hihiii! Angliában egy bolhapiacon vettem egy dobozo verziót! :)
:) én játszom vele és nekem tetszik... :P a grafika szerintem tök szép, 1-2 problémám van csak, pl. az hogy túl erõssen játszik a gép és a fokozatokat nem lehet állítani.
konkrétan egy fos az egész... a készítõk minden bizonnyal soha nem hallottak még a "teszter" fogalmáról, totál bughalmaz az egész. Hangulatilag nem rossz, az egységek is különlegesek, két fajta módja van mindegyiknek, de a bugok írtózatos mennyisége megöli ezt a játékot. Fõleg hogy ezért pénz kérnek az no komment.
Jó játéklesz, ha megüti a cnc szintjét. Red Alert 2 rulez!!
igaz
Nemigen, inkább a Titan Quest a jövõ útja: végre 3D-ben is eljutnak a sablon kockatestektõl a 2D-s rajzok egyedi látványvilágát visszaadó, de már 3D-s megjelenítésig.
nekem az a véleményem hogy az a játék jó aminek nem olyan sirrály csicsás 3d grafikája van mert ami nek az van abba semmi részletesség nincs ebbe lessz:D
de sztem ez is jó lessz
nem rossz,de én csak a régi klasszikusokkal fogok játszani,sztem a legjobb régi 2d-s strati volt a c@c sorozat aztán sudden strike,Aoe,és szerintem a mai egyik legjobb rts az a panzers 1-2
Dehát fôleg a PC-s iparban mindíg is volt retro :)
De jó! Bejön a Pc games iparba is a retro. Végre, lehet megint játékokkal fogunk játszani? Lesz megint igazi Age of Empires 2d-ben meg ilyenek. Én csak örülök ennek.
Ebben teljesen igazad van. Nem is azt mondtam, hogy grandiózus-kardinális problémát kell ilyenbõl csinálni, de a probléma mégsem ez.
Te azt mondod, hogy nem gát, ha egy játék nacionalista.
Akkor felteszem a kérdést: a nacionalizmus = azzal, hogy a saját népemet jónak állítom be, vagy a nacionalizmus = azzal, hogy az antipatikus népeket szarnak állítom be.
Mert a Generalsban ez történt. A játék nem amerikai nacionalista, hanem Közel-Kelet fikázó. És ez bizony baszott nagy különbség.
amugy készül egy magyar trakeszos jatek www.primesoftware.atw.hu nézzétek meg mindenképp
Rendben Morden, értetem én az álláspontodat :). Mint mondtam én teljesen más szögbôl tekintek a játékra. Egyáltalán nem vagyok nacionalista, ha a népemet trógernek és földönfutónak, vagy gazdagnak és büszkének, esetleg technikailag fejlettnek vagy innovatívnak állítják be azt mind mind magaslról lesz@rom. Nem ezeket a jegyeket figyelem egy játékban, nem is próbálom kötni a valósághoz sohasem. Ha egy játékkészítô pl amcsi, kemény nacionalista és annak jegyében állítsa be a játékát attól még ugyanúgy el tudol vele lenni, mindha egy európai, de akár ázsiai (hát még itt aztán mennyi kemény nacionalista játék van :) cég fejleszt valamit, és ugyanúgy nacionalista leheleteket is visz bele a saját javára. Az ô dolga, ha ezt jónak látja és másoknak is tetszik akkor miért ne tenné? Nagyon sok nacionalista sárga is van akiknek direkt jó pont a sárgacentrikus 1 játék. Ugyanez van a filmekben is, ha pl néger film megy akkor abban csak néger játszik, de poénból beleraknak 1 sárgát vagy fehéret is aki kötelezôen kövér, szemüveges és teljesen idióta, persze jól is szivatját útközben. Lehetnék akár vérig is sértve az ilyen poénokon az összes játékban vagy akár a filmekben is, de mind mondtam nem vagyok nacionalista, és teljesen hidegen hagynak ezek a témák. Ha egy dolog poénos akkor nekem az fog számítani, nem az hogy amcsi vagy afrikai vagy ázsiai, netán magyar poén.
Azért kicsit más a Dungeon Keeper. Az valóban egy "goszoszság-komédia" volt.
A Generals-on egyszer nem láttam olyan kiírást, hogy "Vigyázat, vicceskedõ megjegyzéseket tevõ katonák a játékban".
Ócska, nagyon is gagyi propaganda volt, amivel megpróbálták meglovagolni a 2001/9/11-es sztori után kialakuló égõ vörös betûs AMERICA AT WAR hullámot. Pluszban milyen érdekes, hogy a játék a WTC-karambol után hirtelen kicsit csúszott. Talán messzemenõ következtetés lenne, ha levonnám azt, hogy némileg belealakítottak?
