Témám van egy játékkal, ha az nem eléggé átlátható. A dungeon siege 2 ben is ha már egy csapatod volt akkor a harcoknál akkora volt a zûrzavar, hogy semmit se tudtam kivenni a csatározásokban a röpködô effektudokon kívül. Csak a "h" és a "m" betût nyomtam meg, ha valamelyik fogytán lett volna. Az átláthatóság a stratégiánál szerintem az egyik legfontosabb szempont. Szeretek "mindent" kontrol alatt tartani folyamatos scrollozás nélkül, akármi is történik a pályán. Ebben a játékban ez szerintem rosszul van megoldva mert csak egy nagyon kicsi részét látjuk be a dolgoknak, de az is lehet, hogy a shotok kedvéért közelítettek 1-1 helyzetre rá.... igazság szerint engem hidegen hagy, hogy "közelrôl" hogy néznek ki a dolgok, úgyis fentrôl, mindent belátva játszom a játékot. Ha abból a helyzetbôl ok a graf akkor engem az bôven kielégít.
Hát nem tudom, hogy Ti hogy vagytok vele, de én minél több képet látok errõl, annál kuszábbnak tûnik az egész... Lehet, hogy csak túldimenzionált a desing. Nem tom.