hát inkább olcsóbb... De ezerszer inkább egy SX4 kéne, mint egy CrossPolo... Abban 4x4 sincs, és a 100 lovas dízel árán kijön a 130 lovas dízel 4WD SX4...
"Majd nézd meg az SX4-et. Aztán meg az árát. A Suzuki már régen nem olcsó."
Mire én mondtam,hogy a kategóriájában igenis az. Tévedtem mi a kategória,de ettõl még az állításom áll,hogy kategóriájában igenis olcsó. A Grand Vitarát a Matízhoz hasonlítva persze drágának tûnhet. :-P
Az adatokból kiderül, hogy nem véletlenül hívják mini egyterûnek, kompakt autó helyett.
Jól jár aki Botonddal vitatkozik, én csak tudom! :D
Akkor mégiscsak méret alapján kategórizálnak. Legalábbis nekem ezek a mm dolgok méretnek tûnnek. ^.^ Viszont még az alapfelvetésrõl mindig nem esett szó. Olcsó avagy sem? :-) Természetesen az evidens dolgot feltételezve,hogy a kategóriájában lévõ többi autót vizsgáljuk. Mostmár hála neked a pontos kategóriáját is tudjuk.
Az olcsó vagy sem kérdésre könnyû a válasz: mini egyterûnek drága, terepjárónak pedig csak akkor nevezhetõ, ha négykerékhajtást kér bele az ember. Úgy pedig megintcsak drága, bár abban az esetben már elfogadhatóbbnak tûnik.
Ez így önmagában nem mondd semmit,tedd mellé a Ford Ecosport,Honda Element,Chevrolet HHR,VW CrossPolo árait összehasonlításképpen! Vmihez képest lehet vmi olcsó vagy drága.
helló, érdeklõdnék arról h a cd- lejátszónak milyen köze van az órákhoz (fordulatszámmérõ, km/h) mert történt velem egy kis baleset. Pár napja takarítás közben az ülés alatt behúzott elektromos antenna kábelérõl a lecsúszott a szigetelés és letestelt, azt azóta mûködik az autó csak gyújtás ráadásakor 15 másodperccel késõbb jönnek be az órák, ha be indítom akkor sincs változás sem a fordulatszám mérõ sem a többi óra nem mûködik még pár másodpercig. Azt betölt. Miért lehet ez? Hová forduljak ezzel a dologgal? elõre is köszi