Na én is megnéztem a játékot hogy megy ! Egész elfogadhatoan megy van egy két hely ahol leesik az FPS de nem vészes !
Nálam most 1600x1200-as felbontáson van és Very High beállitáson mivel nincs custom beállitás !
És igy megy min 25 max 35 FPS-el !
Persze Advanced Physix off volt megnéztem mi van akkor ha az Advanced Physix ON-on van hát durván lecsökkent az FPS töle !
Mert ugy a játék min 10 FPS max 20 FPS volt !
Készítettem képeket a FOV állításáról.
Fõmenû: FOV 45:
FOV 65:
Játék: FOV 45:
FOV 65:
Gázmaszk: FOV 45:
FOV 65:
itt is hülyén néz ki, mivel egyáltalán nem kapcsolódik már a játékhoz
egyébként nekem tetszik a játék, egész szép grafikával elszaladgál a gépemen és kifejezetten jó a sztorija, bár kicsit hülyék az NPC-k, de asszem azt el lehet viselni, remélem teljes mértékben kielégítettem ama kérdésedre a válaszolás fogalmát, melyet fel akartál tenni
Mert alapvetõen ennek a játéknak a hibáiból és a hiányosságaiból indultunk ki, az lehet, hogy elkalandoztunk kicsit, de ez a játék az, ami elindította a kommunikációt. Hülyén is nézne ki ha a "Jaj, jön a néger" topikban, vagy a chat-en beszélgetnénk errõl.
Hát ha van valami, ami a játékra vonatkozik, és szeretnéd velünk megosztani, akkor írd ide gyorsan, mert következõleg én kérdezem meg, hogy minek írsz a topikba.
Jaja, a Nyugati aluljárója televolt árusokkal, szinte mindegyiknél lehetett ilyen tévéjátékot kapni. :) C64-rõl meg a Test Drive ugrik be elõször, az hang + az animáció, amikor betört a szélvédõ :D
Gyerekek, nem fejeznétek be, vagy fáradnátok át a gumiszobába? Ne vicceljetek már, szét OFF-oljátok az egész topicot. Az utolsó 100 commentben vagy még többen, nem esett szó a játékról, csak mindenki a saját igazát szeretné bizonyítani és meggyõzni a másikat. Értem én meg minden, de ennek nem ez a topic a helye!
nem csak a grafikája volt zsír :) sztem sok mai játékkal (utóbbi pár nfs pl...) felvehetné a versenyt élményben, és kihívásban is...fõleg az elevtemült saját épített pályák :D
Értem egyébként, valószínûleg neked is az hiányzik, ami nekem, úgy érzed a régi játékok szórakozatatóbbak voltak, az újakban pedig nincsen meg a régiek varázsa, annak ellenére, hogy százszor összetettebbek, intelligensebbek, tartalmasabbak, mint a régiek. Szerintem ez csak nosztalgia, és nehéz elfogadni azt, hogy felnõttünk, és a játékok már nem olyan szórakoztatóak, mint gyerekkorunkban voltak. Én is sokszor érzem azt, hogy "áááááhhhh de jó volt az Elite meg a Contra NES-en, hetekig-hónapokig elvoltam velük anno).
azaz mikor mentünk piacra, mintig ezeket a sárga kazettákat néztük, hogy mi minden van rajta, meg dejóóó, aztán hányszor bebuktuk :D vagy nem is az volt rajta, vagy valami rettenetesen gagyi volt :D emléxem, hogy volt egy olyan kazink, amin valami repülõs játék volt, de ha resetelted 4-5x egymás után a box-ot, akkor bejött egy másik játék xD
Jogos. Ugyanakkor, fogom a fejem, amikor olvasom a hardverigényeket, és mellettük a "4-6" órányi játékélményrõl szóló ilyen-olyan [többnyire] lagymatag hozzászólásokat... de legalábbis azt, hogy mi, öreg játékosok is kénytelenül hozzászoktunk az arcunkba dobott silány minõséghez, amit játéknak mernek nevezni a fejlesztõk. Sok termék olyan ötlettelen, hogy az a pár, kicsivel több "újítást" [leginkább 1-2 gombra épített button smashing game exciting] felvonultató játékocska egyenesen istenítve lesz...
