Bocs, hogy belepofázok, de ez a demo azért egy szempontból nagyon hasznos (Mármint simbin részrõl). Felértékelõdik tõle a Gtr2. És ebben igaza van lac coo-nak, a hasonló teljesítményû autók szinte élnek Gtr2 alatt. Itt meg, mintha baltával faragták volna a játékélményt. Nem azonos célközönségnek szánták a két gamét szvsz...
Nekem abszolut lényegtelen :))) Egy autóról sem tudom hány kilós meg lóerõs :)))
Beleülök, megyek két kört és eldöntöm azonnal , hogy tetszik-e vagy sem :))))
lényegteleeeen??? :DDDD ne viccelj Lac' a súly/lóerõ arány nagyon fontos. Nekem ezért volt egy saller amikor a GTR1-ben vezettem a Lotus-t..egy unalmas autó volt sajnos. Pedig.. A súly/lóerõ arányból lehet következtetéseket levonni a dinamikára, a tengelytávból pedig a stabilitásra és forulékonyságra, kombinálva, és videókat nézve és teszteket olvasgatva és nézve pedig magára az autóra is noha nem vezetted. De az adatok mindig jó alapok, nem elegek, de több mint a semmire leállni vitázni ha felmerül egy autó kezelhetõsége.
De igaz, tudnak õk fizikát írni (bár persze már az ember nehezen tudja hogy most melyik is a 'valóság'), és a GTR2 nagy lépés volt sok téren szvsz. Viszont ezt a játékot vhogy nem értem. :(
hm :) Én még a GTR2-ben nem mentem a Lotus-szal (kivéve a iskolában lévõ feladatokat). De hát azért a 2006 Lotus Sport Exige GT3 az egy más autó. :) Legfõképpen azért mivel az egy 750kg-s 285bhp-s rwd autó. a hajtás miatt a bímerrel lehet összehasonlítani, ami olyan 1080kg lehet, Zanardi esetében kicsit több, és 275bhp. tehát Lotus: kb. 2.5kg-t mozgat meg 1LE Bmw: kb. 3.8-4kg-t mozgat meg 1LE egy rövidebb tengelytávû nagyon agilis autó a Lotus, a bímer azért hasonlóbb a WTCC demóban megjelenítetthez.
Lehet, hogy ez a demo nem hardcore sim-eseknek készült alapvetõen? A hangok tekintetében meg szvsz saját seggükbe lõttek amikor a race-game.org ra feltették a valós autók hangfelvételeit. Így van viszonyítási alapja azoknak is, akik nem hallották még ezeket az autóhangokat más forrásból.(esetleg élõben) Hát a Gtl-es Csl Bmw alapú 320-as hang nagyon nem hasonlít szerintem... Mondjuk a hivatalos kiadási határidõig van még idejük rendberakni a felrótt hibákat, gondolom olvasgatják a potenciális sim fórumokat...
Nem volt idõ elhelyezni a kamerákat :)))))) Meg megcsinálni a normális hangot :)))) Stb....
Ezt nem értem én sem . Biztos , hogy kell bûvészkedni a fzikai beállításoknál , nem úgy van, hogy átírkálják az adatokat, de épp elég tapasztalatuk van ebben .
Én is azt vártam, hogy kapok egy gtr2-õt más , gyengébb autókkal.... A Lotus fizikája nagjából akár jó is lehetne egy ilyen autóhoz , esetleg gyengébb motorral , de ezek meg sem közelítik . Na mindegy ...Talán a full más lesz ...
A Demo-ban a legnagyobb csalódás nekem, hogy nincs esõ és nincs igazi verseny. Meg azt sem értem, miért kellett a replay-t elb*szni, miért nincsenek TV kamerák a pályán???
Egyátalán aztnem értem miért kellett belenyúlni? GTR2 álltal minden adott volt... modelleket megcsinálják ( azok jók ), hangokat olyan profizmussal mint a GTR2 esetén rögzítik és keverik, a fizikát, erõt egy WTCC-hez igazítják... csak ennyi kellett volna, de ezt jól elkúrták, mintha egy tejesen másik csapat csinálta volna, akik nemsimerik a gmotor2 erõsségeit, azt valamit összedobtak.
Tudod, hogy én szinte mindenevõ vagyok, különösen szeretem az ilyesféle lassabb autókat . De , ez valamiért nekem nagyon nem tetszik :(((( A fizika olyan érdekes mintha jónéhány adatot csak valamivel kitöltöttek volna hogy kész legyen, aztán egy ilyen kusza dolog lett belõle ...
