na basszus..... Most nézem, hogy az általam felrakott képeket habár a fórumról eltávolíttattam kikerültek és be lettek linkelve a frugalson.
A Gondom az, hogy nem tudom törölni õket mert a szövegdoboz alatti képfeltöltés opcióval tettem fel mindet és így egy fileserveren vannak tárolva. Bár el szeretném távolítani õket nincs hozzáférésem és a moderátoroknak sem.
Valami ötlet?
Hát igen, a magyar pénzügyi rendszer egy rakás szar...
Sziasztok, sajnos nem nagyon tudok angolol ezért a hivatalos honlapról nem sokmindent tudtam meg, de érdekelne hogy áll most a szim, lehet-e már a megjelenésérõl pontosabbat tudni, lessz e benne Gripen, ha igen vannak már róla képek? a törések mennyire lesznek látványosak, van-e már a szimrõl videó bemutató, ha tudtok informáljatok ezekrõl meg úgy általába mi újság, köcc.
Igazából (fõleg) Borisznak szántam az üzenetet (a hozzászólás jobb alsó sarkában látszik is).
Nincs igazad. Nem a pénzrõl szól. Ha valaki befizet Area 51-re elég sokat kap vissza belõle. szóval (szerintem) megéri. + Az Area 51-re befizetett egy éves díjat a program megjelenésekor discountként érvényesítheti.
Szóval sárdobálást el se kezdjük. Szabálytalanságot csináltam megkaptam a büntetésem. Sztori vége.
Sejtettem, hogy elõbb utóbb elér a végzetem:) Arra pedig, hogy miért csináltam elég egyszerû a válasz: sok embernek aki ide ír nincs olyan kártyája amivel fizetni tudna az Area 51-ért. Ennyi. mint mondottam többet nem fordul elõ.
Hello, láttam a képeket, de nem én szóltam. Viszont ha így lett volna akkor sem kéne nagyon megsértõdni szerintem. Vannak szabályok amiket illik betartani. Sajnálom hogy nálunk ezt sokan másképp gondolják, és kellemetlenül érzem magam, hogy épp magyar fórumon történt ez meg.
You have been banned for the following reason: Posting of Area 51 material
Date the ban will be lifted: 12-04-2007, 01:00
Hogy honnan tudták meg nem tudom. lévén filenévre nem linkeltem direktbe... bár lehet a repülõs topicba rakott f-16 képekért vagy éppen a magyar fejlesztõ nézett be ide.
Mindenesetre ha felemelik a bant akkor beszûntetem a szívárgást és a képeket. Lévén nem akarom elbukni a pénzemet.
most féléve volt az utolsó. (plusz a mostani) korábban volt hogy havonta jöttek.
Ez egy fizetös kieg hozzá(egyenlöre csak ausztrália) és 15 cm-es, mert az FSX alapbol tudja az 1m-es texturát ha a gépen fel lehet huzni maxra a grafikát.
Kiváncsi vagyok milyen lesz a megvalositása a FO-ban a városok és más területek megjelenitésének. Igy már egész jol néz ki a táj 15cm-es felbontásu texturákkal: http://www.flightterrain.com/gallery.html Ha ehhez hozzájönne a 90m-es talaj mesh az már közel valos tájat eredményezne.Csak valahogy a 3d-s házakat kéne elhelyezni oda ahol a texturán is van
Hol? Én egy screent sem láttam az DCS-bõl még. Tudsz adni linket errõl? Egyébként a Fighter Ops nem tudod, hogy a helikopterekkel mit tud majd kezdeni?
Egyébként az elõzetes képek és infók alapján soha egyetlen játék sem mutatott ekkora potenciált elõttem, mint ez. (A Gothic 3 egy ideig, de amikor megláttam az kiadás elõtti utolsó videót akkor kezdtek kételyeim lenni, és a kiadás után sajnos ezek beigazolódtak...)
Igazából, ha egy játék moddolható és nyílt akkor az gyakorlatilag örökéletû fõleg, ha szimulátor!
Nem azt mondom, hogy a kiadáskor nem fog élni, hanem biztos, hogy utána évek múlva sokkal jobb lesz. A fejlesztõknek soha nem lesz annyi szabadideje, hogy minden igényt kielégítsen. Értelmes fejlesztõ / kiadócsapat moddolható programot ad ki és az egész közösség alkotja tovább. Tudtommal a Fighterops is moddolható lesz.
Jó példa erre az Enemy Engaged helis szim is, amit a fejlesztõk már régen nem "patchelnek", mégis mennyi jó dolog van hozzá.
Hát egy dologban sokáig nem lesz jobb. Az elsõ kiadásban nem lesz még semmiféle harc meg hadjárat, csak oktatás és max. szimulált légiharcok. Ez is jó, ha 2-3 év múlva jön. Addigra olyan hadjáratot rittyentek akár több helyszínez is, hogy ehaj!