Egy szó, mint száz, szerintem rohadtul nem poénos a dolog, mégpedig egy ok miatt: a többi népek (de fõleg az USA) nem így néznek ki a játékból. Nem tábortûz mellett tehénszart sütögetõ lowlife trógereknek állítják be õket. Lehet, hogy ez USA-ban funny, de Európában ez szégyenletes.
Itt volt régen a Dungeon Keeper is, az is hasonlóan "gonoszkodós" játék volt, de poénos közelítésben. és ott szörnyek voltak a karakterek, nem pl "talibok" (mondjam azt, hogy emberek? :). Mindent lehet persze rasszizmusnak is felfogni, pl az alacsony és gyenge impeket mindenki szivatta a dungeonba, ôk tartottak mindent rendben és ôk lesték mindenki kívánságát, de alapvetôen nem ez volt a szemük elôtt a programozóknak, és szerintem ôk sem ezt akarták, hogy lejöjjön belôle. Akartak egy szórakoztató valamit összehozni ami kicsit máshonnan közelíti meg a dolgokat mint az eddigi elképzelések. Szal összegezve, nekem ha valami más vizeket keres, mint a mexokott elôzô próbálkozások, attól még lehet jó, sôt.
Nem haraxok Morden, az sohasem gond nálam ha valaki kifejti a véleményét. Az EA-nál nem igen vannak valamire való programozók, de a grafikusaival se vagyok megelégedve.... lenne több gondom is velük, de nagyon sok pénzük van és sok embernek tetszik amit csinálnak, szal biztosan nekik van igazuk. Nincs értelme paráznom a "minôségükre".
"can i get some shoes at least?", "this hammer is heavy...", "aren't we suppose to get better tools?" "Owwww, ok ok i will work!" stb, srb szövegek szerintem nagyon is poénosak voltak. Valami kegyetlen rabszolgatartónak érezhette az ember magát az egér mögött. Amikor meg a kifejlesztettem a "cipôket" amitôl gyorsabban dolgoztak akkor estem igazán hátra a székkel, mivel még meg is köszönték "thank u 4 the new shoes :D"
Lehet, persze hogy valakinek ellenszenvesnek, erôsnek, rasszistának vagy faji megkülönböztetônek tünnek ezek a poénok, de nekem teccettek és szerintem még érdekesebbé tették a gammát. Persze ez ugyanún mint a dolgok nagy része személytôl függ.
Anthrax-szóró "TRAKTOR" volt, az ember meg (lehet, hogy csak nekem de) teljesen úgy tünt mindha vizelne az ellenre xD a sárga "projectile"-jével. és volt benne "Anthrax BETA" meg "Anthrax GAMMA".
Ez a játék nem a komolysága miatt tetszett, nem is annak lett szerintem beállítva és nem ís úgy kezeltem. Az egész teljesen valótlan volt, egy nagy adag komédia. Sámliról indítható rakétával a migeket és az f-16 osokat kilôni? vagy pl a generalsok közül is pont az egyetlen nô aki ráadásul szôke is a legerôsebb minden téren? (lehet, hogy handicap a férfiaktól :) vagy az önfelrobbantó kocsi miközben a célpont felé irányítod megkérdezi hogy "why don't u drive? :)"
Szóval szerintem vicces és jó volt, nem is értékeltem sohasem úgy mint egy véresen komoly, maximálisan valósághû stratégiát.
Nekem, különben is jobban bejönnek a "laza" beállítottságú játékok, mint a komolyak és a reálisak. Ha ez kell akkor inkább kimegyek az életbe és dolgozok, üzletelek, managelek vagy mittomén. A játék elsôsorban szórakoztasson, ekkor pihenni akarok és nem ugyanazt virtuálisan csinálni mint az életben. Persze, mint minden más amit gondolok is teszek, ez is személytôl függô :)
Te, már ne is haragudj meg, Psi, de ha egy programozó cég akkora pofátlan féreg lehet, hogy a "földönfutó tálibjaid" munkásemberei ilyen szövegeket nyomnak, hogy "Let me rest" "Give me shoes", akkor onnantól fogva az nem egy játék, hanem ócska propaganda.
Persze ettõl még le lehet némítani a hangfalat, de a játék maga is ócska volt. Erõviszonyok erõs áthajlása USA-hoz technikai és légierõ terén, a kínaiak vitték legalább a földi ütõerõt.
