hát nem tom... nekem a 3. részben egyedül az tetszett, hogy visszanyúltak a templomos témához - de az hogy hogyan, az már nem. ha kaland, legyen a klasszikus p&c, ugrálni ugráljanak a lara croft hívõk.
nomeg: mi lett nicoval?
:( engem nem érdekel a csúnyácskább grafika, de legyen kellõen hosszú,ötletes csavaros a játék jó sztorival és feladványokkal.
Nos, egyik interjúban at fejtegette a "fan" fõnök, hogy kevesebb lesz a szöveg, mert másképp túl hosszú lenne. EGY KALANDJÁTÉK! Méghogy hû a régebbiekhez...
Ez persze nem jelenti azt, hogy nem lesz jó sztórija, és nem tesznek egy csomó érdekes puzzle-t is bele. Csak arra akartam kilyukadni hogy mindezek mellett 2006-ot írunk, lehetne egy kicsit többet is foglalkozni a látvánnyal is ugyanúgy, mint a többi vonással.
Hát ez az, a többihez viszonyítva is gyenge a grafja. Sôt, ha nekem "gyönyörû grafikát, részletgazdag környezetek" emlegetnek attól igencsak mást várok el. Ha mostanába akarják kiadni, akkor legalább árnyékolást, shadereket, és mondjuk bump mappolást is tehettek volna bele, ne már úgy nézzen ki mint egy darázsfészek. Ez nem lett volna sokkal több munka, de drasztikusan felvitte volna a standardot. Azonkívül a textúrák elég minôségtelennek tünnek a legtöbb helyen. Ez persze viszi le a hely és a gépigényt, de inkább én degradáljak belôle ha úgy érzem, hogy nem fut rendesen, mint hogy alapból minimalizálva legyen minden. Ezeket az elvárásokat nem csak a csúcs FPS-ek elégítik ki. Manapság mál a legtöbb játék alapból használja ôket, amik nem is villogtatják különösebben a grafjukat.