Anno amikor a Crysis-t elõször elindítottam csak akkor volt 30fps-em ha bementem egy kis kunyhóba a sarokba és a fal felé fordultam. Az optimalizáltság a lényeg, hiába volt gyönyörû a Crysis, nem tudtam élvezni mert a grafikát úgy lekellett vennem, hogy a jeep terepjárokat már meg se jelenítette úgyhogy gyalogolnom kell végig a szigeten :D:D:D. A játékélmény elviszi a játékot a hátán még ha a grafika kicsit gyengusabb is.
Jah, csak hát a fejlesztõkön kívül senkinek sem volt olyan vasa, amin megmozdult volna az a modell akkoriban. A CGI-animációkat szerinted milyen programokkal készítik? Láthatóan sokkal szebbek, és részletesebbek, mint bármelyik ma létezõ játék, pedig jórész ugyanazokkal a szoftverekkel készülnek. Nincsenek szögletes fejek sem. Mégsem ilyen a játékok vizuális megvalósítása, mivel nem létezik olyan, kereskedelmi forgalomban kapható hardver, ami meg tudná mozdítani ilyan minõségben a játékot.
Piszkos cheat volt ez már akkoriban is. Bezzeg, én hogy szoptam ezzel (is), haverral együtt, TV-re kötött "több száz" játékos noname kütyü kontrollerjét markolászva... :)
javasolnám, hogy legyen a topiknak házigazdája, mert kezdenek elszabadulni az indulatok...
volt ennek olyan verziója is (tv játékon) hogy bazinagyot ugrott, és kb 2 ugrással a pálya végére lehetett menni :D vagy túlugrottál a pálya végén és valami 4-5 world-öt ki tudtál hagyni xD
Klesk-et szerettem multiban, mert nem nyökörgött úgy, mint a többi modell, amikor leesett, földet ért, vagy arcon lõtték :) S így figyelhettem a többi zajra, ami sokszor létfontosságú egy Q-multiban.
Hát ez gyönyörû, a kilencvenes évek eleje jut eszembe, a C64 meg a raklapnyi lemez hozzá. Egyébként ezzel a Mario-val én is sokat játszottam, sõt, volt hogy rámtört a nosztalgia, és megszereztem ugyanezt a verziót PC-re. Ez egy örök klasszikus.
11 évvel ezelõtt létezett már olyan 3D modell [képeken] aminek teljesen kõralakú [azaz, nem 64 éllel megalkotott] teste volt [fegyver, item, boltív, nonfiguratív 3D tárgy stb.]...!
Ellenben, 2010-ben azt kell látnod, hogy egy szimpla körbõl, és egy ráfeszített oldalelembõl álló testen [TÖBBEK KÖZÖTT!], 16 oldalú kõr feszít... s ebböl egyszerre akár 12 darabot is láthatsz egy scene-en.
Mily érdekes, hogy ma sem állnak 2000000 polygonból a karakterek. A Doom 3 karakterei 3-4000 polygonból állnak, a Gears of War karakterei 10000-bõl, Crysis kb. 20000 polygon/karakter. De mivel a Crysis karakterei is szögletesek ha nagyon közelrõl vizsgálod õket, ezért korai még erre várni szerintem. A Quake 3 párszáz polygonos karaktereivel már hogy lehettek volna képesek erre?
Bazz nehogy már elkezdjetek itt belinkelgetni Doom-os screeneket, hát hogyan néznek ki? Azért mert láttatok egy rozsdás hordót a játékban aminek az egyik széle kicsit érdesebb volt. Beszarás, akkor mindjárt belinkelek egy képet a Donkey Kong-ból is mert ott a fának szebb volt a törzse mint a Metro 2033-ban :D. Nem a játék hibája, hogy valaki elindítja Pentium 1-es gépen aztán jön azzal hogy mééé nem megy??
ha megnézed akkor a fegyveren is vannak olyan szögletes kerekítések hogy csak na :D
Az ID a Doom 3-ban sem volt képes erre, mindenkinek szögletes feje van, sõt, itt is csak néhány objektumnál sikerült ezt megoldani. Egyébként ha megnézed Xaero fejét, ami a 3D-s modell igazából, ikozaéder-alakú feje van, szal' ennyit a lekerekített élekrõl.
Hát nálam 60 alá nem esik, még akkor sem, ha sok dög van a pályán és mindenki lövöldözik, mint az eszement hülyéje! :) És azért ez nagyon jó, mert ugye ennél nincs semmilyen lag.
végre...