Aztán lehet, hogy a szimulálció sokkal hûebb lesz, de nagyon kevés lesz a repülhetõ típus. A Falconban az évezhetõ típusok listája bõvül. Mondjuk Bucser azt mondta, hogy ez is moddolható lesz. Ahogy a minõséget nézem, ezt maximum kabinokkal kell bõvíteni a típusokhoz azt jólva...
A Falcon nagy erénye, hogy singe móban is NAGYON tartalmas. A Fighter Ops tudommal erõsen multiplayer orinentált lesz.
Ha ez nem csak ilyen szép lesz, hanem szimuláció terén is ilyen kiemelkedõ és rendesen lesz benne hadjárat, akkor miatta fogok gépet fejleszteni, addig nem. Nagyon remélem, hogy rendesen befejezik és nem egy bughalmot dobnak piacra, mint újabban volt rá példa több összecsapott programmal, ahol csak a kinézetre mentek rá. Inkább csússzon a kiadás, de jó legyen.
A textúra az a "ruha" amit egy 3d-s objectre ráhúzol. Ez állhat egyetlen egy textúrából, de lehet több kicsi textúrából összetéve.
Amire te gondolsz az a scenery aminek semmi köze nincs a mostani terrain engine-hez, lévén amit itt látsz az egyetlen ground geometry modell egy google earthös nagyfelbontású mûholdas képpel "felruházva". ezen nincs még speedtree nincsennek még ground objectek (épületek és egyebek) Nincs még a napszakváltás megcsinálva.
Azt tekintették meg, hogy hogyan képes magassági adatokból létrehozni és renderelni a groundengine egy talajt. Aint látjuk jól. hisz az általad linkelt távolban lévõ hegyeket hasonlítsd össze az általam berakott képeken lévõ hegyekkel....
De még a textúrával kapcsolatos kifogásodat sem értem lévén, a Lock On föld textúrája eléggé ótvar nagyfelbontású valami (vetekszik az il-2 ronda talajával). Míg a képen látható igencsak rendben van. (szerintem).
Ez egy most készülõ textúra az anapai (azt hiszem) reptérhez. Elméletileg ezen a héten kellett volna hogy kiadják, de én még nem találtam a letöltését. Amúgy sem menne, túl sok a modell a reptéren, marhára szaggatna, nagyon csicsásra csinálták. Meg eleve be sem tudnám rakni az mx440 miatt :D
A készítõknek nem célja a casual rétegeket vonzani. Hard Core szimeseket akarnak megfogni akik hajlandóak kifizetni a modulok árát. Ha a Grafika sokakat meg is fog, szerintem rengeteg embert el fog rettenteni a manual mérete és a hardverkulcsos védelem, amit mellé terveznek mint copy protectiont (azaz no warez) és az alapvetõen multiplayer kampány mód.
Majd látjuk. A lényeg a lényeg, hogy a készítõknek van állása és dolgoznak a project szintentartása mellett. szóval ha eladnak 2000 darabot már meg is térült amit belefprgattak vagy legalábbis nem buknak rajta. (szerintem) és ennél azért sokkal több hard core immer van a világon. (lásd vatsim vagy Il-2 community)
Bucser, szerinted ez a játék fog híveket vonzani a grafikájával? Mert a realizmusa meg majd elrettent sokakat az tuti.
Nekem is azért tetszik a FO-s táj mert még nem igen láttam más szimulátorban hogy a táj önárnyékot vessen, mert már az is nagy szo némelyikben ha a gép körül dinamikusan változik. Tényleg a falconba tervezik uj fény-árnyék rendszer berakását?
Kicsit rosszul foglamaztam meg a kérdést. Árnyék és árnyék között is van különbség. Pl. lehetne kapcsolni, hogy csak a domborzatét számolja, de az épületekék és sok egyéb kis dolognak nem. Az árnyék "minõsége" is eltérõ lehet. A Gothic3-ban is magsabb felbontáson nem pengeéles az árnyékok átmenete. Érhetõ, hogy mire gondolok?
Nem. Egyébként milyen verzió ez és milyen extrákat tettél fel. Az 1.02 nekem még high grafon sem néz ki így.
Bucser, az árnyék az nagyon számításigényes? Attól nagyon brutál, hogy a fényviszonyok nagyon jól látszanak. Mikor az elõször ránéztem, egy pillanatra azt hittem, hogy a Crysis topcikban vagyok.
és ez mitõl szebb mint a lentebb lévõ TALAJMESH???
Ez a Lock_on talaj olyan szinten LOWPOLY hogy röhelyes... Egy domb vagy hegy áll mondj7uk 14 pontból és a közé húzott voinalakból... a görbéket meg valszeg csak a repülõk ismerik...
