Az Unleashed verzió van meg és be akarom illeszteni az ex mögé hogy -steam -game portal de nem engedi meg hogy nincs ilyen fálj vagy elérési út!!
Mit kell csinálni???
nah elindult,mûködött,de anyám elkezdett basztatni,én meg kiléptem,és amikor be akarok lépni,akkor elkezd villogni a fõmenü,és nincsenek ott a feliratok(new game,load game stb).ha pl a Load game helyére kattintok,akkor van aza hang,mint amikor kattintok,de nem történik semmi,csak villódzik tovább. mi a baj??
Figyi, az egész cuccost a portálban kell lenyomni... A mappokat és sceneket amiket kicsomagolsz a portál mappájába kell betenni. Egyébként meg honnan szednél portalgunt a portalon kívûl?... GarrysMod-dal nem sokra mész.
hi, szenvedtem jó sokat az elindítással,megvenni nem fogom,nincs pénz,de valahogy ki kell próbálnom. szal, csinálok parancsikont,ahogy kell,de nem indul el, mert "MountAppFilesystem() failed:"-et ír.mi a gond?
Hát végignyomtam, eléggé rövidke, elakadni nem akadtam el egyszer sem. Az utolsó pálya eléggé uncsi volt, eléggé Half-Life feeling (nem szeretem azt a játékot valamiért), kivéve a "bosst", az tetszett, na meg a credits is baromi aranyos volt. :)
Sorry, félreértettem.Úgy értettem hogy a Poral benne van-e a HL2-ben.
Tudnátok pls segíteni, sajnos elakadtam... Miután a robottal betörrettem az ablakot utánna van 1 szellözõ, nah erre képtelen vagyok felugrani és portált sem nagyon tudok semerre nyitni, pls help.
ehhez kell a portál gém vagy csak elég a sima HL2?
nem kövezünk...98% többség azt hiszem egyetért veled:))
remélem a privát pályagyártók egyre jobban belejönnek majd és elég sokáig fog élni..azt nem remélem,hogy a készítõk is meglepõdnek majd saját sikerükön és hivatalos pályákat is csinálnak hozzá...:)
Mérföldkõ az FPS mûfajban, ekkora hangulatot és eredetiséget már nagyon rég láttam. Kocka/Hyperkocka feeling is megvolt. 10/10! Kövezzetek bátran halálra fõtéren, de nekem ez (sokszor x sok)x sokszor nagyobb élményt nyújtott mint a HL2 mindenféle kiegje együttvéve.
Kezdtem nagyon nem szeretni a Valvet, de ez... minden hibájukat elfelejtettem ezennel. Valve 4 president! Szenzációs élmény volt, nagyon rég éreztem ilyet
Miközben zuhansz a portálba másodszor, nézz felfelé.
én még a vizen se jutottam át... nyilván ugrani kéne, de még a legjobb ugrásommal is pont a túloldal peremébe fejelek bele... (ami eléggé idegesítõ, kevesebb mint fél méter hiányzik, már vagy 6 féle képpen kipróbáltam hátha kitudok sajtolni még egy kis sebességet de nem megy...)
Vizsgáld meg alaposan a 3. gépágyú fészkét: még nyitva az ablak, ahol berakták, onnan meg már keresd meg magad, hogy azon kilõve hol tapad meg értelmes helyen a portal kapu ;)
helló! help elakadtam,ha már van válasz erre a kérdésre akkor sorszámot mondjatok plox! ty
Szóval ott tartok hogy van egy kis szoba ahova csak gugolva tudok bemenni és a földre az van írva hogy HELP vérrel nah most ez egy zárt szoba ez nem is lényeg megyek elöre elöre fele pedig van 3 ilyen behúzható csõ ami össze van csukva és azon ha átmennék szembe ott van az út folytatása nah most elindulok rajta át és amikor a másodikon vagyok szétnyílik és leesek lennt van 3 szoba amiknek az ajtaja zárva van és szép lassan egyessével kinyílnak és bennt ien Turretek vannak amik ugye lézerrel lönek nah most ezek kiiktatom és ennyi itt elakadtam nem tudok mit csinálni 3 kis szoba van amikben azok a rohadt turretek voltak azokkal végzek és ennyi van még a szobába 1-2-3 hordó deh nem igazán tudok mit kezdeni velük help pls!