De ha meg nagyon piszkalhatnekja van valakinek, akkor masolja at a GTR2-bol a DEFVIEWS.CAM file-t, aztan irkalja;) Azt nem kodolja ujra es beolvassa a program kodolas nelkul is;)
Miért kellene a FOV állításához belepiszkálni a defviews.cam file-ba? Itt alapból engedélyezve van az egérrel történõ FOV állítás cockpit nézetbõl. Ctrl+jobb egérgomb;) A többi észrevétel nagyrészt helytálló - sajnos...
Az az igazság, hogy szvsz. mindenki min. olyan demo-t várt mint a GTR2. Én is. Azt azért látni kell, hogy az EuroSport sok pénzt tett bele és ezért nem egy réteg játákot vár (full szim.), hanem egy nagy példányban eladható "autós játékot". Ezért is arcade-os a menü és nagyon úgy nézki, hogy ez így fog menni az XBOX-on is. Azért várjuk meg a full verziót az itélet alkotással, mert ez a demo nagyon béta és nagyon nincs benne semmi...
jó de vegyük figyelembe h ez kisebb kategória.. kevesebb LE.. kisebb sebesség. igaz nem úgy sikeredett mint azt ahogy sokan elvárták.. úgy eslõre sztem jó.. de izlések és pofonok.. kinek a pap kinek a paplan :)
Nem azt kell elmagyarázni hogy mi az ETCC. hanem hogy ez mi :))) Mert ha most sorba rakom a GTR1-GTR2-WTCC..akkor a következõ játék már konzolra készül. De ez csak a saját véleményem. Sokan nagyon vártuk ezt a játékot, néha kicsit elbizonytalanodva, de a GTR2 után megint kissé felbátorodva. De ez...szal nálam nem az, sok mindent fel lehetne emlegetni..akár csak a elsõ-hátsó setup számomra zavaró külön lapra kerülését. De nnem akarok ennyire belemenni a demo alapján, alapvetõen nekem is ez így egy kicsit karcsú.. Rakhattak volna bele kis tulajdonságfejlesztõsdit, kis tiger effekt-t (vagy mi is volt az)..és akkor azt mondom hogy oké. :) Sajnos nagy volt az elvárás.
A rajongókat én sem szeretném megbántani, de a véleményem lényegében megeygezik az RSC-n lévõ csalódott emberek véleményével és Juanéval, akia PH-n már leírta a véleményét részletesen, de leírom a magamét itt is.
Rossz:
-Ez még valami nagyon korai demo lehet, mert egy csomó dolog nem mûködik benne: például a CTRL+F gombbal nem lehet megnézni az fps-t, nincs TV cam, nincs replay, egy demót azért több opcióval kellene kiadni. -Sebességérzet nulla, ha 200-al mész, akkor is 50km/h-t érzel. Ezena FOV változtatásával lehetne módosítani, de milyen aranyos a defviews.cam fájlt LEKÓDOLTÁK. Sok értelme volt, inkább a .car fájlokkal csinálták volna ugyanezt, mert ott aztán lehet változtatgatni pár dolgot és úgy, hogy a szerver észre sem veszi. -Lekódolták a PLR fájlt is. Ez viszont már buta dolog. Itt annyi mindent be lehetett állítani egy ISI motoros simben, hogy gyakorlatilag érdemes volt beletúrni. Ez a lehetõség ezzel elúszott. -Grafika: nem jobb, mint a gTR2-ben, talán több a poligon, de ezzela gépigény is. nekem nem volt gondom a futtatással (minden FULL), de próbáljuk majd ezt ki 20 autó esetében. -Hangok: nagyon rosszak. ha összehasonlítom az RSR F1 CH alá készült ETCC2003 modjával, kitépem a hajamat, annyira sz@r.
Jó: -Ahogyan Juan írta a PH-n: WTCC. :))))
A fizikáról már nem is írok semmit, mert szerintem ennél az ETCC 2003 (az eredeti RSR sokkal jobb volt), még a konvertált (Rfcator alá) is többet ér. Ha ez így marad, lekódolt PLR, kamera, stb. fájlok, én biztosan nem veszem meg, elég volt. A GTR2 - ha már így nézzük - számomra ezerszer jobb.
Sztem sem rossz ez egy demo-tól, én egyszerûen arra számítottam h. egy multiplayer demo-t adnak majd ki...hát ez lett belõle...így tényleg élvezhetetlen, verseny nélkül... ( lassan már ott tartunk h. arról fog szólni egy demo h. bevehetsz egy kanyart a játékban, a többi meg reklám..)
Ezek CSAK az EXE file-ok, ehez kellenek a GTR2 palyak is!!
hát kinek hogy :)) nekem csalódás, és a demo(!) alapján ez nekem nem fog megfelelni. játéknak nem lenne egyébként rossz, de ez sajnos nem az lesz aminek vártam.