A Lock-ON-ból vedd le a fákat az objecteket és azután hasonlítsd már össze a lenti talajjal, te nagyon te...
ez már megint csak a "kötekedni akarok de nem is tudom mirõl dumálok" stílusú hsz-eid közé sorolható dolog volt.... A Szöveget elolvastad ami a Dev diary-ban van?
A textúra azért szar a falconban mert a mesh(a talaj fizikai objectje) kisfelbontású. akárcsak a lockonban. Szerinted a lenti talajmesh kisfelbontású?
Kisfelbontású textúrával és nagyfelbontású meshel sokkal többet érsz mint fordítva. persze a számítási igény is fordítottan arányos:) azaz nagyobb.
De majd látjuk. Nekem egyenlõre baromira tetszik ha ez a talaj így fog kinézni mindenhol. De ha nekem a lock-onból mutatsz ehhez hasonló minõségû részt akkor fejet hajtok elõtted.
Hogyne láttam volna. De ez is messzirõl van fotózva. Ha közelebbrõl nézzük tuti biztos, hogy ugyanolyan pixeles lesz, mint a többi játék textúrája... Ha márcsak a lock onból indulunk ki, messzirõl a textúrák abban is szépek, sõtt a falcon 4.0 red viperé is.
De hát nem tudom... Legyen olyan szép közelrõl mint messzirõl.
Persze most jöhettek azzal, hogy a "szumulátoroknál kit érdekel milyen a grafika?!" , de akkor feleslegesen "vitázunk"
HEj, haladnak a srácok. A grafika meg atombrutál. Emelett még a lonci is egy gyenge tréfa. Már most elkezdek spóolni a konfigra.
hmmm. nem rossz :D Bár jól esne egy pilótafülkés kép is :D
Azta a táj az nekem már most megfelelö, milyen jot lehetne kergetözni a hegyek között.
Esetleg az ilyen belsös anyagoknak kéne csinálni valami külön emil cimet vagy olyan helyet ahova csak a te általad engedélyezett személyek juthatnak be.Nehogy valami ilyen miatt bannoljanak téged vagy a projectbe valami gondot okozzon.Esetleg amolyan hirlevél szerüen zsétküldenéd azoknak az emailcimére akik jelzik neked hogy érdekli a beszámolo és te ugy itéled meg hogy nem adja tovább.
sikerült egy kis infot kapnom egy fejlesztötöl: "elkészült a harmadik pre-Alpha verzió, ami engem annyiban érint, hogy már láttam screenshotokat belõle. Aminek nagyon örültem, hogy abban már felfedezhetem a saját munkámat, mivel az utak kirajzolásához én írtam a kódot. Egyébként ez még nem annyira grafika orientált verzió, szóval sok mostani szim jobban néz ki. Ez persze idõvel változni fog, meg ugye egy szimulátor nem csak a grafikáról szól. Jelenleg egy ingyen felhasználható fizika könyvtár segítségével (Tokamak) jármûvek mozgásának a fizikáján dolgozom"
Most jut csak eszembe, hogy a sugárhajtómûves gépek és légcsavaros gépek tolóereje és precessziója külön-külön lesz lemdoellezve?
Arról tudtok e valamit mondani hogy lesz e végre egy olyan repszimünk (speciel erre a FighterOps-ra gondolok :) ) ahol végre lesz real time shadow a kabinban/mûszerfalon? Már minden kis nyomi játék használja ezt, de repszim terén még mindig "elsötétedõ és kivilágosodó" pilótakabint tudnak csak felmutatni... Mikor lesz már olyan hogy a kapcsolók, a kabinkeret és a mûszerfal kitüremkedések real time árnyékot vetnek? Nagyon ideje lenne már tuningolni a kabinok realisztikusabb vizuális megjelenítését. De e helyett mindenki a többmillió poligonú épületekkel meg repülõkkel van elfoglalva... annyira felesleges. Ki látja ezeket repülés közben olyan közelrõl hogy számítson a nagy felbontásuk... Huhh... na most kiadtam magamból :D
tudom hogy vannak, kb ennyit :]
De majd elolvas hogyha már így megemlítetted. Azokat nem néztem meg :$
Az X-Foli az egy prgogram volt tudtommal ami arra helyezte a hangsúlyt, hogy az áramlásba helyezett szárnyprofilokra ható erõket hogyan lehet számolni. Angolul a módszer neve e "blade element theory". Ez egyfajta megközelítése problémának. A pontos módszert én sem ismerem, csak érintõlegesen foglalkoztam vele.
Boci, mennyit tudsz az alapvetõ aerodinamikai jelenségekrõl? Elolvastad azokat a cikkeket amiket a Falcon honlapra raktam fel? Ott azért van egy minimális aerodinamika. A gomd az, hogy a szárnyakon az áramlási erõket NAGYON nem egyszerû feladat számolni. Gondolom ez a program sem az áramlásból számol erõket, hanem jelleggörbékbõl kiolvasott adatotkkal.
Bucser az AI kapcsán mondtak már bármit is a fejlesztõk?