Anthrax-szóró kocsi meg emberke a lángszórós helyett? Szánalmas, olcsó köcsögösködés. Ha már ilyen "nagy szavakkal" dobálóznak, mint anthrax, akkor ott az Act of War példája, ahol ezt igényesen oldották meg.
Tlaloc: ez a legnagyobb baj. Hogy "lebutítják" a nagyobb piaci lefedettség miatt. Mindig minden stílusnak megvannak a "HC" game-jei, és egyáltalán nem jó dolog, ha el-arcdae-osítják a Settlers-t.
Nem értem mi bajotok van a Settlers 5-tel? Lebutították, hogy ne csak olyanok játszanak vele, mint a régiekkel(pl. én végigtoltam vagy 2 másikat is ). Ez teljesen érthetõ, egy kisebb hardcore RTS tábornak ilyen jó grafikás cuccot nem érte volna meg pénzileg fejleszteni.
Egyébként meg szerintem hangulatos, egyszer végigtolható! Nekem pl. tetszett, lehet benne idõjárást változtatni, meg hasonló viccességeket! Meg irtani az ellent!
Hát pedig a generals mint program katasztrófa :D
Vannak olyan pályák amiken nem lehet játszani, mert állandóan megakad a játék, belassul, és a profi generals bajnokok is csak azt mondják, hogy hát ez van el kell kerülni azokat a pályákat :D patch meg nemhogy javít, hanem inkább ront a helyzeten. Mondjuk a legtöbb ea játék programozás szempontjából katasztrófa, sim city 4, sims2 gyönyörû példa, mind a 2 állandóan töltöget, még sok memóriával is, és emiatt sokszor megakad. :)
"C&C Generals tragédia volt."
Kinek hogy :), tény hogy más volt, azaz nem igazán "hû" az elôzô epizódokhoz, de attól még hogy más irányok felé nézett még nagyon lehetett élvezni. Próbálj úgy tekinteni rá mint egy "másik" játékra, és nem c&c-re. Tele volt jó poénokkal, kommunista kínaiakkal, földönfutó ám de alaptomos talibokkal, és unalmasan büszke amcsikkal. A harc, a ballance, és a graf is szinén jól meg volt oldva, az építést meg nembántam hogy warcraft-szerû. Mint mondtam úgy tekintettem rá mint egy "új" játékra, és nem a c&c egyik epizódjára.
A legjobb 3D-s játék már elkészült, úgy hívják: Heroes V. Szép is, jó is, minden rendben van vele :)) Ráadásul ha lesz hozzá térképszerkesztõ, akkor hosszú távú szórakozást fog nyújtani.
"A Settlers 5-nél mindent maximumra tolva már egy nagyon szép játékot kapunk. A rázoomolásnál is már szép, jóval továbbléptek a páréves ocsmány 3d-s RTS-ekhez képest."
Ez igaz, már csak a játéknak kelett volna jónak lennie. :)
Attól még tény, hogy ebben a klassz kis 2D-s nézetben igaz, hogy csak egy oldalról látok mindent, ellenben azt az egy oldalt hatványozottabban jobban ki lehet hegyezni, és persze gyökkel kell vonni a gépigényt a modern 3D-s játékokkal szemben (már ha jól van megírva).
Amúgy is, a stratégiák terén ritkán látni újat a nap alatt, és még ezek között is borzalmasan nehéz JÓT is találni.
C&C Generals tragédia volt.
A jó öreg Empereor sem volt azért a világ 8. csodája.
Settlers 5 csinos, de Settlers sorozathoz képest szar.
Amit utóbbi idõben láttam, high-end grafikát képviselt és még ráadásul nagyon intelligens, taktikát és gondolkodást igénylõ RTS volt, az az Act of War, aminek ráadásul kismillió egyéb pozitívuma volt.
Más kérdés, hogy a nem túl jó grafika a legkevésbé sem biztosíték arra, hogy maga a játék jó lesz, ahogyan ez fordítva is igaz (a jó grafika nem eredményez szar játékot).
Szerintem az se gond, ha fejlõdik a grafika, és átveszi a 3d a régi izometrikus grafika helyét. A Settlers 5-nél mindent maximumra tolva már egy nagyon szép játékot kapunk. A rázoomolásnál is már szép, jóval továbbléptek a páréves ocsmány 3d-s RTS-ekhez képest.
Meg egyébként is, AOE 1-2-nél nem lehet jobb 2D-s játékot csinálni. Itt az idõ megcsinálni a legjobb 3D-s játékot, és akkor irány a 4 meg 5 Dimenzió
Juhhééééé!