- Masolj be a GTR2-bol egy palyat a szokasos helyre (..\GameData\Locations) - Nyisd meg a Race Demo.exe file-t valami (binaris, hexa) editorral (TextPad, EditPlusz, hexEdit, stb.). - Keress ra a Brands_Hatch szora. - Ezt fogod talalni: 2006_Brands_Hatch.trk - Ird at a bemasolt palya TRK file nevere. Pl. 3Barcelona.trk - FONTOS: az eredeti trk nev 21 karakter, amit ki kell tolteni! Vagyis a beirt uj trk file nev utan ki kell tolteni a megmaradt helyeket SPACE-szel!!! Vagyis pl. a 3Barcelona.trk utan meg 7 db space kell;)
Ha valakinek nem megy a binaris/hexa editalas, akkor sajna bukta:(
Egyszerre, csak 1 palyat lehet betenni, mert a jatek fix palyakat fog csak kezelni, nem lehet majd kesobb boviteni (ugy nez ki).
a megjelenés várhatóan Nov.24 "RACE – The Official WTCC Game will be released on November 24th 2006 across all European territories on PC." (by Race-game.org)
feltennéd valahova? vagy hogyan és miképp oldottad meg? mert nekem Brandhatch nem tartozik a kedvenceim közé. :)
Bar a SimBin a GTR2 demo utan odafigyelt, hogy ne lehessen egyszeruen palyakat berakni, de azert gyorsan megoldottam a problemat:) Bar eleg barkacs, de amig ki nem jon a teljes, addig vegig tesztelem rajta a GTR2 palyakat;))))) Pl. Barcelona (es itt legalabb mar mukodik a TV-kamera is;))
Valszeg, en vagyok a lama, de nekem nincs semmi bajom vele:) Egyszeruen csak sokkal lassabbak, gyengebek az autok, lagyabbak a felfuggesztesek, es ezekhez kepest sokkal komolyabb gumik vannak, amik azert durvan kopnak ha kell;)
próbálgatom-próbálgatom...de nem tud vhogy megfogni. A gázreakciókat nem mindig értem..néha olyan mintha egy buta kipörgésgátló lenne benne..fõleg sóderben. A Caster érték alapban nagyon nagy volt, de lehet ez vmi sajátosság, mindegy rendesen csökkentve nekem vmivel jobb lett. összeségében nem tudom hol lehetne ezt jobbá tenni, mivel nem vagyok biztos az autóban..általános érzetben sem nemhogy részleteiben. ..megnézem a Seat-t, hátha.
nagyon vártam, de csalodtam...azért remélem a végleges jobb lesz
sztem jó lesz...+várjuk a fullt..is
Igazad van emberállat,sokkal jobb lesz szerintem a teljes mint a demó. De a demók mindig is butított dolgok voltak amióta van szgépem meg netem.
azért ne temessük még el :D hátha a fullos meg valami csilivili szuperhangulatú fizikájú játék lesz:D monduk gtr2 demo az hangulatos volt, igy a fullos sokat nem változott ahhoz képest, ez remélem változik itt :S
adtam még 1-2 órát a race DEMO-NAK, de sajna nem segített...a legjobb szó sztem: unalmas...
az a fura hogy a gtr2 irányítás-fizika-élvezet terén (magára az autóvezetésre értve) ezerszer jobb...
hanyadikán jön ki a teljes elméletileg? az a wtcc 87 jól hangzik(számomra)
Nem hinném, hogy elrontották a bizniszt, ahhoz túl profik;) Maximum szélesítik a célközönséget... Állítgassátok egy kicsit, lehet hogy alapban vérszegény, de a lehetõség benne van...
Nekem is trd volt az ami elsõ nekifutásra beugrott, nomeg a többek által már említett vérszegény szó. Aztán második próbálkozásra, sõt 1 óra játék után is ez jött le. Teljesnek adok majd még 1 esélyt.
Amugy tele van a jatek felkesz es benne felejtett file-okkal;)
Érdekes, alapbeállítások mellett nekem is a Trd3 ugrott be;) Fovot Ctrl+egérrel frankón be lehet lõni, igaz rendesen hátra kell csûrni, a cockpit camera movement-et meg levettem 15-re. Így már majdnem a Gtr2 megszokott feelinjgjét hozza...
Remélem csak a demo ilyen gagyi .... A GTR2-es Lotus szinte él alattam ezek mint valami bot.... Meg-megcsúszik de mintha csak valami scriptelt dolog lenne . Szerintem is TRD3. Vagy csak összecsapott a fizika , mert azért ennél jóval többre képes mint a motor , mint a Simbin ( legalábbis GTL óta :). ....Legyalultam....