[gondolkom, hogy feltegyem-e a 10.3 pre-t, mert hallom, hogy nagyon jól teljesít még így is]
HD felbontásban már vajmi kevés szerepe van a processzornak. Persze van kivétel pár játékban, de az esetek döntõ többségében a videókártya dönti el a frame/sec értékét. Mellesleg High beállítások mellett is remekül néz ki a játék és DX9 is elég a választásnál. Ez nem eszi a gépet, de legalább játszható képkocka értékeket produkál.
DX11 büntetõsen néz ki természetesen, csak ahhoz mindenképpen egy 58xx kell, vagy Crossfire. A lényeg, hogy nem kötelezõ csúcskonfig alá, hogy játszani is lehessen vele.
Sõt pár low és very high kép összevetésen nem is annyira vészes a különbség. Legalábbis képen, kérdés mozgásban ebbõl mi realizálódik.
Más: Azt meg nem igazán értem (írta lejjebb valaki), hogy szívnak az ATI tulajok. Ugyan miért? Inkább az Nvidia tulajok szívnak, ha már itt tartunk, elég a teszteket megnézni, hogy egy 9600GT, 8800GT (ezek eléggé elterjedt kártyák) nem sokra elegendõek. Ellenben egy középkatgóriás (5770 pl.) ATI már viszi játszhatóan.
Ki kell hypózni a szemét, vagy átkokat kell rá mondani ("rák a fejedet", meg ilyesmiket) oszt jó lesz. Nekem még nem volt szerencsém a játékhoz, de ha most jövõ hónaptól nem keresek hirtelen legalább másfélszer annyit mint eddig, akkor még egy jó ideig nem is lesz.
Ez nagyon jó játék, jól is van optimalizálva, rendeltem is 4 darabot belõle hogy legyen a haveroknak is, meg mindegyikhez külön 2-2 GTX 470-et SLI-ben, mert ez a játék annyira jó!!! Tegyetek ti is így, tömjük meg együtt az nVidia zsebét! I'm lovin' it!
olyan képet linkelj, ahol egy objektum áll görbébõl
Hi, 6. fejezet végén vagyok elvileg. Van ott egy polipszerû Boss, de nem tudok vele mit kezdeni. Ötlet valakinek? Ez a vége amúgy, vagy van még?
"Imyke: maradjunk annyiban hogy qrvamód szánalmas az agyonzoomolt képeket nyomogatni,és azzal bizonygatni hogy fos a grafika,mivel ez gyk az eddigi egyik legszebb game.:)"
Még csak nem is zoomoltam rajta. Épp ez a megdöbbentõ. Egyszerûen az 1920*1080-as képen [Firefox-ban, nagyítás nélkül megnyitva] EasyCapture-rel kijelöltem a területet, és lefotóztam.
Nem szokásom 300-600x zoomolt képekkel játékok satnyaságát bizonygatni. Nem olyan ember vagyok. Egyszerûen szóvá tettem azt, amit Te sem voltál hajlandó érteni a hozzászólásomból: 10+ éve már képesek voltak lekódolni normális íveket, tárgyakon, 2010-ben hogyhogy nem?! Közben meg a játékok pofátlanul optimalizálatlanok [köszönjük a konzoloknak], és izomgépeken futnak úgy, mint a konzolokon ---> mintha emulátorokkal játszanának a PC-sek.
Q9550@3,4ghz, ati 5850(775@1125), 4gb 1066 ram, 1920X1200
Ott valami error van...Például adjon koxot a procinak,mert qrvára nem hajtja ki a vga-t... Tegnap írt ide egy 5970-es aki 25**-es felbontásban tolta...
"Ez pedig, majd 7xxx-es ATI-n, és 5xx-6xx-es nV-n megy rendesen. "
Öhm....1920*1080-ban minden koxon megy ez totálisan rendesen 5870-el,reccenést (tehát 30 fpsnél kevesebbet) sem láttam,és akkor még nincs itt a 10.3 cata...:)
A PhysX-es téma pedig nem szájtépés,hanem fizetett processzorbutítás az Ati ellen,értelmes játékban HAVOC fizikai motor szerepel (vagy hasonló) ami nem korlátozza a procit 1-2 szálhasználatra,és jobb fizikát ad le kisebb gépigény mellett...:)
Imyke: maradjunk annyiban hogy qrvamód szánalmas az agyonzoomolt képeket nyomogatni,és azzal bizonygatni hogy fos a grafika,mivel ez gyk az eddigi egyik legszebb game.:)
Üdv,srácok miért nem tudok dx-et állitani? dx9 azt kifujt nem enged semmit:S tudna valaki sehiteni mert idegesit !! thx
C:\Users\felhasználói név\AppData\Local\4A Games\Metro 2033 mappában van egy user.cfg file, azt nyisd meg szerkesztésre és lesz benne egy r_vsync off sor, ezt írd át on-ra és kész.
