Logikusan csak annak a hálózatában fordulhatnak elõ meghibásodások, akinek egyáltalán van hálózata. ADSL hálózata pedig a Tíkomnak van, a szerzõdéses kiskereskedelmi partner ISP-k csak viszontértékesítik a Tíkom szolgáltatását.
A Tíkom hálózat meg kicsi, országos méretû és sok száz ezer végpontot szolgál ki. Ehhez mérten nincs olyan sok hiba a rendszerükben, tömeges hálózat kiesésrõl nem igazán szóltak hírek. Lokális hibák minden hálózatban elõfordulnak. Lehet nálad a telefonkábel minõségéhez mérten túl nagy sebességû ADSL csomag van megrendelve és azért rendetlenkedik annyit.
Hát hallod nincs is miért panaszkodni: Szeptember 1-tõl 3 megabit fölé vitték a letöltést ezzel párhuzamosan pedig levitték a havidíjat 8900 hufra. Amúgy a szolgáltatás minõségére sem lehet nagyon panasz, néha itt-ott megszakad, kb félévente, és ennyi...
Nekem Enternet-es ADSL-em van. Eddig egyszer fordult elõ, hogy az õ hibájukból szünetelt a szolgáltatás. A többi kiesés (sajnos volt bõven), az mind t-com-os hiba miatt volt. Nekem a szolgáltatómmal semmi gondom, ha hívom õket, készségesek, segítõkészek, és a díjazás is nagyon jó. Szóval elsõ sorban nem a szolgáltatótak kellene szidni a rossz minõségért, hanem a t-com-ot. Én még chello-s ismerõst nem hallottam panaszkodni, de ha van itt chello-s netezõ, akkor õ most megcáfolhat vagy megerõsíthet ebben!
ebbol 410e T-Com ;)
Ámen
aha, csak azt felejtik el, hogy itthon siralmas az ADSL szolgáltatás minõségben, sebességben és árban is :C