csá nép! 1. 8800-hoz honnét tok leszedni drivert ami jó a gémhez? (mert az alapnem jó) 2. Mért nem megy maxon a gém???
EZT?? Minek??,,, A vegasra koncentrálj és drukkolj,hogy a szerver bugot kijavítja a napokban megjelenõ peccs,mert akkor ismét nekilelkesedünk... Mondjuk,hogy fél éve fut a vegas szerverünk,még a közelébe se láttalak
Eszméletlen jókat szoktunk multizni, legalábbis én élvezem:) Ha nem lenne ennyi bug, még jobb lenne, de ez a sok kilépegetés/fagyogatás/stb. nagyon a játékélmény rovására megy:S
tisszta bug ez a gamma olyan mint a vista ..... SZAR iyen szempontbol de azon kivul nagyon élvezetes játék jol ellehet szorakozni vele... szerencsére a társak nem olyan bugosak mint az egyesben
gyáááj rohadt égia! mindig kifagy a traines mapon:S
VAlaki jöjjön fel hamachira coop-ozni! a GRAW2[HUN]-ra.
Hát a Resi4-et paddal nyomtam, mit ne monjak elég béna voltam, persze azért végigyûrtem már 2x is, de egérrel nagyságrendekkel jobb célozni, ráaádul nem is néz ki olyan idiótán ahogy az analóg karral kikockázod a célpontot. :)
7. pálya (sötét van, egy farmra kell menni) kiszabadítom az újságírót vagy kit, utánna felmegyek és valahonnan a semmibõl lesniperelnek, elõzõleg az egyik kisház tetejérõl leszedtem egy sniper puskás fazont, de akkor honnan lõnek?
eleinte borzalom, én az x-em kontrollerjét majdnem kihajitottam az ablakon az elsõ napokban.
manapság jopár ora fps-ezés közben fel sem tünik, h kontrollerrel nyomom... nyilván kevésbé preciz, idegölõ az auto aim néha, de hozzászoksz relative hamar! és utána néha még élvezetesebb is a game, hiszen egérrel és billel fejre célozni nem nagy kunszt ... kisebb a sikerélmény :)
persze, minél reálisabb egy FPS, annál kevésbé élvezetes kontrollerrel nyomni!
Amúgy gyertek má' multizni :) csak 10 en vagyunk akik fenn szoktak lenni , kéne még pár ember! Mer vannak még itt fórumon jópáran akik nem multiznak (velünk) Amúgy aki nemtudná: Hamachit innen lehet leszedni és ezzel kapcsolódjatok ebbe a szobába : GRAW2[HUN] pass: havefun PLS GYeEEeRtEKkKkKKk!
még nem töltötte be a fegyverét azér volt ez (1 kis lagg) ... de ha itt vár 2-3mp et már látod is hogy veszi elõ!
én az elsrõ résszel még most is nyomom, párhuzamosan, szvsz az AI max. minimálisan okosabb itt... GRAW1-ben mutattam hova menjenek, erre elkezdtek megkerülni egy háztömböt, a hosszabb uton!!! és persze h lelövették magukat ... kb kétmétereknként kellett move pontot jelölni nekik :( használhatatlanok voltak :(
Amennyit játszottam vele nekem nem volt gond a csapattársakkal.
Próbáld meg õket tactical mapon összehangolni ,ott ha leteszel egy waypointot és nyomva tartod az egeret akkor meg lehet nekik adni melyik irányba figyeljenek. Ha sok ellenség van akkor a géppuskásnak mond ,hogy vegye tûz alá õket (cover that) így nem tudnak visszalõni a másik kettõvel addig oldalbatámadhatod õket. Sose küldj egyedül csapattársat 2-3 ellenfélnél több ellen mert akkor szétlövik. Ha egy utcán akarsz átmenni elõbb a géppuskást állítsd ki a sarokra aztán küldj át egy másikat a szemközti sarokra aztán jöhet a harmadik majd te.
Én inkább kicsit úgy játszottam vele mint a Full Spectrum Warriorral sarokról sarokra az ellent pedig mindig mekerülve oldalbatámadva és ritkán kaptak be egy két golyót a csappatársak.