Remélem egy jó kis Starcraft-szerû pörgõs RTS-t kapunk, nem pedig valami mai, hiperszuperzoomolokforgatok stratégiát.
Jah és ha nem látod meg az RTS-ek szépségét, akkor mit keresel egyáltalán itt?
Hát tetszetõs, bár sztem egyértelmûen multira lesz kihegyezve a dolog, azért nem is veszõdtek "sokat" a graffal. Másfelõl elég pöcsölõs meló lehet kirenderelni ezeket az egységeket még a játék írása során... Mert ugye ezek is eredetileg 3d-s modellek, csak nem használják trben õket...
A grafika nem tudom miért de engem vhogy a Tzar-ra emlékeztet. Az is 2d-izometrikus volt, de tele volt csili effektekkel. Ebben az esetben nekem naon tetszen ha mondjuk lenne benne real-time napszakváltás vagy ilyesmi, persze nem olyan gyors mint a Tiberian Sun-ba, mert az megint csak valótlan, hogy a tank 500 métert megy egy nap alatt... De így frankó éjszakai ütközetek lehetnének, meg ilyesmi. Bár ha jól sejtem itt inkább taktikáról lesz szó és pozíció szerzésrõl, mint nagy csatázásokról... Várjuk!
opsz 2szer kültem el XD
nekem nem tûnik túl sz@rn@k Szerintem jó gém leszannak aki szerint a grafikája tök sz@r bár télleg lehetne jobb de nekem nagjon teccik
nekem nem tûnik túl sz@rn@k Szerintem jó gém lesz
Ez most valami vicc?
Dune sorozat
C&C sorozat
warhammek40K
stb. 12 egy tucat.
Izometrikus grafikával. Az 'tengerészgyalogosok' azt fogjákmondani, hogy 'ay ay sir', 'affirmative', 'roger', 'on my way', 'ay ay sir', 'affirmative', a végtelenségig....
Most komolyan, ez hír? Még ha ingyenes lenne... vagy ha linuxra készül. De ez, hogy 10 évvel a c&c után kinyomnak mégegy cuccot...
Képeket elnézve akár lehetne starcraft 2 is. :D
"Az más tészta, hogy nem lehet körbeforgatni a képet..."
Izometrikus nézetet is meg lehet csinálni úgy, hogy 90 fokokban lehessen forgatni, az meg teljesen elég szerintem. Én stratégiában nem sokat forgatok, csak beállítom a pálya elején ahogy jól esik, mert ha forgatok elveszítem a tájékozódóképességem:-D
Ez randa? Nem látta a cikkíró a Conflict in the Middle eastet. Sima 6szögek, benne az egység piktogramok, osztjóvan:-) Viszont az AIja az nagyon jó volt, rengeteget elgörcsöltem vele mire az arabokkal levertem izraelt :-)
Na végre, legtöbb RTS rajongó állandóan nyaffog a csilivili, kezelhetetlen full 3D stratégiák miatt, amikben zéró ötlet sincs. Ez meg azért picit szebb, mint a nagysikerû Star Craft :)
Mélységesen egyetértek.
Mostanság már csak a graf számít, maga a játék az szinte háttérbe szorul, csak az nem jut az emberek eszébe, hogy egy játékot nem nézegetni, hanem játszani kell vele.....
Elsõ ránézésre a StarCraft jutott róla az eszembe, másodikra a Düne. Mindegyiket szerettem, kiváncsi leszek erre is. Ami a grafikát illeti, sosem értettem, hogy miért tértek át a stratégiai játékoknál 3d-re. 2D-ben sokkal szebb dolgokat ki lehet hozni, mert nem szab határt a megjeleníthetõ polygon szám. Az más tészta, hogy nem lehet körbeforgatni a képet... Viszont a HeroesV-el megmutatták nekem, hogy azért lehet 3D-ben is szépet csinálni. Csak annak meg a kezelhetõsége...
Hát szerintem ez gyönyörú , ha ennél több csicsa meg 3D lenne egy ilyen játékon az mehetne a kukába mert játszhatatlan lenne stratégiailag.
Éljen a Command & Conquer Tiberium Dawn +meg a Dunne2 és persze Warcraft.
akkor még csak kezdték pödzeni a 3D-t, és még most is van egy csomó fejleszteni való, pedig már mérföldeket haladtak azóta. A hatást nekem is vitték lefelé az elsô 3D-s próbálkozások, mert iszonyatosan rosszabbul néztek ki az elôzô, még 2D-s változatokhoz képest. Sôt, amikor még effektusok de textúrák sem léteztek, csak a síma 3d-s felületek pár töredezett poligon-nal, és azok is "tiszta" festett, textúrázatlan vektorokból voltak akkor direkt a szívbaj kerülgetett, akár ha rájuk is gondolam. Nem tudtam elképzelni, hogy miért is fejlesztenek erre a módszerre, amikor a sokkal régebbi 2D-s játékok már eleve 1000* jobban néztek ki.
