hát nem.. Bouvi's Mage User Interface. Ja és arról ne is beszéljünk mennyi ramot zabál a csöppség. 1GB+ kell. Valamennyit fogyaszt a Windóz, egy csomót a WoW(fõleg ha nagy városban vagy pl.: IF) + az AddOn-ok..
Remélem a Lotro jól optimalizált cuccos lesz és nem fogja felszabálni a létezõ összes memóriát.
Nem arra reflektáltam, hogy mennyire profi vagyok PC-historyban, hanem arra, hogy végigéltem bõven már ezt a korszakot, és emlékszem, hogy elõször Doom-klónként beszéltek az FPS-ekrõl, aztán Quake-klónokról, meg HL-klónokról, és még rengeteg más dolgoról.
Pont nem érdekel, hogy milyen technikai jellegû dolgok játszódtak le a röpke 7 évben (nem vagyok hajlandó engine-licensziákkal, meg know-how-kkal foglalkozni, bocsesz).
Szerintem Guild Wars a kiraly, ami itthon valamilyen oknal fogva meltatlanul nem terjedt el, amugy nyugaton nagysikeru jatek. Es meg csak nem is havidijjas.
Amugy morden23, latom nagy szekertjoe vagy a gamer tortenelemnek, de azert ennel cseppet osszetetebb dolgok jatszodtak le abba a ropke 7 evben, amit megemlitettel. :) Google vagy Wiki majd segit.
Udv!
Nem az interface elrendezésére gondoltam, mert az adja magát, hanem a kinézetére.....
Nem tudom, sztem ez az interface jobban néz ki ;) De várjuk meg a végleges verziót, hátha alakítgatnak még rajta. Magának a játéknak egyéként nagyon nem lesz könnyû befutni, nem sokára jön a Warhammer 40K online is, stb. Erõs a mezõny :/
Na ja. Mint régen, amikor a doom a wolfenstein-tõl lopott. Aztán a Duke Nukem a Doomtól lopott. Aztán a Quake a Doomól meg a Duke Nukemtõl lopott. Aztán már mindenki a Quake-tõl lopott.
Amúgy nem kiábrándításképpen, az az "interface" már az Ultima IX-ben is hasonlóképpen nézett ki. Talán azért, mert ez a legmegfelelõbb formája :)
Interfacet ahogy látom egy az egyben lenyúlták WoWból. :) De azért kiváncsi vok mit hoznak ki belõle, bár nem vagyok túl optimista. Aki igazi MORPGre vágyik az nézze meg ezt: http://www.3dmagicbox.com/