A sima GRAW-ban azért nem tudtam így játszani mert ha megadtam neki ,hogy menjen a ház sarkához akkor nem odament hanem megállt valahol az adott ponttól 10 méteres körzetben nyílt területen. Ha pedig nagynehezn sikerült beirányítanom a fedezékbe a tûzharc közepén kisétált onnan és meghalt. Ebben a játékban viszont a ház sarkánál marad és beljebb húzódik ha nagyon lövik. Valaki panaszkodott ,hogy rossz irányban kerülnek meg pl. épületeket és így bajba kerülnek. Több waypointot is le lehet rakni így bonyolultabb útvonalat is meg lehet tervezni nekik és akkor biztos ,hogy jobbról kerülik meg a háztömböt nem balról.
hamár off van, velem szintúgy "öreg"pc-s vagyok ezen nõttem fel, de játékra való használatát egyre jobban bontják darabokra, vagyis leszûkítik a réteget a magasabb GDP-jû országokra)... sajnos nem én akarok konzolozni, egyszerüen nemtudom fejleszteni a gépem 3havonta. se évente, újabb 250.000-ért :S /on...
hozzá kell szokni, h sajnos a konzolportok kerülnek elõtérbe, ez nyilván lassulást eredményez (és pont most nincs normális dx10 vga) :(
ettõl függetlenül ez a "szar" saját engine alapbol kezel 16:10es, 5:4es, 1280x1024es monitorokat, ismer AA-t és gyors is (eleinte :D )- vegasban nincs AA, nincs 1280x1024, nincs 16:10 .. nincs abban semmi. és lassu is, mind1 h szerinted a 20fps játszható volt ...
de persze fura pornós spywarek lehetnek a gépemen, ha csak a vegas-t lassították ;) annyira azért értek a géphez, h tudjam, nem azért volt lassu :) de tod mit, nyomj egy screenshotot, ahogy a vegas 40fps-el megy mindem maxon az utolsó pályán, 1280-ban, a gáton ... :D vagy hidd azt, hogy az UT3 motor az isten, és mindenki fejlesszen rá ... neked kell majd gépet venni alá, nekem biztos nem ... (1950pro-mat el is adtam, megyek konzolra (amit sajnálok, de hülyének ne nézzenek már))
Az elsõ az adott,a 2-at meg lõdd mint állat gépuskával és a rotor nyakát ved célba..kb 3 tár kell bele.. Ha viszont nem a default kittet hoztad magaddal,akkor szarba vagy,mert 2 heli kilövéséhez,kevés az 5 tár mivel csak 1 MG-t találsz a földön
Helikopteres résznek mi a trükkje? (2 heli a gátnál)
Mert a Gustavval( az RPG-rõl ne is beszéljünk) még nem sikerült eltalálni a helit. Már füstöl mind a kettõ, de valamiért ennél tovább nem romlik az állapotuk.:(:(
Ölj meg mindenkit és ha már tiszta a terep akkor menj a kocsihoz. Az embereiddel együtt!:)
ezen a pályán mért nem megy tovább pedig beszállok a kocsiba de csak egy orán keresztül az mutatja hogy lövik az autot és semmit nem lehet csinállni? amugy ez a pálya
Miért szidjátok ennyire ezt a motort, én nem igazán értem? Az hogy kicsit optimalizálatlan, 3. pályától akad, azt kitudták volna szerintem javítani motorváltás nélkül is. Található bug is benne rendesen, de nemhiszem, hogy ezzel a motorral nm tudták volna kijavítani. Én a Splinter DA-hoz tom hasonlítani a dolgokat, mert a RS Vegas-al nem játszottam. Egyáltalán nem úgy vettem észre, mintha szebb lenne a grafikája, és kisebb gépigénye, játékban pedig olyan orbitális bugok vannak, hogy nem láttam olyat még 1 játékba sem (pl. rossz emeleten elindultam jobbra, és kilehet menni a falon a pályáról, és lehuzan, meg üres helyet látok és nem lehet oda menni láthatatlan fal miatt, stb.. rengeteg + még grafikai bugok). Jóval durvábbak mint ebben... Ha most ut3-as motort választottak volna, lehet hogy még 2 év mulva jött volna csak a játék, ha ilyen játékot szeretnének átkellett volna írniuk az egészet, stb... Ez az én véleményem errõl...
Majd meglátjuk, hogy milyen patchek jönnek ki. Mindenesetre a bugok meg néhol optimalizálatlanságok mellett mi nagyon jókat játszunk multiban vele!!! Sok játékkal játszottam, de ilyen jókat nem emlékszem, hogy vmivel is játszottam volna :))
Most nem akarok rosszmájú lenni, de amikor kijött a TDU Procyonos verziójat, egy az egyben béta szagú volt, de mikor megjelent nálunk is, kiderült, hogy ugyanaz van a dobozban, mint ami kinn volt két (három) hete a neten.
Mi köze a filmeknek ahoz, hogy hogy fut a játék? (ja ha a hulladék codecpakkokra akartál vele célozni akkor igazad van nem kell csak dvix, xvid azt jónapot, az ilyen ace meg codec pack meg némó vagy mi a görcsöt el kellene már felejteni)
Hasonlít a helyzet a Resi4-re ott is ugyanez volt, hogy nincs egér támogatás, se fény árnyék, aztán kiderült, hogy az mégis a végleges és az elsõ patch megoldotta a grafikai gondot, az egeret meg az ügyes modderek :) Egyébként nekem még nem volt bugom, jól is megy pedig nincs erõmûvem.