Nos, örülök, hogy valaki nem adta föl olyan könnyen anno, és megmutatta, igazából rettentô nagy erô rejlik az elképzelésében.
Nekem a 3D valahogy elvitte a hangulatot! :(
Kedvenceim továbbra is a Starcraft+AoE2! A legjobb 3D-s stratégiai játékok az Emperor - Battle for Dune az AoE - Mythology és a W40k - Down of War!!!! (bár az elsõt sokkal többet nyúztam, mint a másik kettõt!) Báe ez szubjektív vélemény, MEGGYÕZÕDÉSEM, hogy igazam van!
Számomra sem számított soha a grafikai minõség...
Nagyon Starcraft szerû! Az utolsó elõtti képen az az épület engem a Xel'Naga templomra emlékeztet! Nekem szerintem tetszeni fog... (bár biztos el lehet ezt is cseszni!)
Az egész Generals teljesen 3D-s alapú volt, nem csak a modellek, vagy a grafnak 1 része.
Na igen, ha jól vettem ki a képekbôl, akkor ez 2d-izometrikus beállítottságú (mint a starcraft pl), hogy is lennének shaderek meg különbözô efektusok rajta (?!), eleve nincs kiterjedésük a dolgoknak amikre azután rászámolna a grafkatyó, minden csak síma felület.
Itt azért elég nagy a küszöb, eleve máshogy kell hozzááln a 2D és a 3D hez, el kell különíteni a 2 értékelését. A 2D-bôl elég szépen kihozták amit lehet, a képek alapján, de mozgásban is szeretném látni már :), mert innen nem sokat állpítok meg a hangulatáról. Igen sok 2D-s cuccot toltam végig anno, ezt grafikailag az egyik legszebbek közé sorolhatnám. Persze a 3D az már teljesen más tészta, de mint mondtam nem is érdemes hasonlítgatni a 2ôt.
Szóval Szabi, 2Ds viszonylatban csinos, 3Ds-hez meg nem hasonlítgatunk (kategórián kívül esik :)
Én sem mondanám rá, hogy a grafika rossz lenne. Sokszor a csili villi effektekkel akarják eltakarni a játék hiányosságait....A grafika szerintem egy játéknál sem számottevõen fontos, persze nem baj, ha jó a grafika, de ha nem, attól még lehet király egy játék....
Amióta bejött a stratégiába a 3D, azóta nem találtam nomrális játékot. A régi AoE 2, Cossacks, C&C volt az igazi. 2D-s de 3D-s modellek, könnyû kezelhetõség, irányítás...
Ez a játék ebbõl a szemszögbõl nézve jó, majd eldõl mi lesz a végén belõle.
nem rossz a graf..végre valami nem csilli villi gagyi stratégia amit nem lehet normálisan játszani mert akadozik a legdurvább gépen is...
mondjuk a Tiberian Sun szebb volt szerintem..:)
sõt a legjobb stratégia a Tiberian Sun volt/van/lesz :)
Ebben a grafikában nincs semmi rondaság. Red Alert 2 szerû grafikája van (és a Red 2 szerintem a legjobb stratégiai játék eddig.)
Mi ebben a ronda? Szerintem kifejezetten hangulatos a grafja, egy jó stratégiához tökéletesen elég. A Rising Kingdoms sem 3D-ben készült, mégis lenyûgözõen szép volt a grafikája, pedig abban az idõben stratégiát már nem nagyon adtak ki izometrikus nézetben. Másrészt meg így sokkal kifinomultabb grafikával lehet felvértezni egy játékot, mint 3D esetében.
Szóval nekem így elsõre tetszik.
Hát nyomom én is a SW EaW-t. A zûrrészek elmennek de azok sincsenek olyan szinten, mint a jó pár éves Hómwörld, a földi csata viszont nagy csalódás.
Mindegy a hangulatért azért végig viszem.
Szal ez a 3D még télleg nem az igazi.
Ja a másik az egységek méretaránya: a tie-tankok Véderhez képest akkorák, mint egy lábbalhajtós kisautó, na jó mint egy kispólszki!;)))
2006-ban amelyik játékban nem feszül mindenhol bump mapping és nem lepik el a képernyõt az agyonshadderezett modellek az a játék biz randa...egyesek szerint...sajnos...Amúgy egyetértek Veled!