Semmi baj a fizikával, nehogy már TRD3-hoz hasonlítsd mer az télleg egy nagy szar. Mondjuk az MBWR-t spec én imádtam, annak nagy volt a feelingje, igaz azt még nem kormánnyal nyomtam.
A FOV-ot énis rossznak éreztem, ezért a BMW car fájljában az ide vonatkozó részt erre módosítottam:
Eyepoint=(0.3534, 1.180, 0.350)
ez árkád bazmeg !!!
hát ez nagyon szar, itt nagyon sokat kéne még változtatni hogy jó legyen és megvegyem!!! mert ebben a formában tuti nem veszem meg...
negatívum: - tök szar FOV, és sebességérzet - a grafika nálam sokkal szarabbnak tûnik mint egy GTR 2 vagy rFactor, és szaggat is rendesen MEDIUM-on!!! GTR2-ben egyedül majd full detailen megyek... - fizika, tiszta TDR3 sztem ill MBWR, gagyi, pl. a GTR2-es BMW érzésnek semmi nyoma (és nem azért mert gyengébb a motor), jól lehet fogni, de ahhoz hogy fogni kelljen tök bénán kell menni direkt
pálya: láttam már nem egy brands hatch belsõkamerás videót, ennek a pályának semmi köze hozzá, teljesen szar!!! tök más a geometriája...
pozitivum: WTCC
Ahogy végigolvastam a fórumot valami nagyon ótvarra számítottam, de szvsz semmi baj a demo-val. Jobban fut mint a GTR2 demoja, külön tetszik, hogy a sok fánál párásabb a levegõ, fizika ua mint a GTR2, tényleg csak annyi, hogy wtcc-re van állítva (de hát nem is hiszem, hogy másabbnak kellene lennie a fizikának ua a motornál). A hang valóban vérszegény....sõt nem is vérszegény, hanem nagyon mûvi. Ettõl függetlenül jó lesz ez sztem.
Nekem a menübe ugyan ugy fagy mint a GTR2. Ugyhogy kapja be a simbin és gépem is.
A fizikai motor valóban ugyan az lehet , de a beállítások elég érdekesek ...
Remélem ez az egész csak demo miatt ilyen , mert ez nekem nagyon nem tetszik :(((((
Uninstall....
Egyelõre maradok a Luponál és a Lotus-nál :))))
Megneztem;)
- Fizikaval nincs semmi bajom, ugyanaz mint a GTR2, csak mas beallitasokkal. - Az FFB is teljesen jo, be lehet allitani rendes (foleg a kivul file-ban;) - A hangefektek osszessegeben nem rosszak, de a motorhang egy kicsit verszegeny;) - A grafika is a szokasos ISI, SimBin igenyesseggel osszerakva. - A menu elsore kicsit furcs, de inkab szokatlan, kattintgatos;) De pozitiv, hogy vegre sok-sok ev alatt, sikerult kinonie magat a menu scriptnek, es teljesen elrugaszkodtak az F1C/GTR/GTL/rFactor/GTR2 alapoktol;))) - A MoTeC szokas szerint kemenyen belassit, de kikapcsolhato;) - A HUD nem erdekel, de biztos jo;)) - A Garage kepernyo nem a legjobb valasztas, zavaro egy kicsit a hatterben az auto. De azert hasznalhato;) - Van ablaktorlo - ezt mar irtam;) - de hogy mennyit lassit majd be, foleg esoben, es hogy fogja torolni a szelvedot, azt majd a teljesben;)
Osszessegeben: a jol megszokott GTR/GTL/GTR2 fizikai engine, jjol kitapasztalt beallitasokkal, "latvanyos" ISI gMotor2.0, rengeteg SimBin fejlesztes, finimitas, allitas, igazabol egy jol bereklamozott, "mindenkinek" szant, hangulatos verseny program lesz, szimulatopros beallitasoktol a full arkadig;)
Hogy megeri-e a GTR2 utan ezt is megvenni, az mar mas kerdes;) Hirtelen ami ujitas - leszamitva a kulsosegeket - az ablaktorlo es a kavicsoktol berepedezo szelvedok. Plusz, ami meg nem fedeztem fel;) Es meg ami a teljesben johet;) Vagyis, lesz meg nehany hangulati elem,megtartva a szimulatoros alapokat. Megveszem:)
Lehet, nem nagyon állítgattam, inkább az egyéb dolgokat néztem meg vezettem. igyekeztem 1:38alját menni, de annyira zavart a GhostCar hogy nem ment :D viszont kikapcsolni sem akartam mert így legalább volt vki más is a pályán :D Mondom nekem tök olyan érzésem volt mintha a MBwr-t vezetném..ami nem volt egy rossz játék sõt, de én egy keményebb-pontosabb-..vérlázítóbb autóra számítottam a bímernél, a Seat-t nem is próbáltam.