A következõ dolgok miatt gyanús ,hogy ez nem a végleges verzió.
-Korai megjelenés -A másolásvédelem teljes hiánya -A játék menüjében dióta verziószám van -A második küldetésen nem mindig lehet átjutni -Ahol már megjelent ott nem panaszkodnak ilyesmikre -Az intro alig hallható pedig mind a multi mind a single demoban nem volt gond a hanggal -A kép alapján amit beraktam a demo újabb a Skidrow verziónál
Minden esetre ha ez valóban valami béta akkor csak gratulálni tudok a Skidrow csapatnak mert ezzel elijesztettek játékosokat és a fejlesztõket is rossz fényben tüntették fel. A játékosok részérõl meg nem tudom miért kell már szapulni a játékot amikor még korántsem biztos ,hogy a végleges változat. Majd ha megjelenik az eredeti és lesznek más tört verziók és azok is ugyanilyen bugosak akkor lehet szapulni.
Teljesen nem érdekel, hogy elhiszed-e, vagy sem, nem is ezért írtam le a dolgot. De a hiba valószínûleg a te készülékedben van, mert nekem semmi bajom nem volt a Vegassal, 2 giga 533-as rammal, A64 3800+ -al, és EAX1650XT 256 megával tökéletesen futott, végig. Persze mindegyik cucc meg volt húzva rendesen. Húzd újra a vindózt, vagy nézzél kevesebb pornót, és akkor nem lesz tele szarral a géped, és megfelelõen fognak futni a játékok, majd meglátod. Konzolszagú vagy nem...hát nem mindegy, egy direkte PC-re fejlesztett játék nyilván sokkal jobban fut, mint egy konzolport, ezen nincs mit magyarázni.
én csak a Transformersben láttam... hát lehet egyébként, hogy volt ott még néhány plusz díszlet, de az a Hoover Dam volt. Meg aztán a környezet, ahol a filmben késõbb furikáztak ugyancsak arizóniai táj volt.
konzolszagu vagy sem a vegas UT motoros :) a64 x2 2540mhz + x1950pro kártyával nyomtam végig és helyenként láttam szép 12-14fps-t ... belsõ tér, ránézésre semmi nem volt a képen csak egy felmosovödör egy sarokban :D szal finom leszek, de a vegas és a röccenéstelen 1280ban maxon mondatod szimpla hazugság.
Miért lehet az, hogy mindig kilép a játék a köv hibaüzenettel: Error in application címû ablak Crash in application version : 29980.a2562
Vertex buffer lock returned null pointer Out of memory?
Renderer : threaded Physics : threaded
Vagy szintén elõzõ címû ablak (DirectX 2007.06 , Forceware 94.24 feltelepítése után)
Could not load geometry because IDirect3D9 :: Create Vertexbuffer failed. This Device does not support the queired technique
konf.: C2D E6400, 1GB RAM, 7900GS
Légyszi segítsen valaki! Köszi!
R6 Vegas nem jó példa, mert nagyon konzolszagú, sõt. Dettó ugyanaz, mint 360-on, még a textúrafelbontás is, pixelre pontosan. Persze, a karakterek sok-sok ezer poligonból állnak, szépek az effektek is, de a pálya többi része textúrafelbontás tekintetében...konzolszagú. Érdekes amit mondasz, nálam (és még sokunknál sztem) valamiért nem így van. R6 Vegas full beállításokkal, 1280-ban röccenésmentesen fut, míg ezt a játékot hiába skálázod, a 3. pálya után suxxx... Nem tudom, valaki kipróbálta-e Quad CPU-val, és Ageia kártyával...
UT széria viszont mindig is elsõsorban PC-re készült, szal' nem hiszem hogy gondok lesznek vele.
NEM jött ki még, csak ez az oldal múlt hónap óta nem frissült. Elég érdekes lenne ha a demo a teljes után jött volna ki. Itt görgess kicsit lefelé zölddel van kiírva a megjelenési dátum.
Spanyolországban és Ausztráliában jelent már meg és õk nem panaszkodnak ilyen bugokra.
Amúgy lentebb beraktam egy képet de itt van megint:
Ez csak félig igaz.Nekem amd 5200+ procim van és amíg 6800GS-el toltam a Vegast. Maxon volt 75fps-em. 8800-al meg se néztem. Tehét 30huf-éprt veszel egy jó procit és az elég az UE3-nak. Meg egy x1600-tól felfele SM3-as karit. 1gb ram meg szinte mindenki gépében van.
Ti a második pályán milyen 1. számú fegyverrel mentetek?
