhasználóhoz miközben a juser írtja az ellent, vagy mondjuk a dvd-ken az adat nem "talán" megmarad, hanem biztosan, addig ugyanúgy a "gépre" fogok haragudni, ha valami nem jó. ha meg haragszok akkor tökmindegy milyen megbízható a hardware..
:-
Egyértelmû látszik az a tény, hogy a technika folymatosan, egyre jobban fejlõdik.