Hello mindnekinek! Van egy kis problémám, nem indul el a játék. Kicsomagoltam a dolgokat, megcsináltam a parancsikont is úgy ahogy kell az nfo fájl szerint. De nem indul el a játék, azt írja; MountAppFilesystem() failed. Ilyen problémával találkozott vki?
Ennyi a lényeg:
- Készíts másolatot a portal mappádról, bla bla bla...
- Szedd le a GCFScape-et, ezzel tudsz turkálni a source motoros játékok *.gcf fájlaiban.
- Keresd meg ezt a mappát, itt lesznek ezek a fájlok: ..\Steam\steamapps\
- Nyisd meg ezt GCFScape-l: half-life 2 content.gcf
Bal oldalon látni fogod a gcf fás szerkezetét. Klikkelj a bal oldalon található "hl2"-re (nemtom, hogy ikon formájában lesz vagy, hogy, mert nem használtam még ezt a programot). Most jobb klikk a "maps"-ra, válaszd ki az "extract"-ot és csomagold ki a teljes mappát ide: \Steam\steamapps\the_great_bundini\portal\portal
- Tedd meg ugyanezt a "scenes" mappával
- Steam be, Portálba go. Console elõ (az advanced options-nál kell bekapcsolni, ha jól emléxem)
- consoleba írd be ezt (idézõjelek nélkül): "map *"
kilistázza a mappokat, az impotált hl2-eseket is
- consoleba most ezt: "map" és utána a map nevét amit be akarsz tölteni. Pl. : "map d1_canals_01"
- még mindig consoleba (miután a pálya betöltött): "sv_cheats 1", ezzel engedélyezed a cheateket.
- console...: "impulse 101" ez megdob az összes fegyóval (és asszem összes tölténnyel is ha jól emléxem)
- upgradeld fel a portalgunt, úgy, hogy ezt beírod a consoleba: "upgrade_portalgun"
Hát ezeket NPC-nek nem nevezném :) Waypointra indulnak, s kerülésen kívül mást nem tudnak. Oblivionban, azok NPC :) Mennek vadásznak, megharagszanak és csatáznak :)
Én azt mondtam, hogy ezzel a módszerrel lehetetlen. A Valve természetesen meg tudná csinálni, fél perc alatt akár.
De mi nem. Mert a Portal és a CSS is mind különálló játékok, külön egyedi funkciókkal, amiket egyesíteni csak programozással lehetne, ahhoz meg forráskód kéne, meg az Engine elég alapos belsõ ismerete.
A HL2 pályák(meg még mondjuk az EP1, EP2) futtatása azért lehetséges, mert mint mondtam a Half-Life 2 az a Source Engine mondjuk úgy mintajátéka, az engine-t ahhoz írták, és a Half-Life 2 alapfunkcióit önmagában tartalmazza.
Persze mint mondtam, annyit lehet, hogy elindítani egy CSS-es pályát, és egyedül futkosni rajta HL2-es fegyverekkel, meg a Portal Gunnal.
Fordítva. A HL2 pályáit lehet a Portalba. De ha figyelmesen elolvasnád, láthatnád, hogy a HL2 gcf-jébõl másolják ki a pályákat, és a scene fájlokat, amik valami animációs fájlok lehetnek sejtésem szerint.
Szerintem egyáltalán nem lehetetlen, a portal is source grafikai enginet és havok 2-es fizikai enginet használ, mint a css, bár nem tudom milyen átalakításokkal.