Szerintem az amivel játszunk, az nem béta, hanem az emerikai verzsön, ott már kijött 26.-án!Volila!
Miért jo a saját engine? Talán, mert gyors és rendesen két magra IS van optimalizálva? Nézd már meg az unrealos R6Vegast milyen a gépigénye... és persze, hogy nem igazán kétmag optimalizált és homály az egész, ami kikapcsolhatatlan és brutál gép kell neki, h jol fusson.Ezzel ilyen bajok nincsenek. A graf skálázható és kis gépen is elfut. Ha jobb géped van, akkor pedig szépítheted kedved szerint.
Az ut3 még lassabb lesz, mindamellett, hogy nincs középkategoriás DX10/sm4.0 kártya ami normálisan elvinné ... ehez meg sm3 sem kell.
Nem értem, miért erõltetik ezt a saját engine-t, ha annyi vele a ronyó, mint amennyi. Quad-Core CPU-ra meg Ageia kártyára van optimalizálva, pedig nem hinném, hogy sokan vannak, akiknek megérné a kb. 100-120 gurigás beruházást ez a játék. Pl. Unreal Engine 3, az a build, amit az UT3 is használ majd, teljesen jó lenne ehhez a játékhoz, és bármit betennék, hogy UT3-nak sem lesz durvább a gépigénye, mint ennek a játéknak, Epicben még nem csalódtam. Valamiért úgy érzem, UT3 még Radeon 9xxx-es és GeForce FX szériával is meg fog moccanni, olyan jól skálázható lesz, mint az elõzõ rész. Ubinak igazán nem derogálna kicsengetni egy full UE3.0 licenszet, biztos vok benne, hogy ebbõl a játékból is jóval több menne el, ha egy jól skálázható, fasza, egységesített architektúrájú enginere épülne. Semmi Ageia.
illetve,ha az mikor kezdésbõl felrobantkák a 2 jeepet,akkor ot kettõ marad életben.. Nálam egyszer volt ilyen,de már nem emlékszem melyik map volt az
Nem! valõszinû lelövetted korábban a társaid.. De egyébbként is minek viszel társat magaddal,halál bénák és csak vigyázni kell rájuk.. Legjobb ha a kezdõn hagyod õket,az utolsó map kivételével,ott nem érheti baj õket...
Nem sajna nem ez az a gát, hasonlít de nem, mert a lefolyás a baloldalon nincs és az áramelvezetés sem stimmel, a generátorház is máshogy néz ki, stb...
Szóval nem ez az a gát, viszont ami a transzformersz filmben volt, az tökéletesen ugyan ez a gát volt a lefolyással és a generátorházzal együtt. Miután megnéztem afilmet csak akkor döbbentem rá, mekkorát alkottak a játékban, mert a játék tökéletesen megfelelt a valóságnak, a gát úgy néz ki!!!
De nézd csak ezeken a képeken is láthatod hogy vannak a vízben a gát elött is hengeres létesítmények amik a játékban nem köszöntek vissza!
Én csak azt sajnálom hogy a ghost 1-ben erdõben kellet papaswilli-t elkapni (MÉG EMLÉXEM A NEVÉRE xD) itt meg épületek között kel mászkálni...
Hát, nekem 9600-asom van, és a demóban szép kockafák és más kockanövények voltak. Sztem így fölösleges is játszani vele, mert naon idegesítõ. Meg aztán nem értem, hogy miért kellett támogatottnak írni, ha egyszer bugos lesz tõle a game...
Passzolok. Lehet, hogy érdemes lenne kipróbálni egy másik vga drivert, pl. 163.11. Igaz, hogy béta, de nincs vesztenivalód. Legfeljebb visszarakod a régit, ha nem jön be. http://www.nvidia.com/object/winvista_x64_163.11.html
az egyik sötét pályán amikro a végén lelövik a helit és jön majd a convoy help, nah az számomra kibasoztt nehéz...azt bírom h a kõ mögül 10 cm látszik ki belõlelm de oldalazásból kibír lõni...beszarás...
ez hihetetlen. komolyan mondom menjenek a k anyjukba!!! azért vettem vistát, hogy az majd kezeli a 4 gigát, erre így szarakodnak! azért remélem minél hamarabb javítják ezt a hülyeségüket!!
Egy másik fórumon is panaszkodtak erre a grafikai hibára. Kíváncsiságból rákerestem a játék hivatalos fórumán (forums.ubi.com) és a következõt találtam: ''The last 'official' driver for Vista 64 bit was released on June 1. The newest creative drivers for Vista(64) will not work with 4gb or more of system memory installed.'' Magyarán a legújabb driver Vista 64-re nem tudja kezelni a 4Gb vagy ennél nagyobb memóriát. Vicces!