A Quake-motorok OpenGL-esek voltak, de ugyanúgy polygonokkal dolgoztak, azaz háromszögekkel. Carmack-ék azonban ezeket a háromszögeket elég ügyesen darabolták. A motorra és a pályatervezésre jellemzõ, hogy mindent egy hatalmas kockából faragtak [akárcsak az Unreal- és más egyéb motoroknál].
Sziasztok! Valaki megtudná mondani hogy a vsyncet hogy lehet bekapcsolni?
Ez nem lehet, hogy azért van mert a Q3 nem DX akárhányas játék volt, hanem OpenGL? Nem értek hozzá azért kérdezem. Na meg a pályarészek szerintem a mai játékokba is le vannak kerekítve, de most majd megvizsgálom jobban. :D A hordó viszont egy objektum, amivel talán még interakcióba is lehet lépni, lehet ezért más.
Egyetértek. Annak idején beleástam magam a Quake 3-as BSP-kbe, és eszméletlen dolgokat tudott. Pedig polygon alapokon nyugszik. A Bazier-görbe, az animált textúrák, a dinamikus felbontású és többrétegû textúrák stb... de szép is volt!
Ezzel az a gond, hogy eleve poligonokból épülnek fel a mai játékok, egytõl-egyig. Pedig létezik egy "függvényes megoldás" (pontos neve nem ugrik be) ami kevesebb erõforrást zabál, és ami kerek, az valóban kerek. Egy gond van vele; Nem fejleszthetõ úgy, mint a mostani dx szabvány. Azaz, nem lenne értelme a mostani -Minden héten kiadunk egy kicsivel erõsebb kártyát- koncepciónak, másrészt a legelterjedtebb szabvány a dx, ugye, a windóz miatt. Tehát egyenlõre esély nincs a váltásra, mert anyagilag nem hozna annyit, mint így hoz. Ez a kapitalizmus ára. -Hiába van jobb megoldás, míg a régibõl minden pénzt ki nem sajtoltak, marad.- Ezen kár mérgelõdni, hiszen ez még a gyógyszeriparban is így mûködik. (Létezik gyomorfekélyre GYÓGYSZER, de sok millió ember pechjére ugyanaz a biogal találta ki, és védette le, aki a jelenlegi csak tüneti kezelést szolgáló orvosság tulajdonosa. És emberek halnak bele egy-egy gyomorvérzésbe, akkor mit várunk egy játék esetén?)
Másik. Nem szeretnék nV vs ATI vitát kirobbantani, DE. Nem szabad csodálkozni, hogy nem megy rendesen még 5xxx kártyán sem. Melyik friss dx ment az elsõ, vagy akár a második, a szabványt támogató kártyasorozattal tökéletesen? Egyik sem. Sem a 7, sem a 8, sem a 9, sem a 10. 9800Gt-t is meg-megfogja a Crysis... Majd 4xx-ason megy rendesen. Ez pedig, majd 7xxx-es ATI-n, és 5xx-6xx-es nV-n megy rendesen. Ugyanis egyenlõre a kártyák magát a szabványt, és nem a felhasználási módját támogatják. Kell a fejlesztõknek egy kis idõ, és jó pár játék tapasztalata, hogy megfelelõ kártyát tudjanak ÉPÍTENI. Ebben volt mindig is jobb az nV. Letojta a szabványt, olyan kártyákat csinált, amik mûködnek... Míg ATI foggal körömmel ragaszkodik a szabványhoz. Ti meg tépitek a szátokat, hogy szemét nV, biztos lefizette a fejlesztõket, meg különben is, a kártyái nem is szabványosak.... Pedig, ha milliókat ad a fejlesztõknek, hogy milliókat keressen, akkor hol az üzlet? Ugyanis, ha elad 10'000 kártyával többet egy játék miatt, akkor mennyit kell egy kártyán fogni, hogy 2-3-5-10 milliós kenõpénz bejöjjön? Ki lehet számolni; az összeg nem életszerû, ami kijön. Márpedig, egyetlen játék miatt több kártyát nem ad el, nemhogy a Metro 2033 miatt, de egy DAO, vagy Crysis miatt sem.